*

Ψηφοφορία

Γνωρίζετε ΕΕΕΕΚ στα οποία να έχουν δωθεί οργανικές θέσεις χωρίς να υπάρχουν εργαστήρια;

ΝΑΙ
9 (39.1%)
ΟΧΙ
9 (39.1%)
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ....
5 (21.7%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 23

Αποστολέας Θέμα: Παράνομες οργανικές θέσεις στα ΕΕΕΕΚ  (Αναγνώστηκε 43769 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Neronas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράνομες οργανικές θέσεις στα ΕΕΕΕΚ
« Απάντηση #182 στις: Ιούνιος 08, 2013, 06:17:08 μμ »
Προσευχηθείτε θυμιατίστε και η δέηση σας μπορεί να  φτάσει μέχρι το υπουργείο παιδείας! Να έρθει η επιφοίτηση στον υπουργό μας και να πετάξει έξω από όλες τις προκηρυγμένες  οργανικές, τους έχοντες πραγματικά προσόντα! Πρέπει να τους πετάξουμε εις το πυρ το εξώτερον! ! ! Αν η δέηση σας δεν φτάσει εγκαίρως η οι προσευχές σας δεν εισακούονται από τον Κύριο και δεν έχετε άμεση απάντηση, μπορείτε να εναποθέσετε τις ελπίδες σας σε όσους γνωστούς και φίλους έχετε για να σας κατανοήσουν, ξεκινήστε τα τηλέφωνα και μέχρι να βαρδιάσει  μπορεί κάποιος να σας βοηθήσει να ξεπεράσετε αυτήν την δοκιμασία !!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράνομες οργανικές θέσεις στα ΕΕΕΕΚ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:48:49 »

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Παράνομες οργανικές θέσεις στα ΕΕΕΕΚ
« Απάντηση #183 στις: Ιούνιος 08, 2013, 06:39:24 μμ »
  Αμεροληψια υπαρχει οταν ενας Δ/ντης στελνει τον Αυγουστο λειτουργικα κενα στη Δ/θμια  και μετα απο 2 μηνες στελνει ανακοινοποιηση στο ορθο και δηλώνει άλλες ειδικοτητες απο τις αρχικές;
  Αμεροληψια υπαρχει οταν δεν λαμβανει υποψην του ο Δ/ντης τις Αναθέσεις των  μαθημάτων των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) Αριθμ. 94872/Γ6 (10)
Τροποποίηση − Συμπλήρωση της υπ’ αριθμ. 104147/Γ6/25−8−2010 (ΦΕΚ 1387/τ.Β΄/2010) απόφασης Υφυπουργού Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. «Ανάθεση μαθημάτων των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.)'.  και δηλώνει ειδικότητες που έχουν 'Β ανάθεση; Διότι συγνώμη αλλά  υπάρχει διαφορά στο γνωστικό πεδίο μεταξύ ειδικοτήτων αλλιώς θα υπήρχε μια σχολή με ένα όνομα και οχι επτα για να δώσω απτό παράδειγμα αναφέρω τους Τεχνολόγους Γεωπόνους που είναι 7 ειδικότητες. χαμός... Τι γνωστικό έχει αποκτήσει ένας με πτυχίο ΠΕ18.15 ΓΕΩΡΓ.ΜΗΧΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ,  ΠΕ18.16 ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ, ΠΕ18.17 ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓ. ΕΚΜΕΤΑΛ, ΠΕ18.14 ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ - ΑΛΙΕΙΑΣ, ΠΕ18.13 ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣκαι τον έχουν σαν 'Β ανάθεση στα εργαστήρια Κηπουρικής Ανθοκομίας. δεν θα αναφερθώ στο Ζωικήσ με μαθήματα Παρασιτολογία Αγροτικών Ζώων, Ανατομία Αγροτικών Ζώων .... :o  :o άσχετα με την γεωπονική παντελώς
θα πω για  πιο συναφές λεκτικώς ειδικότητα πχγ ο Δασοπόνος διδάσκεται τα εξής μαθήματα :
1.Βιολογία Αγριας Πανίδας 2.Γεωλογία - Ορυκτολογία - Πετρογραφία, 3.Εφαρμοσμένα Μαθηματικά 4.   Μετεωρολογία - Βιοκλιματολογία 5.Μορφολογία - Φυσιολογία Φυτών 6.Πληροφορική 7.Βιομετρία 8.Δασική Βοτανική (Συστηματική - Γυμνόσπερμα) 9.Δασική Εδαφολογία 1.Τοπογραφία 2.Ξένη Γλώσσα (Ορολογία) 3.Δασική Βοτανική (Αγγειόσπερμα) 4.Δενδρομετρία  5.Υλοχρηστική - Δομή Ξύλου 6.Δασική Οικονομική & Εκτιμητική 7.Οικολογία 8.Τεχνικό Σχέδιο 9.Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών - Εφαρμογές στη Δασοπονία 10.   Δασική Οδοποιία 11.Δασική Οικολογία 12.Δασοπροστασία 13.Στοιχεία Μηχανικής 14.Υδρολογία 15.Τεχνολογία Ξύλου 16.Κοινωνιολογία 17.Δασοκομική 18.Λιβαδική Οικολογία 19.Ορεινή Υδρογεωμορφολογία 20.Δασικά Φυτώρια 21.Ιχθυοπονία Γλυκέων Υδάτων 22.Περιβαλλοντική Γεωμορφολογία 23.Τηλεπισκόπιση - Εφαρμογές στη Δασοπονία 24.Περιβαλλοντική Εκπαίδευση 25.Δασικές Πυρκαγιές 26.Διαχείριση Φυσικών Οικοσυστημάτων 27.Διευθέτηση Ορεινών Υδάτων 28.Δασική & Περιβαλλοντική Νομοθεσία 29.Θηραματική - Διαχείριση Αγριας Πανίδας 30.Αγροδασοπονία 31.Αρχιτεκτονική Τοπίου 32.Δασοκομία Πόλεων 33.Ρύπανση Φυσικού Περιβάλλοντος 34.Διαχείριση Δασικών Οικοσυστημάτων 35.Σεμινάριο 36.Δεοντολογία Επαγγέλματος 37.Δασική Αναψυχή - Οικοτουρισμός 38.Προστατευόμενες Φυσικές Περιοχές 39.Διαχείριση Λιβαδικών Εκτάσεων 40.Εκτίμηση Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων 41.Δημόσιες Σχέσεις 42.Οικονομική του Περιβάλλοντος 
συγνώμη ανεφέρει πουθενα οτι κάνει λαχανοκομίες, ανθοκομικά, φυτά μεγάλη καλλιέργειας έστω δεντροκομία;;; τι του δίνει ανάθεση? με τι γνωστικό αντικείμενο; απο το μποστάνι του;

Συγνωμη αμεροληπτο  πρωην Παιδαγωγικό Ινστιτούτο αλλά το ένα κοινό μάθημα  που  υπάρχει μεταξύ των κλάδων πχ η Φυσιολογία φυτών ή Εδαφολογία ή Γεννετική δεν σου καθιερώνει το ολοκληρωτικό γνωστικό δικαίωμα να πας να διδάξεις σε έναν διαφορετικό εξιδεικευμένο κλάδο. Δηλαδή αυτοί που έχουν πτυχίο Φυτικής Παραγωγής ή Θερμοκηπιακών Καλλιεργειών και Ανθοκομίας επειδή κάνουν Γεννετική  μπορούν να κάνουν οτι ένας Βιολόγος; γιατί αφού Γεννετική Βελτίωση Φυτών κάνουν και οι δυο, ας μπει και ο Βιολόγος να κάνει κηπουρική τότε. όλα απο το νόμο του Μεντελ ξεκινούν στο "νόμο της σχετικότητας"  γιατι δεν καταλήγουν ; 
Νέρωνα λυπάμαι αλλα οχι μόνο αμεροληψία δεν υπάρχει οταν  απο τους Δ/ντες των σχολείων με τις ανακοινοποιήσεις στο ορθό αλλά τα εμπιστευτικά έγγραφα στο ΠΥΣΔΕ με τις ονομαστικές κλήσεις  αποσπάσεων ατόμων,προφάσεως της  εύρυθμης αλλά και επιτακτικής άμεσης  ανάγκης για λειτουργία του σχολείο, επανδρώνοντάς το με της αρεσκείας τουσ προσωπικό, και δημιουργείας  φαλάγγων με προυπηρεσία στην ΕΑΕ χωρίς κανένα αλλό προσόν. και μετά θέλουν και οργανικές θέσεις  ;)Συγνώμη αλλά μόνο έλλειψη αμεροληψία διαπιστώνεις; Ο Οδηγός Ορθής  Διοικητικής Συμπεριφοράς ορίζει επιπλέον:Τήρηση της νομιμότητας,
Ανεξαρτησία και αμεροληψία,  Ανιδιοτέλεια και ακεραιότητα Υπευθυνότητα Αναλογικότητα, ,Διαφάνεια της υπηρεσιακής δράσης, Αιτήσεις πολιτών-πρωτοκόλληση-διεκπεραίωση , Αιτιολόγηση των αποφάσεων, Αποτελεσματικότητα –αποδοτικότητα – ποιότητα. Την  αρχή της νομιμότητας,τον Οδηγό Ορθής Διοικητικής Συμπεριφοράς του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης   τα διάβασαν ποτέ ή αυτοί δικαιολογούνται να έχουν άγνοια νόμου στην θέση ισχύος που είναι ;  ::)

Eγώ αυτό που ξέρω είναι ότι οι κλάδοι φυτικής παραγωγής και δασοπονίας των ΤΕΙ στα ΕΕΕΕΚ ΕΧΟΥΝ ΧΩΡΙΣΤΕΙ ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΤΑ ΠΛΕΟΝ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ. Μάλιστα στους πίνακες αναπληρωτών οι δασοπόνοι ανήκουν πλέον σε τελείως διαφορετικό κλάδο από τους φυτικής παραγωγής ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΞΥΛΟΥΡΓΙΚΗΣ, οι των ζωικής παραγωγής επίσης, οι των φυτικής παραγωγής επίσης κ.τ.λ. Αυτά ισχύουν εδώ και 2-3 χρόνια. Υποθέτω κάτι αντίστοιχο ισχύει και για τους μονίμους

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Παράνομες οργανικές θέσεις στα ΕΕΕΕΚ
« Απάντηση #184 στις: Ιούνιος 08, 2013, 06:47:54 μμ »
  εεεεεεε  ?? πρρρρρρ 
ενημερωθείτε   και λιγο που ζουμε στο μικροκοσμο μας...Ψηφίστηκε ο νόμος S510 στην Αμερική που απαγορεύει την οικιακή κηπουρική. μετα θα απαγορευτει γενικοτερα η καλλιεργεια γης.....το μετρο θα ερθει στην Ευρώπη και θα εφαρμοστει και στην Ελλάδα, οποτε χαλαρωστε! θα κλεισουν τα τμηματα κηπουρικης στα ΕΕΕΕΚ!!!!!!!! αλλα  θα δημιουργηθούν θεσεις αστυνομικων  τροφιμων.
 Συμπερασμα! αφηστε τα σεμιναρια και τα μεταπτυχιακα ΕΑΕ και τρεχτε να κανετε cross fit. προετοιμαστείτε για τις επικειμενες εξετασεις για  να μπουμε στο σωμα.
   θα κυνηγανε καλλιεργητες στα χωραφια με γαλοτσες, γουρουνες και τρακτερ, ροπαλα, μαστιγια. (να παρω ενα MOLOT λετε... :-\ , Ελπιζω να μην κλωτσαει πολυ  :o) σταματηστε να φτιαχνετε θερμοκηπια-υπαιθρειες καλλιεργιες. σταματηστε και τις παραγγελιες για τα εργαστηρια Κηπουρικης. παλιοεργαστηρια ασε που ι δεν μπορουν να ανταπεξερθουν λογω τετραγωνικων και εργατικων χεριων να τροφοδοτουν  >:( ....ποιους καλε?  ολους οσους εργαζονται στα ΕΕΕΕΚ αλλα και τις οικογενειες αυτων?  δεν παμε καλα δεν ειναι αυτος ο στοχος των εργαστηριων. ειναι μονο για εκπαιδευτικους λογους σοβαρευτειτε.μια τοματα ναι και  ενα κρεμμυδι αρκει! και αρκει γιατι βγηκε με την φροντιδα που εμαθες εσυ να προσφερει σε αυτο  ο μαθητης σου που πριν απο σενα ηταν κλεισμενος στο κλουβι του την αιθουσα. αχ μην τον πλησιαζεται ειναι επιθετικος!

σταματηστε να μορφωνεστε. οχι οπως ξερατε... οπως βρηκατε νεουδια εκπαιδευτικοι....
 :o  :o  :o Τι με τρας;;;;  ειναι ανουφελο σου λιεου. παααψιε! παω για τρεξιμου, γειας!

Αυτά με τους νόμους μην τα πολυπιστεύεις. Υπάρχει μεγάλη παραπληροφόρηση από την Greenpeace για τα μεταλλαγμένα. Τα μισά που λέει η Greenpeace για τα μεταλλαγμένα είναι μια μεγάλη παπάτσα που δεν στηρίζονται καν σε επιστημονικά δεδομένα, μιας και οι άνθρωποι είναι παντελώς άσχετοι με την συγκεκριμένη τεχνολογία και εξυπηρετούν σκοπούς αίρεσης περισσότερο, όπου Θεός τους είναι η φύση και προσκυνητές τα κορόιδα!!!!! Η κάθε τεχνολογία έχει δύο όψεις και εξαρτάται πάντα από τη χρήση που της κάνει ο άνθρωπος. Τα μεταλλαγμένα έχουν θετικά και αρνητικά ανάλογα με τη σωστή ή όχι χρήση. Εννοείται ότι ένας δεν θα μπορεί να εμπορεύεται λαχανικά που καλλιεργεί στο σπίτι του αν δεν έχουν περάσει μια πιστοποίηση. Άλλωστε αυτό είναι και το νόμιμο και σωστό. Που ξέρω εγώ τι έχει ψεκάσει η κάθε γιαγιά; Kαμία νομοθεσία δεν πρόκειται να απαγορέψει σε κανέναν να καλλιεργεί κάτι για δικιά του χρήση.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 08, 2013, 06:49:54 μμ από foibos81 »

Αποσυνδεδεμένος mammos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράνομες οργανικές θέσεις στα ΕΕΕΕΚ
« Απάντηση #185 στις: Ιούνιος 08, 2013, 10:45:19 μμ »
αν κοιταξεις στις προσληψεις θα δεις που παει ο καθενας και κοιτα μετα στα site των σχολειων να δεις τι ειδικοτητες εχει, δεν ισχυει αυτο που λες παντα. 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 08, 2013, 10:47:59 μμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράνομες οργανικές θέσεις στα ΕΕΕΕΚ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:48:49 »

Αποσυνδεδεμένος Neronas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράνομες οργανικές θέσεις στα ΕΕΕΕΚ
« Απάντηση #186 στις: Ιούνιος 09, 2013, 12:09:24 μμ »
Προσευχηθείτε όλοι μαζί η οργανική να πηδήξει από τον πίνακα των εργαστηρίων και να πάει στον πίνακα των θεωρητικών μαθημάτων από φέτος , γιατί αν οι θέσεις επαναπροκυρηχθουν και όλες οι ειδικότητες που έχουν Α ανάθεση αιτηθούν για μετάθεση ξανά  την πατήσαμε, ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ πρέπει να γίνει , χώρια που βγαίνει και αυτός ο καινούριος  νόμος της ειδικής αγωγής που θα ζητάει και προσόντα, όπως παιδαγωγική  κατάρτιση και δεν ξέρουμε τι άλλο.  Πάρτε τηλέφωνα για την καθόλα νόμιμη μετάθεση μας.

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Παράνομες οργανικές θέσεις στα ΕΕΕΕΚ
« Απάντηση #187 στις: Ιούνιος 09, 2013, 07:15:13 μμ »
αν κοιταξεις στις προσληψεις θα δεις που παει ο καθενας και κοιτα μετα στα site των σχολειων να δεις τι ειδικοτητες εχει, δεν ισχυει αυτο που λες παντα.

Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος για να καταλάβω ακριβώς. Για παράδειγμα πέρυσι αν δεν κάνω λάθος πήρε 1-2 δασοπόνους, που πήγαν σε ΕΕΕΕΚ με ειδικότητα ξυλουργικής και τει φυτικής παραγωγής και γεωπόνους που πήγαν σε ΕΕΕΕΚ κηπουρικής. Εννοείς ότι έγινε κάτι άλλο και κάποιοι πήγαν άλλου, χωρίς να υπάρχει ειδικότητα αντίστοιχη σε ΕΕΕΕΚ;

Αν μπορείς να δώσεις συγκεκριμένο παράδειγμα από προσλήψεις αναπληρωτών, θα ήταν καλύτερο. Ούτως ή άλλως δημόσια στοιχεία είναι οι προσλήψεις και οι πίνακες με τα ονόματα, δεν πειράζει κανέναν αν πει κάποιος που έγινε η κλεψιά

Αποσυνδεδεμένος Pink-Panther!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1207
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Παράνομες οργανικές θέσεις στα ΕΕΕΕΚ
« Απάντηση #188 στις: Ιούνιος 09, 2013, 10:30:33 μμ »
Προσευχηθείτε όλοι μαζί η οργανική να πηδήξει από τον πίνακα των εργαστηρίων και να πάει στον πίνακα των θεωρητικών μαθημάτων από φέτος , γιατί αν οι θέσεις επαναπροκυρηχθουν και όλες οι ειδικότητες που έχουν Α ανάθεση αιτηθούν για μετάθεση ξανά  την πατήσαμε, ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ πρέπει να γίνει , χώρια που βγαίνει και αυτός ο καινούριος  νόμος της ειδικής αγωγής που θα ζητάει και προσόντα, όπως παιδαγωγική  κατάρτιση και δεν ξέρουμε τι άλλο.  Πάρτε τηλέφωνα για την καθόλα νόμιμη μετάθεση μας.
Nerona λιγο ασχετο με το θεμα σας αλλα τι αναμενεται να αλλαξει στον νεο νομο και ποτε ερχεται?

Αποσυνδεδεμένος mammos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράνομες οργανικές θέσεις στα ΕΕΕΕΚ
« Απάντηση #189 στις: Ιούνιος 10, 2013, 01:04:45 πμ »
αν κοιταξεις στις προσληψεις θα δεις που παει ο καθενας και κοιτα μετα στα site των σχολειων να δεις τι ειδικοτητες εχει, δεν ισχυει αυτο που λες παντα.

Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος για να καταλάβω ακριβώς. Για παράδειγμα πέρυσι αν δεν κάνω λάθος πήρε 1-2 δασοπόνους, που πήγαν σε ΕΕΕΕΚ με ειδικότητα ξυλουργικής και τει φυτικής παραγωγής και γεωπόνους που πήγαν σε ΕΕΕΕΚ κηπουρικής. Εννοείς ότι έγινε κάτι άλλο και κάποιοι πήγαν άλλου, χωρίς να υπάρχει ειδικότητα αντίστοιχη σε ΕΕΕΕΚ;

Αν μπορείς να δώσεις συγκεκριμένο παράδειγμα από προσλήψεις αναπληρωτών, θα ήταν καλύτερο. Ούτως ή άλλως δημόσια στοιχεία είναι οι προσλήψεις και οι πίνακες με τα ονόματα, δεν πειράζει κανέναν αν πει κάποιος που έγινε η κλεψιά
   
ψαχτο και λιγο... σου λεω πως γίνεται!!! τι θέλεις να σου πω ονόματα, σου λέω και πάλι κοιτα τις προσλήψεις!

Αποσυνδεδεμένος mammos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράνομες οργανικές θέσεις στα ΕΕΕΕΚ
« Απάντηση #190 στις: Ιούνιος 10, 2013, 01:07:39 πμ »
Προσευχηθείτε όλοι μαζί η οργανική να πηδήξει από τον πίνακα των εργαστηρίων και να πάει στον πίνακα των θεωρητικών μαθημάτων από φέτος , γιατί αν οι θέσεις επαναπροκυρηχθουν και όλες οι ειδικότητες που έχουν Α ανάθεση αιτηθούν για μετάθεση ξανά  την πατήσαμε, ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ πρέπει να γίνει , χώρια που βγαίνει και αυτός ο καινούριος  νόμος της ειδικής αγωγής που θα ζητάει και προσόντα, όπως παιδαγωγική  κατάρτιση και δεν ξέρουμε τι άλλο.  Πάρτε τηλέφωνα για την καθόλα νόμιμη μετάθεση μας.
Nerona λιγο ασχετο με το θεμα σας αλλα τι αναμενεται να αλλαξει στον νεο νομο και ποτε ερχεται?

 ο νέος νόμος είναι σε διαβούλεση , θα βγει λίγο πριν τη χρονική στιγμη που θα είναι να κάνουνε τις αιτήσεις οι ενδιαφερόμενοι

Αποσυνδεδεμένος Pink-Panther!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1207
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Παράνομες οργανικές θέσεις στα ΕΕΕΕΚ
« Απάντηση #191 στις: Ιούνιος 10, 2013, 11:27:46 πμ »
Ευχαριστω. Γνωριζουμε αν περιεχει ή εχει συζητηθει καμια αλλαγη σχετικα με τον τροπο καταταξης στους πινακες αναπληρωτων? π.χ προταξη μεταπτυχιακων ή μοριοδοτηση τους.

Αποσυνδεδεμένος Neronas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράνομες οργανικές θέσεις στα ΕΕΕΕΚ
« Απάντηση #192 στις: Ιούνιος 10, 2013, 06:16:24 μμ »
Προσευχηθείτε όλοι μαζί η οργανική να πηδήξει από τον πίνακα των εργαστηρίων και να πάει στον πίνακα των θεωρητικών μαθημάτων από φέτος , γιατί αν οι θέσεις επαναπροκυρηχθουν και όλες οι ειδικότητες που έχουν Α ανάθεση αιτηθούν για μετάθεση ξανά  την πατήσαμε, ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ πρέπει να γίνει , χώρια που βγαίνει και αυτός ο καινούριος  νόμος της ειδικής αγωγής που θα ζητάει και προσόντα, όπως παιδαγωγική  κατάρτιση και δεν ξέρουμε τι άλλο.  Πάρτε τηλέφωνα για την καθόλα νόμιμη μετάθεση μας.
Nerona λιγο ασχετο με το θεμα σας αλλα τι αναμενεται να αλλαξει στον νεο νομο και ποτε ερχεται?
ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΟΜΟΥ,

 ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ:

 

ü      Εισάγει- για πρώτη φορά στην ιστορία- την υποχρεωτικότητα στην ειδική αγωγή,

ü      Εκφράζει την πολιτική βούληση για ουσιαστική κοινωνική ενσωμάτωση των ατόμων με αναπηρία. «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση για τη διασφάλιση ίσων ευκαιριών στα άτομα με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.»(Τίτλος νόμου πλαισίου)

ü      Εισάγει τον όρο «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» ο οποίος αντικαθιστά τον όρο «Ειδική Αγωγή». Ο νέος όρος συμπεριλαμβάνει όλα τα παιδιά, είτε ασκήσιμα, είτε εκπαιδεύσιμα, χωρίς διάκριση και καθιστά προφανές ότι μέσα στις παρεχόμενες υπηρεσίες της παιδείας για τα άτομα με αναπηρία, η ανάπτυξη της προσωπικότητας και των προσωπικών, κοινωνικών και επαγγελματικών δεξιοτήτων τους, είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις δυνατότητες τους για σχολική και κοινωνική ενσωμάτωση και συμμετοχή.

ü      Εισάγει τον διεθνή ορισμό της αναπηρίας ως προέκταση της ανθρώπινης ύπαρξης, δίδοντας έμφαση στη λειτουργικότητα και τη δυνατότητα για συμμετοχή των ατόμων με αναπηρία και όχι στην αναπηρία καθαυτή.

ü      Προσδιορίζει τη γενική εθνική πολιτική για την ΕΑΕ, που είναι η συνεκπαίδευση στο γενικό σχολείο για όλους τους μαθητές με οριακές ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και οι σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής &εκπαίδευσης για τους μαθητές με μεγαλύτερες δυσκολίες, καθώς και όλο το φάσμα των λοιπών διαγνωστικών και υποστηρικτών υπηρεσιών που είναι αναγκαίες στην ΕΑΕ.

ü      Καθορίζει ποιοι είναι οι δικαιούχοι της ΕΑΕ, αναγνωρίζει και τους μαθητές με ιδιαίτερες νοητικές ικανότητες και ταλέντα ως άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, εισάγει για πρώτη φορά τον επίσημο ορισμό των μαθητών με ιδιαίτερες νοητικές ικανότητες και ταλέντα και προβλέπει για πρώτη φορά ενέργειες για την εκπαιδευτική τους υποστήριξη.

 

 

ΑΚΟΜΗ:

ü      Προσδιορίζει, συστηματοποιεί και εμπλουτίζει με νέους, τους υπαρκτούς διαγνωστικούς, αξιολογικούς και υποστηρικτικούς θεσμούς της ΕΑΕ.

ü      Μετονομάζει τα ΚΔΑΥ(Κέντρα Διάγνωσης, Αξιολόγησης& Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών) σε ΚΕΔΔΥ(Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης& Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών), με στόχο τη λειτουργική και επιστημονική τους αναβάθμιση.

ü      Τροποποιεί την ελάχιστη απαιτητή διεπιστημονική στελέχωση όλων των ΚΕΔΔΥ της χώρας σε 5 άτομα κατ’ ελάχιστο(εκπαιδευτικό ΕΑΕ, παιδονευρολόγο ή παιδοψυχίατρο, ψυχολόγο, κοινωνικό λειτουργό και λογοθεραπευτή ή εργοθεραπευτή κατά περίπτωση), ώστε να επιτελούν το έργο τους ουσιαστικά και ομαλά. Με τη ρύθμιση αυτή θεσμοποιείται η αρχή της διεπιστημονικότητας στη διαφορική διάγνωση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών.

ü      Επαναπροσδιορίζει και επεκτείνει τις αρμοδιότητες των ΚΕΔΔΥ .

ü      Εισάγει το θεσμό της Ειδικής Διαγνωστικής Επιτροπής Αξιολόγησης ή ΕΔΕΑ σε όλες τις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης ή ΣΜΕΑΕ, η οποία παρακολουθεί και αξιολογεί την πρόοδο των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ü      Καθορίζει με ακρίβεια τη διαδικασία διάγνωσης των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών- Εισάγει το θεσμό της αξιολόγησης και της γνώμης των γονέων& κηδεμόνων στο σχεδιασμό των εξατομικευμένων ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων των παιδιών τους.

ü      Επανιδρύει τα ΚΕΔΔΥ(Κέντρα Διαφορικής Διάγνωσης& Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών)όλης της χώρας, με στόχο τη λειτουργική και επιστημονική τους αναβάθμιση και προσδιορίζει την τοποθέτηση του προσωπικού τους ανάλογα με τη συγκέντρωση του μαθητικού πληθυσμού.

 

 

 

 

 

 

   

Mερικές σημαντικές «προτάσεις» για την εκπαίδευση.

 

 

 

 

v     πρεπει να γινουν διορθωσεισ στην αντιφατικοτητα και τα ελλειμματα τησ υφισταμενησ νομοθεσιασ.

 

 

v     να ληφθει μεριμνα ωστε να εφαρμοζονται οσα θα περιλαμβανονται στην νεα νομοθεσια πληρωσ και οχι ελλειμματικα, να εκδιδονται λοιπον εγκαιρα τα απαιτουμενα προεδρικα διαταγματα και υπουργικεσ αποφασεισ για την πληρη εφαρμογη του νομου.

 

v     η χρηματοδοτηση τησ ειδικησ αγωγησ να ειναι ισοτιμη σε υψοσ προύπολογισμου, ποσοστιαια και αναλογη με τον αριθμο των αμεα, ωστε να μην αντιμετωπιζονται ωσ πολιτεσ β’ κατηγοριασ.

 

v     να στελεχωθει πληρωσ το τμημα ειδικησ αγωγησ του παιδαγωγικου ινστιτουτου με εξειδικευμενουσ επιστημονεσ  σε κατηγοριεσ αναπηριασ.

 

v     να δοθει εμφαση στην δια βιου εκπαιδευση(μαθηση) που ειναι βασικη αναγκη για τα ατομα με νοητικη αναπηρια, αυτιστικα και βαρειεσ αναπηριεσ και αποτελει βασικη προτεραιοτητα για τα ατομα με κινητικεσ, αισθητηριακεσ αναπηριεσ καθωσ και χρονιεσ παθησεισ για να εκσυγχρονισουν την γνωση τουσ.

 

v     να τοποθετουνται στην ειδικη εκπαιδευση μονο αποφοιτοι σχολων ειδικησ αγωγησ με πανεπιστημιακη μορφωση, με αντικειμενικα και αξιοκρατικα κριτηρια, γνωσεισ και εμπειριεσ(τιτλοι σπουδων, προϋπηρεσια, πρωτοποριακο ερευνητικο εργο στην ειδικη αγωγη κλπ). επισησ, να διοριζονται δασκαλοι ειδικησ αγωγησ ατομα με αναπηρια(εφοσον εχουν τα τυπικα προσοντα στο γνωστικο τουσ αντικειμενο)με προτεραιοτητα.

 

 

 

v     να επεκταθει η λειτουργια των κεδυυ και να στελεχωνονται με προσθετο εκπαιδευτικο προσωπικο με προϋπηρεσια, για να ανταποκριθουν στον υποστηρικτικο τουσ ρολο, στισ σχολικεσ μοναδεσ εφαρμοζοντασ προγραμμα περιπατητικησ διδακτικησ στηριξησ, κατ’ οικον εκπαιδευσησ και πρωιμησ παρεμβασησ.

 

v     να οριοθετηθει ο χωροσ με επαγγελματικη κατοχυρωση του ειδικου παιδαγωγου.

 

v     να θεσμοθετηθει το εξατομικευμενο εκπαιδευτικο προγραμμα για καθε παιδι με ειδικεσ εκπαιδευτικεσ αναγκεσ, βασισμενο στισ ιδιαιτεροτητεσ του και να εστιαζεται στην αποκτηση καθημερινων δεξιοτητων, κοινωνικοποιηση κ.λ.π, ιδιωσ στα παιδια με βαρια νοητικη υστερηση.

 

v     να καταργηθει το στοιχειο τησ παραδοσιακησ βαθμολογιασ και να αντικατασταθει με λιστεσ αξιολογησησ προοδου.

 

v     να καθιερωθουν τα ολοημερα σχολεια και στην ειδικη εκπαιδευση.

 

v     να υπαρχει δυνατοτητα παρατασησ του οριου ηλικιασ(ιδιωσ στην νοητικη αναπηρια) για μαθητεσ που δεν ειναι σε θεση να ενταχθουν σε δομεσ ανωτερησ εκπαιδευσησ.

 

v     να υπαρχουν βιβλια για την ειδικη εκπαιδευση καθωσ και αναλυτικα προγραμματα.

 

v     να υπαρχει προσβασιμοτητα στουσ χωρουσ εκπαιδευσησ και ο απαραιτητοσ εξοπλισμοσ και οικονομικη υποστηριξη.

 

v     να δημιουργηθει στο υπουργειο θεση γεν. γραμματεα ειδικησ εκπαιδευσησ.

 

v     εφαρμογη τησ πληροφορικησ και ψηφιακησ προσβασιμοτητασ στα  σχολεια ειδικησ αγωγησ.

 

 

 ο νέος νόμος είναι σε διαβούλεση , θα βγει λίγο πριν τη χρονική στιγμη που θα είναι να κάνουνε τις αιτήσεις οι ενδιαφερόμενοι

Αποσυνδεδεμένος Neronas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράνομες οργανικές θέσεις στα ΕΕΕΕΚ
« Απάντηση #193 στις: Ιούνιος 10, 2013, 06:33:48 μμ »
Τρεχάτεεεε !!!!! ποδαράκια μου να …………………………..!!!!!!!  τι σχολές ειδικής αγωγής μας ξεφουρνίζουν  εδώ δεν έχουν καν παιδαγωγική κατάρτιση πολλοί μόνιμοι, Λέτεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!! Να ,μην είναι καθόλα νόμιμη η μετάθεση των μονίμων. Αουτς δεν ψηφίστηκε ακόμη τώρα πρέπει να βουτήξουμε τις θεσούλες από τα μαλλιά. Δεν πιστεύω να επηρεαστούν τα προγράμματα ΕΣΠΑ που θέλουν καταρτισμένους και γυρίσουν και τα λεφτά πίσω . Τώρα καταλαβαίνω γιατί δεν απορροφάμε τα προγράμματα αυτά!!!! Άμα βάζεις  καταρτισμένους να προσεγγίσουν θεωρητικά το πρόγραμμα και στην υλοποίηση πράξης βάζεις  άσχετους, που να καταλάβουν τις οδηγίες και να τις προσεγγίσουν έστω και στο ελάχιστο .. Παρεμπιπτόντως κάτι που είναι απαραίτητο στην ειδική αγωγή είναι να έχεις συνείδηση. Πόσοι από όσους διεκδικούν την μεταθεσούλα τους την έχουν αυτό θα το δούμε   

Αποσυνδεδεμένος Neronas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράνομες οργανικές θέσεις στα ΕΕΕΕΚ
« Απάντηση #194 στις: Ιούνιος 10, 2013, 06:36:38 μμ »
1
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2013, 02:18:25 πμ από Neronas »

Αποσυνδεδεμένος Neronas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράνομες οργανικές θέσεις στα ΕΕΕΕΚ
« Απάντηση #195 στις: Ιούνιος 10, 2013, 06:46:13 μμ »
Δεν πιστεύω αυτές οι θέσεις να έχουν κάποια επιδότηση μέσω ΕΣΠΑ και κάποιοι να προσπαθούν να επωφεληθούν της κατάστασης με τα ελάχιστα απαιτούμενα προσόντα λεωωω?? Εκτός των άλλων δεν ξέρουμε και τους τρόπους που τα αποκτήσαν τα προσόντα αυτά !!!!! ήταν καθόλα νόμιμοι οι τρόποι. Ρε μπας και μας ανακαλύψουν ότι τις μοιράζουμε σε ανειδίκευτους?? Μπα θα τους πούμε ότι δεν είχε ψηφιστεί ο νέος νόμος.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161841
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 511
Σύνολο: 525

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.