*

Αποστολέας Θέμα: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !  (Αναγνώστηκε 16034 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #42 στις: Ιούλιος 11, 2013, 01:18:01 πμ »
Το θέμα είναι το εξής: σε όσους αρέσουν αυτά που θα πω.

Τα νοσοκομεία έχουν τεράστιες ελλείψεις σε νοσηλευτές, γιατρούς, άρα αυτοί οι άνθρωποι καθηγητές θα μπορούσαν να μεταταχθούν σε δημόσια νοσοκομεία.
Οι ειδικότητες οι συγκεκριμένες προσφέρονταν εδώ και χρόνια από ΙΕΚ δημόσια και ιδιωτικά, καθώς και από τις σχολές νοσηλευτών του Υπουργείου Υγείας που λειτουργούσαν και λειτουργούν σε νοσοκομεία (με πολύ καλά αποτελέσματα ειδίκευσης και εκπαίδευσης)και είχε γεμίσει ο τόπος από ανέργους βοηθούς μικροβιολόγου κ.τ.λ. Και να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο: πηγαίνετε στα ΙΕΚ Π...... να δείτε τι γαμάτη δουλειά κάνουν και τι εξοπλισμό έχουν για να υποστηρίξουν αυτές τις ειδικότητες. Είναι ειδικότητες που απαιτούν συνεχή επαφή με νοσοκομεία και ασθενείς, κάτι το οποίο πρόσφεραν τα ιδιωτικά και δημόσια ΙΕΚ εδώ και χρόνια. Στο σχολείο δυστυχώς αυτά τα δύο πράγματα ήταν ασυμβίβαστα.

Μην κοιτάτε τους αριθμούς μαθητών που επέλεγαν αυτές τις ειδικότητες, διότι ο ίδιος αριθμός μπορεί κάλλιστα να εκπαιδευτεί καλύτερα στα χιλιάδες δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ που προσφέρουν πλεον αυτές τις ειδικότητες.

Τα αρνητικά είναι κυρίως: για τους αναπληρωτές των συγκεκριμένων ειδικοτήτων που πραγματικά μένουν χωρίς δουλειά στην εκπαίδευση, όμως ΜΟΝΟ. Μην κλάψουμε δηλαδή για τους αναπληρωτές, διότι μια εφημερίδα να παρετε έχουν ξεσκιστεί να ζητάνε γιατρούς και νοσηλευτές !!!!! Τα θετικά: Υπάρχει αρκετή δουλειά για αυτούς στις πραγματικές δομές που χρειάζονται, όπως είναι τα νοσοκομεία κ.τ.λ.

Αλλά επειδή υπάρχει πάντα ένα αλλά θα πω και το εξής: ΠΑΜΠΟΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΕΝ ΕΥΡΙΣΚΕ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ!!! Και αυτό γιατί ο γιατρός έμπαινε ως αναπληρωτής κυρίως από σπόντα, επειδή απλά αργούσε η ειδικότητα του, οι νοσηλευτές κυρίως απασχολούνταν σε νοσοκομεία, επομένως υπήρχε κάθε χρόνο θέμα διότι πολλοί αρνιόντουσαν να πάνε αναπληρωτές.
Για να μην πω το εξής πραγματικά εξωφρενικό: ότι πολλοί μόνιμοι νοσηλευτές από νοσοκομεία έκαναν ΑΣΠΑΙΤΕ, με την κρυφή ελπίδα να μεταταγούν στην εκπαίδευση!!!! ΕΛΕΟΣ !!!!! Αυτό έπρεπε να σταματήσει και σταμάτησε με την οριστικη κατάργηση των ειδικοτήτων.
Και τώρα πως όλα αυτά δεν ισχύουν και για τις υπόλοιπες τεχνικές ειδικότητες? δεν καταλαβαίνω ! Άρα κατάργηση των τεχνολογικών?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 01:19:18 πμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:48:38 »

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #43 στις: Ιούλιος 11, 2013, 01:21:34 πμ »
Δεν ξέρει κανείς τι σκέφτονται. Απλά εγώ έβλεπα και γνωρίζω πάρα πολλά άτομα γιατρούς που έκαναν για πλάκα τα χαρτια τους γι ααναπληρωτές, τους καλούσαν και στο τέλος δεν πήγαινε κανείς, διότι θεωρούσαν την εκπαίδευση ΜΠΑΝΑΛ. Πολλοί από τους αναπληρωτές γιατρούς οι περισσότεροι κάνουν πλέον ειδικότητα και για αυτούς η εκπαίδευση είχε προσωρινό χαρακτήρα. Αυτή είναι η πραγματικότητα.

Να το θέσω αλλιώς: δεν τους λυπάμαι πολύ που καταργήθηκε ο συγκεκριμένος κλάδος στην εκπαίδευση, ΔΙΟΤΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ !!!! Δεν είναι όπως οι ηλεκτρολόγοι και άλλοι
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 01:25:03 πμ από foibos81 »

Αποσυνδεδεμένος panos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #44 στις: Ιούλιος 11, 2013, 01:26:05 πμ »
foibos81
Εφόσον το κράτος έχει ελλείψεις τότε να πάρει κόσμο άνεργο που περιμένει μια ευκαιρία. Δεν είναι λύση οι 700 - 800 της τεχνικής εκπαίδευσης.
Eπίσης οι υποθέσεις δεν οδηγούν πάντα στα σωστά συμπεράσματα.
Τα προσχήματα περι αρνήσεων αναπληρωτών και κουραφέξαλα δεν ευσταθούν.
Μη δικάζεις έτσι ολόκληρους κλάδους σα το τιμητή όλων.
Επίσης οι ισχυρισμοί σου περι καλύτερης δουλειάς σε σχολές νοσοκομείων και ΙΕΚ έχω να σου πω πως ως υποτιθέμενος καλός εκπαιδευτικός εσύ θα πρεπε να γνωρίζεις πως στην εκπαίδευση παίζει ρόλο και ο τρόπος, η πρόσέγγιση ή οι μέθοδοι μετάδοσης της γνώσης κάτι που επέτρεψε σε μένα και άλλους του κλάδου να γνωρίζουμε ότι είναι αμφιβόλου ποιότητας σε δημοσια ΙΕΚ και ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ που οι διευθυντάδες μοιράζουν ώρες και σε σχολές νοσοκομείων που η παιδαγωγική κατάρτιση δεν είναι προαπαιτούμενο και χρήζονται εκπαιδευτές και όχι εκπαιδευτικοί ημέτεροι...


Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #45 στις: Ιούλιος 11, 2013, 01:32:26 πμ »
foibos81
Εφόσον το κράτος έχει ελλείψεις τότε να πάρει κόσμο άνεργο που περιμένει μια ευκαιρία. Δεν είναι λύση οι 700 - 800 της τεχνικής εκπαίδευσης.
Eπίσης οι υποθέσεις δεν οδηγούν πάντα στα σωστά συμπεράσματα.
Τα προσχήματα περι αρνήσεων αναπληρωτών και κουραφέξαλα δεν ευσταθούν.
Μη δικάζεις έτσι ολόκληρους κλάδους σα το τιμητή όλων.
Επίσης οι ισχυρισμοί σου περι καλύτερης δουλειάς σε σχολές νοσοκομείων και ΙΕΚ έχω να σου πω πως ως υποτιθέμενος καλός εκπαιδευτικός εσύ θα πρεπε να γνωρίζεις πως στην εκπαίδευση παίζει ρόλο και ο τρόπος, η πρόσέγγιση ή οι μέθοδοι μετάδοσης της γνώσης κάτι που επέτρεψε σε μένα και άλλους του κλάδου να γνωρίζουμε ότι είναι αμφιβόλου ποιότητας σε δημοσια ΙΕΚ και ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ που οι διευθυντάδες μοιράζουν ώρες και σε σχολές νοσοκομείων που η παιδαγωγική κατάρτιση δεν είναι προαπαιτούμενο και χρήζονται εκπαιδευτές και όχι εκπαιδευτικοί ημέτεροι...
Οι ελλείψεις είναι τόσο  τεράστιες που ούτε οι 700-800 δεν αρκούν. Αλλά να μην βάζουμε μόνο το κράτος ως εργοδότη, διότι υπάρχουν τόσα πολλά ιδιωτικά νοσοκομεία και κλινικές που το ίδιο ακριβώς έργο επιτελούν αυτές οι ειδικότητες με ένα δημόσιο νοσοκομείο. Είναι οι μοναδικοί κλάδοι ΠΟΥ ΕΑΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ Η ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΑΝ!!!!! Ενώ σε άλλους κλάδους π.χ. χημικούς: ο ιδιωτικός τομέας μπορεί να τον θέλει για πωλήσεις. Yπάρχουν στοιχεία στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ για το πόσοι αναπληρωτές γιατροί και νοσηλευτές αρνούνται. ΜΠΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ !!!!!!!!!! Εγώ δεν καταλαβαίνω: γιατί ένας μαθητής να πάει στα ΕΠΑΛ υγείας, όταν υπάρχουν χιλιάδες δημόσια ΙΕΚ που προσφέρουν αντίστοιχες ειδικότητες. Θα πω και το άλλο: τελείωνε ο άλλος ΕΠΑΛ ΥΓΕΙΑΣ και ήταν ισάξιος με έναν απόφοιτο ΙΕΚ που είχε τελειώσει γενικό λύκειο και πήγε και στο ΙΕΚ. Στις προκηρύξεις ΑΣΕΠ για βοηθούς νοσηλευτές και λοιπά παραιατρικά αυτό ίσχυε και ήταν άδικο. Επαναλαμβάνω τα παραϊατρικά είναι ειδικότητες που υπάρχουν σε αφθονία στα ΙΕΚ.
Εγώ πιστεύω ότι πολλά ΙΕΚ ιδιωτικά έκαναν θαύματα και έβρισκαν και δουλειεές μετά κατευθείαν σε αποφοίτους. Διαχειρίζονταν το θέμα της καταρτισης καλύτερα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 01:38:59 πμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:48:38 »

Αποσυνδεδεμένος panos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #46 στις: Ιούλιος 11, 2013, 01:35:41 πμ »
Τι σχέση έχει ο χ αναπληρωτής γιατρός, νοσηλευτής, οδοντίατρος που έκανε για πλάκα τα χαρτιά με αυτόν που μόνιμος γαρ επέλεξε την εκπαίδευση να παράσχει υπηρεσίες. Κι από πότε είναι κριτήρια οι ασυναρτησίες που λες για να καταργηθούν κλάδοι και ειδικότητες σε μια χώρα που περισσότερο από ποτέ έχει ανάγκη για δωρεάν δημόσιο επαγγελματικό σχολείο που παρέχει παιδεία και εξειδίκευση! Δεν αφορά κανένα εδώ μέσα αν λυπάσαι κάποιον περισσότερο ή λιγότερο...Αν λειτουργούσες ως συνάδελφος απέναντι σε αναπληρωτές και μόνιμους εκπαιδευτικούς που αξιολογήθηκαν και επιλέχθηκαν να διδάξουν και η ζωή τους με non paper και αιφνιδιαστικές κινήσεις ανατρέπεται τότε θα μετρούσες τα λόγια σου...

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #47 στις: Ιούλιος 11, 2013, 01:40:16 πμ »
Επαναλαμβάνω ότι από το συνολο των αναπληρωτών στους πίνακες στις ειδικότητες ιατρικής νοσηλευτικής πολλοί λίγοι είναι αυτοί που το επέλεξαν ως στάση ζωής. Οι περισσότεροι το ασκουν περιστασιακά. Τα στοιχεία από το ΔΙΑΥΓΕΙΑ τα λένε όλα, εγώ μιλάω με επιχειρήματα. Δεν είναι τυχαίο ότι κάθε χρόνο ο πίνακας των γιατρών-νοσηλευτών ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ Γ, διότι πάρα πολλά άτομα αρνούνται και διαγράφονται. ΔΕΣ ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ ΠΡΟΠΕΡΣΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΑΝΗΚΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ !!!!

Να μιλάς με στοιχεία.

Σε αυτόν τον κλάδο υπήρχε πάντα μια αναντιστοιχεία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης. Ε ας αφήσουν τις άλλες ειδικότητες να κατευθύνουν το τεχνολογικό λύκειο. Οι γιατροί και νοσηλευτές στα νοσοκομεία χρειάζονται.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 01:44:27 πμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος panos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #48 στις: Ιούλιος 11, 2013, 01:41:58 πμ »
Γιατί υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές αγαπητέ...
Τα ΙΕΚ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΥΝ ενώ τα ΕΠΑΛ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ...
Στα ΙΕΚ είσαι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ενώ στα ΕΠΑΛ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ...
Να σου επαναλάβω δε γιατί μάλλον πάλι δε κατάλαβες πως στο νοσοκομείο ο γιατρός ή νοσηλευτής παράσχει κλινική πρακτική στον ασθενή. Στο σχολείο ο ίδιος άνθρωπος εκπαιδεύει ανθρώπους στο πως θα ασκήσουν και θα εφαρμόσουν τις γνώσεις του. Δε σε καταλαβαίνω γιατί για παράδειγμα στο γιατρό ο φυσικός του χώρος είναι το νοσοκομείο, ενώ στο χημικό η εκπαίδευση για παράδειγμα!!!
Είναι απλές διαφορές που μάλλον όφειλες να γνωρίζεις!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 01:43:29 πμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #49 στις: Ιούλιος 11, 2013, 01:42:37 πμ »
Συνάδελφοι ας χαμηλώσουμε τους τόνους, για να μην καταλήξουν στο τέλος σε αντιπαραθέσεις!

Εδώ λέει ο καθένας την άποψή του, δεν την επιβάλλει! Παρακαλώ ας επιστρέψουμε στο θέμα του τόπικ.

Αποσυνδεδεμένος panos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #50 στις: Ιούλιος 11, 2013, 01:47:01 πμ »
Επαναλαμβάνω ότι από το συνολο των αναπληρωτών στους πίνακες στις ειδικότητες ιατρικής νοσηλευτικής πολλοί λίγοι είναι αυτοί που το επέλεξαν ως στάση ζωής. Οι περισσότεροι το ασκουν περιστασιακά. Τα στοιχεία από το ΔΙΑΥΓΕΙΑ τα λένε όλα, εγώ μιλάω με επιχειρήματα. Δεν είναι τυχαίο ότι κάθε χρόνο ο πίνακας των γιατρών-νοσηλευτών ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ Γ, διότι πάρα πολλά άτομα αρνούνται και διαγράφονται. ΔΕΣ ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ ΠΡΟΠΕΡΣΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΑΝΗΚΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ !!!!

Να μιλάς με στοιχεία.
Δε διακρίνω επιχειρήματα στο λόγο σου...Επαναλαμβάνω είναι κριτήριο να διαγραφούν ειδικότητες από τα ΕΠΑΛ επειδή το υπουργείο δεν είχε αναπληρωτές;;; Θα μας τρελάνεις;;; Αποφάσισε που καταλήγεις: Δεν είχε αναπληρωτές το υπουργείο; Δεν λυπάσαι τους γιατρούς; Οι γιατροί σνόμπαραν την τεχνική εκπάιδευση; Είναι καλύτερα τα ΙΕΚ; Ξέρεις το επίπεδο σπουδών των ΙΕΚ και των σχολών νοσοκομείων καλύτερα; Υποθέτεις πως είναι καλύτερα εκτός ΕΠΑΛ για τις ειδικότητες του τομέα υγείας;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 01:52:10 πμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #51 στις: Ιούλιος 11, 2013, 01:49:03 πμ »
Γιατί υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές αγαπητέ...
Τα ΙΕΚ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΥΝ ενώ τα ΕΠΑΛ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ...
Στα ΙΕΚ είσαι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ενώ στα ΕΠΑΛ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ...
Να σου επαναλάβω δε γιατί μάλλον πάλι δε κατάλαβες πως στο νοσοκομείο ο γιατρός ή νοσηλευτής παράσχει κλινική πρακτική στον ασθενή. Στο σχολείο ο ίδιος άνθρωπος εκπαιδεύει ανθρώπους στο πως θα ασκήσουν και θα εφαρμόσουν τις γνώσεις του. Δε σε καταλαβαίνω γιατί για παράδειγμα στο γιατρό ο φυσικός του χώρος είναι το νοσοκομείο, ενώ στο χημικό η εκπαίδευση για παράδειγμα!!!
Είναι απλές διαφορές που μάλλον όφειλες να γνωρίζεις!
Διότι τα ποσοστά απασχολησιμότητας λένε ότι οι περισσότεροι γιατροί απασχολούνται σε νοσοκομεία και οι περισσότεροι φυσικοί στα σχολεία, απλά μαθηματικά. Όσο αφορά το ζήτημα εκπαίδευσης και καταρτισης και τα δύο εκπαιδευτικοί φορείς είναι. Απλά το ένα είναι τυπικό σύστημα και το άλλο μη τυπικό. Ανοίγεις ένα μεγάλο θέμα που πίστεψε με ούτε το Υπουργείο δεν ξέρει να σου απαντήσει αν το Τεχνολογικό Λύκειο θα έπρεπε ή όχι να ανήκει στην τυπική εκπαίδευση. Αυτός είναι και ο λόγος καταργησης: διότι το επίπεδο πτυχίου ΙΕΚ και ΕΠΑΛ ήταν ίδιο ακριβώς και είναι !!!!! Το αναφέρει στη γνωμοδοτική έκθεση το Υπουργείο Παιδείας. Με λίγα λόγια ποτέ ουσιαστικά δεν υπήρξε διαφορά μεταξύ επιπέδου δευτεροβάθμιας και μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αυτά + όλα τα άλλα τα επιμέρους που αφορούν ειδικά αυτό τπο κλάδο συνετέλεσαν στο να είναι ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ.

Καταλήγω: δεν ξέρω αν είναι καλύτερα ή όχι, στο μέλλον θα δείξει. Με βάση τα επιχειρηματα που σου ανέφερα υπάρχουν πολλά θετικά (εννοώ από πλευράς έυρευσης εργασίας για τους μονίμους και αναπληρωτές) και κάποια αρνητικά.
Το κυριότερο αρνητικό: Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ. Σε αυτό συμφωνώ.
Ναι θεωρώ ότι αν το κράτος δώσει voucher κάποια ιδιωτικά ΙΕΚ κάνουν φοβερή δουλειά στην κατάρτιση ειδικά σε αυτές τις ειδικότητες. 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 01:59:30 πμ από foibos81 »

Αποσυνδεδεμένος panos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #52 στις: Ιούλιος 11, 2013, 01:51:20 πμ »
Που διακρίνεις συναδελφικότητα Lasid αναφέρεσαι με τον όρο συνάδελφο σε όλους; Εγώ τρικυμία εν κρανίω διακρίνω και εμπαιγμό!!! Καληνύχτα σας...

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #53 στις: Ιούλιος 11, 2013, 01:53:32 πμ »
Εγώ τα μέλη του pde τα θεωρώ συναδέλφους κι ας έχουν διαφορετικές απόψεις από το σύνολο!

Αποσυνδεδεμένος ermios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 66
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #54 στις: Ιούλιος 11, 2013, 02:07:02 πμ »
Στα ΙΕΚ δεν υπάρχουν εργαστήρια. Στα ΕΠΑΛ τα παιδιά κάνουν και πρακτική σε εργαστήρια που διαθέτει το σχολείο. Στα ΕΠΑΛ δίδασκαν μόνιμοι, οπότε τα παιδιά δεν έχαναν μαθήματα, ενώ στα ΙΕΚ ωρομίσθιοι που μέχρι να τους προσλάβουν είχε περάσει ένα εξάμηνο. Γιατί στα ΕΠΑΛ οι μαθητές παίρνουν πτυχίο, ενώ στα ΙΕΚ πιστοποιήση. Γιατί στα ΕΠΑΛ οι μαθητές είχαν βιβλία, ενώ στα ΙΕΚ αν έδινε σημειώσεις ο ωρομίσθιος καθηγητής. Γιατί τα ΕΠΑΛ ήταν δωρεάν, ενώ στα ΙΕΚ και στα δημόσια ο μαθητής πλήρωνε..... Τι άλλο θες...για να καταλάβεις ότι αυτός ο θεσμός απέτυχε από την αρχή;;;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 04:26:03 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος ermios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 66
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #55 στις: Ιούλιος 11, 2013, 02:17:20 πμ »
Και όλοι αυτοί που πήγαν στην ΑΣΠΑΙΤΕ γιατί πήγαν, γιατί δεν είχαν τι να κάνουν; ??? Μια γνωστή μου κάθε μέρα από Αθήνα έτρεχε στην Πάτρα για έναν ολόκληρο χρόνο με δύο παιδιά και πάει λέγοντας... Γιατί όλος αυτός ο αγώνας; Ήθελε να είναι σωστή για να μπει μέσα στην τάξη γιατί είχε να κάνει με μαθητές και όχι με άψυχα αντικείμενα και για αυτό το ΥΠΕΠΘ την απέλυσε. ΜΠΡΑΒΟ... Και το χειρότερο επειδή ήθελε να γνωρίζει ακόμα περισσότερα, έκανε και μεταπτυχιακό! ΤΟΣΟ ΡΕΜΠΕΛΑ ΗΤΑΝ....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 04:20:56 μμ από Lasid »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159801
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 460
Σύνολο: 475

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.