0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε λύκειο υπάρχουν τα εξής τμήματα: Α λυκείου: 3
Πρώτα καλύπτεται η θέση του φυσικού που έχει περισσότερες ώρες. Την άλλη θέση την παίρνει χημικός ή βιολόγος, ανάλογα ποιος έχει τα περισσότερα μόρια.
Δυστυχώς οι Διευθύνσεις που δείχνουν αναλυτικά τις ώρες σε όλα τα σχολεία, έχει δεν έχει κενό, αυτό είναι ουσιααστικά οι πίνακες Α, είναι κάτω από 10 επειδή φοβούνται τις αντιδράσεις από αυτά που θα φανούν
Ακριβώς αυτό που λες συμβαίνει.Η ενιαία αντιμετώπιση, κατά την άποψή μου, είχε γίνει και προέκυψε όταν, λόγω μείωσης του μαθητικού πληθυσμού και λόγω μνημονίων, οι οργανικές θέσεις σε ένα σχολείο μειωνόταν. Και εκεί που κάλυπταν πχ 2 ολοκληροι φυσικοί, τελικά κάλυπτε ο ένας με 20 ώρες και ο άλλος με 10 θα έπρεπε να κριθεί υπεράριθμος. Διορισμοί δεν γινόταν, βιολόγοι ήταν σε έλλειψη, οπότε τι θα κάνουμε; Θα τους βάλουμε όλους μαζί και θα τελειώνουμε (Ν.4186/2013). Και έτσι δεν έλαβαν υπόψη όλες τις περιπτώσεις και δημιούργησαν ένα χάος. Για να μην πούμε για το χάος που έχει δημιουργηθεί τα 3 τελευταία χρόνια με τους διορισμούς και τις οργανικές τοποθετήσεις που έγιναν στους ΠΕ04 χωρίς ίχνος λογικής αλλά και νομιμότητας. Και σε αυτό δε φταίνε τα ΠΥΣΔΕ, αλλά το υπουργείο.Και να επισημάνω κάτι ακόμα: Οι διευκρινιστικές εγκύκλιοι δεν είναι νόμος. Και έχουμε δει με τις σχετικές εγκυκλίους που έχουν βγει, πόσο "ξεκαθάρισαν" τα πράγματα. Ό,τι συμφέρει και όπως θέλει ο καθένας ερμηνεύει ό,τι θέλει. 1. Και τώρα να θέσω αλλιώς το ερώτημα:Αν κατά τις βελτιώσεις - οργανικές τοποθετήσεις στο σχολείο που ανέφερα βγάλει οργανικό κενό φυσικού με 18 ώρες, με βάση ποιο νόμο κάποιος θα κάνει ένσταση ότι δεν πρέπει να βγει οργανική φυσικού;2. Και ένα 2ο πρόβλημα: Σε λύκειο υπάρχουν 32 ώρες ΠΕ04 (12 φυσική + 10 χημεία + 10 βιολογία). Άρα, με βάση όσα έχουν αναφερθεί, 2 οργανικές στις υπεραριθμίες. Δεν τοποθετείται κανείς κατά τις υπεραριθμίες. Στην Α φάση βελτιώσεων θα υπάρχει 1 οργανικό μόνο φυσικού. Τοποθετείται φυσικός ο οποίος συμπληρώνει με β ανάθεση, ας πούμε, χημεία γιατί αυτό γνωρίζει. Απομένουν 12 ώρες (2 χημεια + 10 βιολογία). Θα πρέπει το ΠΥΣΔΕ να λάβει υπόψη τι μαθήματα θα πάρει ο ήδη τοποθετημένος φυσικός για να δώσει οργανικό σε βιολόγο; Αν δεν το κάνει, και στείλει χημικό, δεν χαντακώνει τα παιδιά;
Ακριβώς αυτό που λες συμβαίνει.Η ενιαία αντιμετώπιση, κατά την άποψή μου, είχε γίνει και προέκυψε όταν, λόγω μείωσης του μαθητικού πληθυσμού και λόγω μνημονίων, οι οργανικές θέσεις σε ένα σχολείο μειωνόταν. Και εκεί που κάλυπταν πχ 2 ολοκληροι φυσικοί, τελικά κάλυπτε ο ένας με 20 ώρες και ο άλλος με 10 θα έπρεπε να κριθεί υπεράριθμος. Διορισμοί δεν γινόταν, βιολόγοι ήταν σε έλλειψη, οπότε τι θα κάνουμε; Θα τους βάλουμε όλους μαζί και θα τελειώνουμε (Ν.4186/2013). Και έτσι δεν έλαβαν υπόψη όλες τις περιπτώσεις και δημιούργησαν ένα χάος. Για να μην πούμε για το χάος που έχει δημιουργηθεί τα 3 τελευταία χρόνια με τους διορισμούς και τις οργανικές τοποθετήσεις που έγιναν στους ΠΕ04 χωρίς ίχνος λογικής αλλά και νομιμότητας. Και σε αυτό δε φταίνε τα ΠΥΣΔΕ, αλλά το υπουργείο.Και να επισημάνω κάτι ακόμα: Οι διευκρινιστικές εγκύκλιοι δεν είναι νόμος. Και έχουμε δει με τις σχετικές εγκυκλίους που έχουν βγει, πόσο "ξεκαθάρισαν" τα πράγματα. Ό,τι συμφέρει και όπως θέλει ο καθένας ερμηνεύει ό,τι θέλει. 1. Και τώρα να θέσω αλλιώς το ερώτημα:Αν κατά τις βελτιώσεις - οργανικές τοποθετήσεις στο σχολείο που ανέφερα βγάλει οργανικό κενό φυσικού με 18 ώρεςστο σχολειο αυτο ειναι αδυνατον να βγει κενο φυσικου γιατι λογω του νομου 4186/13 που και συ ανεφερες θα καλυφτουν οι 44/50 ωρες απο βιολογο και χημικο λογω της ενιαιας αντιμετωπισης. Ολα τα πυσδε στην Α φαση κρινουν ενιαια τους πε04 (μπορει να μην ειμαι πε04 και να σου ακουγεται καπως το να εκφραζω αποψη για τα ζητηματά σας ομως εχω εργαστει για μια πενταετια σε πυσδε και εξαιτιας αυτου σου λεω την εικονα που εχω απο τις διαδικασιες αυτες, με βάση ποιο νόμο κάποιος θα κάνει ένσταση ότι δεν πρέπει να βγει οργανική φυσικού με τον 4186;2. Και ένα 2ο πρόβλημα: Σε λύκειο υπάρχουν 32 ώρες ΠΕ04 (12 φυσική + 10 χημεία + 10 βιολογία). Άρα, με βάση όσα έχουν αναφερθεί, 2 οργανικές στις υπεραριθμίες. Δεν τοποθετείται κανείς κατά τις υπεραριθμίες. Στην Α φάση βελτιώσεων θα υπάρχει 1 οργανικό μόνο φυσικού. Τοποθετείται φυσικός ο οποίος συμπληρώνει με β ανάθεση χρονικα βρισκομαστε στη β φαση δηλ περιπου τετοια εποχη που γινονται οι εσωτερ υπηρεσ μεταβολες και το πυσδε οντως τοποθετει τον φυσικο. Δεν θα ασχοληθει το πυσδε με το τι μαθηματα θα επιλεξει ο φυσικος αφου δν ειναι αυτη η δουλεια του συμβουλιου. Τα μαθηματα θα μοιραστουν 5 μηνες μετα στον συλλογο με την εναρξη του σχολ ετους δηλ 1/9. Απλα θα λαβουν υποψη το υποχρ ωραριο του φυσικου και αν πχ εχει 20 ωρες τοτε 32 (12+10+10)-20=12 που σημαινει οτι στην Γ φαση των εναπομειναντων θα το δωσει ως ενιαιο οργανικο κενο(ωρες χημειας +βιολογιας) που θα καλυφθει βασει της 60818/Δ2/27-05-2011, ας πούμε, χημεία γιατί αυτό γνωρίζει. Απομένουν 12 ώρες (2 χημεια + 10 βιολογία). Θα πρέπει το ΠΥΣΔΕ να λάβει υπόψη τι μαθήματα θα πάρει ο ήδη τοποθετημένος φυσικός για να δώσει οργανικό σε βιολόγο; Αν δεν το κάνει, και στείλει χημικό, δεν χαντακώνει τα παιδιά οπως ειπες και συ νωριτερα γι αυτη την ανωμαλια φταιει το υπαιθ που αφηνει αυτη τη δυσλειτουργια της ενιαιας αντιμετωπισης (ειδικα στο λυκειο) να σερνεται και δεν παιρνει ξεκαθαρη θεση, σπαζοντας την ενιαια αντιμετωπιση.
2. Και ένα 2ο πρόβλημα: Σε λύκειο υπάρχουν 32 ώρες ΠΕ04 (12 φυσική + 10 χημεία + 10 βιολογία). Άρα, με βάση όσα έχουν αναφερθεί, 2 οργανικές στις υπεραριθμίες. Δεν τοποθετείται κανείς κατά τις υπεραριθμίες. Στην Α φάση βελτιώσεων θα υπάρχει 1 οργανικό μόνο φυσικού. Τοποθετείται φυσικός ο οποίος συμπληρώνει με β ανάθεση, ας πούμε, χημεία γιατί αυτό γνωρίζει. Απομένουν 12 ώρες (2 χημεια + 10 βιολογία). Θα πρέπει το ΠΥΣΔΕ να λάβει υπόψη τι μαθήματα θα πάρει ο ήδη τοποθετημένος φυσικός για να δώσει οργανικό σε βιολόγο; Αν δεν το κάνει, και στείλει χημικό, δεν χαντακώνει τα παιδιά;
Πώς έγιναν οι τοποθετήσεις ΠΕ04 στο ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης.https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/421700_pysde-anatolikis-thessalonikis-sholeia-emeinan-me-15292216162013-kai-12-ores-kenoΚενά του κλάδου άνω των 12 ωρών δεν δόθηκαν. Έδωσαν μόνο κενά άνω των 12 ωρών ανά ειδικότητα.
Το ξέρω ότι οι τοποθετήσεις δεν έγιναν με τον τρόπο που υπαγορεύουν οι σχετικές εγκύκλιοι. Για αυτό έκανα την ανάρτηση, για να σχολιαστεί. Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 που θίγονται είναι πολλοί, ενώ τα σχολεία μένουν ακάλυπτα χωρίς την οργανική τοποθέτηση καθηγητών. Με την υιοθέτηση της παράνομης πρότασης του αιρετού της ΔΑΚΕ μένουν ακόμα περισσότεροι ΠΕ04 στη Διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Εξυπηρετεί αυτό την υπηρεσία;
άλλα τα κενά πρέπει να είναι όσα πραγματικά "χωράνε" μέσα στο ωράριο που υπάρχει για τους ΠΕ04 συνολικά, αλλιώς όπως είπες δημιουργείται υπεραριθμία την επόμενη χρονιά και ευνοείται αυτός που θα την έχει για να προηγηθεί όλων στις οργανικές τοποθετήσεις!