*

Αποστολέας Θέμα: ζητούνται άτομα με επάρκεια αγγλικής για προγράμματα εκμάθησης ενηλίκων  (Αναγνώστηκε 7736 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος planety

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 868
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
πρώτα από όλα καλημέρα σε όλους! δεύτερον, χαίρομαι πολύ που ξαναζωντανεύει το φόρουμ μας έστω και με διαφωνίες, κυλάει ξανά το αίμα βρε παιδί μου!!  ;D ;D

ως προς το θέμα το αρχικό, βασικά διαφωνώ με την απόφαση, δεν είμαι σαφώς υπερ της επάρκειας για όλους τους λόγους που προαναφέρθηκαν, η new_pe06 με κάλυψε ως προς το αυτό. ΑΛΛΑ, θα δώσω και στο φίλτατο Μάρκο ένα δίκιο, διότι όντως τα ράσα δεν κάνουν τον παπά, διότι εγώ σαν μαθήτρια έτυχε και έμαθα αγγλικά από επαρκειουχο και έμαθα πολύ καλά και αγάπησα και τη γλώσσα (γι αυτό άλλωστε μιλάμε τώρα, γιατί πηγα αγγλικη φιλολογια) και διότι πιστεύω ότι για ενηλικες που έχουν συγκεκριμένο στόχο (όπως ενα πτυχιο τυπου Lower) ένας επαρκειουχος που αγαπαει τη δουλεια του μπορει να ειναι αποτελεσματικος. Δεν λεω οτι στη συγκεκριμένη περίπτωση ειναι κατάλληλοι, απλως αναφέρω κι αλλη μια παραμετρο. Εκει που διαφωνω καθετα ειναι η διδασκαλια των επαρκειουχων σε παιδιά μικρα, εκει διαφωνω απολυτα. ομως αν καποιος θελει απλως ενα πτυχιο, χαμηλο κιολας ή θέλει να μάθει μερικά πράγματα για τη δουλεια του σε βασικο επιπεδο, πραγματικα δεν θεωρω οτι ενας επαρκειουχος που ασχολειται σοβαρα υστερει σε κατι. Μην πεσετε να με φατε, εξηγω πολυ σαφως σε τι περιπτωση τους θεωρω οκ, ολες οι αλλες με βρισκουν αντιθετη! 

Εκεί που θα συμφωνησω πολυ ειναι οτι δυστυχως αυτες οι κινησεις ειναι τραγικες και ανοιγουν το δρομο για μετεπειτα αποφασεις. αυτο ειναι το χειροτερο ολων, για αν δημιουργηθει δεδικασμενο που λενε, τοτε....
Σ' όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε! Χρόνια τώρα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Οπότε τώρα μην ξαναδιαβάσω αηδίες για τη β' ανάθεση , εντάξει; Γιατί αν θεωρείς "ισάξια γνώση και ισάξιο δικαιωμα διδασκαλίας" ενός πτυχίου πανεπιστημίου με ένα πιστοποιητικό γλωσσομάθειας που πήρες στα 15 τότε, δεν ακούω κουβέντα για την επάρκεια που δίνουν οι πτυχιακές σπουδές των ξενόγλωσσων!!! κοινώς, δεν δικαιούσαι δια να ομιλείς !!   :-X :-X :-X :-X

Δεν ειπα για ισότιμη γνωση (δες παραπανω μηνυμα μου).Aν και σε επιπεδο πτυχιου ΚΑΙ ΜΟΝΟ το δεχομαι. Την πορεια αργοτερα δεν την ξερουμε....Οσο για τις β αναθέσεις ειναι γνωστοι οι λογοι που γινονται.
Και κατι πολυ σημαντικο και απολυτως απαραιτητο, καθως τα ράσα δεν κανουν τον παπά: Μεταδοτικότητα, και αυτη με κανενα τιτλο δεν αποκτιεται.....

* πες τα planety γιατι νομιζουν πως οι υπόλοιποι ειμαστε εκτος τοπου και χρόνου...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 10:07:15 πμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος giota8

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3379
  • Φύλο: Γυναίκα
  • δεν περιγραφω αλλο!!! ΠΕ06
    • Προφίλ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΕ06
Μαρκο μου θα συμφωνησω και με σενα αλλα και με την planety οτι τα ρασα δεν κανουν τον παπα και φυσικα ενα πτυχιο δεν σε κανει καλο εκπαιδευτικο, χρειαζονται πολλα περισσοτερα, τα εχουμε συζητησει αυτα πολλες φορες. ομως απο τη στιγμη που υπαρχει πανεπιστημιακη σχολη, δε θα επρεπε να επιτρεπεται σε επαρκειουχους να δουλευουν στο δημοσιο σαν καθηγητες Αγγλικης. εγω τουλαχιστον νιωθω οτι με μειωνει το υπουργειο αυτη τη στιγμη. μειωνει τον κοπο μου να αποκτησω αυτο το πτυχιο καθως και το ιδιο το πτυχιο μου. κι επισης δεν ξερω τι θ'ακολουθησει, γιατι αν γινει η αρχη, μας πηρε ολους και μας σηκωσε και χαμπαρι δε θα παρουμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 12, 2013, 12:49:47 πμ από giota8 »
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Θα μπορουσε βεβαια για να ικανοποιησει ολα τα επιπεδα ( παν/κα και μη) να βαλει όρο σε περιπτωση μη εξευρεσης διδακτικου προσωπικου με αναλογα προσοντα (αποφοιτοι αγγλικης φιλολογιας) να καλυφθουν οι θεσεις απο εχοντες απλα την επαρκεια, εάν ο λογος ειναι οτι δεν πανε αποφοιτοι αγγλικης ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος eng_teacher

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Παρένθεση: Κατά την ταπεινή και προσωπική μου άποψη, το πιστοποιητικό γλωσσομάθειας δε σημαίνει κάτι απαραίτητα, δε σημαίνει ούτε άριστη γνώση της γλώσσας, ούτε επάρκεια προσόντων διδασκαλίας......... όμως και το πτυχίο αγγλικής φιλολογίας από ελληνικό πανεπιστήμιο δε σημαίνει κάτι απαραίτητα, ούτε άριστη γνώση ούτε ότι σκαμπάζεις κάτι από διδασκαλία και τα συναφή. Οι καθηγητές αγγλικών απ'όσους έτυχε να γνωρίσω και που  πραγματικά ήταν σπουδαίοι και στη χρήση της αγγλικής γλώσσας και σε ό,τι αφορά τις διδακτικές μεθόδους είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού (και νομίζω δεν είναι τυχαίο που είχαν κάνει σπουδές στο εξωτερικό)!!! Όλοι οι άλλοι που έχω συναντήσει/ γνωρίσει, πτυχιούχοι και επαρκειούχοι, κανάνε λάθη (χοντρά λάθη) στα αγγλικά και μάλιστα μερικοί από τους πτυχιούχους που είχαν και μεταπτυχιακό στη ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ και χρόοονια διδακτικής πείρας κάνανε ένα βαρετότατο μάθημα, στεγνό, δίνοντας στείρα γνώση (με λάθη πολλές φορές), ανοργάνωτο και για να μην τα πολυλογώ απαράδεκτο!!!! (Ήμουν μπροστά, στην αίθουσα και τους παρατηρούσα για εβδομάδες επί τω έργω και τα ξέρω.) Να μην μιλήσω για το pronunciation, accent, intonation που είχαν γιατί θα ξημερωθώ στο φόρουμ! Τους άκουγα, και πτυχιούχους και επαρκειούχους, και αρρώσταινα. Δεν είχαν κάνει την παραμικρή προσπάθεια να βελτιώσουν τα "greeklish" τους, και τα παιδιά τα μαθαίνανε έτσι δυστυχώς.

Τέτοιους "επαγγελματίες" εκπαιδευτικούς βλέπουν οι γονείς και οι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων και κυνηγάνε τους native speakers. Κι εγώ μαθαίνω Ιταλικά τώρα μόνη μου, αλλά αν είχα την οικονομική δυνανότητα θα πήγαινα σε native speaker γιατί πλέον έχω χάσει την εμπιστοσύνη που είχα στους Έλληνες καθηγητές ξένων γλωσσών (πτυχιούχους και μη).

Αντί της καραμέλας "μα εγώ έχω πτυχίο στην αγγλική φιλολογία, αυτοί τι ξέρουν;", ας είναι η ποιότητα της δουλειάς μας η απάντησή μας προς τους επαρκειούχους - και το αντίστροφο φυσικά.

Δεν υποστηρίζω ούτε τους μεν, ούτε τους δε. Δεν είμαι απόλυτη στα παραπάνω και ελπίζω να γίνουν σεβαστά ως προσωπική μου άποψη. Κλείνει παρένθεση.

Αποσυνδεδεμένος maria1967

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η παράγραφος για τους επαρκειούχους υπάρχει πλέον σε όλες τις προκηρύξεις της Δια βίου Μάθησης, δεν αφορά συγκεκριμένες περιοχές και μπήκε και για οικονομικούς λόγους, πληρώνονται λιγότερο.

Τα πράγματα στην επάρκεια πιστεύω ότι θα αλλάξουν με την εισαγωγή του Γ1/Γ2 του ΚΠΓ, ήδη υπάρχει πρόταση από τις σχολές που μάλλον θα γίνει αποδεκτή και θα ισχύσει, ακόμα δεν την έχουν ανακοινώσει. Μίλησα με πανεπιστημιακό που έχει τον σχεδιασμό του Γ1Γ2 για την γλώσσα του και θα υπάρξει αυστηροποίηση του τρόπου έκδοσης επάρκειας μετά το Γ2 (θα μπουν προυποθέσεις)

Αποσυνδεδεμένος mastermind

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Kαλημέρα! Δυστυχώς τα νέα δεν είναι καλά...Η επάρκεια θα δίνεται κατόπιν εξετάσεων (καλό αυτό)τις οποίες θα αναλάβει η Ελληνοαμερικανική Ένωση και όχι τα τμήματα της Αγγλικής σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη! Δηλαδή το έδωσαν κι αυτό σε ιδιωτικό φορέα...Σας δίνωτην επιστολή της Δενδρινού (καθηγήτριας στην Αγγλική Αθήνας και υπεύθυνης) για το θέμα:

 

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ

Προς την:
Κυρία Αθηνά Πλέσσα-Παπαδάκη
Υπουργείο  Παιδείας και Θρησκευμάτων
Γενική Διεύθυνση Ευρωπαϊκών και Διεθνών Κκ/Κων Θεμάτων
Διεύθυνση Πιστοποίησης της Γνώσης Ξένων Γλωσσών
Κοινοποπ.: κ. Κυριακή Μελέτση, Αναπλ. Τμηματάρχη
Διεύθυνσης Πιστοποίησης της Γνώσης Ξένων Γλωσσών

Αξιότιμη Κυρία Παπαδάκη,

Όπως φαντάζομαι πλέον θα διαπιστώσατε, οι πληροφορίες που σας στείλαμε προχτές είναι δυστυχώς απολύτως σωστές. Αντί τα Πανεπιστήμια (οι Φιλοσοφικές Σχολές) της χώρας μας, να αναλάβουν ένα έργο, το οποίο θα πριμοδοτούσε και το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας, από το οποίο το κράτος έχει πόρους, το Υπουργείο επιτρέπει (αν όχι πριμοδοτεί) το να αναλάβει το έργο της πιστοποίησης για την απόκτηση επάρκειας διδασκαλίας και άσκησης του επαγγέλματος σε άτομα που έχουν γλωσσική επάρκεια σε ένα κέντρο ξένων γλωσσών – δηλ. η Ελληνοαμερικανική Ένωση που παράλληλα τρέχει και ένα… Ελληνοαμερικανικό «πανεπιστήμιο».

Παρακαλώ ενημερώστε μας αν ο Υπουργός και ο κ. Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου μας είναι σε γνώση αυτής της εξέλιξης και αν πράγματι η Ελληνική πολιτεία θα επιτρέψει στην Ελληνοαμερικανική Ένωση να κάνει την πιστοποίηση της διδακτικής ικανότητας των ατόμων που έχουν γλωσσική πιστοποίηση Γ2 σε οποιαδήποτε γλώσσα –πιστοποίηση που θα είναι απαραίτητη στο μέλλον για την απόκτηση επάρκειας διδασκαλίας και άσκησης  επαγγέλματος. Ενημερώστε μας επίσης αν στην υπόθεση αυτή εμπλέκεται και ο ΕΟΠΠΕΠ (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων).

Τέλος, σας παρακαλούμε θερμά να μας ενημερώστε αν γνωρίζει η ηγεσία του Υπουργείου μας ότι η Ελληνοαμερικανική Ένωση είναι καθαρά ιδιωτική επιχείρηση, με παραπλανητικό όνομα, και πως μια τέτοια εξέλιξη θα δημιουργούσε ένα μονοπωλιακό καθεστώς, δηλαδή κάτι αντίθετο με το άνοιγμα των επαγγελμάτων και την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού.

Κλείνοντας, σας παρακαλούμε να μας κάνετε γνωστές τις δικές σας θέσεις επί αυτού του ζητήματος αφού είστε η διευθύντρια της υπηρεσία που έχει την ευθύνη για την διενέργεια των εξετάσεων και την χορήγηση του ΚΠΓ, δεδομένου ότι η ενέργεια αυτή θα έχει ως αποτέλεσμα την συρρίκνωση του ΚΠΓ (στο οποίο το Ελληνικό κράτος και οι Έλληνες πολίτες έχουν επενδύσει, ενώ έλληνες επιστήμονες έχουν αφιερώσει ανυπολόγιστο χρόνο και ενέργεια για να το καταστήσουν ένα σύστημα που αναγνωρίζεται επιστημονικά στο εσωτερικό και το εξωτερικό ως απολύτως έγκυρο, αξιόπιστο και καινοτόμο).  Αυτό βεβαίως θα είναι το φυσικό επακόλουθο της ενέργειας που αναφέρουμε, αφού όσοι ενδιαφέρονται για επάρκεια θα προτιμούν τις εξετάσεις  που πρακτορεύεται η Ελληνοαμερικανική Ένωση (Michigan, κτλ.).

Επαναλαμβάνω τις πληροφορίες που πλέον γνωρίζει όλη η ΚΕΕ του ΚΠΓ ώστε να ενημερωθούν οι συνάδελφοί μου πανεπιστημιακοί των Τμημάτων Ξένων Γλωσσών και Φιλολογιών, καθώς και οι σχολικοί σύμβουλοι ξένων γλωσσών, στους οποίους κοινοποιώ το παρόν, με το οποίο ενημερώνω ότι η Ελληνοαμερικανική Ένωση έχει ήδη κάνει μια επιτροπή την οποία αποκαλεί "Επιτροπή Σχήματος Πιστοποίησης Ικανότητας Φυσικών Προσώπων για τη Διδασκαλία της ξένης γλώσσας" (στην οποία μάλιστα, αφελώς θα ήθελα να πιστεύω, πείστηκε να συμμετάσχει και η ΠΕΚΑΔΕ…).

Στη διάθεσή σας αν νομίζετε ότι μπορούμε να φανούμε χρήσιμοι

Με τιμή
Καθηγήτρια Β. Δενδρινού
Πρόεδρος της ΚΕΕ του ΚΠΓ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 26, 2013, 11:02:36 πμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος eng_teacher

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Kαλημέρα! Δυστυχώς τα νέα δεν είναι καλά...Η επάρκεια θα δίνεται κατόπιν εξετάσεων (καλό αυτό)τις οποίες θα αναλάβει η Ελληνοαμερικανική Ένωση και όχι τα τμήματα της Αγγλικής σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη!

Είμαι περίεργη να δω πώς θα είναι αυτές οι εξετάσεις για την επάρκεια προσόντων διδασκαλίας!!!!! Δεν μπορώ να το φανταστώ. Πάντως, εάν αποφασιστεί αυτό ένα είναι σίγουρο.. ότι η Ελληνοαμερικάνικη Ένωση θα βγάλει ακριβά, νέα μαθήματα/ προγράμματα/ σεμινάρια που θα απευθύνονται στους υποψηφίους που θα θέλουν να δώσουν αυτές εξετάσεις για τα προσόντα διδασκαλίας. Θα βγάλει καλά λεφτά από αυτήν την ιστορία..

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
 Τί δουλεια εχουν τα τμηματα φιλολογιας με αυτες τις εξετάσεις?  Αν είναι ετσι, ας κανονιζουν και για εξετασεις λοουερ κλπ
Ισως μια επίβλεψη στα θέματα, αντε να το καταλάβω....αλλά μεχρι εκει.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος sofikititi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 436
    • Προφίλ
Μαρκο εδω και 2-3  χρονια υπαρχει εντονα η προθεση να δινεται πιστοποιηση γνωσης της γλωσσας απο το σχολειο ομως συναντα τον τοιχο των φροντηστηριων και δεν ανακοινωνεται ποτε!!σε αυτη την περιπτωση οι φιλολογιες θα ηταν αρμοδιες για τις εξετασεις και τα πιστοποιητικα.
και οσον αφορα την ελληνοαμερικανικη ενωση μεχρι την κρητη εχει φτασει για να κανει επιμορφωσεις!!εμας μας την εφεραν οι συμβουλοι μας για επιμορφωση. οφειλω ομως να παραδεχτω οτι κανουν ακετα καλη και οργανωμενη δουλεια!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 602
Σύνολο: 611

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.