0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μαίρη επειδή φέτος έκανα χημεία γενικής σε β λυκείου οφείλω να ομολογήσω ότι ακόμα και τα παιδιά της τεχνολογικής δεν ασχολούνταν αφού δε θα την έδιναν του χρόνου! Προσπάθησα να τους πείσω ότι κάποιοι εξ' αυτών θα τη συναντήσουν στο 1ο έτος της σχολής τους αλλά μάταια!
Νομίζω οτι όλα ξεκινούν από τη σύνδεση Γενικού κυρίως Λυκείου με τη διαδικασία εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπ/ση. Το Λύκειο είναι ένα τεράστιο εξεταστικό κέντρο και οι μαθητές ασχολούνται μόνον με τα μαθήματα που θα τους δώσουν πόντους στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Έτσι δημιουργείται η απαξίωση στα υπόλοιπα μαθήματα και από κάποιους σε όλα, αφού τους καλύπτει το φροντιστήριο. Για να μπορέσει το δημόσιο Σχολείο να επιτελέσει το μορφωτικό του έργο, πρέπει να απαγκιστρωθεί εντελώς από αυτή τη διαδικασία, που στην ουσία είναι και απόρρεια της "ψηφοθηρικής" νοοτροπίας που διακατέχει τον δημόσιο βίο της χώρας. Στα σχολεία αυτό περνάει ως "βαθμοθηρική" νοοτροπία με αυτά τα επακόλουθα!
Και που κάποιες φορές χάνεται η ώρα λόγω είτε εκδρομών, είτε αργιών είτε άλλων αιτιών!
Δεν είσαι η μόνη που δεν μπορείς να το καταλάβεις! Εδώ πριν λίγο καιρό πέθαναν κάποιοι φοιτητές στη Λάρισα από ασφυξία λόγω μονοξειδίου του άνθρακα που προήλθε από ατελή καύση! Αυτό δείχνει ότι οι μαθητές χρειάζονται πολλές γενικές γνώσεις καθημερινής χημείας κάτι που δεν υπάρχει στο σχολείο!