*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14  (Αναγνώστηκε 911249 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« Απάντηση #3304 στις: Δεκέμβριος 21, 2013, 03:06:29 μμ »
Ωραία επομένως σύμφωνα με την ισχύουσα στην γενική εκπαίδευση νομοθεσία, δεν θα μετράει κανένα μαστερ παιδαγωγικό ή ειδικής αγωγής για να μπεις στους πίνακες ειδικής αγωγής, σύμφωνα με την συγκεκριμένη τροπολογία.

Αν όμως εφαρμόσουν το νόμο Διαμαντοπούλου που αυτό πρέπει για μένα να εφαρμόσουν όλοι θα πρέπει να έχουν τη βάση ΑΣΕΠ.

Κανονικά τα μάστερ πρέπει να μετράνε για εμένα τόσο στην κατάταξη αναπληρωτών γενικής όσο και ειδικής. Δεν έχει καμία λογική να μην μετράς προσόντα παιδαγωγικά των υποψηφίων. Σε καμία μα καμία χώρα δεν γίνεται αυτό
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 21, 2013, 03:09:38 μμ από foibos81 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:12:55 »

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« Απάντηση #3305 στις: Δεκέμβριος 21, 2013, 03:11:29 μμ »
Ωραία επομένως σύμφωνα με την ισχύουσα στην γενική εκπαίδευση νομοθεσία, δεν θα μετράει κανένα μαστερ παιδαγωγικό ή ειδικής αγωγής για να μπεις στους πίνακες.

Αν όμως εφαρμόσουν το νόμο Διαμαντοπούλου που αυτό πρέπει για μένα να εφαρμόσουν όλοι θα πρέπει να έχουν τη βάση ΑΣΕΠ.

Κανονικά τα μαστερ πρέπει να μετράνε για εμένα τόσο στην κατάταξη αναπληρωτών γενικής όσο και ειδικής

Ανοίγεις μεγάλη κουβέντα φίλε...αυτό το θέμα με το νόμο Διαμαντοπούλου δεν βολεύει κανέναν και γι αυτό το κάνουν όλοι γαργάρα και μιλάνε όλοι για τρόπους πρόσληψης αναπληρωτών στην ειδική ίδιους με της γενικής...λες και ο τρόπος πρόσληψης στην γενική είναι "εξαγνισμένος" και πανάκεια....δεν κοιτάν που οι προυπηρεσίες πάρα πολλών ατόμων στη γενική είναι βρώμικα αποκτημένες και μιλάνε όλοι για "αρχή ισότητας" και αηδίες!! ΑΗΔΙΕΣ!!!
Πότε σ'αυτή τη χώρα στην τελική ανταμείφθηκε η προσπάθεια και όχι η λαμογιά....;;;;;!!!!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« Απάντηση #3306 στις: Δεκέμβριος 21, 2013, 03:16:59 μμ »
Ο νόμος Διαμαντοπούλου για εμένα πρέπει να εφαρμοστεί άμεσα. Δεν είμαι εγώ και άλλοι χιλιάδες ηλίθιοι που δώσαμε ΑΣΕΠ, διαβάσαμε, ταλαιπωρηθήκαμε και κάποιοι που δεν έδωσαν καν ή κόπηκαν να περνάνε άλλους με βάση την προυπηρεσία. Το θεωρώ άδικο.

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« Απάντηση #3307 στις: Δεκέμβριος 21, 2013, 03:22:17 μμ »
Για να μη θίξω το θέμα ότι ούτε τα μεταπτυχιακά ούτε και η προυπηρεσία ούτε και ο ΑΣΕΠ σε κάνουν καλό στη δουλειά σου....εγώ π.χ ανέλαβα τώρα στην παράλληλη παιδάκι που η προηγούμενη (με πολλές περγαμηνές και πολλές ώρες πρακτικής στο μεταπτυχιακό της) παραιτήθηκε γιατί δεν μπορούσε ννα τα φέρει βόλτα με το ΔΕΠΑΚΙ 12χρονο που της έτυχε!! Τι να λέμε τώρα...;;; Η αξιοσύνη έγκειται σε εντελώς άλλα κριτήρια και θα πρεπε να μας προσλαμβάνουν όπως προσλαμβάνουν και τα ίδιωτικά σχολεία, καθαρά με κριτήρια αξιοσύνης και να είμαστε και σε δοκιμαστικό στάδιο...αλλά επειδή αυτά γίνονται μόνο σε σοβαρές χώρες και όχι σε γελοίες σαν τη δική μας, τουλάχιστον ας προστατευτούν τα τυπικά προσόντα (που αν μη τι άλλο σου παρέχουν κάποια βασική κατάρτιση για όπλο) και ας αφήσουμε τις λαμογιές και τα μικροσυμφέροντα κατά μέρος!!
Αυτά τα ολίγα...όλα τα υπόλοιπα είναι παραφιλολογία για μένα που εξυπηρετεί συμφέροντα!!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:12:55 »

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« Απάντηση #3308 στις: Δεκέμβριος 21, 2013, 03:27:22 μμ »
Για να μη θίξω το θέμα ότι ούτε τα μεταπτυχιακά ούτε και η προυπηρεσία ούτε και ο ΑΣΕΠ σε κάνουν καλό στη δουλειά σου....εγώ π.χ ανέλαβα τώρα στην παράλληλη παιδάκι που η προηγούμενη (με πολλές περγαμηνές και πολλές ώρες πρακτικής στο μεταπτυχιακό της) παραιτήθηκε γιατί δεν μπορούσε ννα τα φέρει βόλτα με το ΔΕΠΑΚΙ 12χρονο που της έτυχε!! Τι να λέμε τώρα...;;; Η αξιοσύνη έγκειται σε εντελώς άλλα κριτήρια και θα πρεπε να μας προσλαμβάνουν όπως προσλαμβάνουν και τα ίδιωτικά σχολεία, καθαρά με κριτήρια αξιοσύνης και να είμαστε και σε δοκιμαστικό στάδιο...αλλά επειδή αυτά γίνονται μόνο σε σοβαρές χώρες και όχι σε γελοίες σαν τη δική μας, τουλάχιστον ας προστατευτούν τα τυπικά προσόντα (που αν μη τι άλλο σου παρέχουν κάποια βασική κατάρτιση για όπλο) και ας αφήσουμε τις λαμογιές και τα μικροσυμφέροντα κατά μέρος!!
Αυτά τα ολίγα...όλα τα υπόλοιπα είναι παραφιλολογία για μένα που εξυπηρετεί συμφέροντα!!

Ούτε το βασικό πτυχίο σε κάνει καλή στη δουλειά σου, αλλά είναι απαραίτητο. Επομένως λογικά θα έπρεπε να καταργήσουν και το βασικό πτυχίο σου, με βάση το σκεπτικό σου. Αλλά ούτε η προυπηρεσία σε κάνει καλή, μιας και κάποιος μπορεί να δουλεύει 10 χρόνια και να μην είναι καν καλός εκπαισδευτικός, μιας και δεν αξιολογείται.
Το ίδιο ισχύει και για τα μαστερ. Σε όλες τις πολιτισμένες χώρες όλα τα συναφή προσόντα με εκπαίδευση μετράνε , αυτό ισχύει παντού. Όσοι δεν θέλετε να το καταλάβετε κακώς

Ο ΑΣΕΠ αποτελεί ένα σύστημα αξιολόγησης, μερικής μεν, αλλά είναι αξιολόγηση σε θεωρητικό επίπεδο και αξιοκρατική τουλάχιστον ως προς το τι θα γράψει κάποιος (σε μεγάλο βαθμό). Οι άνθρωποι που έδωσαν ΑΣΕΠ δεν ήταν οι χαζοί που ταλαιπωρήθηκαν. Να υπάρξει επομένως μια δικαιοσύνη

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« Απάντηση #3309 στις: Δεκέμβριος 21, 2013, 03:40:04 μμ »
To έχω ξαναπεί ότι τα άτομα του Υπουργείου είναι βλήματα ολκής. Μιλάμε για εγκεφάλους τελείως ηλιθίους.

Πρώτον όσο αφορά την τεχνική εκπαίδευση στην γενικά αγωγή: προηγούνται οι κάτοχοι ΑΣΠΑΙΤΕ και μαστερ επιστημών αγωγής στις προσλήψεις, ανεξάρτητα από προυπηρεσία ατόμων που δεν έχουν το πιστοποιητικό. Το θεωρώ δίκαιο.
Στους άλλους κλάδους όμως αυτό δεν εφαρμόζεται καν (πχ χημικου, φυσικοί) κτλ. Επομένως εδώ υπάρχει άλλη αναξιοκρατική μεταχείριση που ήρθε να λύσει ο νόμος Διαμαντοπούλου σύμφωνα με τον οποίο θα πρέπει όλοι να έχουν επάρκεια ΟΠΨΣ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ. Επαναλαμβάνω όπως ισχύει σε άλλες χώρες, για να το εμπεδώσουν κάποιοιο πως οι άλλες χώρες δίνουν έμφαση στα μαστερ επιστημών αγωγής.

Τώρα έρχομαι στην ειδική αγωγή: αν πάρουμε τη φράση της τροπολογίας, καταλαβαίνουμε ότι και εδώ θα πρέπει να ισχύσουν δυο μετρα και δυο σταθμα για τους κλαδους τεχνικων και γενικής εκπαίδευσης. Δηλαδή στις τεχνικές ειδικότητες θα ισχύουν τα μαστερ ειδικής και στις άλλες όχι;

Με λίγα λόγια η ισχύουσα νομοθεσία θεωρεί ότι ο κατοχος μαστερ στις επιστημες αγωγης πρεπει να προηγείται στην γενικη τεχνικη εκπαίδευση. Ο κάτοχος μαστερ ειδικής στην ειδική εκπαίδευση δεν θεωρείται ότι είναι παιδαγωγικά καρατισμένος στην ειδική αγωγή για να προηγείται δηλαδή; Διότι κανονικά αυτο πρέπει να ισχύει αν πάρουμε ότι θα ισχύσει ότι στην γενική αγωγή
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 21, 2013, 03:42:31 μμ από foibos81 »

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« Απάντηση #3310 στις: Δεκέμβριος 21, 2013, 05:26:26 μμ »
Φοίβο, εγώ δεν διαφωνώ μαζί σου....μόνο λέω πως θα πρεπε στην ειδική να προηγείται το μάστερ του ΑΣΕΠ. Και πιστεψε με... έχω και ΑΣΕΠ και μάστερ και προυπηρεσία...οπότε μιλαω αρκετά αντικειμενικά. Απλά θα πρεπε κάποια στιγμή να υπάρξει και μια αξιολόγηση, γιατί στις Ευρωπαικές χώρες, εκτός απ΄τα τυπικά προσόντα, οι εκπαιδευτικοί έχουν κάθε χρόνο αξιολόγηση σοβαρή απ΄το Υπουργείο...δεν αρκούν τα μαστερ δηλαδή για να κρατηθούν στη δουλειά, τουλάχιστον σε Αγγλία και Σουηδία απ'όσο γνωρίζω από πρώτο χέρι...
Γι αυτό μίλησα για αξιολόγηση, όχι για να αναιρέσω το πρώτο πτυχίο....αλλά κι αυτό δεν το θέλει κανείς και συλλογισμοί του τύπου ότι έτσι αναιρείται και το πρώτο πτυχίο είναι γι αυτούς που βαριούνται να δουλέψουν  όπως πρέπει και φοβούνται την αξιολόγηση!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 21, 2013, 05:28:46 μμ από ΛΩΡΑ »
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος Energo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« Απάντηση #3311 στις: Δεκέμβριος 21, 2013, 06:14:23 μμ »
Ο καθένας βλέπω τα λέει όπως τον συμφέρει για να είναι στο παιχνίδι άσχετα αν αδικούνται άλλοι. Είναι έντονο το φαινόμενο αυτό πλέον κ για αυτό δεν προοδεύουμε πουθενά. Ξέρετε τι χρειάζεται τελικά. Βασικό κριτήριο στους πίνακες προσλήψεων να είναι το έτος κτήσης πτυχίου τόσο στη γενική όσο και στην ειδική αγωγή. Επετηρίδα χρειάζεται !

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1389
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« Απάντηση #3312 στις: Δεκέμβριος 21, 2013, 06:55:22 μμ »
δεν ασχολούμαι με την ειδική αγωγή αλλά με ποιο σκεπτικό προτείνετε επετηρίδα, ο παλιός είναι και πιο καλός;  ας κάνουν έναν πίνακα στη γενική και στην ειδική αγωγή και όχι αυτό το μπάχαλο που επικρατεί τώρα.
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« Απάντηση #3313 στις: Δεκέμβριος 21, 2013, 09:47:02 μμ »
Για να μη θίξω το θέμα ότι ούτε τα μεταπτυχιακά ούτε και η προυπηρεσία ούτε και ο ΑΣΕΠ σε κάνουν καλό στη δουλειά σου....εγώ π.χ ανέλαβα τώρα στην παράλληλη παιδάκι που η προηγούμενη (με πολλές περγαμηνές και πολλές ώρες πρακτικής στο μεταπτυχιακό της) παραιτήθηκε γιατί δεν μπορούσε ννα τα φέρει βόλτα με το ΔΕΠΑΚΙ 12χρονο που της έτυχε!! Τι να λέμε τώρα...;;; Η αξιοσύνη έγκειται σε εντελώς άλλα κριτήρια και θα πρεπε να μας προσλαμβάνουν όπως προσλαμβάνουν και τα ίδιωτικά σχολεία, καθαρά με κριτήρια αξιοσύνης και να είμαστε και σε δοκιμαστικό στάδιο...αλλά επειδή αυτά γίνονται μόνο σε σοβαρές χώρες και όχι σε γελοίες σαν τη δική μας, τουλάχιστον ας προστατευτούν τα τυπικά προσόντα (που αν μη τι άλλο σου παρέχουν κάποια βασική κατάρτιση για όπλο) και ας αφήσουμε τις λαμογιές και τα μικροσυμφέροντα κατά μέρος!!
Αυτά τα ολίγα...όλα τα υπόλοιπα είναι παραφιλολογία για μένα που εξυπηρετεί συμφέροντα!!

Εγω παλι παρα πολλες φορες εχω δει τους διοριστεους ΑΣΕΠ να βγαζουν φυσιολογικοτατα παιδια με προβλημα!!!!! Τι να λεμε τωρα... κανενα συστημα δεν μπορει να αναδειξει τους ικανους δασκαλους παρα μονο η δουλεια τους!!!Ναι στην σωστη και αντικειμενικη  αξιολογηση.

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« Απάντηση #3314 στις: Δεκέμβριος 21, 2013, 10:44:54 μμ »
Παράθεση
Εγω παλι παρα πολλες φορες εχω δει τους διοριστεους ΑΣΕΠ να βγαζουν φυσιολογικοτατα παιδια με προβλημα!!!!! Τι να λεμε τωρα... κανενα συστημα δεν μπορει να αναδειξει τους ικανους δασκαλους παρα μονο η δουλεια τους!!!Ναι στην σωστη και αντικειμενικη  αξιολογηση.

Εξαρτάται τι ορίζεις πάντα πρόβλημα σε ένα παιδί. Αυτές οι απόψεις ότι όλοι είναι προβληματικοί και εγώ είμαι εντάξει δεν είναι σωστές (αυτά είναι προπτυχιακές γνώσεις πανεπιστημίου παιδαγωγικών και εξετάσεων ΑΣΕΠ). Και δεύτερον δεν έχει δικαίωμα κανείς εκπαιδευτικός να κρίνει κάποιο μαθητή αν είναι φυσιολογικός ή όχι. Να υπενθυμίσω βασικές διατάξεις που ορίζουν ότι διάγνωση δεν κάνουν οι εκπαιδευτικοί αλλά άλλοι επιστήμονες.

Επομένως δεν βλέπω κάποιο λάθος στις απόψεις των ΑΣΕΠΙΤΩΝ, ίσα ίσα είναι πολύ σωστή η τοποθέτηση ότι ένας μη φυσιολογικός για έναν εκπαιδευτικό μαθητής είναι κατά τα άλλα απόλυτα φυσιολογικός, όσο μη φυσιολογικός είναι ο εξυπνάκιας καθηγητής που έβγαλε το πόρισμα !!!! Αυτά για την φυσιολογικότητα και μη για να ξέρουμε τι λέμε.

Να γιατι χρειαζονται εξετάσεις ΑΣΕΠ, για κάτι τετοιες απόψεις....
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 21, 2013, 10:47:59 μμ από foibos81 »

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« Απάντηση #3315 στις: Δεκέμβριος 21, 2013, 10:52:49 μμ »
Ειναι δυνατον επιτυχοντες του ΑΣΕΠ να μην δινουν χρονο προσαρμογης σε παιδακι  α δημοτικου και να λενε αυτοβουλα οτι εχει δυσλεξια ή οτι αλλο τους κατεβει  επειδη συλλαβιζει αρχες Οκτωβρη!!!!! Πως Περασαν στον ΑΣΕΠ ηθελα να ηξερα....
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 21, 2013, 11:10:58 μμ από mendor »

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« Απάντηση #3316 στις: Δεκέμβριος 21, 2013, 11:09:18 μμ »
Φοιβο θα μας τρελανεις????? Ειναι δυνατον να βγαζει κανεις διαγνωση και να λεει οτι του κατεβει και μαλιστα για παιδια που ειναι αριστα στις γνωστικες τους δεξιοτητες? Ειναι δυνατον επιτυχοντες του ΑΣΕΠ να μην δινουν χρονο προσαρμογης σε παιδακι  α δημιτικου και να λενε αυτοβουλα οτι εχει δυσλεξια ή οτι αλλο τους κατεβει  επειδη συλλαβιζει αρχες Οκτωβρη!!!!!  Τα ιδια κανεις κι εσυ????

Εσύ είπες ότι κάποιοι βγάζουν παιδιά με πρόβλημα φυσιολογικά. Εδώ παρουσιάζεις ρο αντίθετο κάποιοι να βγάζουν φυσιολογικά παιδιά με πρόβλημα.

Όσο αφορά για την δυσλεξία σίγουρα δεν μπορεί κάποιος να βγάζει αυθαίρετα συμπεράσματα, αλλά με βάση κάποια σημάδια που εμφανίζονται από προσχολική κιόλας ηλικία μπορείς να κατατάξεις ένα παιδί αν ανήκει σε ομάδα υψηλού κινδύνου να εμφανίσει δυσλεξία. Χωρίς να δικαιολογώ την άποψη αυτη εκπαιδευτικού εφόσον δεν έχει επίσημες διαγνώσεις για μαθησιακες δυσκολίες στο παιδί.

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« Απάντηση #3317 στις: Δεκέμβριος 21, 2013, 11:13:27 μμ »
Το αντιθετο ειπα. Διαβασε σωστα  και χωρις βιασυνη  τι γραφω....

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 786
Σύνολο: 788

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.