*

Αποστολέας Θέμα: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.  (Αναγνώστηκε 7159 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
1 8ΩΡΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ (συνδεδεμένο με εξασφάλιση υποδομών που θα το κάνουν εφικτό)

Τι λες, συναδελφε; :o Δεν ειμαστε ολοι γυμναστες, υπαρχουμε κι οι ειδικοτητες που εργαζομαστε τουλαχιστον ενα διωρο στο σπιτι σε καθημερινη βαση! Αυτο μας ελειπε, να εργαζομαστε πανω απο 10 ωρες τη μερα και μαλιστα με τετοιον μισθο...

Δεν πειράζει. ας γινοσουν γυμναστης! Καθεσαι 4 γεμάτους μηνες το χρόνο. Θελεις να σε πληρωνει ο ελληνικος λαός μονο για τους μηνες που δουλεύεις.... διαλεξε.  Ελεος πιά, μη σας κουράσουν.....υστερα φταιει η κοινωνία.....

Συμφωνώ! 8 ωρη παραμονή στην σχολική μονάδα..τί θα πει καψόνι συνάδελφε? Οι άλλοι δηλαδή δ.υ που κάθονται και τα ξύνουν επί 8 ώρες πολλές φορές εν αντιθέσει με μας που υπάρχει τουλάχιστον ένα παραγωγικό 4ωρο σε τάξη είναι καλύτεροι? Τέρμα οι δικαιολογίες...δεν γουστάρω να με πιάνει κανείς στο στόμα του...υποχρεωτικό 8ωρο ρε!

Μονο που οι αλλοι δ.υ. δεν εργαζονται μετα και στο σπιτι! Αν βεβαια το κρατος φροντιζε να μου φτιαξει ενα γραφειο στο σχολειο, για να μπορω να κανω εκει τη δουλεια που κανω στο γραφειο μου στο σπιτι, τοτε ευχαριστως. Αλλά μεχρι το κρατος να μου φτιαξει αυτο το γραφειο, εγω δεν προκειται να ψηφισω να κατσω 8ωρο στο σχολειο. Αυτο δε γινεται σε καμια χωρα της ΕΕ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος prof2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • πως καταντήσαμε λοχία
    • Προφίλ
Δεν υπάρχει καμία λύση και δεν έχω να κάνω καμία πρόταση.
Μόνος δρόμος είναι η πτώση της κατοχικής κυβέρνησης.
Όποιος ελπίζει σε διάλογο με τους βιαστές μας, τους οποίους εκβίασαν οι κατακτητές για 100 διαθέσιμους,
δεν έχει καταλάβει τι γίνεται στη χώρα τα τελευταία χρόνια, ούτε τι έρχεται...

Σωστότατος
Πολιτική ανατροπή- εκλογές και μετά συζητάμε ότι θέλετε ,αρκεί να τσακιστούν να φύγουν και αρκεί να έχουμε πάρει πρώτα μονάχα 2 ανάσες αέρα ελευθερίας

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Δεν υπάρχει καμία λύση και δεν έχω να κάνω καμία πρόταση.
Μόνος δρόμος είναι η πτώση της κατοχικής κυβέρνησης.
Όποιος ελπίζει σε διάλογο με τους βιαστές μας, τους οποίους εκβίασαν οι κατακτητές για 100 διαθέσιμους,
δεν έχει καταλάβει τι γίνεται στη χώρα τα τελευταία χρόνια, ούτε τι έρχεται...

Σωστότατος
Πολιτική ανατροπή- εκλογές και μετά συζητάμε ότι θέλετε ,αρκεί να τσακιστούν να φύγουν και αρκεί να έχουμε πάρει πρώτα μονάχα 2 ανάσες αέρα ελευθερίας
και εγώ βλέπω μόνο πολιτική λύση.
Αλλά αυτή η προσπάθεια, εδώ, μπορεί να είνι μια πολύ καλή προεργασία για την εποχή της ελευθερίας.

Αποσυνδεδεμένος leonidass

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν υπάρχει καμία λύση και δεν έχω να κάνω καμία πρόταση.
Μόνος δρόμος είναι η πτώση της κατοχικής κυβέρνησης.
Όποιος ελπίζει σε διάλογο με τους βιαστές μας, τους οποίους εκβίασαν οι κατακτητές για 100 διαθέσιμους,
δεν έχει καταλάβει τι γίνεται στη χώρα τα τελευταία χρόνια, ούτε τι έρχεται...

Σωστότατος
Πολιτική ανατροπή- εκλογές και μετά συζητάμε ότι θέλετε ,αρκεί να τσακιστούν να φύγουν και αρκεί να έχουμε πάρει πρώτα μονάχα 2 ανάσες αέρα ελευθερίας

Δεν ξέρουμε πως θα μυρίζει ο αέρας μετά τις εκλογές εκτός αν είμαστε προφήτες.

παίζουν τρεις πιθανότητες.
1)τρομοκρατία απο εσωτερικό εξωτερικό μεχρι θερμού επεισοδίου και επανεκλογή των ίδιων με βασική ατζεντα reforming του δημοσίου. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΜΕΤΑ
2α)Τσιπρας και συνενετικό διαζύγιο με τους έξω οπότε λίγο πολύ συνεχίζει να εφαρμόζεται ένα λίγο πιο ήπιο μνημόνιο μετά από διαπραγμάτευση
2β) Τσίπρας σε σύγκρουση με τους έξω. Αναζητείται αφορμή από τους έξω για : οικονομικός αποκλεισμός, θερμό επεισόδιο. ΠΕΙΝΑ.

Σε όλα τα σενάρια ενδυνάμωση της ΧΑ για να χρησιμοποιηθεί καταλλήλως όταν χρειασθεί.

Τα σενάρια που εξυπηρετούν τους έξω είναι το 1 και 2α οπότε ρεαλιστικά περιμένετε από μικρή αλλαγή εως καμιά μεταβολή στη σύσταση του αέρα.


Η παρακάτω εικόνα πως μπορεί να διορθωθεί?
Διορισθεοι με γραπτό,πολύτεκνοι,μόρια,μεταπτυχιακά,παιδαγωγικά ,παλιοί νέοι,βασικές ειδικότητες ,δεύτερες ειδικότητες,άλλοι κάνουν μαθημα-άλλοι όχι,μεταθέσεις δικαιες -μεταθέσεις αβαβα,άλλοι μέχρι τις 2 σχολείο -άλλοι στις 11 για καφέ,θεολόγος πληροφορικός,σεμινάρια αγωγής,άλλος 10 ώρες μαθημα-άλλος 22,αναπληρωτής-μονιμος-ωρομίσθιος στο ιδιο σχολείο....
Κύριοι είναι μαγαζί γωνία αυτό;αυτή είναι η εκπαίδευση που θελετε για τους μαθητές;
Χιλιάδες κατηγορίες,αδικίες,ο χαμός πουθενά μια τάξη στο χώρο!
το υπουργειο της πλάκας έστησε μια εκπαίδευση ασοβαρη....
Και στην ώρα την δύσκολη παιζει με τα αρνητικά της κάθε κατηγορίας!
Άμα ρωτήσετε έναν γονιό που είναι εκτός χώρου θα ήθελε να φύγει από την τάξη ο κακός εκπαιδευτικός...δεν τον ενδιαφέρουν τα αλλά!
Στο δημόσιο σχολείο 2 κατηγορίες έπρεπε να υπάρχουν,καλοί και κακοί...
Και να φεύγουν οι κακοί...
Αυτό ποτέ θα γινει στην ελλαδα;



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος leonidass

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
« Απάντηση #32 στις: Αύγουστος 09, 2013, 06:00:03 μμ »
ο Σεπτέμβριος πλησιάζει και εγώ όπως πολλοί ενώ έχουμε πρόθεση θα σκεφτούμε διπλά αν θα απεργήσουμε εν μέσω αφασίας χωρίς σαφείς στόχους.
Οπότε επιμένω έστω και μοναχικά για έναν κλάδο που μάλλον δεν αξίζει τίποτα τιποτα καλύτερο από αυτά που του επιβάλλουν.


Οι φιλοκυβερνητικές παρατάξεις σιωπούν και συναινούν, προτείνοντας που και που μονοήμερες απεργίες ή απεργίες διαρκείας σε άκαιρες στιγμές τις οποίες δεν κηρύσσουν ποτέ. Οι αντικυβερνητικές παρατάξεις λένε συνήθως όχι σε όλα, χωρίς αντιπροτάσεις για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Όλες μαζί προτάσσουν προς τα έξω, προς το υπουργείο, τα ΜΜΕ και την κοινή γνώμη κλαδικά αιτήματα (μισθοί, ωράριο, όχι στις απολύσεις κλπ), ενώ τα αιτήματα τους θα έπρεπε να είναι πρώτα από όλα αιτήματα γονέων που έχουν παιδιά σε σχολεία, αιτήματα ατόμων που έχουν ξαδέλφια, ανήψια κλπ σε σχολεία και θέλουν αυτά να τύχουν καλύτερης μόρφωσης. Αποτυγχάνοντας να πάρουν τους γονείς, τους συγγενείς των μαθητών με το μέρος τους η κατάσταση δε βελτιώνεται. Δεν λες ποτέ όχι στις απολύσεις Δ.Υ. στην κοινή γνώμη και το 1.500.000 ανέργων που δεν έχουν φαγητό ή ρεύμα ή πετρέλαιο ή ίντερνετ. Λες 20 μαθητές στην τάξη και 2 καθηγητές στα εργαστήρια, πλήθος μαθημάτων επιλογής βασισμένα στα ενδιαφέροντα τις κλίσεις των μαθητών και τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, σύγχρονες υποδομές κλπ απευθυνόμενος κυρίως σε αυτούς και όχι στο υπουργείο, ώστε το παιδί του ανέργου που δεν έχει χρήματα να πληρώσει ιδιωτικά σχολεία, ΙΕΚ, κολέγια, πανεπιστήμια να τύχει καλής εκπαίδευσης στο δημόσιο σχολείο για να έχει καλύτερες προοπτικές στο μέλλον. Ζητάς λοιπόν όλα αυτά ώστε ο μαθητής που θα τελειώνει το σχολείο να μην προστίθεται στο 1.500.000. Πάρε μαζί σου τους ανέργους, τους γονείς, τους μαθητές και τους συγγενείς τους και τότε και μόνο τότε έχεις ελπίδα να μην προστεθείς και εσύ στο 1.500.000, αλλά και να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο σε αυτόν τον τόπο. Αν μάλιστα παραθέσεις και επιχειρήματα για το που θα βρεθούν τα χρήματα για όλα αυτά τότε έχεις κερδίσει το παιχνίδι. Κάνουμε λοιπόν την αυτοκριτική μας για το παρελθόν, τελειώνουμε με την εσωστρέφεια και απευθυνόμαστε στους γονείς και τους μαθητές μας και όχι στους υπουργούς και τους παρατρεχάμενους τους - όσο υπάρχει ακόμα χρόνος.

ΥΓ2. Η ΟΛΜΕ, οι κυβερνήσεις κλπ δεν είναι κάτι άοριστο. Είναι σχηματισμοί ανθρώπων που κάποιοι από εμάς τους αναδείξαμε τις δεκαετίες που πέρασαν. Οι πρόεδροι τους δεν είχαν κληρονομικά δικαιώματα, εκλεγμένοι από εμάς ήταν. Ας μην ρίχνουμε το φταίξιμο σε αυτούς για να νιώθουμε ανακούφιση πετώντας αλλού τις ευθύνες. Τα λάθη μας πληρώνουμε. Όσο δεν κάνουμε την αυτοκριτική μας δεν πρόκειται να ξημερώσει κάτι καλύτερο. Όταν αλλάξουμε στάση εμείς, θα αλλάξει και η ευρύτερη αντιμετώπιση της κατάστασης.


Αυτό μαζί με την ακύρωση των διαθεσιμοτήτων  πιστευω πρέπει να είναι τα δυο θεμελιώδη αιτήματα του κλάδου.
"20 μαθητές στην τάξη και 2 καθηγητές στα εργαστήρια, πλήθος μαθημάτων επιλογής"


  Αν μάλιστα παραθέσεις και επιχειρήματα για το που θα βρεθούν τα χρήματα για όλα αυτά τότε έχεις κερδίσει το παιχνίδι.
Πως όμως μπορεί να γίνει αυτό πέρα απο εθελοντική μείωση αποδοχών μας έξυπνα ?
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2013, 11:31:10 πμ από leonidass »

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
« Απάντηση #33 στις: Αύγουστος 10, 2013, 04:37:42 μμ »
Δεν υπάρχει καμία λύση και δεν έχω να κάνω καμία πρόταση.
Μόνος δρόμος είναι η πτώση της κατοχικής κυβέρνησης.
Όποιος ελπίζει σε διάλογο με τους βιαστές μας, τους οποίους εκβίασαν οι κατακτητές για 100 διαθέσιμους,
δεν έχει καταλάβει τι γίνεται στη χώρα τα τελευταία χρόνια, ούτε τι έρχεται...

Σωστότατος
Πολιτική ανατροπή- εκλογές και μετά συζητάμε ότι θέλετε ,αρκεί να τσακιστούν να φύγουν και αρκεί να έχουμε πάρει πρώτα μονάχα 2 ανάσες αέρα ελευθερίας


Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας.Το πρόβλημα είναι πολιτικό.Πνιγόμαστε.Πρέπει να νικήσει ο ΣΥΡΙΖΑ , να πάρει το μπόνους των 50 εδρών και βλέπουμε.

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
« Απάντηση #34 στις: Αύγουστος 10, 2013, 04:39:58 μμ »
Η παρούσα κυβέρνηση έχει δηλώσει ότι δεν προτίθεται να διεξαγάγει εκλογές πριν τη λήξη της 4ετίας...
Έχει ο Θεός.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161372
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 442
Σύνολο: 443

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.