*

Αποστολέας Θέμα: Ωρολόγια προγράμματα δευτεροβάθμιας στο εξωτερικό  (Αναγνώστηκε 26268 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγια προγράμματα δευτεροβάθμιας στο εξωτερικό
« Απάντηση #14 στις: Αύγουστος 03, 2013, 11:15:48 πμ »
Έτσι όπως το παραθέτεις φαίνεται οτι κάνουν 50 ώρες την εβδομάδα, ενώ διαβάζοντας το καταλαβαίνω διαφορετικά πράγματα. Ο πίνακας αναφέρεται στο σύνολο των υποχρεωτικών "courses" κάθε μάθημα αντιτοιχεί σε 38 lessons δηλαδή 38 διδακτικές ώρες, που πρέπει να συμπληρώσει ο μαθητής στα ανώτερα σχολεία της δευτεροβάθμιας (κάτι αντίστοιχο με το δικό μας το λύκειο αν και οι ηλικίες αναφέρονται μεταξύ 16 και 19). Έτσι όταν αναφέρει οτι στη μητρική γλώσσα κάποιος πρέπει να συμπληρώσει 6 courses στα τρία χρόνια σημαίνει 6 τριανταοχτάωρα. Κατα μέσο όρο δηλαδή κάθε έτος πρέπει να έχει δύο courses της μητρικής γλώσσας ενώ προσφέρονται άλλα 3 ως επιλογή. Αντίστοιχα τα 2 courses στο σύνολο της τριετίας για τη βιολογία και το 1 για τη φυσική και τη χημεία είναι πολύ λιγότερα από τα αντίστοιχα δικά μας.  Η γεωγραφία είναι στα ίδια επίπεδα με εμάς, ενώ φαίνεται οτι η φυσική ευνοείται στα επιλεγόμενα μαθήματα.

Αντίθετα είναι πολύ αυξημένη (σε σχέση με τα δικά μας) η ποσοστιαία συμμετοχή στο πρόγραμμα των ξένων γλωσσών και των μαθηματικών (16 courses υποχρεωτικά για κάθε είδους μαθηματικά, δηλαδή 2,5 φορές περισσότερα από τη μητρική γλώσσα). Αν προσθέσουμε και τις δυνατότητες των επιλεγόμενων μαθημάτων. Μπορεί ένας μαθητής να αποφοιητήσει και να έχει περάσει περισσότερες από τις μισές διδακτικές του ώρες σε τάξεις μαθηματικών και ξένων γλωσσών.
Γενικά 75 courses στην τριετία, νομίζω πως αντιστοιχεί σε λιγότερες εβδομαδιαίες ώρες σε σχέση με τα δικά μας σχολεία.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 03, 2013, 11:20:17 πμ από perastikos_kav »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2309
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγια προγράμματα δευτεροβάθμιας στο εξωτερικό
« Απάντηση #15 στις: Αύγουστος 03, 2013, 11:33:27 πμ »
Εγώ καταλαβαίνω ότι  οι αριθμοί είναι ώρες.
Π.χ. υπάρχουν υποχρεωτικές 2 ώρες βιολογίας να τις κάνει σε οποιαδήποτε τάξη, και επιλογής 3 πάλι σε κάποια τάξη/τάξεις.
Όχι σε κάθε τάξη από 2
Και υπάρχει 1 ώρα υποχρωτική φυσικής σε κάποια τάξη, όχι 1 ώρα σε κάθε τάξη. αλλά έχει 7 ώρες μαθηματα επιλογής φυσικής σε κάποιες τάξεις. αλλά αυτο είναι λύκειο.
Βρηκα και το δημοτικό-γυμνασιο
http://www.oph.fi/download/47491_Distribution_of_lesson_hours_in_basic_education_2001.pdf
Εδώ νομίζω φαίνεται πιο έντονα (αν βάλεις και την υγεία) η ελληνική στρέβλωση
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 03, 2013, 11:42:57 πμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγια προγράμματα δευτεροβάθμιας στο εξωτερικό
« Απάντηση #16 στις: Αύγουστος 03, 2013, 11:42:41 πμ »
Οι αριθμοί είναι courses και κάθε course πρέπει να αντιστοιχεί σε 38 lessons, κάθε lesson δεν μπορεί να είναι λιγότερο από μία διδακτική ώρα. Αν τώρα οι εβδομάδες λειτουργίας των σχολείων είναι 38 λογικά σημαίνει 1 ώρα την εβδομάδα. Όμως σε κάποιες χώρες, το σχολικό έτος χωρίζεται σε "εξάμηνα". Έτσι μπορεί για μια περίοδο να κάνει κάποιος ένα τρίωρο για να καλύψει τις 38 ώρες και σε κάποια περίοδο να μην κάνει καθόλου. Πρέπει να δούμε κι άλλες λεπτομέρειες.
Για το εννιάχρονο σχολείο το βρήκα κι εγώ, αλλά δεν έχει νόημα αν δεν γνωρίζουμε το εξής: μέχρι ποια τάξη διδάσκει αποκλειστικά ο δάσκαλος και από ποια τάξη εισέρχονται οι εξειδικευμένοι μαθητές των αντικειμένων; πχ υποθέτω οτι τουλάχιστον στις τέσσεριες πρώτες τάξεις διδάσκει αποκλειστικά ο δάσκαλος (είναι όμως έτσι για όλα τα αντικείμενα;)

Αν είναι έτσι τα 28 courses γλωσσικών μαθημάτων στις 5 πρώτες τάξεις , τα 18 μαθηματικών τα 9 αθροιστικά βιολογίας, γεωλογίας, φυσικής χημείας, δεν έχουν νόημα για τις ειδικότητες. Δεν μπόρεσα να εντοπίσω πληροφορίες γι' αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2309
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγια προγράμματα δευτεροβάθμιας στο εξωτερικό
« Απάντηση #17 στις: Αύγουστος 03, 2013, 11:50:29 πμ »
Οι αριθμοί είναι courses και κάθε course πρέπει να αντιστοιχεί σε 38 lessons, κάθε lesson δεν μπορεί να είναι λιγότερο από μία διδακτική ώρα. Αν τώρα οι εβδομάδες λειτουργίας των σχολείων είναι 38 λογικά σημαίνει 1 ώρα την εβδομάδα. Όμως σε κάποιες χώρες, το σχολικό έτος χωρίζεται σε "εξάμηνα". Έτσι μπορεί για μια περίοδο να κάνει κάποιος ένα τρίωρο για να καλύψει τις 38 ώρες και σε κάποια περίοδο να μην κάνει καθόλου. Πρέπει να δούμε κι άλλες λεπτομέρειες.
Για το εννιάχρονο σχολείο το βρήκα κι εγώ, αλλά δεν έχει νόημα αν δεν γνωρίζουμε το εξής: μέχρι ποια τάξη διδάσκει αποκλειστικά ο δάσκαλος και από ποια τάξη εισέρχονται οι εξειδικευμένοι μαθητές των αντικειμένων; πχ υποθέτω οτι τουλάχιστον στις τέσσεριες πρώτες τάξεις διδάσκει αποκλειστικά ο δάσκαλος (είναι όμως έτσι για όλα τα αντικείμενα;)

Αν είναι έτσι τα 28 courses γλωσσικών μαθημάτων στις 5 πρώτες τάξεις , τα 18 μαθηματικών τα 9 αθροιστικά βιολογίας, γεωλογίας, φυσικής χημείας, δεν έχουν νόημα για τις ειδικότητες. Δεν μπόρεσα να εντοπίσω πληροφορίες γι' αυτό το θέμα.
και τι με ενδιαφέρει αν το κάνει βιολόγος το μάθημα.
Ουτε στην ελλάδα το κάνει!
Σημασία έχει ότι δίνεται περισσότερο βάρος στη βιολογία σε όλο το πολιτισμένο κόσμο. Εκτός από την ελλάδα όπου για συντεχνιακούς λόγους η Γεωλογία εξαφανίστηκε, η Χημεία μειώθηκε και η Βιολογία πολεμήθηκε και δεν πάρθηκε ποτέ στα σοβαρά και τώρα μειώνεται
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 03, 2013, 12:42:00 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 848
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγια προγράμματα δευτεροβάθμιας στο εξωτερικό
« Απάντηση #18 στις: Αύγουστος 03, 2013, 12:22:35 μμ »
Ψάχνοντας για το φιλανδικό σύστημα, έμαθα ότι οι καθηγητές δεν μπαίνουν ποτέ περισσότερες από 4 ώρες την ημέρα για μάθημα και ότι έχουν 2 ώρες τη βδομάδα συμβουλευτικό προσανατολισμό.
Εκεί επάνω έπεσα στο παρακάτω άρθρο, που μας αφορά, αν και άσχετο με το θέμα μας:
Δεν θα μπορέσετε να μαντέψετε σε ποια χώρα της ευρώπης δουλεύουν περισσότερο.
http://www.businessinsider.com/longest-working-week-europe-2011-12?op=1

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3578
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγια προγράμματα δευτεροβάθμιας στο εξωτερικό
« Απάντηση #19 στις: Αύγουστος 03, 2013, 12:46:25 μμ »
 Στις μπανανίες πάντα οι εργαζόμενοι δουλεύουν περισσότερο από ότι στις χώρες των "αφεντικών"!
  

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγια προγράμματα δευτεροβάθμιας στο εξωτερικό
« Απάντηση #20 στις: Αύγουστος 03, 2013, 06:03:32 μμ »
Κοίτα κι εμείς είχαμε ένα μάθημα αν θυμάμαι καλά με τίτλο "Εμείς κι ο κόσμος", το οποίο ήταν πολλές ώρες εβδομαδιαίως και τα είχε όλα ανάμικτα μέσα "φυσική, βιολογία, γεωλογία", γενικά αναφερόταν στις φυσικές επιστήμες. Δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα στο δημοτικό.

Αποσυνδεδεμένος nickitol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1120
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγια προγράμματα δευτεροβάθμιας στο εξωτερικό
« Απάντηση #21 στις: Αύγουστος 03, 2013, 06:50:31 μμ »

Δεν θα μπορέσετε να μαντέψετε σε ποια χώρα της ευρώπης δουλεύουν περισσότερο.

Στις μπανανίες πάντα οι εργαζόμενοι δουλεύουν περισσότερο από ότι στις χώρες των "αφεντικών"!

Συνεχιστε ομως και παρακατω να δειτε αν η ιεραχηση αυτων των χωρων παραμενει η ιδια στον τομεα της παραγωγικοτητας.
http://www.businessinsider.com/europe-productivity-2011-12#20-portugal-1

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγια προγράμματα δευτεροβάθμιας στο εξωτερικό
« Απάντηση #22 στις: Αύγουστος 03, 2013, 07:17:01 μμ »
τα θρησκευτικά!!!! (με τι περιεχόμενο όμως;)

Με αναλυση των διαφορετικων θρησκειων ανα τον κοσμο.

ενώ φαίνεται οτι η φυσική ευνοείται στα επιλεγόμενα μαθήματα.

Λεγοντας "επιλεγομενα" εννοεις "Εξειδικευσης". Ειναι αυτονοητο οτι ενας μαθητης που θ'αποφασισει να μπει σε σχολη με σχετικο αντικειμενο, πρεπει να κανει πολλη φυσικη, αφου τοσα χρονια ειχε κανει λιγη στη γενικη παιδεια. Γι'αυτο κι η αρχικη μου επισημανση οτι απο ολες τις ΦΕ, η Βιολογια (ζωντανοι οργανισμοι, ανθρωπος, περιβαλλον) ειναι το κυριοτερο μαθημα γενικης παιδειας, ενω η Φυσικη κι η Χημεια ειναι περισσοτερο εξειδικευσης. Μα ειναι δυνατον ο Ελληνας μαθητης να μην εχει διδαχθει για τον εθισμο και τις ναρκωτικες ουσιες, που αποτελουν υλη μισης σελιδας στη Γ'γυμνασιου κι ειναι εκτος υλης (!) στη Γ' λυκειου; Και τωρα μαλιστα καταργειται εντελως απο τη Γ' λυκειου, οπότε παει κι η ευκαιρια να μιλησουμε για τον καρκινο. (οχι οτι περισσευαν οι ωρες σε μονοωρο Πανελλαδικως εξεταζομενο για να διδαξεις σελιδες εκτος υλης, αλλά ειχα σαν αρχη ν'αφιερωνω μια διδακτικη ωρα για εθισμο και καρκινο... :'( )

Κοίτα κι εμείς είχαμε ένα μάθημα αν θυμάμαι καλά με τίτλο "Εμείς κι ο κόσμος", το οποίο ήταν πολλές ώρες εβδομαδιαίως και τα είχε όλα ανάμικτα μέσα "φυσική, βιολογία, γεωλογία", γενικά αναφερόταν στις φυσικές επιστήμες. Δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα στο δημοτικό.

Υπαρχει και λεγεται "Μελετη Περιβαλλοντος" απο Α'-Δ' δημοτικου και "Φυσικά" απο Ε'-ΣΤ'.  Πραγματικα ελπιζω οι ιθυνοντες να ξανασκεφτουν πολυ σοβαρα τι πανε να κανουν με την αφαιρεση της διωρης Βιολογιας απο την Α' γυμνασιου και την προσθηκη της μονοωρης Φυσικης. Η υλη της Βιολογιας Α'γυμνασιου ειναι η λογικη συνεχεια για ενα παιδι της ΣΤ' δημοτικου στην προσαρμογη του στο γυμνασιο. Ουτε μονοωρη μπορει να γινει, ουτε να μετακινηθει στη Β'γυμνασιου. Εφαρμοζουν τις πιο αντιπαιδαγωγικες πρακτικες, μονο και μονο για να τους βγουν οι αριθμοι των εκπαιδευτικων! :( (λες κι ειναι δυσκολο, αν θελουν να τους βγουν οι αριθμοι των εκπαιδευτικων, να προσθεσουν μια ωρα Φυσικης σε προϋπαρχον μαθημα... ::) Αλλά δε σκεφτηκαν με το μυαλο του εκπαιδευτικου, αλλα του businessman που δε γνωριζει το αντικειμενο!)


Αποσυνδεδεμένος dia12

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγια προγράμματα δευτεροβάθμιας στο εξωτερικό
« Απάντηση #24 στις: Αύγουστος 03, 2013, 08:52:38 μμ »
Μπράβο παιδιά, πολύ ενδιαφέρουσες και χρήσιμες οι πληροφορίες που μας δίνετε... Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρετε τι γίνεται με τις ειδικότητες στο εξωτερικό. Υπάρχει μια αυστηρή εξειδίκευση μεταξύ των ειδικοτήτων ή υπάρχει ευελιξία? Και το ρωτάω αυτό γιατί σε κάποιο πρόγραμμα comenius που συμμετείχα θυμάμαι οτι κάποιοι εκπαιδευτικοί στη Γερμανία είχαν δύο ειδικότητες, χωρίς η 2η να είναι σε επίπεδο πανεπιστημιακής εκπαίδευσης αλλά εξειδίκευσης, επιμόρφωσης κλπ. Ξέρετε αν ισχύει κάτι τέτοιο?

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2309
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγια προγράμματα δευτεροβάθμιας στο εξωτερικό
« Απάντηση #25 στις: Αύγουστος 04, 2013, 01:57:27 πμ »
Μια δύσκολη προσπάθεια για την Νότια Κορέα, που θεωρείται κορυφή μαζί με την φινλανδία.
Πολύ πίεση, απάνθρωπη ψυχολογικά, μαθητές ρομπότ.
1η -6η τάξη δημοτικό
7-9 γυμνάσιο
10-12 λύκειο
Εδώ το πρόγραμμα για όλα
 

Στις δύο τελευταίες τάξεις του λυκείου κάνουν εξειδίκευση. Ακόμα δυσκολεύομαι να τα ξεμπερδέψω γιατί και αυτοί είναι όλο αλλαγές τελευταία. Ελπίζω να βοηθήσετε και εσείς.
Μόνο στο Λύκειο το πρόγραμμα είναι ως εξής http://english.mest.go.kr/web/1696/site/contents/en/en_0206.jsp


Δεν θα επιχειρήσω να το αναλύσω ακόμα. Ωστόσο η τελευταία στήλη advanced subjects, είναι τα επιλεγόμενα στην Β και Γ λυκείου.
Τώρα, στα σχετικά με το πόνο μου. Παρακάτω φαίνεται ποιο είναι το περιεχόμενο του Γενικού υποχρεωτικού μαθήματος Science σε κάθε τάξη μέχρι την Α λυκείου (10th grade)
http://ncic.re.kr/english.kri.org.inventoryList.do;jsessionid=0083195D7B63E0551B74F1C719BB86DB#

Βλέπουμε λοιπόν πάλι μεχρι την 1η λυκείου τις τέσσερις φυσικές επιστήμες ισότιμες,
Από την Β λυκείου υπάρχει η επιλογή για περισσότερη φυσική.
Next η Κίνα
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 04, 2013, 03:16:31 πμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγια προγράμματα δευτεροβάθμιας στο εξωτερικό
« Απάντηση #26 στις: Αύγουστος 04, 2013, 03:23:05 πμ »
Βλέπουμε λοιπόν πάλι μεχρι την 1η λυκείου τις τέσσερις φυσικές επιστήμες ισότιμες,
Από την Β λυκείου υπάρχει η επιλογή για περισσότερη φυσική.

Δεν ειναι ισοτιμες με την εννοια που το σκεφτεσαι εσυ, γιατι εκει που λεει "Science and Life" υπαρχουν περισσοτερα θεματα που απτονται της βιολογιας. Δεν εχω χρονο (ουτε ορεξη) τωρα να επεκταθω, αλλά αρκει να πω οτι οταν διαβαζεις "Biology" σε ταξεις λυκειου χωρων Απω Ανατολης, η εννοια περιοριζεται στην πιο κλασικη βιολογια (κυτταρα, γενετικη, διασταυρωσεις, βιοτεχνολογια κλπ - σαν τη δικη μας Βιολογια Β' Λυκειου και Κατευθυνσης) και δεν εχει το ευρος με την οποια τη χρησιμοποιουμε οι Ελληνες βιολογοι οταν μιλαμε για τη "βιολογια γενικης παιδειας". (κι εννοουμε ανθρωπολογια, ζωολογια, αγωγη υγειας, περιβαλλον, οικολογια... που στην Κορεα καλυπτονται στο "Science and Life" και στο "Ecology and Environment", που ειναι η Περιβαλλοντικη Εκπαιδευση που στην Κορεα εχουν χωριστα αλλά στην Ελλαδα στριμωχνουμε σε ελαχιστη υλη της Γ' Γ.Π.)
Δηλαδη αυτο που εσυ εννοεις "ισοτιμες" ειναι μονο για τη "σκληροπυρηνικη" βιολογια, ενω εχουν κι ενα σωρο αλλες ωρες "βιολογιας" σε ξεχωριστα μαθηματα, οπότε βλεπεις ποσο περισσοτερες ωρες διδασκονται! Και μονο απο το γεγονος οτι στην Ελλαδα οι μαθητες παιρνουν απολυτηριο εχοντας διδαχθει συνολικα 2-3 ωριτσες Οικολογιας (και πλεον το βιβλιο της Γ' καταργειται!) ενω στην Κορεα εχουν ολοκληρο ξεχωριστο μαθημα, κατανοεις οτι δεν εχει νοημα να συγκρινεις τ'ασυγκριτα.

Εννοειται οτι οταν οι μαθητες Εξειδικευονται εχουν περισσοτερη Φυσικη, αυτο λεω απο την αρχη! Ετσι γινεται και στην Ελλαδα. (αν και σε χειροτερο βαθμο: 5 ωρες Φυσικης Κατ στη Β'-Γ', 2 ωρες Βιο στη Γ') Οσο ωρολογια και να ψαξεις, θα διαπιστωσεις οτι η φυσικη παγκοσμιως εχει μεγαλυτερη σημασια στην εξειδικευση, οχι στη γενικη παιδεια, οπου μεγαλυτερη σημασια εχει η βιολογια. (οχι αυστηρα ως "κυτταρα και διασταυρωσεις γενετικης" αλλά σε ολο το ευρος της βιολογιας)

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2309
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ωρολόγια προγράμματα δευτεροβάθμιας στο εξωτερικό
« Απάντηση #27 στις: Αύγουστος 04, 2013, 03:42:46 πμ »
Συμφωνώ σε αυτά. Απλώς δεν θέλω να γίνω περισσότερο προκλητικός.
Βλέπεις και στα άλλα τοπικ ότι η ισότητα και μόνο, προκαλεί δυσφορία στους φυσικούς
Αν τολμήσουμε να πουμε αυτό που λες εσύ μπορεί να μας τιμωρήσουν και να εξαφανήσουν πλήρως τη βιολογία, όπως εξαφάνησαν την γεωλογία.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 04, 2013, 03:52:56 πμ από gvasilis »

 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1012317
  • Σύνολο θεμάτων: 17427
  • Σε σύνδεση σήμερα: 271
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 208
Σύνολο: 224

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.