*

Αποστολέας Θέμα: Η Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις  (Αναγνώστηκε 56331 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Σταματήστε τα ψέμματα για την Πληροφορική στο Λύκειο!
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 14, 2013, 09:00:14 πμ »
Ωραίο επιχείρημα το τι κάνουν στις άλλες χώρες. Οταν το χρησιμοποίησα για να υποστηρίξω κάτι άλλο εναντίον των συντεχνιών, μου είπαν εμείς εδώ τα κάνουμε μια χαρά όπως θέλουμε και τέλος.

Τελικά όμως η άποψη σου γι αυτό ποια είναι; Έχει σημασία το τι γίνεται αλλού ή ότι μας βολεύει και όταν :P

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Σταματήστε τα ψέμματα για την Πληροφορική στο Λύκειο!
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 14, 2013, 09:17:01 πμ »
υπαρχει   καποια   χωρα   στην  οποια   για  την   εισγωγη  στο  πολυτεχνειο    οι  μαθητες  να  εξεταζονται
στην  πληροφορικη?

Προφανώς, σε επίπεδο επιχειρημάτων δε βγαίνει άκρη. Ο καθένας χρησιμοποιεί το επιχείρημα από την ανάποδη απλά και μόνο επειδή τον συμφέρει! Εδώ είναι Ελλάδα, τι μας νοιάζει αν στις άλλες χώρες η πληροφορική διδάσκεται διαθεματικά με τα άλλα μαθήματα! Έχουμε ανοίξει 8.000 σχολές ΑΕΙ και ΤΕΙ (που το υπουργείο θα τις κλείσει εκτός από 1-2, είναι δεδομένο τελεία) και πρέπει να συνεχίσει να δουλεύει όλη αυτή η μπίζνα. Οπότε το μάθημα πρέπει να μπει στα 4 εξεταζόμενα. Ναι, βιολογία πολλή πολλή δε χρειάζεται στα 4 εξεταζόμενα ούτε και πολλή πολλή χημεία. Το βασικό μάθημα είναι πώς σερφάρουμε και κάνουμε chatting. Από το νηπιαγωγείο μέχρι την Γ λυκείου το βασικότερο μάθημα είναι αυτό (το οποίο αντικατέστησε το φραπέ και το κους κους στα σχολεία) :P
Αυτό είναι και το νόημα της όλης επιχειρηματολογίας.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2013, 12:06:00 μμ από mous »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σταματήστε τα ψέμματα για την Πληροφορική στο Λύκειο!
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 14, 2013, 06:54:53 μμ »
Τελικά όμως η άποψη σου γι αυτό ποια είναι; Έχει σημασία το τι γίνεται αλλού ή ότι μας βολεύει και όταν :P
Η Ελλάδα είναι πίσω επιστημονικά και τεχνολογικά. Εχει σημασία τι γίνεται στον πλανήτη αν θέλουμε να είμαστε μέσα στην πανανθρώπινη κοινωνία.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σταματήστε τα ψέμματα για την Πληροφορική στο Λύκειο!
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 14, 2013, 07:09:13 μμ »
Το βασικό μάθημα είναι πώς σερφάρουμε και κάνουμε chatting. Από το νηπιαγωγείο μέχρι την Γ λυκείου το βασικότερο μάθημα είναι αυτό (το οποίο αντικατέστησε το φραπέ και το κους κους στα σχολεία) :P

και ύστερα από την πίεση της συντεχνίας παρέμεινε αυτό. Η αλγοριθμική εξαφανίστηκε αν δεν κάνω λάθος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Σταματήστε τα ψέμματα για την Πληροφορική στο Λύκειο!
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 14, 2013, 09:43:32 μμ »
και ύστερα από την πίεση της συντεχνίας παρέμεινε αυτό. Η αλγοριθμική εξαφανίστηκε αν δεν κάνω λάθος.

Δεν σε είδα να τους προτείνεις να μειώσουν τις ώρες τους στη χρήση η/υ (βλέπε πληρωνόμενο σερφάρισμα από τα φορολογούμενα κορόϊδα)!! Δεν ήταν επόμενο από τη στιγμή που επέλεξαν οι ίδιοι (οι πληροφορικοί) να αυξήσουν με προκλητικό τρόπο τις ώρες σε γυμνάσιο να χάσουν από το λύκειο; Τι πίστευαν δηλ. ότι δεν θα επέλθει ισορροπία αλλά αφού μετέτρεψαν τα γυμνάσια σε κέντρα ecdl θα μετατρέψουν και τα ΓΕΛ σε επαλ πληροφορικής; Υπάρχουν κι άλλα μαθήματα ξέρεις, λιγότερο πιασάρικα ίσως, πολύ σημαντικά όμως!

Δεν σε είδα να χτυπιέσαι πχ που βγάλανε από τα 4 εξεταζόμενα τη βιολογία γ.π. στις πανελλαδικές χωρίς να αυξήσουν καθόλου τις ώρες στο γυμνάσιο (αλλά τις σπάσανε), το αντίθετο τις αυξήσανε σε β και γ λυκείου για να τις διδάσκουν φυσικοί! Χώρια που βάλανε τόσες ώρες στην κατεύθυνση για τα μάτια του κόσμου, ώρες που απευθύνονται σε ελάχιστα άτομα και θα δούμε αν και πότε θα διδαχθούν... δεν κατάλαβα επίσης το μένος εναντίον της χημείας :P Ανήκεις στους βιολόγους (ελάχιστους αλλά υπάρχουν δυστυχώς) που δεν διδάχθηκαν χημεία γι αυτό ζορίζεσαι; Το ΑΠΘ έχει ελάχιστες χημείες στο τωρινό οδηγό σπουδών του ;) Θλιβερό γιατί δείχνει ως ένα βαθμό το πώς βόλεψαν οι καθηγητές υμετέρους σε διάφορες θέσεις να διδάσκουν τα πιο απίθανα αντικείμενα  :P 

Να τελειωνει αυτή η ιστορία ότι οι πληροφορικοί είναι δήθεν ριγμένοι  :P Ακόμη και ο τίτλος του θέματος είναι προσβλητικός για τον κοινό νου  >:(

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Σταματήστε τα ψέμματα για την Πληροφορική στο Λύκειο!
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 14, 2013, 09:46:24 μμ »
Η Ελλάδα είναι πίσω επιστημονικά και τεχνολογικά. Εχει σημασία τι γίνεται στον πλανήτη αν θέλουμε να είμαστε μέσα στην πανανθρώπινη κοινωνία.

Και τι γίνεται στον πλανήτη δηλαδή; Εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στο πολυτεχνείο στην αλγοριθμική; Πού, ποιος, πότε, πού;  ;D
Αχαχα Έλεος!

Πες τα πιο απλά: υποστηρίζεις μια άλλη συντεχνία που προσπαθεί να διασωθεί όπως όπως. Με εξαιρετικά άκομψο τρόπο :P
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2013, 09:48:14 μμ από mous »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σταματήστε τα ψέμματα για την Πληροφορική στο Λύκειο!
« Απάντηση #20 στις: Οκτώβριος 15, 2013, 03:36:15 μμ »
Δεν έκανα έρευνα για την πληροφορική, (όπως θυμάσαι έκανα έρευνα για την Βιολογία, και απέδειξα ότι στην Ελλάδα υπάρχει στρεβλότητα στο χώρο των φυσικών επιστημών).
Δεν έχω κίνητρο να κάνω έρευνα και για την πληροφορική.
Αλλά στο νούμερο 8 στην πίσω σελίδα υπάρχει κάτι που απαντά στο ερώτημά σου.
Θέλω να μου παραθέσεις στοιχεία που να αποδεικνύουν τι γίνεται με την πληροφορική στις αναπτυγμένες χώρες. Όχι μόνο εντυπώσεις.
Επίσης εμένα δεν με νοιάζει προσωπικά μόνο  η πανελλαδική εξέταση, αλλά θέλω να μαθαίνουν τα παιδιά που θέλουν και προγραμματισμό στο σχολείο. και όχι να μείνουμε στο facebook.

Όντως κάποιες συντεχνίες προσπαθούν να διασωθούν με άκομψο τρόπο. Ξέρω τους αριθμούς, και δεν τους βγάζω για να μην φέρω σε δύσκολη θέση τους πρώην συναδέλφους.
Δεν καταλαβαίνω με ποιανού το μέρος είσαι και γιατί.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σταματήστε τα ψέμματα για την Πληροφορική στο Λύκειο!
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 15, 2013, 03:59:09 μμ »
Ποιό μένος εναντίον της χημείας;  ;D
Υποστήριξα πολλές φορές ότι η χημεία πρέπει να είναι πανελλαδικά εξεταζόμενο (μαζί με την βιολογία)
ΝΑ μπει στη θετική κατεύθυνση της Β λυκείου (μαζί με την βιολογία)
Να αποκτήσουν Φυσική, Χημεία, Βιολογία ίσες ώρες στο γυμνάσιο  (Άρα από 5 τώρα πια  ;) ) (Παρόλο που στα γυμνάσια του κόσμου όπως απέδειξα για τις ανεπτυγμένες χώρες η βιολογία είναι πρώτη) (και να ξαναεμφανιστεί η Γεωλογία). 
Και επιπλέον σε όλα αυτά λέω να υπάρχει προγραμματισμός στα ελληνικά σχολεία.

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Σταματήστε τα ψέμματα για την Πληροφορική στο Λύκειο!
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 16, 2013, 10:13:25 πμ »
Δεν έχω κίνητρο να κάνω έρευνα και για την πληροφορική.

Αφού δεν έχεις κίνητρο (δεν σε αφορά προσωπικά) τότε δεν αντιλαμβάνομαι τις πλάτες που κάνεις στους πληροφορικούς που έχουν κατακλύσει με απίστευτα πολλές ώρες τα σχολεία και θέλουν να βάλουν πανελλαδικά εξεταζόμενο τον προγραμματισμό για να μη χάσουν τα ακριβοπληρωμένα ιδιαίτερα.  Ενημερώσου πρώτα για το τι γίνεται διεθνώς και στη συνέχεια αποφάσισε αν πρέπει να τους υποστηρίζεις τόσο θερμά... Εκτός κι αν είναι και μόνο θέμα συντεχνιακό οπότε δε χρειάζεται να ενημερωθείς, αποφασίζεις να υποστηρίξεις αυτή τη συντεχνία τελεία και παύλα. Σε αυτή τη περίπτωση να αφήσουμε τα επιχειρήματα για την τεχνολογικό αλφαβητισμό και τον μαθητή που υστερεί σε σχέση με το εξωτερικό διότι πουθενά στον κόσμο δεν έχουν τόσες ώρες μάθημα για να μάθουν χρήση η/υ δηλ. ουσιαστικά (όπως έχω ξαναπεί) σερφάρισμα πληρωνόμενο από τις τσέπες του φορολογούμενου πολίτη. Επιπλέον, γέμισαν με πληροφορικούς τα γυμνάσια, δεν είναι ανάγκη να κατακλύσουν και το λύκειο. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι καιρός να κλείσουν τα τει Ανω ραχούλας, τα υπόλοιπα στις μεγάλες πόλεις επίσης να κλείσουν εκτός αν αναβαθμιστούν. Γεμίσαμε πληροφορικούς πια.


Θέλω να μου παραθέσεις στοιχεία που να αποδεικνύουν τι γίνεται με την πληροφορική στις αναπτυγμένες χώρες. Όχι μόνο εντυπώσεις.
Στοιχεία να ψάξεις να βρεις μόνος φίλε μου. Φαίνεται πως έχεις άφθονο χρόνο. Θα σου πω και μόνο ότι στις ΗΠΑ (δεν την λες και υποανάπτυκτη) η εκπάιδευση μειώνει διαρκώς τις ώρες του προγραμματισμού στα σχολεία, παρότι αυξάνουν διαρκώς από χρόνο σε χρόνο οι ανάγκες για προγραμματιστές στην αγορά! Όπως θέλει ο καθείς θα το ερμηνεύσει. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτή είναι μια δουλειά για λίγους (καλοπληρωμένους) και πολλούς (κακοπληρωμένους). Στους 2ους ανήκουν οι Ινδοί που είναι διεθνώς οι καλύτεροι προγραμματιστές. Αναλαμβάνουν δουλειές τις εκτελούν άψογα, με ελάχιστα χρήματα. Γιατί να προσλάβουν τον Αμερικανό με ένα σκασμό λεφτά και για μέτριο αποτέλεσμα; Ψάχτο αν σε ενδιαφέρει.


Επίσης εμένα δεν με νοιάζει προσωπικά μόνο  η πανελλαδική εξέταση, αλλά θέλω να μαθαίνουν τα παιδιά που θέλουν και προγραμματισμό στο σχολείο. και όχι να μείνουμε στο facebook.
Εγώ θα λεγα πρώτα να φύγουμε απ το Fcb, να βγάλουμε τις 500 ώρες από το γυμνάσιο (και το δημοτικό, έλεος πια, να βρούνε άλλο τρόπο να απορροφήσουνε το ΕΣΠΑ) και στη συνέχεια (αν γίνει πρώτα αυτό) να στείλουμε αυτούς που τα ξ@νουν στα γυμνάσια να διδάξουν προγραμματισμό στα λύκεια! Πόσοι προτίθενται να το κάνουν αυτό (από τους πληροφορικούς); Πόσοι έχουν βολευτεί με το fcb και το φραπέ; Πόσοι ΜΠΟΡΟΥΝ να διδάξουν προγραμματισμό; Πόσοι το παίζουν πληροφορικοί και δε γνωρίζουν μια γραμμή κώδικα; Και δε μιλάω για καμια σοβαρή γλώσσα, ούτε visual basic δεν ξερουν οι περισσότεροι!!!

Όντως κάποιες συντεχνίες προσπαθούν να διασωθούν με άκομψο τρόπο. Ξέρω τους αριθμούς, και δεν τους βγάζω για να μην φέρω σε δύσκολη θέση τους πρώην συναδέλφους.
Δεν καταλαβαίνω με ποιανού το μέρος είσαι και γιατί.
Μιλάμε για τους πληροφορικούς εδώ! Σαφέστατα και δεν είμαι με το μέρος τους. Το γιατί το εξήγησα
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2013, 10:18:27 πμ από mous »

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σταματήστε τα ψέμματα για την Πληροφορική στο Λύκειο!
« Απάντηση #25 στις: Ιούλιος 17, 2014, 12:51:50 πμ »
Αξιότιμε κε Υπουργέ
Αξιότιμε κε Υφυπουργέ,
στην επίσης Ιστοσελίδα του  International Baccalaureate - Group 4: Sciences (http://www.ibo.org/diploma/curriculum/group4)...
computer science (http://www.ibo.org/diploma/curriculum/group5/ComputerScience.cfm)
Βλέπουμε την βαρύτητα που αποδίδεται στην Επιστήμη των Υπολογιστών: pseudo-code, problem-solving, modelling and simulation, databases, higher-level skills applicable to virtually all fields of study.
Στα εκπαιδευτικά προηγμένα κράτη η επιστήμη αυτή είναι ισοδύναμη των άλλων θετικών επιστημών. Στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα συνέβαινε αυτό μέχρι πέρσι το καλοκαίρι.
Σας παρακαλούμε, για το καλό των παιδιών μας, να επανεξετάσετε την αποκατάσταση της Επιστήμης των Υπολογιστών στο Λύκειο, με 2ωρο μάθημα στη Β λυκείου και μάθημα Προσανατολισμού στη Γ λυκείου, ακριβώς όπως η Φυσική, η Βιολογία και τέλος η Χημεία.
Μέχρι την Α λυκείου, το σχετικά μάθημα δεν είναι αμιγώς μάθημα της Επιστήμης, διότι ο στόχος του Προγράμματος Σπουδών είναι η ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων από την πλευρά των μαθητών σχετικά με την παραγωγική αξιοποίηση των Η/Υ και του πληροφορικού-ψηφιακού γραμματισμού.
Μην επιτρέψετε στο χτες να κρατήσει και τη χώρα εκεί.
Με τιμή, Παναγιώτης Τσιωτάκης
Καθηγητής Πληροφορικής

http://www.esos.gr/arthra/mhnyma-ston-ypoyrgo/mhn-epitrecete-sto-xtes-na-krathsei-kai-th-xvra-ekei

Αποσυνδεδεμένος gauskeh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σταματήστε τα ψέμματα για την Πληροφορική στο Λύκειο!
« Απάντηση #26 στις: Ιούλιος 17, 2014, 12:31:32 μμ »
Θέσεις για τους ΕΜΠ και τους λοιπούς υπάρχουν πολλές στα λύκεια αλλά είναι κατειλλημένες από το 40%. Με το πρόσφατο σκεπτικό του ΣτΕ για τους ασεπίτες κι αυτό το 40% θα κριθεί αντισυνταγματικό. Μια γρήγορη λύση θα ήταν να έδιναν διαφορετικές αναθέσεις σε ΠΕ19 και ΠΕ20, αλλά δεν πρόκειται να το κάνουν αυτοί που τους έβαλαν.

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159419
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 173
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 176
Σύνολο: 186

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.