*

Αποστολέας Θέμα: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;  (Αναγνώστηκε 22886 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:43:20 μμ »
αυτοί αργούν να ξεκινήσουν αλλά μάλλον κάνουν καλή δουλειά,
όχι σαν κάτι άλλους που ανακοινώνουν μόνο τα κενά και όχι τα πλεονάσματα με αποτέλεσμα οι ενδιαφερόμενοι να μην γνωρίζουν (ενώ έχουν κάθε νόμιμο τέτοιο δικαίωμα) ποιά είναι οι σειρά τους γιατί στην ουσία δε γνωρίζουν το σύνολο των πραγματικά λειτουργικά υπεράριθμων :).
κάτι σαν παίζω τζόκερ δηλαδή η δήλωση προτίμησης :-[

Επειδή το θέμα που συζητάτε τώρα με αφορά, θα συνεισφέρω κι εγώ στη συζήτηση. Στο σάιτ της διδε Πειραιά αναρτήθηκε πίνακας με λειτουργικά κενά για τους λειτουργικά υπεραρίθμους, σύμφωνα με τον οποίον όχι μόνο δεν υπήρχαν κενά, αλλά και πλεόνασμα στις περισσότερες ειδικότητες (π.χ. στη δική μου +173 ώρες). Δυο μέρες μετά, υπήρξε ανακοινοποίηση του πίνακα, στον οποίον δε φαίνονταν πια πλεονάσματα και οι +173 ώρες έγιναν άξαφνα -325. Τελικά τι γίνεται; Πώς το +173 έγινε -325; Και δεν έχουμε φτάσει καν στη διάθεση ΠΥΣΔΕ, όπου υπάρχει πολύς λαός.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:56:43 »

Αποσυνδεδεμένος imatia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:44:32 μμ »
Άρα SilkCut, μήπως μπορεί κάποιος υπεράριθμος  να "πατήσει" στο γεγονός ότι τοποθετήθηκε σε σχολείο, προτίμησής του βέβαια, που φαινόταν στη ΔΔΕ του, όμως, με λειτ. κενό,  που τελικά δεν είναι (<12 ώρες) και να ζητήσει επανατοποθέτηση?

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:48:27 μμ »
....Άσκηση Νο 2!

1)έστω ότι ο παραπάνω υπεράριθμος εκπαιδευτικός διατείθεται (στην πρώτη του προτίμηση) για συμπλήρωση ωραρίου σε λειτουργικό κενό (έτσι το ονόμαζε η ΔΔΕ του, στον αντίστοιχο πίνακα, χωρίς να αναφέρει ακριβώς κενές ώρες στα σχολεία, απλά ένα -1 και χωρίς να εμφανίζει όλα τα σχολεία (βάση των κενών ωρών τους) δηλ. φαίνεται να επέλεξαν τα λίγα με τις παραπάνω ώρες...).
Αναλαμβάνει υπηρεσία άμεσα, και βλέπει ότι οι ώρες είναι τελικά μόνο 8!
Στο μεταξύ μαθαίνει ότι σε άλλο σχολείο, λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση από το πυσδε των αποτελεσμάτων, προέκυψαν 2 ολόκληρα (40+ ώρες) λειτουργικά κενά.
Καμμιά ιδέα, τι να κάνει δευτέρα πρωί?
=====
2)στο σχολείο που ανέλαβε υπηρεσία, υπήρχε χρόνια, προσωρινά τοποθετημένος, συνάδελφος σε διάθεση του πυσδε, ο οποίος μάλλον και θα τοποθετηθεί (έχει 0 ώρες πλέον αφού πήγα εγώ) στο σχολείο που έβγαλε τα νέα λειτουργικά κενά.
Υπάρχει σύννομη διαδικασία για αμοιβαία ανταλλαγή μεταξύ μας στην περίπτωση που όλοι (και οι δντες των σχολείων) είναι σύμφωνοι?
1) να ρωτήσει πως προέκυψε εκ των υστέρων το 40ωρο, δεδομένου ότι δεν είχαμε αυτή τη βδομάδα την ανακοίνωση νέων υπηρεσιακών μεταβολών πχ νέες αποσπάσεις, μπορεί ένα τόσο μεγάλο κενό να προέκυψε πχ  από άδεια? και ανάλογα να πράξη, δηλαδή να κάνει ένσταση τα κενά πρέπει να ανακοινώνονται όπως και τα πλεονάσματα(άρθρο 12 του ΠΔ 100/97 που ακολουθεί το άρθρο 14 του ΠΔ 50/96).
2)προσωρινά τοποθετημένος (χρεωμένος) σε ένα σχολείο δε σημαίνει ότι δικαιούται ώρες όπως κάποιος που ανήκει οργανικά, είναι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ και πρέπει να δηλώσει σχολεία και ότι πιάσει.
εγώ ξέρω ως σύννομες διαδικασίες τις αμοιβαίες αποσπάσεις όσων έχουν ήδη οργανική θέση, εδώ κανείς δεν έχει στα σχολεία που θέλουν να ανταλλάξουν θέση, στην περίπτωση αυτή να πάτε μαζί στη δ/νση και που ξέρεις μπορεί να σας κάνουν τη χάρη εφόσον συμπίπτουν και τα ωράρια σας και δεν προκύπτει με οποιοδήποτε τρόπο επιπλέον κενό στα 2 σχολεία ;), αλλά κατά τη γνώμη μου δεν είναι υποχρεωμένοι.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:49:59 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:55:22 μμ »
Επειδή το θέμα που συζητάτε τώρα με αφορά, θα συνεισφέρω κι εγώ στη συζήτηση. Στο σάιτ της διδε Πειραιά αναρτήθηκε πίνακας με λειτουργικά κενά για τους λειτουργικά υπεραρίθμους, σύμφωνα με τον οποίον όχι μόνο δεν υπήρχαν κενά, αλλά και πλεόνασμα στις περισσότερες ειδικότητες (π.χ. στη δική μου +173 ώρες). Δυο μέρες μετά, υπήρξε ανακοινοποίηση του πίνακα, στον οποίον δε φαίνονταν πια πλεονάσματα και οι +173 ώρες έγιναν άξαφνα -325. Τελικά τι γίνεται; Πώς το +173 έγινε -325; Και δεν έχουμε φτάσει καν στη διάθεση ΠΥΣΔΕ, όπου υπάρχει πολύς λαός.
προφανώς έκαναν λάθος (?) αρχικά,
ας είμαστε επιεικείς ;D
αλλά μια ερώτηση προφορική αρχικά και αν δεν πειστείς γραπτή δε βλάπτει :),
και μη μου πεις ότι δε θα σου απαντήσουν, κάνε τη να υπάρχει.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:56:43 »

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 01:03:56 μμ »
Επειδή το θέμα που συζητάτε τώρα με αφορά, θα συνεισφέρω κι εγώ στη συζήτηση. Στο σάιτ της διδε Πειραιά αναρτήθηκε πίνακας με λειτουργικά κενά για τους λειτουργικά υπεραρίθμους, σύμφωνα με τον οποίον όχι μόνο δεν υπήρχαν κενά, αλλά και πλεόνασμα στις περισσότερες ειδικότητες (π.χ. στη δική μου +173 ώρες). Δυο μέρες μετά, υπήρξε ανακοινοποίηση του πίνακα, στον οποίον δε φαίνονταν πια πλεονάσματα και οι +173 ώρες έγιναν άξαφνα -325. Τελικά τι γίνεται; Πώς το +173 έγινε -325; Και δεν έχουμε φτάσει καν στη διάθεση ΠΥΣΔΕ, όπου υπάρχει πολύς λαός.
προφανώς έκαναν λάθος (?) αρχικά,
ας είμαστε επιεικείς ;D
αλλά μια ερώτηση προφορική αρχικά και αν δεν πειστείς γραπτή δε βλάπτει :),
και μη μου πεις ότι δε θα σου απαντήσουν, κάνε τη να υπάρχει.

Μωρέ εγώ την κάνω την ερώτηση, αλλά η κατάσταση, όπως και να 'χει, είναι κατάμαυρη. Ακόμα και 325 ώρες να υπάρχουν, μιλάμε χοντρικά για 15 άτομα. Και είμαστε ακόμα στους λειτουργικά υπεράριθμους. Τι θα μείνει για τη διάθεση ΠΥΣΔΕ, που υπάρχουν άλλοι 56; Ευτυχώς που υπάρχει και η λύση της α'θμιας (Δεν περίμενα ότι θα το έλεγα ποτέ αυτό)!
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 01:13:06 μμ »
δυστυχώς κάπως έτσι είναι στις περισσότερες δ/νσεις :(,
και στη δική μου κάπως έτσι είναι τα πράγματα για τις περισσότερες ειδικότητες ακόμα και για αυτές που εξ αντικειμένου δε μπορούν να αποσπαστούν στην α/θμια,
δυστυχώς φαίνεται ότι κάποιοι δε θα αποφύγουν τις υποχρεωτικές αποσπάσεις του νόμου της Διαμαντοπούλου, άσε που αισθάνομαι ότι αυτό θα αποτελέσει το μπούσουλα της κεντρικής διοίκησης για την ενεργοποίηση των υποχρεωτικών μεταθέσεων από το επόμενο σχολικό έτος, η κατάθεση του σχετικού πδ στο ΣτΕ πήρε αναβολή μέχρι το Νοέμβρη νομίζω αλλά δε ξεχάστηκε,
δυστυχώς θα το πω και ας ακουστεί σκληρό κάποιοι θα κληθούν να πληρώσουν τους διορισμούς και τις μεταθέσεις σε περιοχές που δεν έπρεπε να έχουν γίνει.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 01:21:48 μμ »
δυστυχώς κάπως έτσι είναι στις περισσότερες δ/νσεις :(,
και στη δική μου κάπως έτσι είναι τα πράγματα για τις περισσότερες ειδικότητες ακόμα και για αυτές που εξ αντικειμένου δε μπορούν να αποσπαστούν στην α/θμια,
δυστυχώς φαίνεται ότι κάποιοι δε θα αποφύγουν τις υποχρεωτικές αποσπάσεις του νόμου της Διαμαντοπούλου, άσε που αισθάνομαι ότι αυτό θα αποτελέσει το μπούσουλα της κεντρικής διοίκησης για την ενεργοποίηση των υποχρεωτικών μεταθέσεων από το επόμενο σχολικό έτος, η κατάθεση του σχετικού πδ στο ΣτΕ πήρε αναβολή μέχρι το Νοέμβρη νομίζω αλλά δε ξεχάστηκε,
δυστυχώς θα το πω και ας ακουστεί σκληρό κάποιοι θα κληθούν να πληρώσουν τους διορισμούς και τις μεταθέσεις σε περιοχές που δεν έπρεπε να έχουν γίνει.

Συμπληρώνω το μήνυμά σου:... χωρίς να φταίει ο ίδιος, φυσικά. Γιατί πως μπορεί να φταίει κάποιος που πήρε μετάθεση κοντά στο σπίτι του, μετά από πολυετή περιπλάνηση στις εσχατιές της χώρας, επειδή έπρεπε να βολευτεί κάποιος άλλος, 'δικτυωμένος', με λιγότερα μόρια από αυτόν;
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος imatia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 01:36:15 μμ »
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
=========
Άρα SilkCut, με βάση τα δεδομένα της Α' Αθήνας, μήπως μπορεί κάποιος υπεράριθμος (άλλης Δνσης)  να "πατήσει" στο γεγονός ότι τοποθετήθηκε σε σχολείο, προτίμησής του βέβαια, που φαινόταν στη ΔΔΕ του, όμως, με λειτ. κενό,  που τελικά δεν είναι (<12 ώρες) και να ζητήσει επανατοποθέτηση?

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 01:40:25 μμ »
Συμπληρώνω το μήνυμά σου:... χωρίς να φταίει ο ίδιος, φυσικά. Γιατί πως μπορεί να φταίει κάποιος που πήρε μετάθεση κοντά στο σπίτι του, μετά από πολυετή περιπλάνηση στις εσχατιές της χώρας, επειδή έπρεπε να βολευτεί κάποιος άλλος, 'δικτυωμένος', με λιγότερα μόρια από αυτόν;
συμφωνώ, πιόνια είμαστε, ας όψονται η κακοδιοίκηση, η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία, τα ρουσφέτια των αιρετών και τα μονίμως βολεμένα βύσματα :-[
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 01:45:06 μμ »
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
=========
Άρα SilkCut, με βάση τα δεδομένα της Α' Αθήνας, μήπως μπορεί κάποιος υπεράριθμος (άλλης Δνσης)  να "πατήσει" στο γεγονός ότι τοποθετήθηκε σε σχολείο, προτίμησής του βέβαια, που φαινόταν στη ΔΔΕ του, όμως, με λειτ. κενό,  που τελικά δεν είναι (<12 ώρες) και να ζητήσει επανατοποθέτηση?
ναι σου απάντησα και παραπάνω, κάνε ένσταση,
 θα σου πω ότι δίκιο έχεις αλλά μπορεί να μη το βρεις, αν η επανατοποθέτησή σου αλλάζει όλη τη σειρά των τοποθετήσεων, για το συμφέρον της υπηρεσίας, για να μη διαταραχθεί η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων κλπ τσιτάτα ;D ;D
 
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος imatia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 03:09:09 μμ »
οκ

ευχες

Αποσυνδεδεμένος georgiaTΤ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 03, 2016, 12:19:56 πμ »
Βασική αρχή είναι να καλύπτονται πρώτα τα ολόκληρα λειτουργικά κενά (από 12 ώρες και πάνω) από όσους έχουν 0 ώρες και κατά τη σειρά προτεραιότητας που η νομοθεσία ορίζει,
Υπάρχει κάποια εγκύκλιος όπου να φαίνεται ξεκάθαρα πως τοποθετείται πρώτα εκείνος που έχει 0 ώρες;

Αποσυνδεδεμένος lndal

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
    • Προφίλ
Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« Απάντηση #27 στις: Οκτώβριος 24, 2017, 03:31:52 μμ »
Καλησπέρα! Μπορεί κάποιος να μου λύσει μια απορία; Οι αναπληρωτές ΠΕ 06 επιτρέπεται να τοποθετηθούν σε μειονοτικά σχολεία; Υπάρχει κάποιος νόμος που αναφέρεται σε αυτό το θέμα;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159607
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 403
Σύνολο: 412

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.