PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Θετικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
Stelios
)
Φυσική Β και Γ Λυκείου
Τελευταία νέα
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
Η εγκύκλιος για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές/ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ./Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών της Σιβιτανιδείου
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε άλλους εκπαιδευτικούς κλάδους και σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
Προσλήψεις 106 εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Φυσική Β και Γ Λυκείου (Αναγνώστηκε 3304 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Landau
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 6022
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
«
Απάντηση #14 στις:
Οκτώβριος 29, 2013, 09:46:21 πμ »
Tweet
TEO FYSIKOS άλλο "είναι μία η κίνηση" και άλλο "αναλύω την κίνηση σε 2 άξονες για τους υπολογισμούς". Στην πρώτη περίπτωση είναι φυσική έννοια, στη δεύτερη μαθηματικό τέχνασμα πρακτικά (οκ όχι ακριβώς μαθηματικό, έχει φυσική σημασία γιατί αναλύουμε σε 2 άξονες, επειδή επιδρούν διαφορετικές δυνάμεις). Τελικά, όμως, από καθαρά φυσική άποψη το σωστό είναι ότι η κίνηση είναι μία. Αυτή είναι η γνώμη μου τουλάχιστον.
Καταγράφηκε
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)
"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 02:30:36 »
TEO FYSIKOS
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 218
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
«
Απάντηση #15 στις:
Οκτώβριος 29, 2013, 09:53:05 πμ »
Η ενσταση μου εμενα ειναι στο οτι δεν την αναλυουμε σε δυο αξονες αλλα η συνθεση των κινησεων που κανει σε αυτους τους δυο αξονες μας δινουν την καμπυλογραμμη κινηση που ονομασαμε οριζοντια βολη.
Καταγράφηκε
Landau
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 6022
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
«
Απάντηση #16 στις:
Οκτώβριος 29, 2013, 09:58:38 πμ »
Η σύνθεση των δυνάμεων όμως είναι κι αυτό ανάλυση.. στη φύση ασκείται η "συνισταμένη" δύναμη σε ένα σώμα, απλά εμείς για διευκόλυνση αναλύουμε τα πάντα σε συνιστώσες. Οπότε, καθαρά φυσικά η κίνηση είναι μία. Δεν μπορώ να το εξηγήσω πιο καθαρά τώρα, θα προσπαθήσω αργότερα, γιατί έχει σημασία τελικά το θέμα αυτό.
Καταγράφηκε
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)
"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)
vk87
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 257
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
«
Απάντηση #17 στις:
Μάρτιος 29, 2014, 10:22:48 πμ »
Μπορεί κάποιος να μου πει γιατι στη φυσική της Β πολλοί καθηγητές δεν ακολουθούν τις οδηγίες του ΑΠΣ για το 13-14 και κάνουν και ασκήσεις εκτός ύλης?
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 02:30:36 »
-----
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 5464
Φύλο:
ΠΕ 04-02
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
«
Απάντηση #18 στις:
Μάρτιος 29, 2014, 10:42:21 πμ »
Τι είδους ασκήσεις δηλαδή κάνουν;
Καταγράφηκε
vk87
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 257
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
«
Απάντηση #19 στις:
Μάρτιος 29, 2014, 05:18:59 μμ »
Κάνουν ασκήσεις που σύμφωνα με τις φετινές οδηγίες είναι εκτός ύλης. Τόσο στη γενική όσο στη κατεύθυνση είναι αρκετές ενότητες που είναι εκτός ύλης και άρα και αρκετές ασκήσεις που είναι εκτός ύλης. Θεωρώ ότι αρκετοί δεν διαβάζουν κάθε χρόνο τις οδηγίες γι αυτό κάνουν και επιπλέον ασκήσεις.. Τι ισχύει τελικά? Εσείς κάνετε και εκτός ύλης?
Καταγράφηκε
-----
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 5464
Φύλο:
ΠΕ 04-02
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
«
Απάντηση #20 στις:
Μάρτιος 29, 2014, 05:40:42 μμ »
Ποιες ενότητες θεωρείς εκτός ύλης στη θετική Γ λυκείου που ήταν πέρσι στην ύλη;;
Καταγράφηκε
vk87
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 257
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
«
Απάντηση #21 στις:
Μάρτιος 29, 2014, 06:16:39 μμ »
Για τη Β Λυκείου μιλάω συνάδελφε
Καταγράφηκε
Landau
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 6022
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
«
Απάντηση #22 στις:
Μάρτιος 29, 2014, 06:48:26 μμ »
Αν υπάρχει χρόνος, δεν είναι κακό να γίνουν και κάποιες ασκήσεις "εκτός ύλης". Κέρδος για τη σκέψη των μαθητών θα είναι.
Άλλωστε, η ύλη κάθε χρόνο καθορίζεται, ώστε αυτά να γίνουν πρώτα, αν μετά υπάρχει χρόνος, μπορούν να διδαχθούν και όσα κάποιος καθηγητής θεωρεί χρήσιμο.
Καταγράφηκε
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)
"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)
vk87
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 257
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
«
Απάντηση #23 στις:
Μάρτιος 29, 2014, 06:54:36 μμ »
Λογικό μου φαίνεται και εμένα , αλλά φαντάζομαι ότι δεν μπορούν να βάλουν κάτι που είναι εκτός ύλης , έτσι δεν είναι?
Καταγράφηκε
-----
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 5464
Φύλο:
ΠΕ 04-02
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
«
Απάντηση #24 στις:
Μάρτιος 29, 2014, 07:55:03 μμ »
Σε ποια ενότητα αναφέρεσαι; Στις ταλαντώσεις;
Καταγράφηκε
vk87
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 257
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
«
Απάντηση #25 στις:
Μάρτιος 29, 2014, 08:09:28 μμ »
Αναφέρομαι στη Β κατεύθυνσης π.χ. είδα ότι παρέδωσαν κάποιοι καθηγητές την ενότητα της κίνησης φορτίου σε ΟΗΠ με ταχύτητα κάθετη στις δυναμικές γραμμές που είναι εκτός ύλης. Επίσης, μπορεί κάποιος συνάδελφος να με κατατοπίσει για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται την ύλη της β γεν και κατευθ. μιας και έχουν 2 κεφάλαια κοινά (Ηλεκτρομαγνητισμός) ? Σύμφωνα με το υπουργείο πρέπει να δωθεί έμφαση σε κάποια σημεία στη γενικής και να υποβαθμιστεί η αντίστοιχη κοινή ενότητα που υπάρχει στην κατεύθυνση. Αλλά βλέπω ότι ο καθένας κάνει ό,τι θέλει..
Καταγράφηκε
sikat
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4151
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
«
Απάντηση #26 στις:
Μάρτιος 29, 2014, 08:30:45 μμ »
Αν και δεν κοστίζει τίποτε να το διδάξει κανείς, δεν επιτρέπεται να αποτελέσει εξεταστέα ύλη. Το θέμα όμως είναι να δουν ξανά και σωστά την ύλη κάποιοι παλιοί συνάδελφοι διότι μπορεί να το θεωρούν εντός.
Καταγράφηκε
-----
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 5464
Φύλο:
ΠΕ 04-02
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
«
Απάντηση #27 στις:
Μάρτιος 29, 2014, 08:43:13 μμ »
Μα νομίζω πρόσφατα έχει αφαιρεθεί!
«
Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 29, 2014, 09:05:24 μμ από KONSTANTINOS30
»
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Θετικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
Stelios
)
Φυσική Β και Γ Λυκείου