*

Αποστολέας Θέμα: Φυσική Β και Γ Λυκείου  (Αναγνώστηκε 3304 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 29, 2013, 09:46:21 πμ »
TEO FYSIKOS άλλο "είναι μία η κίνηση" και άλλο "αναλύω την κίνηση σε 2 άξονες για τους υπολογισμούς". Στην πρώτη περίπτωση είναι φυσική έννοια, στη δεύτερη μαθηματικό τέχνασμα πρακτικά (οκ όχι ακριβώς μαθηματικό, έχει φυσική σημασία γιατί αναλύουμε σε 2 άξονες, επειδή επιδρούν διαφορετικές δυνάμεις). Τελικά, όμως, από καθαρά φυσική άποψη το σωστό είναι ότι η κίνηση είναι μία. Αυτή είναι η γνώμη μου τουλάχιστον.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:30:36 »

Αποσυνδεδεμένος TEO FYSIKOS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 29, 2013, 09:53:05 πμ »
Η ενσταση μου εμενα ειναι στο οτι δεν την αναλυουμε σε δυο αξονες αλλα η συνθεση των  κινησεων που κανει σε αυτους τους δυο αξονες μας δινουν την καμπυλογραμμη κινηση που ονομασαμε οριζοντια βολη.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 29, 2013, 09:58:38 πμ »
Η σύνθεση των δυνάμεων όμως είναι κι αυτό ανάλυση.. στη φύση ασκείται η "συνισταμένη" δύναμη σε ένα σώμα, απλά εμείς για διευκόλυνση αναλύουμε τα πάντα σε συνιστώσες. Οπότε, καθαρά φυσικά η κίνηση είναι μία. Δεν μπορώ να το εξηγήσω πιο καθαρά τώρα, θα προσπαθήσω αργότερα, γιατί έχει σημασία τελικά το θέμα αυτό.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος vk87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
« Απάντηση #17 στις: Μάρτιος 29, 2014, 10:22:48 πμ »
Μπορεί κάποιος να μου πει γιατι στη φυσική της Β πολλοί καθηγητές δεν ακολουθούν τις οδηγίες του ΑΠΣ για το 13-14  και κάνουν και ασκήσεις εκτός ύλης?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:30:36 »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
« Απάντηση #18 στις: Μάρτιος 29, 2014, 10:42:21 πμ »
Τι είδους ασκήσεις δηλαδή κάνουν;

Αποσυνδεδεμένος vk87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
« Απάντηση #19 στις: Μάρτιος 29, 2014, 05:18:59 μμ »
Κάνουν ασκήσεις που σύμφωνα με τις φετινές οδηγίες είναι εκτός ύλης. Τόσο στη γενική όσο στη κατεύθυνση είναι αρκετές ενότητες που είναι εκτός ύλης και άρα και αρκετές ασκήσεις που είναι εκτός ύλης. Θεωρώ ότι αρκετοί δεν διαβάζουν κάθε χρόνο τις οδηγίες γι αυτό κάνουν και επιπλέον ασκήσεις.. Τι ισχύει τελικά? Εσείς κάνετε και εκτός ύλης?

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
« Απάντηση #20 στις: Μάρτιος 29, 2014, 05:40:42 μμ »
Ποιες ενότητες θεωρείς εκτός ύλης στη θετική Γ λυκείου που ήταν πέρσι στην ύλη;;

Αποσυνδεδεμένος vk87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
« Απάντηση #21 στις: Μάρτιος 29, 2014, 06:16:39 μμ »
Για τη Β Λυκείου μιλάω συνάδελφε

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
« Απάντηση #22 στις: Μάρτιος 29, 2014, 06:48:26 μμ »
Αν υπάρχει χρόνος, δεν είναι κακό να γίνουν και κάποιες ασκήσεις "εκτός ύλης". Κέρδος για τη σκέψη των μαθητών θα είναι.
Άλλωστε, η ύλη κάθε χρόνο καθορίζεται, ώστε αυτά να γίνουν πρώτα, αν μετά υπάρχει χρόνος, μπορούν να διδαχθούν και όσα κάποιος καθηγητής θεωρεί χρήσιμο.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος vk87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
« Απάντηση #23 στις: Μάρτιος 29, 2014, 06:54:36 μμ »
Λογικό μου φαίνεται και εμένα , αλλά φαντάζομαι ότι δεν μπορούν να βάλουν κάτι που είναι εκτός ύλης , έτσι δεν είναι?

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
« Απάντηση #24 στις: Μάρτιος 29, 2014, 07:55:03 μμ »
Σε ποια ενότητα αναφέρεσαι; Στις ταλαντώσεις;

Αποσυνδεδεμένος vk87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
« Απάντηση #25 στις: Μάρτιος 29, 2014, 08:09:28 μμ »
Αναφέρομαι στη Β κατεύθυνσης π.χ. είδα ότι παρέδωσαν κάποιοι καθηγητές την ενότητα της κίνησης φορτίου σε ΟΗΠ με ταχύτητα κάθετη στις δυναμικές γραμμές που είναι εκτός ύλης. Επίσης, μπορεί κάποιος συνάδελφος να με κατατοπίσει για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται την ύλη της β γεν και κατευθ. μιας και έχουν 2 κεφάλαια κοινά (Ηλεκτρομαγνητισμός) ? Σύμφωνα με το υπουργείο πρέπει να δωθεί έμφαση σε κάποια σημεία στη γενικής και να υποβαθμιστεί η αντίστοιχη κοινή ενότητα που υπάρχει στην κατεύθυνση. Αλλά βλέπω ότι ο καθένας κάνει ό,τι θέλει..

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
« Απάντηση #26 στις: Μάρτιος 29, 2014, 08:30:45 μμ »
Αν και δεν κοστίζει τίποτε να το διδάξει κανείς, δεν επιτρέπεται να αποτελέσει εξεταστέα ύλη. Το θέμα όμως είναι να δουν ξανά και σωστά την ύλη κάποιοι παλιοί συνάδελφοι διότι μπορεί να το θεωρούν εντός.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
« Απάντηση #27 στις: Μάρτιος 29, 2014, 08:43:13 μμ »
Μα νομίζω πρόσφατα έχει αφαιρεθεί!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 29, 2014, 09:05:24 μμ από KONSTANTINOS30 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 482
Σύνολο: 484

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.12 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.