*

Αποστολέας Θέμα: Κ. Αρβανιτόπουλος: Έργα και Ημέραι  (Αναγνώστηκε 41922 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος faz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 433
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κ. Αρβανιτόπουλος: Έργα και Ημέραι
« Απάντηση #84 στις: Μάιος 29, 2014, 03:27:10 μμ »
Patreas, ανέβασες τη φωτογραφία της χρονιάς!!!! Madonna mia, συμφωνώ και επαυξάνω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κ. Αρβανιτόπουλος: Έργα και Ημέραι
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:33:56 »

Αποσυνδεδεμένος kyra_daskala

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κ. Αρβανιτόπουλος: Έργα και Ημέραι
« Απάντηση #85 στις: Μάιος 29, 2014, 04:13:23 μμ »
Συγνώμη για την παρένθεση

Ποιος είναι ο Λάσκαρης;
https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Απ: Κ. Αρβανιτόπουλος: Έργα και Ημέραι
« Απάντηση #86 στις: Μάιος 29, 2014, 04:19:32 μμ »
Ο υπουργός Παιδείας !

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Απ: Κ. Αρβανιτόπουλος: Έργα και Ημέραι
« Απάντηση #87 στις: Μάιος 29, 2014, 04:22:06 μμ »
Στην ουσία αυτός κάνει κουμάντο εκεί μέσα !!! Ο Άρβι απλά πηγαινοέρχεται ..ας ελπίσουμε ο Σαμαράς να καταλάβει τι φίδι στον κόρφο του είχε -έχει; ;; 8)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κ. Αρβανιτόπουλος: Έργα και Ημέραι
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:33:56 »

Αποσυνδεδεμένος newseditor

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
    • Προφίλ
Απ: Κ. Αρβανιτόπουλος: Έργα και Ημέραι
« Απάντηση #88 στις: Μάιος 29, 2014, 09:18:37 μμ »
Το παρόν νήμα αφορά το έργο του νυν Υπουργού Παιδείας. Παρακαλώ να παραμείνετε σε αυτό τεκμηριώνοντας τις θέσεις σας.

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Κ. Αρβανιτόπουλος: Έργα και Ημέραι
« Απάντηση #89 στις: Μάιος 30, 2014, 09:35:46 μμ »
Θαυμάστε Αρβανιτόπουλο σε ερώτηση στη Βουλή για το αν θα δημοσιοποιήσει τα μόρια των υποχρεωτικών μετατάξεων και το αν θα οριστούν οι οργανικές θέσεις των μεταταχθέντων: η ερώτηση και η απάντηση (και τα δύο σε pdf)

Αποσυνδεδεμένος Γατόπαρδος

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 643
  • Εκεί που ήσουν ήμουνα και εκει που είμαι θα έρθεις
    • Προφίλ
Απ: Κ. Αρβανιτόπουλος: Έργα και Ημέραι
« Απάντηση #90 στις: Μάιος 30, 2014, 11:57:52 μμ »
Θαυμάστε Αρβανιτόπουλο σε ερώτηση στη Βουλή για το αν θα δημοσιοποιήσει τα μόρια των υποχρεωτικών μετατάξεων και το αν θα οριστούν οι οργανικές θέσεις των μεταταχθέντων: η ερώτηση και η απάντηση (και τα δύο σε pdf)
ΟΚ....μια αναγουλα μου ηρθε.Η αγανακτιση πια δεν αντεχεται.Τιποτε αλλο.

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κ. Αρβανιτόπουλος: Έργα και Ημέραι
« Απάντηση #91 στις: Μάιος 31, 2014, 10:50:54 πμ »
Μέγα Σκάνδαλο σε εξέλιξη στο Υπουργείο Παιδείας και το ΙΕΠ στις πλάτες 25.000 εκπαιδευτικών
 Κατηγορία: Εκπαιδευτικά Επιμόρφωση
Τα καλά παιδιά πάνε στην επιμόρφωση…τα κακά πηγαίνουν στο Ταμείο…



Διέρρευσε στο διαδίκτυο και ειδικότερα, όπως όλα όσα θέλει το Υπουργείο Παιδείας να διαρρεύσει, η πρόταση του ΙΕΠ για την επιμόρφωση 25.000 εκπαιδευτικών της Α/θμιας και της Β/θμιας Εκπαίδευσης με τίτλο «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ - Β’ ΦΑΣΗ» (σ.σ. ήδη υλοποιείται).

Αυτή καθ’ αυτή η πρόταση δείχνει και αποδεικνύει ότι είτε η Νέα Δημοκρατία και ο Υπουργός Παιδείας κ. Κώστας Αρβανιτόπουλος δεν έχουν κανένα σχέδιο για την  στοιχειώδη και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, είτε  είχε ήδη συμφωνήσει ως αντιπολίτευση με την τότε Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ για την περίφημη μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου, αφού όλα όσα περιγράφονται στο, υπό έγκριση, πρόγραμμα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών δεν είναι τίποτα άλλο παρά «δράσεις» που περιλαμβάνονται στις προτάσεις της για το Νέο Σχολείο και το Τεχνολογικό Λύκειο. Τουλάχιστον η κ. Διαμαντοπούλου μπορεί τώρα να ανακράξει «ο αγώνας τώρα δικαιώνεται».

Εκ των πραγμάτων φαίνεται ότι η ομάδα  Γκλάβα, που αυτή τη χρονική περίοδο ελέγχει απόλυτα όλα τα παίγνια για την Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση, στο κτίριο της Ανδρέα Παπανδρέου 37, όχι μόνο δεν έχει δική της άποψης, εκτός μόνο μίας περίπτωση που έρχεται από πολύ παλιά (βλέπε παρακάτω), αλλά έχοντας ενσωματώσει και τα στελέχη της ομάδας Διαμαντοπούλου κινείται με γνώμονα το Ταμείο και όχι το μέλλον της εκπαίδευσης.

Για τους μη έχοντες πληροφόρηση θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ο κ. Σωτήρης Γκλαβάς μετά την κατάργηση, στις 31/12/2013, της Ειδικής Γραμματείας Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης στην οποία είχε τοποθετηθεί, ανέλαβε με «αξιοκρατικές» διαδικασίες τη θέση του Προέδρου του ΙΕΠ, θέση που παρέμενε κενή έως ότου έλθει το πλήρωμα του χρόνου για τον ίδιο.

Σήμερα πατάει σε δύο «βάρκες». Είναι πρόεδρος στο ΙΕΠ και ταυτόχρονα σύμφωνα με πληροφορίες παραμένει στο γραφείο του ειδικού γραμματέα ασκώντας ουσιαστική πολιτική, χωρίς όμως να υπογράφει κανένα έγγραφο. Κατά τις ίδιες πληροφορίες θα συνεχίσει να απασχολείται και στις δύο θέσεις έως ότου ορισθεί Γενικός Διευθυντής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης.

Τώρα γιατί συμβαίνει αυτό;.. μόνο ο Υπουργός κ. Αρβανιτόπουλος μπορεί να εξηγήσει. Μια απλοϊκή εξήγηση είναι ότι δεν υπάρχει άλλος σε όλη τη Α/θμια ή την Β/θμια που να έχει τις ικανότητες του κ. Γκλαβά  ή τουλάχιστον να γνωρίζει τα θέματα της συγκεκριμένης αρμοδιότητας.

Βέβαια μπορεί να είναι θέμα αμοιβαίας εμπιστοσύνης, εμπιστοσύνης που μπορεί να εμπνεύσει ο πολυθεσίτης και συνταξιούχος κ. Σωτήρης Γκλαβάς, που πέραν των άλλων κατέχει και θέση στο διοικητικό συμβούλιο της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρίας (Αρσάκεια) του ισοβίου προέδρου κ. Μπαμπινιώτη (ίδες ή ΔΕΗ… συγνώμη τι κάνει μία θέση…).

Βέβαια ο κ. Γκλαβάς έχει εμπειρία στην θέση του συνταξιούχου, γνωρίζει τη σοφία αυτής της ιδιότητας και γι’ αυτό σύμφωνα με πληροφορίες «κουβάλησε» και στη νέα του θέση τον άτυπο σύμβουλό του κ. Αλεβίζο, συνταξιούχο Διευθυντή Ειδικής Αγωγής.

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης των 25.000 εκπαιδευτικών

Είναι δομημένο κατά τρόπο που να επιτυγχάνει τρεις στόχους:

α). Πρώτος στόχος είναι η εκ των πραγμάτων θεσμοθέτηση τομών, δομών και δράσεων που οραματίσθηκε η επαναστάτρια κ. Διαμαντοπούλου και περιέλαβε στα σχέδια της, «Νέο Σχολείο» και Τεχνολογικό Λύκειο, σχέδια που δεν πρόλαβε να υλοποιήσει, όπως  Εισαγωγή του θεσμού των μεντόρων (mentoring and coaching), Ερευνητικές εργασίες (projects), Εγγραμματισμός, Δράσεις Δημοσιότητας, Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας, κλπ.

β). Δεύτερος στόχος είναι η δράση που αποτελεί διακαή πόθο του κ Γκλαβά από την εποχή που ήταν στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Η σύνταξη και αξιολόγηση νέων αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών για την Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση με πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πιθανόν θα αναπολεί την περίοδο Αρσένη  και την  διάθεση τεράστιων ποσών για την σύνταξη αναλυτικών προγραμμάτων  και εκπαιδευτικών βιβλίων της Επαγγελματικής εκπαίδευσης. Στην πρόταση και στη σελίδα 5 αναφέρεται επιγραμματικά «Επιμόρφωση σε σχέση με το εκπαιδευτικό έργο, δηλαδή, επιμόρφωση στα νέα προγράμματα σπουδών Πρωτοβάθμιας (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Γυμνάσιο, Λύκειο, Επαγγελματικό Λύκειο), τον εγγραμματισμό (!!!), με σκοπό την αναβάθμιση στα αναμενόμενα
επίπεδα του εγγραμματισμού (literacy) στη γλώσσα και τις θετικές επιστήμες των μαθητών της υποχρεωτικής εκπαίδευσης (5-15 ετών) και τις ερευνητικές εργασίες (project) και τη διερευνητική μάθηση».

γ). Ο τρίτος και σπουδαιότερος στόχος είναι το .. «Ταμείο», δηλαδή οι αμοιβές που θα προκύψουν από την υλοποίηση του προγράμματος επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, οι οποίες μάλιστα όπως έχουν ορισθεί δεν είναι ευκαταφρόνητες.

Οι αμοιβές και οι δαπάνες

Ανατρέχοντας στις σελίδες 09 και 10 της πρότασης διαπιστώνονται τα εξής:

4.000.000 € προβλέπονται για  «Συντονισμό και Παρακολούθηση της υλοποίησης (του προγράμματος)»
3.500.000 € προβλέπονται για  «Ανάπτυξη επιστημονικών και τεχνολογικών εργαλείων, εγκατάσταση και λειτουργία συστημάτων και υποδομών υλοποίησης της πράξης»
700.000 € προβλέπονται για  τον «Σύμβουλο Τεχνικής Υποστήριξης του Έργου»
1.000.000 € προβλέπονται για  «Εξωτερική Αξιολόγηση της πράξης»
1.000.000 € προβλέπονται για  «Δράσεις Δημοσιότητας»
3.300.000 € προβλέπονται για  «Διατροφή»
Όσοι έχουν εμπειρία από παρόμοια προγράμματα μπορούν να κατανοήσουν ότι σύμφωνα με τη διατύπωση της πρότασης και τον προτεινόμενο προϋπολογισμό οι αμοιβές που θα διατεθούν και οι δαπάνες  που υλοποιηθούν είναι υπερβολικά κοστολογημένες και ανισομερείς υπέρ συγκεκριμένων και στοχευμένων δράσεων που δεν στοχεύουν στην βελτίωση της ποιότητας επιμόρφωσης, αλλά στην βελτίωση των αμοιβών όσων εμπλέκονται στον συντονισμό και στην προετοιμασία του προγράμματος.

Ειδικότερα  και σύμφωνα με όσα επίσημα περιέχει η πρόταση:

160 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα δαπανηθούν για το «συντονισμό» της υλοποίησης του προγράμματος, ποσό που θα πάει σε αμοιβές φυσικών προσώπων.
140 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα δαπανηθούν για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού.
20 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα δαπανηθούν για εκπαιδευτικό υλικό που θα χορηγηθεί δωρεάν.
28 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα είναι η αμοιβή του «Συμβούλου» Τεχνικής Υποστήριξης του έργου».
50 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα πάρει αμοιβή ο «Εξωτερικός αξιολογητής του πρπγράμματος».
50 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα στοιχίσουν οι "δράσεις δημοσιότητας" (αφίσσες, έντυπα και δεξιώσεις).
132 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα στοιχίσει η διατροφή του.
Όπως γίνεται άμεσα αντιληπτό, για όλα έχει προβλέψει το πρόγραμμα. Μεγάλα ποσά για τον κάθε εκπαιδευτικό (20 ευρώ για τα φυλλάδια που θα του χορηγηθούν) , εκτός από τη γνώση που θα αποκτήσει βέβαια, αλλά πραγματική και άξια αμοιβή (160 + 140 ευρώ ανά εκπαιδευτικό)  για όσους συντονίσουν το πρόγραμμα και  αναπτύξουν το εκπαιδευτικό υλικό που όπως ομολογείται είναι ήδη έτοιμο  (σελίδα 5 παρ. (β) ΙΙ) και μόνο μικρές μεταβολές θα υπάρξουν σ’ αυτό.

Για αμοιβές ή μάλλον αποζημιώσεις των εκπαιδευτικών που θα επιμορφωθούν δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη, ούτε κάποιο είδος παροχής για τα σχολεία στις εγκαταστάσεις των οποίων θα γίνουν τα επιμέρους επιμορφωτικά σεμινάρια.

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει για την πρόβλεψη  δαπάνης 132 ευρώ ανά εκπαιδευτικό για την διατροφή του. Πιθανόν στην κρίση που υπάρχει ο συντάκτης του προγράμματος να έχει προβλέψει την σύμβαση με κάποιο αξιοπρεπές εστιατόριο που θα παρέχει «αξιοπρεπή» γεύματα στους εκπαιδευόμενους αν αναλογισθεί κάποιος ότι η μέση διάρκεια των επιμορφωτικών σεμιναρίων είναι 28,5 ώρες.

Ποιοι αναμένεται να εμπλακούν στο συντονισμό του προγράμματος

Μία μικρή έρευνα  στο διαδίκτυο και το Διαύγεια έδειξε ότι σε όλα  ή σχεδόν όλα τα χρηματοδοτούμενα προγράμματα του ΙΕΠ, το συντονισμό και τις υποστηρικτικές δράσεις υλοποίησης του, όπως και την ανάπτυξη εκπαιδευτικών εργαλείων αναλαμβάνουν μέλη της διοίκησης του, σύμβουλοι κάθε βαθμού και κάθε κατηγορίας επιστημονικό και διοικητικό προσωπικό που ανήκει στο Ινστιτούτο. Όσο για τις αμοιβές του εμείς απλώς θα αναφέρουμε την αμοιβή γραμματειακής υποστήριξης για πρόγραμμα eTwinning  διάρκειας 8 μηνών που έφθασε μόνο για ένα άτομο 22.000 ευρώ.

Εσείς ως αναγνώστες κρίνεται και υπολογίστε. Έτσι κι αλλιώς αυτές οι αμοιβές είναι εκτός Μνημονίου.

Τέλος ολοκληρώνοντας προς το παρόν την ενασχόληση μας με το πρόγραμμα επιμόρφωσης (θα επανέλθουμε σε λίγες ημέρες) θα αναφέρουμε τα μέλη της διοίκησης του ΙΕΠ που θα επιβλέψουν με τον ένα ή άλλο τρόπο το πρόγραμμα επιμόρφωσης, λόγω αρμοδιότητας.

Πρόεδρος: Σωτήριος Γκλαβάς: Συνταξιούχος εκπαιδευτικός, πρώην στέλεχος του Π.Ι., πρώην Διευθυντής Γραφείου Υπουργού με υπουργό τον κ. Μπαμπινιώτη, Μέλος του Δ.Σ. της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρίας (Πρόεδρος ο κ. Μπαμπινιώτης)

Αντιπρόεδρος:  Ιωάννης Κουμέντος: Δάσκαλος, πρώην Περιφερειακός Διευθυντής Α/θμιας και Β/θμιας Αττικής,  Σχολικός σύμβουλος Δημοτικής Εκπαίδευσης κατ’ απονομή λόγω νόμου.

Μέλη:

Ηλίας Ματσαγγούρας: Καθηγητής (ή συνταξιούχος καθηγητής) του ΕΚΠΑ, εμπνευστής της ερευνητικής εργασίας (projekt) με συμμετοχή σε πολλά χρηματοδοτούμενα από το ΕΣΠΑ προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας και όχι μόνο, μέλος της επιτροπής σύνταξης  της πρότασης για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Θεμιστοκλής Παναγιωτόπουλος:  Καθηγητής του Παν/μίου Πειραιώς
Παρασκευάς Γιαλούρης: Σχολικός σύμβουλος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Πρόεδρος της Επιτροπής σύνταξης  της πρότασης για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, Πρόεδρος ΠΕΚ Ηλιούπολης και Πρόεδρος  Βαθμολογικού Κέντρου.
Ιωάννης Αντωνίου: εκπαιδευτικός ΠΕ02, διευθυντής του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Αθηνών
Γεώργιος Τύπας: Σύμβουλος Α του Ι.Ε.Π.
 

Θα επανέλθουμε με νεώτερα στοιχεία όχι μόνο για το συγκεκριμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών αλλά ακόμη και για:

α). Την Αρχή αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου και

β) Το Ινστιτούτο Βίου Μάθησης  για την προεδρία ενός εκ των δύο προορίζεται και προετοιμάζεται ο κ. Μαντάς, Σύμβουλος του ΙΕΠ και έχων κατά πληροφορίες συγγένεια πρώτου βαθμού (ανηψιός Α΄) με τον κ. Σωτήρη Γκλαβά.

Για τον σύμβουλο του κ. Γκλαβά (ο φόρτος εργασίας του απαιτεί Συμβούλους) κ. Παπαδόπουλο, όπως και τον συνεργάτη του Υπουργού κ. Αλεξανδρόπουλο θα ασχοληθούμε σε ξεχωριστό σημείωμα. Παραμείνετε στην «ανάγνωση»..
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος Martell

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • "...Άστο να μείνουμε φίλοι"
    • Προφίλ
Απ: Κ. Αρβανιτόπουλος: Έργα και Ημέραι
« Απάντηση #93 στις: Μάιος 31, 2014, 04:08:27 μμ »
Λέτε να είναι ιδέα του Ανατολάκη η κατάργηση της εορτής των τριων ιεραρχών, μια και  η παρουσία του υπερκαλύπτει το έργο τους.

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κ. Αρβανιτόπουλος: Έργα και Ημέραι
« Απάντηση #95 στις: Μάιος 31, 2014, 06:28:08 μμ »
Μέγα Σκάνδαλο σε εξέλιξη στο Υπουργείο Παιδείας και το ΙΕΠ στις πλάτες 25.000 εκπαιδευτικών
 Κατηγορία: Εκπαιδευτικά Επιμόρφωση
Τα καλά παιδιά πάνε στην επιμόρφωση…τα κακά πηγαίνουν στο Ταμείο…



Διέρρευσε στο διαδίκτυο και ειδικότερα, όπως όλα όσα θέλει το Υπουργείο Παιδείας να διαρρεύσει, η πρόταση του ΙΕΠ για την επιμόρφωση 25.000 εκπαιδευτικών της Α/θμιας και της Β/θμιας Εκπαίδευσης με τίτλο «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ - Β’ ΦΑΣΗ» (σ.σ. ήδη υλοποιείται).

Αυτή καθ’ αυτή η πρόταση δείχνει και αποδεικνύει ότι είτε η Νέα Δημοκρατία και ο Υπουργός Παιδείας κ. Κώστας Αρβανιτόπουλος δεν έχουν κανένα σχέδιο για την  στοιχειώδη και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, είτε  είχε ήδη συμφωνήσει ως αντιπολίτευση με την τότε Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ για την περίφημη μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου, αφού όλα όσα περιγράφονται στο, υπό έγκριση, πρόγραμμα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών δεν είναι τίποτα άλλο παρά «δράσεις» που περιλαμβάνονται στις προτάσεις της για το Νέο Σχολείο και το Τεχνολογικό Λύκειο. Τουλάχιστον η κ. Διαμαντοπούλου μπορεί τώρα να ανακράξει «ο αγώνας τώρα δικαιώνεται».

Εκ των πραγμάτων φαίνεται ότι η ομάδα  Γκλάβα, που αυτή τη χρονική περίοδο ελέγχει απόλυτα όλα τα παίγνια για την Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση, στο κτίριο της Ανδρέα Παπανδρέου 37, όχι μόνο δεν έχει δική της άποψης, εκτός μόνο μίας περίπτωση που έρχεται από πολύ παλιά (βλέπε παρακάτω), αλλά έχοντας ενσωματώσει και τα στελέχη της ομάδας Διαμαντοπούλου κινείται με γνώμονα το Ταμείο και όχι το μέλλον της εκπαίδευσης.

Για τους μη έχοντες πληροφόρηση θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ο κ. Σωτήρης Γκλαβάς μετά την κατάργηση, στις 31/12/2013, της Ειδικής Γραμματείας Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης στην οποία είχε τοποθετηθεί, ανέλαβε με «αξιοκρατικές» διαδικασίες τη θέση του Προέδρου του ΙΕΠ, θέση που παρέμενε κενή έως ότου έλθει το πλήρωμα του χρόνου για τον ίδιο.

Σήμερα πατάει σε δύο «βάρκες». Είναι πρόεδρος στο ΙΕΠ και ταυτόχρονα σύμφωνα με πληροφορίες παραμένει στο γραφείο του ειδικού γραμματέα ασκώντας ουσιαστική πολιτική, χωρίς όμως να υπογράφει κανένα έγγραφο. Κατά τις ίδιες πληροφορίες θα συνεχίσει να απασχολείται και στις δύο θέσεις έως ότου ορισθεί Γενικός Διευθυντής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης.

Τώρα γιατί συμβαίνει αυτό;.. μόνο ο Υπουργός κ. Αρβανιτόπουλος μπορεί να εξηγήσει. Μια απλοϊκή εξήγηση είναι ότι δεν υπάρχει άλλος σε όλη τη Α/θμια ή την Β/θμια που να έχει τις ικανότητες του κ. Γκλαβά  ή τουλάχιστον να γνωρίζει τα θέματα της συγκεκριμένης αρμοδιότητας.

Βέβαια μπορεί να είναι θέμα αμοιβαίας εμπιστοσύνης, εμπιστοσύνης που μπορεί να εμπνεύσει ο πολυθεσίτης και συνταξιούχος κ. Σωτήρης Γκλαβάς, που πέραν των άλλων κατέχει και θέση στο διοικητικό συμβούλιο της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρίας (Αρσάκεια) του ισοβίου προέδρου κ. Μπαμπινιώτη (ίδες ή ΔΕΗ… συγνώμη τι κάνει μία θέση…).

Βέβαια ο κ. Γκλαβάς έχει εμπειρία στην θέση του συνταξιούχου, γνωρίζει τη σοφία αυτής της ιδιότητας και γι’ αυτό σύμφωνα με πληροφορίες «κουβάλησε» και στη νέα του θέση τον άτυπο σύμβουλό του κ. Αλεβίζο, συνταξιούχο Διευθυντή Ειδικής Αγωγής.

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης των 25.000 εκπαιδευτικών

Είναι δομημένο κατά τρόπο που να επιτυγχάνει τρεις στόχους:

α). Πρώτος στόχος είναι η εκ των πραγμάτων θεσμοθέτηση τομών, δομών και δράσεων που οραματίσθηκε η επαναστάτρια κ. Διαμαντοπούλου και περιέλαβε στα σχέδια της, «Νέο Σχολείο» και Τεχνολογικό Λύκειο, σχέδια που δεν πρόλαβε να υλοποιήσει, όπως  Εισαγωγή του θεσμού των μεντόρων (mentoring and coaching), Ερευνητικές εργασίες (projects), Εγγραμματισμός, Δράσεις Δημοσιότητας, Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας, κλπ.

β). Δεύτερος στόχος είναι η δράση που αποτελεί διακαή πόθο του κ Γκλαβά από την εποχή που ήταν στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Η σύνταξη και αξιολόγηση νέων αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών για την Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση με πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πιθανόν θα αναπολεί την περίοδο Αρσένη  και την  διάθεση τεράστιων ποσών για την σύνταξη αναλυτικών προγραμμάτων  και εκπαιδευτικών βιβλίων της Επαγγελματικής εκπαίδευσης. Στην πρόταση και στη σελίδα 5 αναφέρεται επιγραμματικά «Επιμόρφωση σε σχέση με το εκπαιδευτικό έργο, δηλαδή, επιμόρφωση στα νέα προγράμματα σπουδών Πρωτοβάθμιας (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Γυμνάσιο, Λύκειο, Επαγγελματικό Λύκειο), τον εγγραμματισμό (!!!), με σκοπό την αναβάθμιση στα αναμενόμενα
επίπεδα του εγγραμματισμού (literacy) στη γλώσσα και τις θετικές επιστήμες των μαθητών της υποχρεωτικής εκπαίδευσης (5-15 ετών) και τις ερευνητικές εργασίες (project) και τη διερευνητική μάθηση».

γ). Ο τρίτος και σπουδαιότερος στόχος είναι το .. «Ταμείο», δηλαδή οι αμοιβές που θα προκύψουν από την υλοποίηση του προγράμματος επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, οι οποίες μάλιστα όπως έχουν ορισθεί δεν είναι ευκαταφρόνητες.

Οι αμοιβές και οι δαπάνες

Ανατρέχοντας στις σελίδες 09 και 10 της πρότασης διαπιστώνονται τα εξής:

4.000.000 € προβλέπονται για  «Συντονισμό και Παρακολούθηση της υλοποίησης (του προγράμματος)»
3.500.000 € προβλέπονται για  «Ανάπτυξη επιστημονικών και τεχνολογικών εργαλείων, εγκατάσταση και λειτουργία συστημάτων και υποδομών υλοποίησης της πράξης»
700.000 € προβλέπονται για  τον «Σύμβουλο Τεχνικής Υποστήριξης του Έργου»
1.000.000 € προβλέπονται για  «Εξωτερική Αξιολόγηση της πράξης»
1.000.000 € προβλέπονται για  «Δράσεις Δημοσιότητας»
3.300.000 € προβλέπονται για  «Διατροφή»
Όσοι έχουν εμπειρία από παρόμοια προγράμματα μπορούν να κατανοήσουν ότι σύμφωνα με τη διατύπωση της πρότασης και τον προτεινόμενο προϋπολογισμό οι αμοιβές που θα διατεθούν και οι δαπάνες  που υλοποιηθούν είναι υπερβολικά κοστολογημένες και ανισομερείς υπέρ συγκεκριμένων και στοχευμένων δράσεων που δεν στοχεύουν στην βελτίωση της ποιότητας επιμόρφωσης, αλλά στην βελτίωση των αμοιβών όσων εμπλέκονται στον συντονισμό και στην προετοιμασία του προγράμματος.

Ειδικότερα  και σύμφωνα με όσα επίσημα περιέχει η πρόταση:

160 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα δαπανηθούν για το «συντονισμό» της υλοποίησης του προγράμματος, ποσό που θα πάει σε αμοιβές φυσικών προσώπων.
140 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα δαπανηθούν για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού.
20 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα δαπανηθούν για εκπαιδευτικό υλικό που θα χορηγηθεί δωρεάν.
28 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα είναι η αμοιβή του «Συμβούλου» Τεχνικής Υποστήριξης του έργου».
50 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα πάρει αμοιβή ο «Εξωτερικός αξιολογητής του πρπγράμματος».
50 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα στοιχίσουν οι "δράσεις δημοσιότητας" (αφίσσες, έντυπα και δεξιώσεις).
132 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα στοιχίσει η διατροφή του.
Όπως γίνεται άμεσα αντιληπτό, για όλα έχει προβλέψει το πρόγραμμα. Μεγάλα ποσά για τον κάθε εκπαιδευτικό (20 ευρώ για τα φυλλάδια που θα του χορηγηθούν) , εκτός από τη γνώση που θα αποκτήσει βέβαια, αλλά πραγματική και άξια αμοιβή (160 + 140 ευρώ ανά εκπαιδευτικό)  για όσους συντονίσουν το πρόγραμμα και  αναπτύξουν το εκπαιδευτικό υλικό που όπως ομολογείται είναι ήδη έτοιμο  (σελίδα 5 παρ. (β) ΙΙ) και μόνο μικρές μεταβολές θα υπάρξουν σ’ αυτό.

Για αμοιβές ή μάλλον αποζημιώσεις των εκπαιδευτικών που θα επιμορφωθούν δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη, ούτε κάποιο είδος παροχής για τα σχολεία στις εγκαταστάσεις των οποίων θα γίνουν τα επιμέρους επιμορφωτικά σεμινάρια.

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει για την πρόβλεψη  δαπάνης 132 ευρώ ανά εκπαιδευτικό για την διατροφή του. Πιθανόν στην κρίση που υπάρχει ο συντάκτης του προγράμματος να έχει προβλέψει την σύμβαση με κάποιο αξιοπρεπές εστιατόριο που θα παρέχει «αξιοπρεπή» γεύματα στους εκπαιδευόμενους αν αναλογισθεί κάποιος ότι η μέση διάρκεια των επιμορφωτικών σεμιναρίων είναι 28,5 ώρες.

Ποιοι αναμένεται να εμπλακούν στο συντονισμό του προγράμματος

Μία μικρή έρευνα  στο διαδίκτυο και το Διαύγεια έδειξε ότι σε όλα  ή σχεδόν όλα τα χρηματοδοτούμενα προγράμματα του ΙΕΠ, το συντονισμό και τις υποστηρικτικές δράσεις υλοποίησης του, όπως και την ανάπτυξη εκπαιδευτικών εργαλείων αναλαμβάνουν μέλη της διοίκησης του, σύμβουλοι κάθε βαθμού και κάθε κατηγορίας επιστημονικό και διοικητικό προσωπικό που ανήκει στο Ινστιτούτο. Όσο για τις αμοιβές του εμείς απλώς θα αναφέρουμε την αμοιβή γραμματειακής υποστήριξης για πρόγραμμα eTwinning  διάρκειας 8 μηνών που έφθασε μόνο για ένα άτομο 22.000 ευρώ.

Εσείς ως αναγνώστες κρίνεται και υπολογίστε. Έτσι κι αλλιώς αυτές οι αμοιβές είναι εκτός Μνημονίου.

Τέλος ολοκληρώνοντας προς το παρόν την ενασχόληση μας με το πρόγραμμα επιμόρφωσης (θα επανέλθουμε σε λίγες ημέρες) θα αναφέρουμε τα μέλη της διοίκησης του ΙΕΠ που θα επιβλέψουν με τον ένα ή άλλο τρόπο το πρόγραμμα επιμόρφωσης, λόγω αρμοδιότητας.

Πρόεδρος: Σωτήριος Γκλαβάς: Συνταξιούχος εκπαιδευτικός, πρώην στέλεχος του Π.Ι., πρώην Διευθυντής Γραφείου Υπουργού με υπουργό τον κ. Μπαμπινιώτη, Μέλος του Δ.Σ. της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρίας (Πρόεδρος ο κ. Μπαμπινιώτης)

Αντιπρόεδρος:  Ιωάννης Κουμέντος: Δάσκαλος, πρώην Περιφερειακός Διευθυντής Α/θμιας και Β/θμιας Αττικής,  Σχολικός σύμβουλος Δημοτικής Εκπαίδευσης κατ’ απονομή λόγω νόμου.

Μέλη:

Ηλίας Ματσαγγούρας: Καθηγητής (ή συνταξιούχος καθηγητής) του ΕΚΠΑ, εμπνευστής της ερευνητικής εργασίας (projekt) με συμμετοχή σε πολλά χρηματοδοτούμενα από το ΕΣΠΑ προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας και όχι μόνο, μέλος της επιτροπής σύνταξης  της πρότασης για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Θεμιστοκλής Παναγιωτόπουλος:  Καθηγητής του Παν/μίου Πειραιώς
Παρασκευάς Γιαλούρης: Σχολικός σύμβουλος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Πρόεδρος της Επιτροπής σύνταξης  της πρότασης για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, Πρόεδρος ΠΕΚ Ηλιούπολης και Πρόεδρος  Βαθμολογικού Κέντρου.
Ιωάννης Αντωνίου: εκπαιδευτικός ΠΕ02, διευθυντής του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Αθηνών
Γεώργιος Τύπας: Σύμβουλος Α του Ι.Ε.Π.
 

Θα επανέλθουμε με νεώτερα στοιχεία όχι μόνο για το συγκεκριμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών αλλά ακόμη και για:

α). Την Αρχή αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου και

β) Το Ινστιτούτο Βίου Μάθησης  για την προεδρία ενός εκ των δύο προορίζεται και προετοιμάζεται ο κ. Μαντάς, Σύμβουλος του ΙΕΠ και έχων κατά πληροφορίες συγγένεια πρώτου βαθμού (ανηψιός Α΄) με τον κ. Σωτήρη Γκλαβά.

Για τον σύμβουλο του κ. Γκλαβά (ο φόρτος εργασίας του απαιτεί Συμβούλους) κ. Παπαδόπουλο, όπως και τον συνεργάτη του Υπουργού κ. Αλεξανδρόπουλο θα ασχοληθούμε σε ξεχωριστό σημείωμα. Παραμείνετε στην «ανάγνωση»..
Τα ποινικά αδικήματα στο Υπουργείο Παιδείας έχουν γίνει σωρηδόν.Το μέγα σκάνδαλο είναι οι περίφημοι πίνακες με τα ερωτήματα για τις εξετάσεις του Λυκείου.Με βάση τα παραστατικά το κάθε θέμα,όχι η ενότητα θεμάτων-το κάθε θέμα χωριστά,τιμάται 4 ευρώ.Για το κάθε μάθημα τις μίας τάξεις μεσοσταθμηκά δόθηκαν γύρω στα 800 θέματα.Άρα,800Χ4=3200 ευρώ για το κάθε μάθημα.Πολλαπλασιαστέ επι τα μαθήματα της α και β Λυκείου και θα καταλάβετε για ποιό ποσό μιλάμε.Κι όλα αυτά χωρίς διαγωνισμό,χωρίς μειοδοτικές προσφορές,αλλά με απευθείας ανάθεση.Προς το παρόν δεν μιλάω.Όταν έρθει η ώρα,θα τα πούμε όλα!
Και μην ξεχνάμε:τις υπηρεσίες του κ.Γκλαβά,κύριε Τροκτικό,τις αξιοποίησες και εσύ ο ίδιος, οι φιλόλογοι της ΠΑΣΑΦ, οι μαθηματικοί-φυσικοί του ενιαίου πίνακα.Στο χωριό μου έλεγαν:όποιος μπερδεύει με τα σ@α@α,βρωμίζει!Πάρτε το ως συμβουλή και πολύ σοβαρά μάλιστα!

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Απ: Κ. Αρβανιτόπουλος: Έργα και Ημέραι
« Απάντηση #96 στις: Μάιος 31, 2014, 10:29:13 μμ »
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%99%CE%A09-%CE%9B1%CE%97

Άλλη μια αεροπλανιά του πολυχρονεμένου Υπουργού μας. Η απόφαση εκδίδεται μία μέρα αφότου έχουν λήξει τα μαθήματα και αναφέρει στο τέλος:

"Β. Η απόσπαση ισχύει από την ημερομηνία υπογραφής των συμβάσεων."

Οι οποίες, όμως, συμβάσεις έχουν υπογραφεί εδώ και 5 μήνες! Οι συγκεκριμένες συμβάσεις υπογράφηκαν μεταξύ του ΙΝΕΔΙΒΙΜ και όσων ενημερώθηκαν την Τρίτη 24/12/2013 παραμονή Χριστουγέννων (!) στις 2 το μεσημέρι για τη συγκεκριμένη διαδικασία. Τετάρτη 25 και Πέμπτη 26 ήταν αργίες και την Παρασκευή 27/12/2013 υπογράφηκαν οι περισσότερες συμβάσεις.

Σύμφωνα με το http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%A8446%CE%A8%CE%96%CE%A3%CE%A0-23%CE%9A : οι προτάσεις διαβιβάστηκαν αυθημερόν στο Υπουργείο (Κ. Το µε αριθµ. πρωτ. 15993/27-12-2013 έγγραφο διαβίβασης προτάσεων) και την Δευτέρα 30/12 εγκρίθηκαν! Η επιλογή των εκπαιδευτικών δεν έγινε από τους κυρωμένους πίνακες, αλλά από πίνακες που συνέταξε το ΙΝΕΔΙΒΙΜ μετά από σχετική πρόσκληση. Οι συμβάσεις δεν αναρτήθηκαν ποτέ στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ...

Οι άνθρωποι αυτοί επιλέχθηκαν για εκπαιδευτές ενηλίκων στα Δημόσια Ι.Ε.Κ. (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%A159-%CE%A8%CE%A1%CE%9E) και τελικά βρέθηκαν να διδάσκουν ανήλικους μαθητές σε ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ...

Η τσαπατσουλιά ήταν τέτοια, που για να πραγματοποιηθεί η απόσπασή τους σε ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ (επειδή είναι μη μόνιμο προσωπικό) έπρεπε ΜΕΤΑ την υπογραφή των συμβάσεων να γίνει και νομοθετική ρύθμιση (αναφέρεται στα έχοντας υπόψη Νο.4. "Τις διατάξεις του άρθρου 11 παρ.3, εδαφ.6 του Ν. 4229/2014, ΦΕΚ 8/Α/10-1-2014 «Άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας χώρου παραστάσεων - Άδεια παράστασης και άλλες διατάξεις»)

Μ' αυτά και μ' αυτά γίνεται overbooking το ΕΣΠΑ και αυξάνεται η "απορρόφηση" των κονδυλίων του...

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Κ. Αρβανιτόπουλος: Έργα και Ημέραι
« Απάντηση #97 στις: Μάιος 31, 2014, 11:04:24 μμ »
Patreas, αν μπορείς, κάποια στιγμή, γράψε ένα γενικότερο σχόλιο για τις εξελίξεις στην παιδεία το τρέχον διδακτικό έτος και τι βλέπεις να γίνεται στο μέλλον.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 633
Σύνολο: 640

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.