0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επειδή βλέπω ότι κύρια απαίτηση πολλών στο νήμα είναι να διδάσκει ο κάθε εκπαιδευτικός το αντικείμενο το οποίο σπούδασε σε ακαδημαϊκό επίπεδο, έχω ορισμένες ερωτήσεις:1 - Μπορούν οι απόφοιτοι του Κλασσικού να διδάσκουν Νέα Ελληνικά, Έκθεση και Ιστορία;2 - Μπορούν οι απόφοιτοι του Νεοελληνικού να διδάσκουν Αρχαία Ελληνικά, Λατινικά και Ιστορία;3 - Μπορούν οι απόφοιτοι του Ιστορικού να διδάσκουν Αρχαία Ελληνικά, Λατινικά και Νέα Ελληνικά;4 - Μπορούν οι Απόφοιτοι του ΦΠΨ να διδάσκουν Αρχαία, Νέα, Ιστορία και Λατινικά;5 - Ποιος είναι πιο κατάλληλος να διδάξει Λογοτεχνία; Αυτός που έχει τελειώσει Ιστορικό, Κλασσικό και ΦΠΨ, ή ο ξενόγλωσσος, που περνάει τουλάχιστον 20 - 25 καθαρά λογοτεχνικά ή θεωρητικά λογοτεχνικά μαθήματα για να αποφοιτήσει, έχοντας διαβάσει εκατοντάδες έργα και χιλιάδες σελίδες από όλες τις περιόδους και από όλα τα ρεύματα σε πεζογραφία, ποίηση και θέατρο;Να με συγχωρήσετε, συνάδελφοι, αλλά τον τρόπο που αντιλαμβάνεστε την εξειδίκευση τον βρίσκω κατά τι συμφεροντολογικό. Η θα υπάρχει αυστηρή εξειδίκευση παντού η καθόλου. Ολίγον έγκυος δεν... παίζει. Και μη μου πει κανείς ότι ο φιλόλογος, ανεξαρτήτως τμήματος αποφοίτησης (Κλασσικό, Νεοελληνικό, Ιστορικό, Αρχαιολογικό, ΦΠΨ) μπορεί να διδάξει τα πάντα, γιατί θα βάλω τα γέλια. Μας αρέσει δε μας αρέσει, όλοι στου κασίδη του κεφάλι μαθαίνουμε. Εντάξει, να παραμυθιάζουμε τους άλλους, να μην παραμυθιαζόμαστε και μεταξύ μας.
Δεν ξέρω για ποια "Λογοτεχνία'' μιλάς αλλά οι φιλόλογοι (ΠΕ02) διδάσκουν ''κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας'' . Οι ξενόγλωσσοι έχουν ειδικευτεί στην αμερικάνικη , αγγλική , γαλλική, γερμανική, ιταλική ,αιγυπτιακή , κινέζικη λογοτεχνία κλπ....