*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04  (Αναγνώστηκε 8474 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
« Απάντηση #14 στις: Αύγουστος 10, 2014, 11:28:15 πμ »
Ο νομος δεν αναγκάζει εναν υπεραριθμο να παρει κενό άλλης ειδικότητας. Δικαίωμα του δίνει.
συμφωνώ, κάποιοι επιλέγουν να ασκήσουν το δικαίωμα που τους δίνει ο νόμος, όμως δεν είναι μόνο οι υπεράριθμοι πε04 που κάνουν άσκηση τέτοιων καταχρηστικών (για άλλες ειδικότητες συναδέλφων) δικαιωμάτων.
Εγω αντιλαμβάνομαι οτι υπάρχουν και εδω υπεράριθμοι που θέλουν να ειναι ενιαία όλα. Εσύ γιατί λες? για ποιον φτιαχτηκε ο νόμος.
ρώτα αυτούς που τον έφτιαξαν, η άποψη μου είναι η κάθε ειδικότητα να κάνει το αντικείμενό της και στα γυμνάσια και στα λύκεια και να διδάσκει τα αντικείμενα των άλλων ειδικοτήτων του κλάδου ως β ανάθεση για συμπλήρωση ωραρίου.
Επισης παρακαλώ να μην επαναλαμβάνετε το διαχωρισμό μεταξυ γυμνασίων λυκείων ως προς την εξειδίκευση των αντικειμένων. Επειδή το λένε πολλοί και συνέχεια δεν το κάνει και σωστό. Ο μόνος λόγος για την ενιαία τποθέτηση στο γυμνάσιο είναι το εργασιακό συμφέρον των καθηγητών. Νόμος δεν υπάρχει. Θυματα τα παιδιά. Εγω προσωπικά δεν πρόκειται να δικαιολογήσω όσους αργότερα επικαλεστουν άγνοια.
Ο διαχωρισμός είναι αναγκαίος, άλλο είναι να διδάσκει πχ ο χημικός φυσική στο γυμνάσιο (την οποία διδάσκει και πχ ο μαθηματικός ως β ανάθεση) και άλλο είναι να διδάσκει πχ ο βιολόγος φυσική κατεύθυνσης στη γ λυκείου.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:06:19 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
« Απάντηση #15 στις: Αύγουστος 10, 2014, 11:54:13 πμ »
Για το τελευταίο, το ερμηνεύω σαν να λες η ζημιά ειναι μικρότερη στο γυμνάσιο οπότε μπορούμε να βολέψουμε καμια 400αριά υπεράριθμους, ενω στα λυκεια δεν μπορουμε να βολέψουμε. Ουτε εγω ειμαι κατά της β ανάθεσης στο βαθμό που το λένε όλοι και εσύ. Αλλά μη γελιόμαστε,οταν δινεις κενό άλλης ειδικότητας το κάνεις ά ανάθεση. Αρα εδω δεν μιλάμε για β αναθέσεις, αλλά πως δίνεται ενα μάθημα εξ ολοκλήρου σε λάθος ειδικότητα, που δεν εχει σπουδάσει ΚΑΘΟΛΟΥ ενα αντικείμενο.
Αυτοί που φτιάξαν αυτους τους νομους προφανώς και διαφωνουν μαζί σου και θεωρούν οτι δεν πρεπει να διδάσκεται ενα μάθημα από τον αντίστοιχο πτυχιούχο. Εξακολουθω να εκτιμώ, και από εδώ μέσα οτι υπάρχουν καθηγητές που από εργασιακό συμφέρον συμφωνούν με τον νομο, και θελουν τα κενά ΠΕ04 να βγαινουν ενιαία.
Τελος συγχώρα με silkcut, δεν πρόκειται ποτέ να συμφωνήσω οτι δεν πειράζει στο γυμνάσιο να τα κάνουν ολοι όλα. Μάλιστα εχω και την ρομαντική ελπίδα ότι κάποτε αυτό θα υποστηριχτεί και παιδαγωγικά......

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
« Απάντηση #16 στις: Αύγουστος 10, 2014, 12:09:09 μμ »
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε ???
δεν είπα ότι δεν πειράζει στο γυμνάσιο να τα κάνουν όλοι όλα, απλά τόνισα τη διαφορετική βαρύτητα (μεταξύ γυμνασίου - λυκείου) της ανάθεσης της διδασκαλίας μαθήματος χ στην ειδικότητα ψ που δεν έχει καν σπουδάσει το αντικείμενο διδασκαλίας,
τέλος καλά κάνεις και δεν τρέφεις αυταπάτες ότι θα αλλάξουν όλα προς το παιδαγωγικά ορθότερο,
οι αναθέσεις μαθημάτων και τα ωρολόγια προγράμματα δεν καθορίζονται με βάση παιδαγωγικά κριτήρια αλλά με βάση συντεχνιακά συμφέροντα, ή όπως εσύ το λες για να εξυπηρετηθούν εργασιακά συμφέροντα και κεκτημένα.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
« Απάντηση #17 στις: Αύγουστος 10, 2014, 01:24:24 μμ »
Το σχολείο (και κυρίως το γυμνάσιο) δεν είναι (και δεν πρέπει να επιδιώκουμε να γίνει) φροντιστήριο.
Πόσο παιδαγωγικό είναι π.χ. στα μικρά γυμνάσια της επαρχίας να υπάρχει ένα συνεχές πήγαινε-έλα ΠΕ04 διαφορετικών ειδικοτήτων;
Αν δεν είσαι συνεχώς εκεί, στις εκδηλώσεις, στις γιορτές, στις εκδρομές, ακόμη και στην εφημερία του διαλείμματος,
όσο καλός και να είσαι στο αντικείμενό σου, θεωρώ ότι δε θα μπορείς να το αποδώσεις στο μέγιστο βαθμό,
ακριβώς γιατί δε θα έχεις καταφέρει να "χτίσεις" την κατάλληλη παιδαγωγική σχέση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:06:19 »

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
« Απάντηση #18 στις: Αύγουστος 10, 2014, 03:07:51 μμ »
Το σχολείο (και κυρίως το γυμνάσιο) δεν είναι (και δεν πρέπει να επιδιώκουμε να γίνει) φροντιστήριο.
Πόσο παιδαγωγικό είναι π.χ. στα μικρά γυμνάσια της επαρχίας να υπάρχει ένα συνεχές πήγαινε-έλα ΠΕ04 διαφορετικών ειδικοτήτων;
Αν δεν είσαι συνεχώς εκεί, στις εκδηλώσεις, στις γιορτές, στις εκδρομές, ακόμη και στην εφημερία του διαλείμματος,
όσο καλός και να είσαι στο αντικείμενό σου, θεωρώ ότι δε θα μπορείς να το αποδώσεις στο μέγιστο βαθμό,
ακριβώς γιατί δε θα έχεις καταφέρει να "χτίσεις" την κατάλληλη παιδαγωγική σχέση.
Παρα μα παρα πολυ σωστη παρατηρηση Λιθοσφαιριστη!!! 
Οσον αφορα τα υπολοιπα σε λιγο καιρο θα παμε στο αλλο ακρο που επιθυμει και ο Λοβερδος και ο καθε μονιμος που περισσευει με λιγα σεμιναρια θα διδασκει οτι μαθημα εχει ελλειψη... Μεταξυ μας οι γυμναστες θα παρουν βιολογια γυμνασιου, οι πληροφορικαριοι μαθηματικα γυμνασιου και οι ξενογλωσσοι ιστοριο κειμενα γυμνασιου!! Τα λεω προφανως μεταξυ σοβαρου και αστειου αυτα με τις αναθεσεις αλλα οσοι δεν το βλεπουν, προς τα εκει παει το πραγμα...

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
« Απάντηση #19 στις: Αύγουστος 10, 2014, 03:45:51 μμ »
Θα πω απλα λιθοσφαιριστή ότι τα παραδειγματα που αναφέρεις δεν δημιουργούν υπεράριθμους πε04. Αλλωστε αυτό λυνεται με τισ β αναθέσεισ. Αν το γενικεύαμε θα βγαζαμε αντιπαιδαγωγικό να διδάσκονται μαθήματα στα μικρα γυμνάσια που εχουν λίγες ωρες για τους ομαδοποιημένους καθηγητές τους. Κάποιοι θα μπορουσαν να βγάλουν και αντιπαιδαγωγικά τα ιδια τα μικρά γυμνάσια της επαρχίας. Και καποιοι το έκαναν. Και τώρα πάλι οπως πάντα καποιοι, στηρίζονται στη συγκεκριμένη περιπτωση που αναφέρεις για να καλύψουν συντεχνιακά συμφέροντα... στα μεγάλα γυμνάσια της πόλης! Ενας δούρειος ίππος!
Προσεχως με τετοια επιχειρήματα μπορει να δουμε και αυτά που λέει ο touristakos. Στις ειδικές περιπτώσεις συμφωνούμε οι περισσότεροι, αλλά ερχονται κάποιοι και γενικέυουν προς όφελος συντεχνιών.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2014, 05:11:41 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος mstam4

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
« Απάντηση #20 στις: Αύγουστος 14, 2014, 11:06:55 πμ »
Και η δευτεροβάθμια Αχαϊας τοποθέτησε ξανά τους υπεράριθμους ΠΕ 04 ενιαία! Καλά πότε  τα Πυσδε  θα έχουν μια ενιαία αντιμετώπιση απέναντι στους υπεράριθμους ΠΕ04????

Αποσυνδεδεμένος Wolf5

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Φύλο: Άντρας
  • Θα μας τρελάνουν!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
« Απάντηση #21 στις: Αύγουστος 14, 2014, 12:42:50 μμ »
Η ΔΔΕ Καβάλας δεν έλαβε υπόψιν της το νόμο και ρύθμισε τους υπεράριθμους ΠΕ04 όχι ενιαία αλλά μόνο αν υπήρχαν 12 ώρες Α ανάθεση,επίσης δεν ανακοίνωσε τις ώρες ανά ειδικότητα ως όφειλε !!!

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
« Απάντηση #22 στις: Αύγουστος 14, 2014, 03:28:09 μμ »
Το θέμα των αναθέσεων είναι ιδιαίτερο και δεν ξέρω τελικά τι είναι καλύτερο και τι όχι θα προσπαθήσω να γράψω επιχειρήματα και από τις δύο πλευρές για να τα δω κι εγώ, αλλά και να βάλουμε τη συζήτηση επί της ουσίας και να ξεφύγουμε από το συντεχνιακό συμφέρον.

Υπέρ της διεύρυνσης των αναθέσεων:
1. Στις ΗΠΑ πχ όπως ανέφερα και σε άλλο θέμα με οποιοδήποτε πτυχίο πανεπιστημίου, μπορείς να διδάξεις οποιοδήποτε μάθημα σε γυμνάσιο. Σε ορισμένες πολιτείες μόνο (ή σε συγκεκριμένα ιδιωτικά σχολεία) για κάποια μαθήματα απαιτούν πτυχίο του αντικειμένου.

2. Σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες ο φυσικός, ο μαθηματικός, ο χημικός, ο πληροφορικός ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να διδάξει ΟΥΤΕ το μάθημα του σε σχολείο. Υπάρχουν συγκεκριμένες σχολές "Παιδαγωγικές Ακαδημίες", οι οποίες δεν είναι βέβαια τμήματα όπως τα δικά μας τα τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης, αλλά σχολές όπως πχ η Σχολή Θετικών ΕΠιστημών στο ΑΠΘ και οι οποίες οδηγούν σε διαφορετικά πτυχία. Ένα από τα πτυχία που οδηγούν είναι αυτό του "Εκπαιδευτικού Κατώτερης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης" και είτε μπορούν να διδάξουν όλα τα μαθήματα του Γυμνασίου, είτε ανάλογα με κατευθύνσεις και μαθήματα επιλογής που επέλεξαν μπορούν να διδάξουν αρκετά μαθήματα σε ένα ευρύ γνωστικό πεδίο (πχ Θετικές ή φυσικές επιστήμες ή τεχνολογικές επιστήμες κλπ).

Τα παραπάνω δείχνουν ότι σε επίπεδο γυμνασίου είναι κάτι πολύ συνηθισμένο οι αναθέσεις να μην είναι ξεκάθαρες σε αρκετές ανεπτυγμένες χώρες και απαντάει στα επιχειρήματα για το κατά πόσον μπορεί κάποιος να ανταποκριθεί σε άλλο γνωστικό αντικείμενο ή αν πέφτει το επίπεδο σπουδών έτσι.

Κατά της διεύρυνσης των αναθέσεων:
1. Όπως φάνηκε παραπάνω στις περισσότερες χώρες (με μεγάλη και τρανταχτή εξαίρεση τις ΗΠΑ) που οι αναθέσεις είναι "χαλαρές" υπάρχει συνολικά ένα διαφορετικό εκπαιδευτικό μοντέλο, όπου κάθε επιστήμονας δεν έχει δικαίωμα να διδάξει το γνωστικό του αντικείμενο, αλλά υπάρχουν ξεχωριστά πανεπιστημιακά τμήματα που η επιστήμη των αποφοίτων τους είναι η διδακτική της χαμηλής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και μέσα εκεί εξειδικεύονται σε 3-4 μεγάλους τομείς. Δηλαδή πρόκειται για μία συνολικά διαφορετική προσέγγιση και οργάνωση του εκπαιδευτικού συστήματος. Οι "εκπαιδευτικοί "πασών των επιστημών", έχουν σπουδάσει ακριβώς αυτό και όχι μία συγκεκριμένη επιστήμη όπως στην Ελλάδα.

2. Ο διορισμός και όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές στην Ελλάδα εδώ και δεκαετίες έγιναν με βάση τη μέχρι τώρα ελληνική προσέγγιση (δηλαδή ο καθένας σπουδάζει μία επιστήμη και διορίζεται για να διδάξει το αντικείμενο αυτής της επιστήμης) και η σε μία νύχτα κατάργηση αυτής της προσέγγισης για να μας βγούνε μπακαλίστικα τα νούμερα θα δημιουργούσε πολλές αδικίες. Έτσι ένας 35ρης της Χ επιστήμης μπορεί να περίμενε 10 χρόνια για το διορισμό ή να διαγωνίσθηκε για μία σε κάθε 20 υποψήφιους θέσεις ενώ ένας 25ρης άλλης επιστήμης να διορίστηκε νωρίς και να διαγωνίσθηκε για μία σε κάθε 2 υποψήφιους θέσεις. Και φυσικά ο καθένας διαγωνίσθηκε στην επιστήμη του.  Το να έρθεις εκ των υστέρων και εν μία νυκτί  και να πεις τον 25ρη τον χρησιμοποιώ για να καλύψω θέσεις στην επιστήμη του 35ρη, δημιουργεί θέμα ηθικής και πολιτικής τάξης


Το συμπέρασμα που καταλήγω προσωπικά είναι το εξής. Δεν υπάρχει κάποια συγκριτική μελέτη για να μπορώ να αξιολογήσω ποιες από τις δύο προσεγγίσεις παράγει το καλύτερο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα, οπότε προς αυτό παραμένω ουδέτερος. Όμως για την υιοθέτηση της προσέγγισης των χαλαρών αναθέσεων θα έπρεπε:
1. Να κλείσουν όλες οι εκκρεμότητες του παρελθόντος σε σχέση με διορισμούς κλπ ε όλες τις ειδικότητες και η νέα προσέγγιση να εφαρμοστεί σε ένα εντελώς νέο σύστημα που μοιράσει την τράπουλα από την αρχή.
2. Οι εξετάσεις και οι τρόποι πρόσληψης στις νέες "ενοποιημένες ειδικότητες" να είναι ενιαίοι και όχι ο Χ επιστήμονας να προσλαμβάνεται σε 2 χρόνια, αλλά να μπορεί να διδάξει και μαθήματα της Υ επιστήμης που οι συνάδελφοι περιμένουν 10-15 χρόνια να διοριστούν.
3. Για το υπάρχουν προσωπικό να υπάρξει σοβαρή επιμόρφωση όχι ενδουπηρεσιακή με τα γνωστά σε όλους ΠΕΚ και ΚΣΕ που όσοι έχουμε παρακολουθήσει όταν μας δίνουν κάποια σχετική βεβαίωση από σεμινάρια που παρακολουθήσαμε, γελάμε για τη χρήση που τους επιφυλάσσουμε. πχ κυκλική επιμόρφωση όσων ενδιαφέρονται σε πανεπιστημιακά τμήματα με δωρεάν παρακολούθηση δύο εξαμήνων συγκεκριμένων μαθημάτων (πχ μαθήματα που λίγο πολύ υπάρχουν σε όλες τις σχολές όπως στατιστική δεν χρειάζονται) σε αντίστοιχα τμήματα ΑΕΙ.

Επειδή λοιπόν δεν έχω καμία αμφιβολία για το ότι το υπουργείο θα τηρήσει κάποιον από τους κανόνες που προανέφερα, θεωρώ εμπαιγμό και πρέπει όλοι (είτε νομίζουμε ότι βολευόμαστε, είτε όχι) μας να αντισταθούμε σε αυτό το σχέδιο.

Αποσυνδεδεμένος Wolf5

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Φύλο: Άντρας
  • Θα μας τρελάνουν!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
« Απάντηση #23 στις: Αύγουστος 14, 2014, 03:57:22 μμ »
Το θέμα είναι οι νόμοι υπάρχουν για να τηρούνται ή να εφαρμόζονται όποτε θέλουμε και όπως θέλουμε κάθε φορά? Δεν είναι δυνατόν οι περισσότερες ΔΔΕ να εφαρμόζουν το νόμο και κάποιες ... όχι.

Αποσυνδεδεμένος Wolf5

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Φύλο: Άντρας
  • Θα μας τρελάνουν!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
« Απάντηση #24 στις: Αύγουστος 14, 2014, 04:14:40 μμ »
Η ΔΔΕ Καβάλας έβγαλε σε κάποια σχολεία τους υπεράριθμους βάσει της Α ανάθεσης!!! ενώ σε κάποια άλλα τ  α έβγαλε ενιαία, τυχαίο... δεν νομίζω. Ο νόμος είναι σαφής ,όπως τόσες φορές γράφηκε εδώ από πάρα πολλούς, οι ΠΕ04 κρίνονται και ρυθμίζονται ΕΝΙΑΙΑ ,όλα τ' άλλα είναι πονηριές και βολέματα!!!!

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
« Απάντηση #25 στις: Αύγουστος 14, 2014, 04:40:25 μμ »
Επειδή υπηρετούσα στη ΔΔΕ Καβάλας και από όσο γνωρίζω τα αιρετά μέλη του ΠΥΣΔΕ είναι πολύ καλοί γνώστες και τηρητές των νόμων, αλλά αυτή την εικόνα έχει δώσει και ο νέο προϊστάμενος μου κάνει εντύπωση αυτό που αναφέρεις. Έχεις πχ κάποιο συγκεκριμένο σχολείο να αναφέρεις;

Αποσυνδεδεμένος mstam4

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
« Απάντηση #26 στις: Αύγουστος 19, 2014, 01:25:54 πμ »
Αν κάποιος διεκδικήσει ένα κενό σε ομορη ομάδα (εφόσον στην δική  του δεν υπάρχει) και έχοντας περισσότερα μόρια μπορεί να το πάρει από κάποιον που ανήκει στην ίδια ομάδα?

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
« Απάντηση #27 στις: Αύγουστος 19, 2014, 07:45:22 πμ »
όχι, γιατί ο άλλος προηγείται στην ομάδα του.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 576
Σύνολο: 587

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.