PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
)
Tυφλός φοιτητής στο Φυσικό;
Τελευταία νέα
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
Η εγκύκλιος για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές/ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ./Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών της Σιβιτανιδείου
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε άλλους εκπαιδευτικούς κλάδους και σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
Προσλήψεις 106 εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
3
4
5
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Tυφλός φοιτητής στο Φυσικό; (Αναγνώστηκε 9121 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
dinateacher
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2190
Φύλο:
τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
Απ: Tυφλός φοιτητής στο Φυσικό;
«
Απάντηση #56 στις:
Ιούλιος 17, 2014, 03:06:00 μμ »
Tweet
Βρέθηκε τελικά λύση για τον τυφλό μαθητή
http://www.enikos.gr/society/251158,Bre8hke_telika_lysh_gia_ton_tyflo_ma8hth.html
Τα μαθηματικά θα είναι, ως φαίνεται, το πρώτο βήμα, ώστε ο τυφλός μαθητής Αργύρης Κουμπτζής να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα: Nα σπουδάσει Φυσική. Ο 18χρονος αριστούχος μαθητής είχε απορριφθεί από το τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ, καθώς η αρμόδια επιτροπή ανέφερε ως επιχείρημα ότι το 30% των μαθημάτων είναι εργαστηριακά, στα οποία κρίνεται απαραίτητη η όραση. Ο Αργύρης, πλην των άριστων επιδόσεών του στο σχολείο, έχει πληθώρα διακρίσεων σε διαγωνισμούς μαθηματικών και φυσικής, καθώς και ως σκακιστής στο πρωτάθλημα τυφλών.
Χθες, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο ΑΠΘ, παρουσία του μαθητή και του πατέρα του, του πρύτανη Γ. Μυλόπουλου, του προέδρου του τμήματος Φυσικής Κ. Χρυσάφη και του προέδρου της Περιφερειακής Ενωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας, δημάρχου Νεάπολης - Συκεών Σ. Δανιηλίδη, αναζητήθηκαν λύσεις στο ζήτημα της εισαγωγής του Αργύρη Κουμτζή στο τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ.
Κατά τη συζήτηση προτάθηκε στο μαθητή να σπουδάσει στο τμήμα Μαθηματικών, όπου δεν υπάρχουν ανάλογοι περιορισμοί με εργαστηριακά μαθήματα και, στη συνέχεια, να κάνει μεταπτυχιακές σπουδές σε θεωρητικό κλάδο της Φυσικής.
Παράλληλα, συγκροτήθηκε επιτροπή στην οποία θα συμμετάσχει και ο καθηγητής του Αργύρη στο σχολείο Κ. Βουρλιάς, με σκοπό να εξειδικεύσει τις ανάγκες που πρέπει να καλύψει το ΑΕΙ σε υποδομές, εξοπλισμό και εξειδικευμένο προσωπικό, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στο μαθητή να παρακολουθήσει τα εργαστηριακά μαθήματα. Με βάση την πρόταση της επιτροπής, το ΑΠΘ θα προωθήσει αίτημα στο υπουργείο Παιδείας, ώστε να καλυφθούν οι σχετικές δαπάνες, στις οποίες δεσμεύτηκε να συνδράμει και ο κ. Δανιηλίδης.
Καταγράφηκε
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Tυφλός φοιτητής στο Φυσικό;
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 04:20:25 »
papagalia
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 580
Απ: Tυφλός φοιτητής στο Φυσικό;
«
Απάντηση #57 στις:
Ιούλιος 17, 2014, 04:03:57 μμ »
Δεν είμαι Φυσικός και με συγχωρείτε που μπαίνω στα χωράφια σας, αλλά νομίζω ότι η δουλειά στα εργαστήρια θα έπρεπε να είναι ομαδική. Άλλωστε, όπου και αν πάει αυτό το παιδί μεθαύριο να δουλέψει, σίγουρα συνεργάτες θα έχει, δεν θα δουλεύει μόνος του...
Γιατί λοιπόν, να μην κάνουν οι βλέποντες τις παρατηρήσεις στα πειράματα και ο φοιτητής να κάνει π.χ. βιβλιογραφική ανασκόπηση με βάση αυτές τις παρατηρήσεις... Είναι ανάγκη δηλαδή να παρατηρεί ο ίδιος;;;
Ο γιατρός δηλαδή, όταν μελετά τη βιβλιογραφία για τα συμπτώματα μιας σπάνιας ασθένειας, τα έχει δει με τα μάτια του;;;
Κοινή λογική;
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
3
4
5
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
)
Tυφλός φοιτητής στο Φυσικό;