*

Αποστολέας Θέμα: Παράλληλη στήριξη  (Αναγνώστηκε 7805 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος geri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 03, 2014, 07:10:54 μμ »
Να είστε καλά κορίτσια για τις πληροφορίες σας. το πρόβλημα είναι ότι το συγκεκριμένο ΚΕΔΔΥ δεν έχει ακόμη κοινωνικό λειτουργό και, όπως μου είπαν, αν δεν καλυφθεί σύντομα το κενό, τότε θα πάνε στράφι όλες οι αξιολογήσεις που έχουν κάνει, αφού δεν θα προλάβουν να τις υποβάλλουν ως τις 20 του μήνα. Πιέστε και εσείς, λέει, να στείλουν κοινωνικό λειτουργό! τι τα θες; αυτή η χώρα δε σώζεται με τίποτα... 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:11:48 »

Αποσυνδεδεμένος ΣΦΑΛΜΑ !

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 308
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 03, 2014, 08:33:15 μμ »
Γισ να μη σου πω,ότι η θέση θα μένει κενή μέχρι τη συγκεκριμένη ημερομηνία για ευνόητους λόγους....Αν μπορείς να κάνεις καταγγελία,κάντο!!Είναι επιεικώς απαράδεκτοι,για μια ακόμη φορά....Και μετά βγαίνει ο....μαϊντανός στα κανάλια και μιλάει για κοινωνικό κράτος!!!!Ό,τι θυμάται,χαίρεται!!

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 03, 2014, 08:38:56 μμ »
Εμείς πάντως που δεν είχαμε ψυχολόγο, προκειμένου να αξιολογήσουμε 2 παιδιά που δεν φοιτούν και 2 για ΠΣ, πήραμε με διάθεση απο την πρωτοβάθμια την ψυχολόγο του ειδικού σχολείου.
Αυτό μπορεί να γίνει για να εξυπηρετηθούν επείγουσες καταστάσεις και να έχει η ψυχολόγος το δικαίωμα υπογραφής
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος ΣΦΑΛΜΑ !

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 308
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 04, 2014, 09:49:48 μμ »
Είναι ξεφτίλα η «λογική» της επείγουσας κατάστασης....Αν τα πεις αυτά σ' έναν Σουηδό εκπαιδευτικό θα μείνει με το στόμα ορθάνοιχτο!!Γιατί εκεί εφαρμόζουν ό,τι υποστηρίζει η παγκόσμια βιβλιογραφία,δηλαδή ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ,με αποτέλεσμα να μην φτάνει ποτέ μία κατάσταση στο σημείο μηδέν για να χαρακτηριστεί επείγουσα....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:11:48 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 05, 2014, 09:31:42 πμ »
Είναι ξεφτίλα η «λογική» της επείγουσας κατάστασης....Αν τα πεις αυτά σ' έναν Σουηδό εκπαιδευτικό θα μείνει με το στόμα ορθάνοιχτο!!Γιατί εκεί εφαρμόζουν ό,τι υποστηρίζει η παγκόσμια βιβλιογραφία,δηλαδή ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ,με αποτέλεσμα να μην φτάνει ποτέ μία κατάσταση στο σημείο μηδέν για να χαρακτηριστεί επείγουσα....

Για να εφαρμοσεις την πρώιμη παρέμβαση, το παιδί πρέπει να πάει στο σχολείο.

Αν δεν φοιτά γιατί δεν έχει αξιολογηθεί, πρέπει να βρεις εναν τρόπο για να το αξιολογήσεις άμεσα.

Αυτή είναι η επείγουσα κατάσταση.

Οι γονείς έκαναν αίτηση πριν μια εβδομάδα. Ηδη τα σχολεία έχουν σχεδόν ενα μήνα που λειτουργούν....

Εννοείται οτι κανονικά 1η Σεπτεμβρίου πρέπει τόσο τα σχολεία όσο και τα κεδδυ να είναι πλήρως στελεχωμένα. Αλλά.....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος ΣΦΑΛΜΑ !

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 308
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 05, 2014, 01:36:46 μμ »
Συμφωνώ με όσα λες,αλλά η πρώιμη παρέμβαση για να είναι πρώιμη και να δικαιώνει τον τίτλο της,θα πρέπει να ξεκινά από το νηπιαγωγείο,και όπως λες κι εσύ από την έναρξη της σχολικής χρονιάς.Το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει και για όλα τα αντισταθμιστικά προγράμματα που για την Ελλάδα είναι το εξής ένα:ΖΕΠ,και τα 'χουμε λύσει όλα!!....Όταν ένα παιδί φτάνει στη πρώτη δημοτικού χωρίς να έχει παρακολουθήσει κάποιο εξατομικευμένο πρόγραμμα,γεγονός που συμβαίνει σε αρκετές περιπτώσεις,έχει χαθεί,ήδη,πολύτιμος χρόνος και μόνο για πρώιμη παρέμβαση δεν μιλάμε....Όλα αυτά τα προγράμματα προυποθέτουν υποδομή και στελέχωση που για την Ελλάδα είναι ψιλά γράμματα....Γι' αυτό,συνήθως,ακολουθείται η τακτική του «μπαλώματος» με τους γονείς να είναι μονίμως με το χέρι στη τσέπη....Κάτι ανάλογο με το περίφημο αντισταθμιστικό της ενισχυτικής στη δευτεροβάθμια για την ενίσχυση των «αδύνατων» μαθητών....Από τότε ξέρεις πόσα καινούρια φροντιστήρια ανοίξανε!!....Και το παράδοξο σ' όλη αυτή την ιστορία είναι ότι,τόσο για τη πρωτοβάθμια,όσο και για τη δευτεροβάθμια,το ανθρώπινο δυναμικό υπάρχει για να στελεχώσει όλα αυτά τα αντισταθμιστικά προγράμματα,αλλά δεν υπάρχει η υποδομή....Εδώ δεν χωράμε καλά καλά στις τάξεις μας με αποτέλεσμα ακόμη κι ένα πρόγραμμα παράλληλης στήριξης να αποτελεί....πρόβλημα για τον συνάδελφο της γενικής,καθώς δεν επαρκούν τα τετραγωνικά....

Αποσυνδεδεμένος penaki01

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 223
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #20 στις: Οκτώβριος 05, 2014, 02:52:45 μμ »
Η ΔΕΠΥ δεν μπορεί να διαγνωσθεί από ψυχολόγο ούτε από κεπαιδευτικό. Πρέπει να γίνει διάγνωση από παιδοψυχίατρο. Η ηλικία του νηπαιγωγείου δεν είναι (πάντα) πολύ νωρίς για να γίνει η διάγνωση, αλλά όχι από το ΚΕΔΔΥ. Η δουλειά του ΚΕΔΔΥ είναι να προτείνει το κατάλληλο πλαίσιο για παιιδά που έχουν ΔΕΠΥ.

Αν υπάρχει υπόνοια για ΔΕΠΥ μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιο παιδοψυχιατρικό τμήμα δημόσιου νοσοκομείου και να δείτε τι γίνεται.

Μπορεί τα παιδιά να μην έχουν ΔΕΠΥ (ή και να έχουν). Η αξιολόγηση τους, όμως, μπορεί να προσφέρει πολλά άλλα πράγματα. Μπορεί να δείτε τομείς στους οποίους δεν ξέρατε ή δεν υποψιαζόσασταν ότι υπάρχουν δυσκολίες.

Αλήθεια στο σχολείο ο/η εκπαιδευτικός τι λέει;

Τέλος, ακόμα και να γίνει πρόταση για ΠΣ, ρεαλιστικά μιλώντας, για φέτος είναι πολύ δύσκολο. Ακόμα δεν έχουν έρθει οι ΠΣ των παιδιών που έκαναν τα χαρτιά τους τον Ιούνιο. Εσείς θα είστε δεύτερη φουρνιά.....
[/quote


Συγνώμη αλλά αυτό είναι ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ! Εννοείται ότι η διάγνωση μπορεί να γίνει από σχολικό ψυχολόγο. ΔΕΠ-Υ είναι διαταραχή και όχι ψυχωτική ασθένεια για να χρειάζεται παιδοψυχίατρο απαραίτητα. Και ένας εξειδικευμένος εκπαιδευτικός μπορεί να αναγνωρίσει σημαντικά στοιχεία της διαταραχής και να κάνει μια ορθή παραπομπή σε περίπτωση υποψίας. Τα συμπτώματα (τα οποία δεν πρέπει να αντιστοιχούν στο αναπτυξιακό επίπεδο του παιδιού) πρέπει να έχουν εμφανιστεί εννοείται πριν την ηλικία των 7 ετών και και να έχουν διάρκεια μεγαλύτερη των 6 μηνών, σε συνδυασμό με έκπτωση στη λειτουργικότητα του παιδιου στο κοινωνικό τομέα και στο σχολείο κυρίως.

Αποσυνδεδεμένος ΣΦΑΛΜΑ !

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 308
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 05, 2014, 05:36:59 μμ »
Σχεδόν όλες οι διαταραχές,και δεν είναι τυχαίο,είναι,ήδη,εμφανείς από το 3ο με 4ο έτος σε ότι αφορά τις «ελαφρές» περιπτώσεις.Από κει κι έπειτα,η ελληνική εμπειρία λέει,ότι όλα αυτά αντιμετωπίζονται σ' ένα βαάθος χρόνου κι όταν έχει χαθεί πολύτιμος,παιδαγωγικός χρόνος....Κατά τα λοιπά,εφαρμόζουμε πρώιμη παρέμβαση με τον γνωστό,ελληνικό,ανορθόδοξο τρόπο....Επιπλέον,η εμμονή μας στις μαθησιακές διαταραχές από τη μια πλευρά,και στις «βαριές» περιπτώσεις από την άλλη,αποτελεί άλλη μια στρεβλή εφαρμογή της πρώιμης παρέμβασης,όταν όλα τα παιδαγωγικά προγράμματα θέτουν ως θεμέλιο λίθο την ισόρροπη και ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών....

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 05:26:32 μμ »







Συγνώμη αλλά αυτό είναι ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ! Εννοείται ότι η διάγνωση μπορεί να γίνει από σχολικό ψυχολόγο. ΔΕΠ-Υ είναι διαταραχή και όχι ψυχωτική ασθένεια για να χρειάζεται παιδοψυχίατρο απαραίτητα. Και ένας εξειδικευμένος εκπαιδευτικός μπορεί να αναγνωρίσει σημαντικά στοιχεία της διαταραχής και να κάνει μια ορθή παραπομπή σε περίπτωση υποψίας. Τα συμπτώματα (τα οποία δεν πρέπει να αντιστοιχούν στο αναπτυξιακό επίπεδο του παιδιού) πρέπει να έχουν εμφανιστεί εννοείται πριν την ηλικία των 7 ετών και και να έχουν διάρκεια μεγαλύτερη των 6 μηνών, σε συνδυασμό με έκπτωση στη λειτουργικότητα του παιδιου στο κοινωνικό τομέα και στο σχολείο κυρίως.

Μιλάς για παραπομπή. Άρα δεν κανει διάγνωση. Έχει υπόνοιες, βλέπει ενδείξεις, οι οποίες σύμφωνα με την εμπειρία και του εκπαιδευτικού αλλά και του ψυχολόγου μπορεί να σημαίνουν κάτι, και γι αυτό στέλνεται το παιδι για περαιτέρω διερεύνηση και διάγνωση!

Άλλωστε, και παραπομπή όταν κάνεις στελνεις μαζί παραπεμπτικό/έκθεση όπου περιγραφεις τη συμπεριφορά που σε κάνει να υποπτεύεται κάτι.... Κάτι, που όμως δεν μπορείς εσύ να κατονομάσεις...



Και μην ξεχνάμε, διαταραχή είναι και ο αυτισμός. Και όμως η διάγνωση του γίνεται μόνο από παιδοψυχιατρο ή αναπτυξιολογο.

Άρα μονο ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ δεν έχω!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2014, 05:31:17 μμ από emmaki »
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159860
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 513
Σύνολο: 519

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.