*

Αποστολέας Θέμα: Ψηφιακό σχολείο  (Αναγνώστηκε 2580 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nmavro73

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 562
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Anastasiadesigns, κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων
Ψηφιακό σχολείο
« στις: Οκτώβριος 17, 2010, 12:46:10 μμ »
Πριν λίγο είδα την ιστοσελίδα για το ψηφιακό σχολείο
http://digitalschool.ypaideias.gr/
ΑΥΤΟ είναι δηλαδή; Εδώ δεν μιλάμε για δοκιμαστική λειτουργεία, αλλά για ένα site το οποίο βγήκε στον αέρα για να βγει. Δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ καινούριο. Τα βιβλία είναι αυτά που υπάρχουν στο pi-schools. Δεν υπάρχουν βίντεο, δεν υπάρχουν διαδραστικές δραστηριότητες. Δεν υπάρχει τίποτα διδακτικό για τις έννοιες. Και αυτό το λένε δοκιμαστική λειτουργία;
Που είναι το υλικό; Που είναι τα μαθήματα;Αν είναι να διαβάζεις απλά το βιβλίο σε ηλεκτρονική μορφή το διαβάζεις και σε έντυπη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ψηφιακό σχολείο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:00:45 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Ψηφιακό σχολείο
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 17, 2010, 01:25:21 μμ »
Το θέμα δεν είναι μόνο το ψηφιακό σχολείο αλλά και οι άγνωστες (ή όσες υποψιαζόμαστε) συνέπειές του. Κανένας σχεδόν δεν τολμά να μιλήσει γι΄ αυτές.  Μία από αυτές μπορεί να αφορά την δραστική μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών. Αφού ο μαθητής θα παρακολουθεί το μάθημα σε βίντεο, τι χρειάζεται τον εκπαιδευτικό; Άρα, τεράστια εξοικονόμηση χρημάτων για το κράτος. Αλλά και για τα ίδια τα παιδιά. Ξέρουμε ακριβώς τις συνέπειες που προκαλεί η πολύωρη προσήλωση στον υπολογιστή, όχι μόνο στην όραση αλλά και στην λειτουργία του εγκεφάλου γενικότερα; Σε ένα σεμινάριο μάς έλεγαν ότι ακόμη δεν ξέρουμε πλήρως τις πιθανές επιδράσεις. Γι΄ αυτό ανησυχώ πάρα πολύ.

Αποσυνδεδεμένος kshl

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Ψηφιακό σχολείο
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 17, 2010, 01:38:36 μμ »
Ξέρουμε ακριβώς τις συνέπειες που προκαλεί η πολύωρη προσήλωση στον υπολογιστή, όχι μόνο στην όραση αλλά και στην λειτουργία του εγκεφάλου γενικότερα;

Γιατί, μήπως ξέρουμε τις συνέπειες στον εγκέφαλο του να ακούμε τον δάσκαλο-καθηγητή να αγορεύει επι ατελείωτες ώρες;  ;D

Πέρα απο την πλάκα, πιστεύω ότι το κλειδί είναι η ποικιλομορφία μεθόδων και η σωστή εφαρμογή και αλληλοσυμπληρωματικότητα.
Ώς απόφοιτος ΑΕΙ θεωρώ τους απόφοιτους ΤΕΙ εν δυνάμει ισάξιους ή και καλύτερους σε κάθε επίπεδο.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Ψηφιακό σχολείο
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 17, 2010, 07:02:31 μμ »
Ξέρουμε ακριβώς τις συνέπειες που προκαλεί η πολύωρη προσήλωση στον υπολογιστή, όχι μόνο στην όραση αλλά και στην λειτουργία του εγκεφάλου γενικότερα;

Γιατί, μήπως ξέρουμε τις συνέπειες στον εγκέφαλο του να ακούμε τον δάσκαλο-καθηγητή να αγορεύει επι ατελείωτες ώρες;  ;D

Πέρα απο την πλάκα, πιστεύω ότι το κλειδί είναι η ποικιλομορφία μεθόδων και η σωστή εφαρμογή και αλληλοσυμπληρωματικότητα.

Πολύ σωστά! Δεν καταργεί το ψηφιακό σχολείο το δάσκαλο, βρε παιδιά, για όνομα του θεού, απλώς βοηθάει στη διδασκαλία. Δεν ξέρετε πόσο χρόνο κερδίζεις, πόσο αυξάνεται η προσοχή των μαθητών με τη χρήση του υπολογιστή. Με την υπολογιστή δεν προβάλουμε μόνο βίντεο, αλλά μπορείς να φτιάξεις και μια ωραία παρουσίαση, ασκήσεις κλειστού τύπου με προγράμματα, όπως το hot potatoes. Σκεφτείτε, ας πούμε, όταν διδάσκετε κλασική τέχνη να μπορείτε να μπειτε μέσω διαδικτύου στις ιστοσελίδες μουσείων και να κάνετε εικονική περιήγηση. Κάποιοι συνάδελφοι χρησιμοποιούμε υπολογιστή στην τάξη και αυτό δεν καταργεί το ρόλο μας, ίσα-ίσα που τον ενισχύει. Απλώς, θεωρώ κοροϊδία τα περί ψηφιακού σχολείου, όταν αναγκάζεσαι να φέρνεις το δικό σου φορητό υπολογιστή στο σχολείο, όταν δεν έχεις πρίζα στην τάξη σου που να λειτουργεί, όταν δεν έχεις παρά ένα μόνο βιντεοπροβολέα στο σχολείο και, όταν δεν υπάρχει ασύρματο ίντερνετ στην τάξη. Δηλαδή, τα περί ψηφιακού σχολείου φαντάζουν υπό αυτές τις συνθήκες, απλώς, αστειότητες.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ψηφιακό σχολείο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:00:45 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Ψηφιακό σχολείο
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 17, 2010, 07:48:20 μμ »
Όταν ανέφερα προηγουμένως για συνέπειες, απλά να διευκρινίσω ότι δεν ξέρουμε ακριβώς τις συνέπειες που μπορεί να έχει μακρόχρονα η αποκλειστική χρήση του υπολογιστή ως μέσου διδασκαλίας. Σε κάποιες χώρες δεν υπάρχει καν σχολικό εγχειρίδιο και όλες οι εργασίες γίνονται ψηφιακά. Ή ας πάρουμε το πιο απλό. Τόσα χρόνια που γράφω με Η/Υ, έχω χάσει την επαφή με το μολύβι. Κάτι ανάλογο δεν παρατηρούμε και στα παιδιά;

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Ψηφιακό σχολείο
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 25, 2010, 09:14:43 μμ »
Μάχες για τα 9 εκατ. του «ψηφιακού σχολείου»

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 25/10/2010           

Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ

Την ώρα που το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) συρρικνώνεται χρόνο με το χρόνο (προβλέπεται μείωση στα 8,7 δισ. ευρώ το 2011 από 10,3 δισ. ευρώ το 2010) στη χώρα μας, ασκώντας οικονομικές πιέσεις σε αρκετούς επιχειρηματικούς κλάδους, στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης υπάρχει αξιοπρόσεκτη κινητικότητα.
Το σχέδιο της κυβέρνησης για το «ψηφιακό σχολείο» βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή την περίοδο και συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον και από οικονομικής πλευράς.
 Πλήθος εταιρειών, κυρίως μικρομεσαίες, 29 στον αριθμό, από τους κλάδους της πληροφορικής και της εκπαίδευσης, συμμετέχουν στους διαγωνισμούς που εποπτεύονται από το υπουργείο Παιδείας για την προμήθεια διαδραστικών πινάκων και βιντεο-προβολέων υψηλής τεχνολογίας στα σχολεία. Σε πρώτη φάση οι χάι τεκ πίνακες θα τοποθετηθούν στη Β' Γυμνασίου 1.250 σχολείων που υπέβαλαν αίτημα έτσι ώστε να υπάρχει συνέχεια στην τεχνολογική «μύηση» των παιδιών, που πέρυσι ως μαθητές της Α' Γυμνασίου έλαβαν δωρεάν φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές (λάπτοπ). Θα ακολουθήσουν όλες οι τάξεις του Γυμνασίου (Α', Β', Γ') και η ΣΤ' Δημοτικού, δηλαδή το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί σε 1.190 γυμνάσια (60% του συνόλου) και σε δημοτικά σχολεία. Η δαπάνη για την αγορά των πινάκων σε πλήρη εφαρμογή (για όλες τις τάξεις) προϋπολογίζεται σε 9 εκατ. ευρώ.

Η όλη διαδικασία του διαγωνισμού και της επιλογής των εταιρειών δεν θα μπορούσε να ξεφύγει από την ελληνική πραγματικότητα. Είναι δηλαδή γραφειοκρατική: τα σχολεία επιλέγουν από κατάλογο πέντε διαφορετικών πινάκων, με άλλη τιμή το κάθε είδος και ακολουθεί η διενέργεια πρόχειρου διαγωνισμού από κάθε σχολείο. Θα γίνουν δηλαδή σε πρώτη φάση 1.250 πρόχειροι μειοδοτικοί διαγωνισμοί. Η όλη διαδικασία, πάντως, όπως επισημαίνουν στελέχη εταιρειών που συμμετέχουν, έχει υψηλό βαθμό οργάνωσης και διαφάνειας.

Οι διαγωνισμοί είναι μειοδοτικοί, δηλαδή θα επιλεγούν οι εταιρείες που θα προσφέρουν τη χαμηλότερη τιμή. Ενα άλλο κριτήριο, το οποίο είναι σημαντικό για τα σχολεία (το ζήτησαν μετ' επιτάσεως οι καθηγητές) είναι η ανθεκτικότητα των πινάκων και η ελάχιστη εγγύηση τριών ετών για τη λειτουργία και τη συντήρηση του εξοπλισμού.

Οι περισσότερες από τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν είναι εμπορικές, δηλαδή δεν είναι κατασκευάστριες. Και η πλειονότητα των πινάκων είναι εισαγωγής, κατασκευάζονται από ξένες εταιρείες. Μία μόνο ελληνική εταιρεία έχει προχωρήσει σε δική της πατέντα και διαθέτει τους πίνακες με το λογότυπό της. Αρκετές μάλιστα από τις εταιρείες που συμμετέχουν πωλούν πίνακες του ίδιου ξένου κατασκευαστή.

Οι πιο μεγάλες επιχειρήσεις του κλάδου που διεκδικούν κομμάτι της πίττας είναι η Multirama του Πάνου Γερμανού, η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών Infoquest και η συνδεδεμένη «U», συμφερόντων Θεόδωρου Φέσσα. Οι επίσης εισηγμένες MLS Πληροφορική (που έχει βασικό μέτοχο τον Γιάννη Καματάκη) CPI, με βασικούς μετόχους τους Χρήστο και Αναστάση Παπαθάνο και η Q&R των αδελφών Παναγιώτη και Νίκου Πασχαλάκη. Μέτοχος της τελευταίας είναι και ο πρώην «βασιλιάς της πληροφορικής» Σάκης Πουλιάδης, η εταιρεία του οποίου βρίσκεται υπό χρεοκοπία στα χέρια των τραπεζών.



http://www.alfavita.gr/artro.php?id=12759

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Ψηφιακό σχολείο
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 02, 2014, 02:21:36 πμ »
Μπορεί κάποιος να ανεβάσει δικό του υλικό (λογισμικό) στο φωτόδεντρο προκειμένου να είναι διαθέσιμο σε κάθε ενδιαφερόμενο (μαθητή-καθηγητή); Αν ναι, πως γίνεται αυτό;

Επίσης το υλικό που είναι αναρτημένο στο e-yliko.gr είναι διαφορετικό από το φωτόδεντρο; ποια η διαφορά τους;

peris_PE19

  • Επισκέπτης
Απ: Ψηφιακό σχολείο
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 02, 2014, 12:31:37 μμ »
Μπορεί κάποιος να ανεβάσει δικό του υλικό (λογισμικό) στο φωτόδεντρο προκειμένου να είναι διαθέσιμο σε κάθε ενδιαφερόμενο (μαθητή-καθηγητή); Αν ναι, πως γίνεται αυτό;

Επίσης το υλικό που είναι αναρτημένο στο e-yliko.gr είναι διαφορετικό από το φωτόδεντρο; ποια η διαφορά τους;
Στο φωτόδεντρο στην παρούσα φάση συγκεντρώνονται και ανεβαίνουν όλα τα μαθησιακά αντικείμενα που υπάρχουν σε διαφορες δράσεις/προγράμματα/cd που κατά καιρούς ετοίμασε το υπουργείο (π.χ. ψηφιακός εμπλουτισμός σχολικών εγχειριδίων). Βασικός σκοπός να υπάρχει ένα συγκεντρωτικό αποθετήριο. Η διαδικασία ανάρτησης αποτελείται από συγκεκριμένα στάδια (π.χ. υπάρχει κάποιος μετασχολιαστής, κάποιος παιδαγωγικός επικυρωτής κ.α.). Γινεται έλεγχος της εφαρμογής όσον αφορά τα πνευματικά δικαιώματα κ.α.
Τώρα, πιο συγκεκριμένα στο ερώτημα σου, εφόσον δεν υπάρχει πεδίο ή επιλογή όπου να ζητείται από τους εκπαιδευτικούς να δίνουν τα μαθησιακά αντικείμενα που οι ιδιοι προσωπικά έχουν ετοιμάσει, μάλλον δεν έχεις την δυνατότητα να το κάνεις. Ωστόσο, πιστεύω ότι αν κάποιος πιστεύει ότι έχει έχει ετοιμάσει κάτι πολύ καλό που αξίζει να υπάρχει στο φωτόδεντρο και αν το διαθέτει δωρεάν μεταβιβάζοντας τα δικαιώματα για την εκμετάλευση του στο υπουργείο, αν επικοινωνήσει στην φόρμα της επικοινωνίας, ίσως δει την εφαρμογή του με το όνομα του στο φωτόδεντρο.
(Προσωπική εκτίμηση, αλλά με ένα πέρασμα από τα του φωτόδεντρου(υλοποίηση εφαρμογών))

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Ψηφιακό σχολείο
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 02, 2014, 03:58:33 μμ »
Το e-yliko.gr που υπήρχε παλιά πριν βγει το φωτόδεντρο (και υπάρχει ακόμα δηλαδη) τι ρόλο παίζει;
εχει εγκαταληφθεί; έχει αντικατασταθεί από το φωτόδεντρο; πάντως είδα ότι στο e-yliko παρέχεται η δυνατότητα να ανεβάσεις κάποιο υλικό, με το όνομα του δημιουργού του. Έχουν ανεβάσει διάφοροι και έχουν το όνομά τους. Όμως θα το δει κανείς; ή έχει εγκαταληφθεί αυτό το site?

peris_PE19

  • Επισκέπτης
Απ: Ψηφιακό σχολείο
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 14, 2015, 09:36:51 μμ »
Το e-yliko.gr που υπήρχε παλιά πριν βγει το φωτόδεντρο (και υπάρχει ακόμα δηλαδη) τι ρόλο παίζει;
εχει εγκαταληφθεί; έχει αντικατασταθεί από το φωτόδεντρο; πάντως είδα ότι στο e-yliko παρέχεται η δυνατότητα να ανεβάσεις κάποιο υλικό, με το όνομα του δημιουργού του. Έχουν ανεβάσει διάφοροι και έχουν το όνομά τους. Όμως θα το δει κανείς; ή έχει εγκαταληφθεί αυτό το site?
Στην αρχική σελίδα του ψηφιακού σχολείου (http://dschool.edu.gr/), πλέον υπάρχει σύνδεσμος, η επιλογή του οποίου οδηγεί σε ιστοσελίδα όπου ο οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός έχει λογαριασμό στο ΠΣΔ, μπορεί να ανεβάζει το δικό του μαθησιακό αντικείμενο (http://photodentro.edu.gr/ugc/). Αναφέρεται ότι η λειτουργία είναι πιλοτική. Υπάρχουν επίσης και όροι χρήσης.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159795
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 404
Σύνολο: 409

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.