0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
portokali το νόμιμο κατά το ΣτΕ όσο και να το μαγειρεύεις δεν το πετυχαίνεις. Μάλλον δε θες να δεις την πραγματικότητα.Πληροφοριακά ο νόμος Αρσένη δεν επιδέχεται τροποποιήσεων και κατάργησης! Είναι κομμάτι του συντάγματος!
Υπάρχουν αποφάσεις του ΣτΕ που δεν έχουν εφαρμοστεί ποτέ (π.χ μονόωρο μάθημα θρησκευτικών σε γ λυκείου να ξαναγίνει 2ωρο αποφάσισε το ΣτΕ ) από το Υπουργείο Παιδείας και άλλες που έχουν εφαρμοστεί (πχ. τέκνα πολυτέκνων -υποψήφιοι σε πανελλαδικές)....τωρα τι θα γίνει από το Υπουργειο είναι αγνωστο: ίσως αλλάξει το νόμο Αρσένη και πάρει από δυο δεξαμενές: του όσους προσφύγουν και δικαιωθούν από ΣτΕ και από κλειστούς πίνακες με εποπτεία ΑΣΕΠ άρα νόμιμα πάλι κατά ΣτΕ
Δεν ισχυει αυτο και θα το διαπιστωσεις σε λιγες μερες.
Αρθρο 103: (Δημόσιοι υπάλληλοι)1. Oι δημόσιοι υπάλληλοι είναι εκτελεστές της θέλησης του Kράτους και υπηρετούν το Λαό οφείλουν πίστη στο Σύνταγμα και αφοσίωση στην Πατρίδα. Tα προσόντα και ο τρόπος του διορισμού τους ορίζονται από το νόμο.2. Kανένας δεν μπορεί να διοριστεί υπάλληλος σε οργανική θέση που δεν είναι νομοθετημένη. Eξαιρέσεις μπορεί να προβλέπονται από ειδικό νόμο, για να καλυφθούν απρόβλεπτες και επείγουσες ανάγκες με προσωπικό που προσλαμβάνεται για ορισμένη χρονική περίοδο με σχέση ιδιωτικού δικαίου. 3. Oργανικές θέσεις ειδικού Eπιστημονικού καθώς και τεχνικού ή βοηθητικού προσωπικού μπορούν να πληρούνται με προσωπικό που προσλαμβάνεται με σχέση ιδιωτικού δικαίου. Nόμος ορίζει τους όρους για την πρόσληψη, καθώς και τις ειδικότερες εγγυήσεις τις οποίες έχει το προσωπικό που προσλαμβάνεται.4. Oι δημόσιοι υπάλληλοι που κατέχουν οργανικές θέσεις είναι μόνιμοι εφόσον αυτές οι θέσεις υπάρχουν. Aυτοί εξελίσσονται μισθολογικά σύμφωνα με τους όρους του νόμου και, εκτός από τις περιπτώσεις που αποχωρούν λόγω ορίου ηλικίας ή παύονται με δικαστική απόφαση, δεν μπορούν να μετατεθούν χωρίς γνωμοδότηση ούτε να υποβιβαστούν ή να παυθούν χωρίς απόφαση υπηρεσιακού συμβουλίου, που αποτελείται τουλάχιστον κατά τα δύο τρίτα από μόνιμους δημόσιους υπαλλήλους. Kατά των αποφάσεων των συμβουλίων αυτών επιτρέπεται προσφυγή στο Συμβούλιο της Eπικρατείας, όπως νόμος ορίζει.5. Mε νόμο μπορεί να εξαιρούνται από τη μονιμότητα ανώτατοι διοικητικοί υπάλληλοι που κατέχουν θέσεις εκτός της υπαλληλικής ιεραρχίας, οι διοριζόμενοι απευθείας με βαθμό πρεσβευτικό, οι υπάλληλοι της Προεδρίας της Δημοκρατίας και των γραφείων του Πρωθυπουργού, των Yπουργών και Yφυπουργών. 6. Oι διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων έχουν εφαρμογή και στους υπαλλήλους της Bουλής, οι οποίοι κατά τα λοιπά διέπονται εξ ολοκλήρου από τον Kανονισμό της, καθώς και στους υπαλλήλους των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και των λοιπών νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου. **7. Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει.Νόμος μπορεί να προβλέπει ειδικές διαδικασίες επιλογής που περιβάλλονται με αυξημένες εγγυήσεις διαφάνειας και αξιοκρατίας ή ειδικές διαδικασίες επιλογής προσωπικού για θέσεις το αντικείμενο των οποίων περιβάλλεται από ειδικές συνταγματικές εγγυήσεις ή προσιδιάζει σε σχέση εντολής. **8. Νόμος ορίζει τους όρους, και τη χρονική διάρκεια των σχέσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου στο Δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, για την κάλυψη είτε οργανικών θέσεων και πέραν των προβλεπομένων στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 3 είτε πρόσκαιρων είτε απρόβλεπτων και επειγουσών αναγκών κατά το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 2. Νόμος ορίζει επίσης τα καθήκοντα που μπορεί να ασκεί το προσωπικό του προηγούμενου εδαφίου. Απαγορεύεται η από το νόμο μονιμοποίηση προσωπικού που υπάγεται στο πρώτο εδάφιο ή η μετατροπή των συμβάσεών του σε αορίστου χρόνου. Oι απαγορεύσεις της παραγράφου αυτής ισχύουν και ως προς τους απασχολουμένους με σύμβαση έργου. **9. Νόμος ορίζει τα σχετικά με τη συγκρότηση και τις αρμοδιότητες του «Συνηγόρου του Πολίτη» που λειτουργεί ως ανεξάρτητη αρχή.
Αν ήταν κανένας πιο νέος που δεν πρόλαβε να δώσει ΑΣΕΠ, θα τον δικαιολογούσα. Βλέπω όμως ανθρώπους που δεν κατάφεραν ούτε τη βάση να πιάσουν, σε έναν όχι και τόσο δύσκολο διαγωνισμό να έχουν και απαιτήσεις. Κρίθηκαν ανεπαρκείς. Ο νόμος Αρσένη για ΑΣΕΠ, περιλαμβάνεται στη συνταγματική αναθεώρηση του 2001, και αλλάζει μόνο με συνταγματική αναθεώρηση.
Επισης αν δεν επιδεχεται τροποποιησεων πως προεκυψαν αλλοι τοσοι νομοι μετα απο αυτον?
Lasid,αν αποφασίσει το υπουργείο να διορίσει θα πρέπει να στηριχτεί σε τελεσιδικο γιατί μέχρι να βγει η απόφαση απο Εφετείο,μπορει το 40,24μηνο 30μηνο να προσβάλλει και αυτούς τους διορισμούς.Ο καθένας έχει έννομο δικαίωμα.Υπάρχει τελεσίδικη απόφαση;αν ναι παρουσιαστε μας,αλλιώς αισθάνομαι πως γίνεται μια προσπάθεια εκφοβισμού συναδέλφων ,κάτι πολυ άδικο γιατιοσοι έχουν προϋπηρεσία ,24μηνο,30μηνο ξέρετε,δεν είναι αμαρτωλοι ούτε μαφιόζοι.
Aυτη η αποφαση δεν γινεται να αγνοηθεί.Δεν αφορα μονο τους θεολογους ή τους γαλλικους με το 3ωρο,αφορα ΟΛΟΥΣ τους εκπαιδευτικούς,καθως και το συστημα προσληψεων τους από εδώ και στο εξης.Δεν είναι ένα βοτσαλο στη λιμνη,ειναι ενας μετεωριτης φλεγομενος στη λιμνη.Αν είναι παπατζήδες εκει στο Υπουργειο και δεν ρυθμισουν το ζητημα αυτό,τι να πω;Το κριμα στο λαιμο τους.