*

Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιες 2016  (Αναγνώστηκε 150549 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #378 στις: Ιούνιος 18, 2015, 03:55:48 μμ »
Αν ειναι ετσι, τοτε το 3ωρο στη Φυσικη δε φτανει με τιποτα!!!!!!!

Αν σκεφτείς ότι αφαίρεσαν και ηλεκτρικές ταλαντώσεις από το 1ο και Η/Μ κύματα από το 2ο, ενώ πρόσθεσαν το 3ο κεφάλαιο με τα ρευστά, πάνω-κάτω τα ίδια βγαίνουν χρονικά. Σίγουρα, ούτε τις προηγούμενες χρονιές αρκούσε το 3ωρο (θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 4ωρο), οπότε το ίδιο και τώρα.
Δημιουργείται, βέβαια, το παράδοξο στη Γ λυκείου να διδάσκεται πλέον μόνο μηχανική, χωρίς καθόλου ηλεκτρομαγνητισμό από τη νέα χρονιά. Φαντάζομαι, και ελπίζω, να είναι προσωρινή λύση, μέχρι να αποφασιστεί κάποια στιγμή νέα ύλη φυσικής για όλο το λύκειο, γιατί πρέπει κάποια στιγμή να γίνει ριζική αναδιάρθρωση του προγράμματος σπουδών.

Ρευστά θα βγουν ωραία θεματάκια για Β και Γ θέμα, και θα είναι σχετικά εύκολα (όπως ήταν π.χ. και τα Η/Μ κύματα). Το μόνο καλό της υπόθεσης είναι ότι θα ανανεωθούν τα θέματα και θα υπάρξει νέο ενδιαφέρον από φυσικούς με μεράκι.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:02:02 »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #379 στις: Ιούνιος 19, 2015, 03:47:51 μμ »
Αν σκεφτείς ότι αφαίρεσαν και ηλεκτρικές ταλαντώσεις από το 1ο και Η/Μ κύματα από το 2ο, ενώ πρόσθεσαν το 3ο κεφάλαιο με τα ρευστά, πάνω-κάτω τα ίδια βγαίνουν χρονικά. Σίγουρα, ούτε τις προηγούμενες χρονιές αρκούσε το 3ωρο (θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 4ωρο), οπότε το ίδιο και τώρα.
Δημιουργείται, βέβαια, το παράδοξο στη Γ λυκείου να διδάσκεται πλέον μόνο μηχανική, χωρίς καθόλου ηλεκτρομαγνητισμό από τη νέα χρονιά. Φαντάζομαι, και ελπίζω, να είναι προσωρινή λύση, μέχρι να αποφασιστεί κάποια στιγμή νέα ύλη φυσικής για όλο το λύκειο, γιατί πρέπει κάποια στιγμή να γίνει ριζική αναδιάρθρωση του προγράμματος σπουδών.

Ρευστά θα βγουν ωραία θεματάκια για Β και Γ θέμα, και θα είναι σχετικά εύκολα (όπως ήταν π.χ. και τα Η/Μ κύματα). Το μόνο καλό της υπόθεσης είναι ότι θα ανανεωθούν τα θέματα και θα υπάρξει νέο ενδιαφέρον από φυσικούς με μεράκι.

Ελπίζω και εγώ η απομάκρυνση του Ηλεκτρομαγνητισμού να είναι προσωρινή μιας και ο υπουργός είναι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός με Διδακτορικό στη Φυσική.
και ένα σχετικό θέμα:


Έξω και ο Ηλεκτρομαγνητισμός στο Λύκειο;
Παράθεση
  Posted on 18/06/2015
 1
 
 Χτες ανακοινώθηκε εξεταστέα – διδακτέα ύλη στο μάθημα «Φυσική» ομάδας προσανατολισμού θετικών σπουδών Γ΄ Λυκείου για το σχολικό έτος 2015-2016 (το μάθημα «Φυσική» γενικής παιδείας έχει ήδη καταργηθεί από την Γ΄ τάξη των Γενικών Λυκείων και ΕΠΑΛ).
Αυτό που διαπιστώνει κανείς είναι ότι οι μαθητές που την επόμενη χρονιά θα ολοκληρώσουν την φοίτησή τους στο Λύκειο, δεν θα έχουν διδαχθεί ποτέ Ηλεκτρομαγνητισμό !
φως height=484Οι μαθητές αυτοί δεν θα ακούσουν ποτέ για μαγνητικά πεδία, πηνία, δύναμη Laplace, ηλεκτρικούς κινητήρες, ηλεκτρομαγνητική επαγωγή και νόμο του Faraday, εναλλασσόμενα ρεύματα, ηλεκτρικές ταλαντώσεις … και προφανώς δεν θα πάρουν μυρωδιά για το τι είναι τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα.
Θεωρώ ότι το γεγονός αυτό μάλλον διέφυγε της προσοχής του υπουργού Παιδείας και καθηγητή του Μετσόβιου Πολυτεχνείου, Αριστείδη Μπαλτά.
Υποθέτω πως όταν ενημερωθεί από τους συνεργάτες του, θα δοθεί αμέσως η κατάλληλη λύση.
Άλλωστε τα μαθήματα αρχίζουν Σεπτέμβριο …god_maxwell1

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #380 στις: Ιούνιος 24, 2015, 11:34:24 μμ »
Γνωστός μου είναι υπαξιωματικός της αστυνομίας και θελει να δώσει το 2016 για αξιωματικών. Γίνεται να δώσει έκθεση, αρχαία, ιστορία, λατινικά ή πρέπει να δώσει τα μαθήματα κάποιας άλλης ομάδας προσανατολισμού;

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #381 στις: Ιούνιος 25, 2015, 01:34:07 πμ »
................................................
Ρευστά θα βγουν ωραία θεματάκια για Β και Γ θέμα, και θα είναι σχετικά εύκολα (όπως ήταν π.χ. και τα Η/Μ κύματα). Το μόνο καλό της υπόθεσης είναι ότι θα ανανεωθούν τα θέματα και θα υπάρξει νέο ενδιαφέρον από φυσικούς με μεράκι.
Εκτιμώ οτι αυτή η "κοπτορραπτική" κεφαλαίων, όχι μόνο στη Φυσική, αλλά και σε άλλα μαθήματα, αυτόν ακριβώς το σκοπό εξυπηρετεί, δηλ. την αλλαγή της "δεξαμενής" άντλησης θεμάτων, αφού τα κεφάλαια ύλης που αφαιρούνται συνήθως έχουν "ξεζουμιστεί" θεματολογικά στις εξετάσεις, οπότε δημιουργείται η ανάγκη αντικατάστασής τους από άλλα "ανεξερεύνητα εδάφη"!
 Πιστεύω οτι γι αυτό το φαινόμενο η συμβολή των φροντιστηρίων και των πολλών βοηθημάτων που κυκλοφορούν είναι σημαντικός παράγοντας, αν όχι ο κατ' εξοχήν καθοριστικός!
  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:02:02 »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #382 στις: Ιούνιος 25, 2015, 02:06:35 πμ »
Εκτιμώ οτι αυτή η "κοπτορραπτική" κεφαλαίων, όχι μόνο στη Φυσική, αλλά και σε άλλα μαθήματα, αυτόν ακριβώς το σκοπό εξυπηρετεί, δηλ. την αλλαγή της "δεξαμενής" άντλησης θεμάτων, αφού τα κεφάλαια ύλης που αφαιρούνται συνήθως έχουν "ξεζουμιστεί" θεματολογικά στις εξετάσεις, οπότε δημιουργείται η ανάγκη αντικατάστασής τους από άλλα "ανεξερεύνητα εδάφη"!
 Πιστεύω οτι γι αυτό το φαινόμενο η συμβολή των φροντιστηρίων και των πολλών βοηθημάτων που κυκλοφορούν είναι σημαντικός παράγοντας, αν όχι ο κατ' εξοχήν καθοριστικός!

Απολύτως λογικό η συμβολή των φροντιστών στο να "τερματίσουμε" την ύλη.
βέβαια είναι μικρή μην το ξεχνάμε αυτό.
Στα Μαθηματικα στις Δέσμες είχε αρχικά 3 βιβλία και από το 1992 2 βιβλία,στην Φυσική είχες 11-12 κεφάλαια.
Στην δε χημεία είχες 7 κεφάλαια ανόργανη και 18 κεφάλαια οργανική...
Πόσα κεφάλαια και ποια ύλη υπάρχει πλέον....;  :(  :-\

Αποσυνδεδεμένος belw

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #383 στις: Ιούνιος 25, 2015, 02:32:37 πμ »
Αν σκεφτείς ότι αφαίρεσαν και ηλεκτρικές ταλαντώσεις από το 1ο και Η/Μ κύματα από το 2ο, ενώ πρόσθεσαν το 3ο κεφάλαιο με τα ρευστά, πάνω-κάτω τα ίδια βγαίνουν χρονικά. Σίγουρα, ούτε τις προηγούμενες χρονιές αρκούσε το 3ωρο (θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 4ωρο), οπότε το ίδιο και τώρα.
Δημιουργείται, βέβαια, το παράδοξο στη Γ λυκείου να διδάσκεται πλέον μόνο μηχανική, χωρίς καθόλου ηλεκτρομαγνητισμό από τη νέα χρονιά. Φαντάζομαι, και ελπίζω, να είναι προσωρινή λύση, μέχρι να αποφασιστεί κάποια στιγμή νέα ύλη φυσικής για όλο το λύκειο, γιατί πρέπει κάποια στιγμή να γίνει ριζική αναδιάρθρωση του προγράμματος σπουδών.

Ρευστά θα βγουν ωραία θεματάκια για Β και Γ θέμα, και θα είναι σχετικά εύκολα (όπως ήταν π.χ. και τα Η/Μ κύματα). Το μόνο καλό της υπόθεσης είναι ότι θα ανανεωθούν τα θέματα και θα υπάρξει νέο ενδιαφέρον από φυσικούς με μεράκι.

Ναι, ομως τα Η.Μ. κυματα τα περνουσαμε πολυ γρηγορα δλδ μονο την ολικη ανακλαση εξηγουσαμε γιατι τα υπολοιπα τα ειχαμε ετοιμα απο το 1ο κεφ φυσικης γενικης παιδειας

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #384 στις: Ιούνιος 25, 2015, 07:39:23 πμ »
Γνωστός μου είναι υπαξιωματικός της αστυνομίας και θελει να δώσει το 2016 για αξιωματικών. Γίνεται να δώσει έκθεση, αρχαία, ιστορία, λατινικά ή πρέπει να δώσει τα μαθήματα κάποιας άλλης ομάδας προσανατολισμού;

Αποσυνδεδεμένος vagos44

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #385 στις: Ιούνιος 25, 2015, 08:46:18 πμ »
Γνωστός μου είναι υπαξιωματικός της αστυνομίας και θελει να δώσει το 2016 για αξιωματικών. Γίνεται να δώσει έκθεση, αρχαία, ιστορία, λατινικά ή πρέπει να δώσει τα μαθήματα κάποιας άλλης ομάδας προσανατολισμού;

Ναι, γίνεται με τα μαθήματα αυτά.

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #386 στις: Ιούνιος 25, 2015, 08:52:33 πμ »
Σε ευχαριστώ πολύ. Καλημέρα!

Αποσυνδεδεμένος roberto 7

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #387 στις: Ιούλιος 15, 2015, 10:24:00 πμ »
ο τροπος που θα βγαινει ο βαθμος ακομα δεν ανακοινωθηκε. που να μην βιαζονταν στο υπουργειο

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #388 στις: Ιούλιος 15, 2015, 12:28:01 μμ »
Εκτιμώ οτι αυτή η "κοπτορραπτική" κεφαλαίων, όχι μόνο στη Φυσική, αλλά και σε άλλα μαθήματα, αυτόν ακριβώς το σκοπό εξυπηρετεί, δηλ. την αλλαγή της "δεξαμενής" άντλησης θεμάτων, αφού τα κεφάλαια ύλης που αφαιρούνται συνήθως έχουν "ξεζουμιστεί" θεματολογικά στις εξετάσεις, οπότε δημιουργείται η ανάγκη αντικατάστασής τους από άλλα "ανεξερεύνητα εδάφη"!
 Πιστεύω οτι γι αυτό το φαινόμενο η συμβολή των φροντιστηρίων και των πολλών βοηθημάτων που κυκλοφορούν είναι σημαντικός παράγοντας, αν όχι ο κατ' εξοχήν καθοριστικός!

Έχεις δίκιο,αν είχαμε μόνο το σχολείο με τις συγκεκριμένες ώρες-λίγες κατά την άποψή μου-η θεματοδοσία θα κρατούσε παραπάνω με την ύλη αυτή.
Λογικό με την πληθώρα βοηθημάτων (ας μην το παραγνωρίζουμε) και φροντιστηρίων να δημιουργούνται καταστάσεις γρηγορότερης εξάντλησης θεμάτων και εισαγωγής θεμάτων δυσκολότερων και εκτός φιλοσοφίας του βιβλίου.
Αυτό μου το ρωτάνε πολλοί γονείς.
Μην ξεχνάτε πως το θέμα του 2009 ήταν από το Engineering Mechanics του Timoshenko!

Θέματα και απαντήσεις στη Φυσική Πανελλήνιων του 2010.
Παράθεση
Το Δ4 στο βιβλίο των Timosenko and Young "Engineering Mechanics" τέταρτη έκδοση (1956) πρωτη έκδοση 1938.
Πολλές από τις ασκήσεις του βιβλίου αυτού βρίσκονται σε ελληνικά και ξένα βιβλία φυσικής από τότε, μια και θεωρείται βάση αναφοράς, αλλά το συγκεκριμένο μόλις σε κανά δυο τρια.
Ο Timosenko επίτιμος καθηγητής Μηχανολογίας στο Πανεπ. του Stanford, o Young καθηγητής Μηχανολογίας στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Το βιβλίο προορίζοταν κυρίως για φοιτητές Πολυτεχνείων, μελλοντικούς μηχανικούς και δίνει έμφαση στην στατική (δικτυώματα) μηχανές, διωστήρες και βέβαια αρκετά με ανωτερα μαθηματικά (παράγωγοι, ολοκληρώματα, αφού ήταν ένα πανεπιστημιακό βιβλίο)
Δεν είναι τυχαίο ότι η συγκεκριμένη άσκηση δεν υπάρχει στα κλασικά συγγράμματα "καθαρής" φυσικής όπως Χαλιντέϊ - Ρένσικ, Young εκδόσεις Παπαζήση, Berkley, Αλόνσο Φιν, W. Ford εκδόσεις Πνευματικού, Serway, και σε άλλα ξενόγλωσσα βιβλία ανώτερου λυκειακού επιπέδου.
Επομένως αν τόσοι έγκυροι συγγραφείς δεν το επέλεξαν για τα βιβλία τους σημαίνει ότι πρόκειται για ένα ειδικό θέμα, κατάλληλο για την εκπαίδευση μηχανολόγων μηχανικών.
Και αφού επιλέχτηκε, καλό θα ήτο να οδηγηθούν τουλάχιστο οι ξύπνιοι/ες διαγωνιζόμενοι/ες μαθητές/τριες να αποφύγουν διάφορες παγίδες με λογική σειρά ερωτημάτων και το βασικότερο όχι τόσο φορτωμένο σαν θέμα, σε αντίθεση με το ελλειποβαρές τρίτο θέμα.
Για μια ακόμη φορά ... της νύχτας τα καμώματα...

Τα βοηθήματα από την αρχή του ενιαίου απολυτηρίου εχουν μεγαλώσει πολύ!
π.χ. 1 και 2

προσωπικά πιστεύω πως το 4ο θέμα θα εξακολουθήσει να αντλει υλικό από την μηχανική του στερεού.
Η μηχανική ρευστών θα δώσει υλικό για το 3ο θέμα κυρίως.
Βέβαια μπορούν να μπουν και συνδυαστικές ασκήσεις.

Παράθεση
Ναι, ομως τα Η.Μ. κυματα τα περνουσαμε πολυ γρηγορα δλδ μονο την ολικη ανακλαση εξηγουσαμε γιατι τα υπολοιπα τα ειχαμε ετοιμα απο το 1ο κεφ φυσικης γενικης παιδειας
Μεγάλη αλήθεια αυτό που λες.
Και δυστυχώς ο Ηλεκτρομαγνητισμός εκτός Λυκείου και όχι απλά εκτός Πανελλαδικών!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 15, 2015, 12:44:38 μμ από dpa2006 »

Αποσυνδεδεμένος roberto 7

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #389 στις: Αύγουστος 26, 2015, 05:21:51 μμ »
Γνωρίζουμε πόσοι μαθητές έχουν δηλώσει για την κάθε ομάδα προσανατολισμού ? και αν έχει βγει πόσες θέσεις θα έχει οι σχολές από κάθε επιστημονικό πεδίο

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #390 στις: Αύγουστος 26, 2015, 06:59:55 μμ »
Συνάδελφοι στη φυσική είναι κάπως βατά τα πράγματα αφού μπορεί να μπήκε ένα επιπλέον κεφάλαιο αλλά βγήκαν κάποιες ενότητες.. Και να μην ξεχνάμε ότι αυξήθηκε κατά μία ώρα..
Στη χημεία όμως που τρόμαζες να βγάλεις έτσι την ύλη και τώρα σχεδόν διπλασιάστηκε, τι κάνεις..;; Μπήκαν άλλα 4 κεφάλαια με μόνο μία ώρα αύξηση..

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #391 στις: Αύγουστος 26, 2015, 07:02:06 μμ »
Γνωρίζουμε πόσοι μαθητές έχουν δηλώσει για την κάθε ομάδα προσανατολισμού ? και αν έχει βγει πόσες θέσεις θα έχει οι σχολές από κάθε επιστημονικό πεδίο
Αυτό δεν μπορείς να το ξέρεις από τώρα γιατί κάποιοι μαθητές αλλάζουν με το άνοιγμα των σχολείων..
Επίσης ο αριθμός εισακτέων ανά σχολή βγαίνει μέσα στη χρονιά.. Οπότε θα αργήσει κάπως να βγει..

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 512
Σύνολο: 529

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.