0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
O γραπτός διαγωνισμός Ασεπ δεν είναι απλά-και δεν μπορεί να υποβιβαστει σε- ένα κριτήριο.Ο γραπτός ασεπ είναι τρόπος διορισμού, όχι ένα από τα πολλά αντικειμενικά κριτήρια.
Προς: Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας & Θρησκευμάτων Yπόψιν: Αναπληρωτή Υπουργό, κ. Τάσου Κουράκη Κοινοποίηση: Αν. Γενικό Γραμματέα Υπουργείου Κ. Χρ. Πιλάλη Δ/νση προσωπικού
για την σχετική νομολογία του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία αφορά την προστασία των αναπληρωτών από την κατάχρηση διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου και διασταυρώνεται με τη νομολογία του Σ.Τ.Επου λέει ο αιρετός, και που όπως μας πληροφόρησε ο δικηγόρος μας για το 36μηνο η απόφαση του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου ελήφθη υπ'όψιν για τη σύνθεση του νέου συστήματος διορισμών
Εχεις δίκιο αλλά γιατί μας οδηγήσαν σ' αυτό, αναπληρωτές τα επόμενα χρόνια και μάλιστα με ναι σε όλα όπως γράφεις;Μήπως γιατί αυτό έχει προαποφασιστεί από το ' 10; Συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί;;;Μήπως είναι ένα κοινό μυστικό που κάποιοι γνωρίζουμε και κάποιοι άλλοι απλά υποψιάζονται;Όντως φίλε μου ,καλά τα λες!!!!Και όποιος αντέξει!!!!!
Η Απόκτηση προσόντων για μια οποιαδήποτε εργασία είναι μια " διαρκής" διαδικασία και όχι αποτέλεσμα ενός ...στιγμιαίου διαγωνισμού στον οποίο άλλωστε ένας νέος τελειόφοιτος έχει σαφές πλεονέκτημα από έναν παλαιό τελειόφοιτο 40 χρονών. Όλοι μας γνωρίζουμε πια πως για να ¨"σταθείς σε τάξη" χρειάζεσαι (πέραν από τα ηλικιακά προσόντα ) και άλλα προσόντα τα οποία δεν πιστοποιούνται από έναν και μόνο "στατικό" διαγωνισμό. Δεν το διδαχθήκατε αυτό στα παιδαγωγικά μήπως ; Συνεπώς: Όσοι υποστηρίζουν έναν γραπτό διαγωνισμό ως την δοκιμασία εισαγωγής στον πολυπόθητο διορισμό εγώ θα αντιπροτείνω όχι έναν διαγωνισμό ...αλλά συνεχόμενους διαγωνισμούς για να παραμείνει κάποιος στην εκπαίδευση μιας και η εκπαίδευση συνεχώς μεταβάλλεται. Ας σοβαρευτούμε λοιπόν και ας καταλάβουμε πώς ο "ικανότερος" δεν βγαίνει μέσα από μια στιγμιαία διαδικασία αλλά από το σύνολο των προσόντων που αυτός "κουβαλάει".
Η Απόκτηση προσόντων για μια οποιαδήποτε εργασία είναι μια " διαρκής" διαδικασία και όχι αποτέλεσμα ενός ...στιγμιαίου διαγωνισμού στον οποίο άλλωστε ένας νέος τελειόφοιτος έχει σαφές πλεονέκτημα από έναν παλαιό τελειόφοιτο 40 χρονών. Όλοι μας γνωρίζουμε πια πως για να ¨"σταθείς σε τάξη" χρειάζεσαι (πέραν από τα ηλικιακά προσόντα ) και άλλα προσόντα τα οποία δεν πιστοποιούνται από έναν και μόνο "στατικό" διαγωνισμό. Δεν το διδαχθήκατε αυτό στα παιδαγωγικά μήπως ; Συνεπώς: Όσοι υποστηρίζουν έναν γραπτό διαγωνισμό ως την δοκιμασία εισαγωγής στον πολυπόθητο διορισμό εγώ θα αντιπροτείνω όχι έναν διαγωνισμό ...αλλά συνεχόμενους διαγωνισμούς για να παραμείνει κάποιος στην εκπαίδευση μιας και η εκπαίδευση συνεχώς μεταβάλλεται. Ας σοβαρευτούμε λοιπόν και ας καταλάβουμε πώς ο "ικανότερος" δεν βγαίνει μέσα από μια στιγμιαία διαδικασία αλλά από το σύνολο των προσόντων που αυτός "κουβαλάει". Ας μετρήσει λοιπόν ισομερώς και ισόποσα , χωρίς περιορισμούς και αγκυλώσεις , αποκλείοντας προσωπικά συμφέροντα , ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ + ο βαθμός πτυχίου + το μεταπτυχιακό + τα κοινωνικά κριτήρια (πχ παιδιά) + μεταπτυχιακό + εργασιακή προυπηρεσία + διδακτική προϋπηρεσία + οτιδήποτε άλλο ξέχασα. Τον ικανότερο δεν ψάχνουμε ; Ας αφήσουμε λοιπόν τα παρατράγουδα στον βωμό του προσωπικού συμφέροντος επιτέλους και ας σκεφτούμε αληθινά τι θέλουμε από ένα αδιάβλητο σύστημα διορισμών..!!!!!
επιτέλους ακούστηκε η φωνή των επιτυχόντων στην τηλεόραση!!!!μακάρι να το δει κανείς από το υπουργείο!
Eκατό φορές το έχουμε πει εμπέδωσέ το επιτέλους: ο νόμος Αρσένη δεν είναι αμετάβλητος Το Σύνταγμα προβέπει και άλλο σύστημα διορισμών...Δεν θέλει αναθεώρηση απλά αλλαγή ή τροποποίηση Να το ξαναπαραθέσω; να το ξαναπαραθέσω