*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2042968 φορές)

0 μέλη και 33 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Κανονικα ο ασεπ θα επρεπε να ειχε μονο παιδαγωγικα και ψυχομετρικα τεστ σαν αυτα που κανουν στις στρατιωτικες. Το γνωστικο εχει ηδη πιστοποιηθει απο το πανεπιστημιο. Ψυχομετρικα γιατι οσοι εχουμε δουλεψει εχουμε δει τι κυκλοφορει στα σχολεια ασχετως αν εχει ασεπ ή οχι. Παιδαγωγικα ειναι αυτονοητο το γιατι.
Πιστεύετε ότι δεν υπάρχουν φοιτητές που λόγω προσκόλλησης σε κάποια παράταξη είχαν πολύ ευνοϊκή μεταχείριση στη σχολή;;
Σας πληροφορώ ότι εγώ στη σχολή μου είχα με αποτέλεσμα όταν τελείωσαν να έχουν πολλά γνωστικά κενά..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος hua_2015

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ειδικα τα τελευταια χρονια οπου οι περισσοτερες διαλεξεις ανεβαινουν σε pdf/ppt στο eclass, πλεον πολλοι φοιτητες παιρνουν ολοκληρο πτυχιο απο χαρη στο wifi. Ουτε σκονακια ουτε βιβλια. Ειναι πολλοι αυτοι που εχουν τρελα κενα στο γνωστικό. Σε αρκετές ειδικότητες πέφτουν νορμαλ θέματα, σε πολλαπλής και πάλι υπάρχει κόσμος που δεν πιανει τη βάση. Το πτυχίο πλέον το καταντήσαμε να μην πιστοποιεί τίποτα. Το ίδιο και με εργασίες, όπου με μια αναζήτηση στο ίντερνετ βλέπουμε ότι πωλούνται τα πάντα, από λύσεις ασκήσεων έως πτυχιακές....

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
    • Προφίλ
Πιστεύετε ότι δεν υπάρχουν φοιτητές που λόγω προσκόλλησης σε κάποια παράταξη είχαν πολύ ευνοϊκή μεταχείριση στη σχολή;;
Σας πληροφορώ ότι εγώ στη σχολή μου είχα με αποτέλεσμα όταν τελείωσαν να έχουν πολλά γνωστικά κενά..
την υλη του σχολείου σαν αντικείμενο την γνωρίζει ή την διαβάζει εύκολα και ένας φοιτητής. Δεν είναι εκεί το θέμα, αφου το καταλαβαίνεις....

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
την υλη του σχολείου σαν αντικείμενο την γνωρίζει ή την διαβάζει εύκολα και ένας φοιτητής. Δεν είναι εκεί το θέμα, αφου το καταλαβαίνεις....
Μα για να διδάξεις δεν αρκεί να ξέρεις μόνο αυτά που λέει το βιβλίο..
Εκεί είναι η διαφορά..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
    • Προφίλ
Μα για να διδάξεις δεν αρκεί να ξέρεις μόνο αυτά που λέει το βιβλίο..
Εκεί είναι η διαφορά..
αρα παιδαγωγική, ψυχολογικά τεστ και γενικών γνώσεων είναι αρκετά. Αν αρχίσουμε φίλε μου να αμφισβητούμε και εμείς οι ίδιοι τα πτυχία μας, τοτε θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας....

Αποσυνδεδεμένος anax

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
    • Προφίλ
Αυτό είναι απόλυτο. Μου θυμίζει διαφήμιση της 10ετιας του 80’ . Nα μην αναφέρω όμως ποιοι επιχειρηματίες μπορεί να χαίρονται με τέτοιες δηλώσεις.

Για όλα τα επιχειρήματα που αναφέρθηκαν παραπάνω πρέπει ο ασεπ να αλλάξει και να γίνεται όπως στις περισσότερες περιπτώσεις με μοριοδότηση των προσόντων που έχουμε αποκτήσει, είτε πρόκειται για προϋπηρεσία, είτε για μεταπτυχιακά και σεμινάρια, τον γραπτό διαγωνισμό το θεωρώ εμπαιγμό σε όλες τις προηγούμενες θυσίες και γραπτές εξετάσεις που έχω δώσει όλα αυτά τα χρόνια.

Δηλαδή 3 ώρες θεωρούνται αρκετές για να αξιολογηθώ αν κάνω για καθηγητής, όπου Μην ξεχνάμε:
 
1) την υποκειμενικότητα της διόρθωσης.
2) άγνωστο βαθμό δυσκολίας των θεμάτων ανά περίοδο.
3) ψυχολογική κατάσταση εξεταζομένου (μεγάλο στρες-άγχος που σημαίνει μείωση απόδοσης).
4) θέματα υγείας (έχω δώσει εξετάσεις με 38 πυρετό).

Επίσης ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι τεράστιο έσοδο για τα παράνομα φροντιστήρια για ΑΣΕΠ, έχω διαβάσει αρκετούς εδώ μέσα που λένε ότι πέρασαν χάρη σε αυτά. Εδώ είναι που λέμε ΠΛΗΡΩΝΩ για τον διορισμό μου και όχι τα χρήματα που δίνουμε για τα μεταπτυχιακά.

Τελικά μήπως οι μόνοι που έχουν τεράστιο οικονομικό συμφέρον και αγωνίζονται για την διατήρηση του γραπτού ασεπ είναι οι υπεύθυνοι και οι διδάσκοντες σε αυτά τα παράνομα φροντιστήρια για προετοιμασία ασεπ.

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Ουπς κι άλλη αποκάλυψη.
Ε ναι διδάσκω και σε γνωστο πανεπιστημιακό φροντιστήριο. Τρέχει τίποτα;
ΑΣΕΠ να κοπούν οι τυχάρπαστοι.

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Αυτό είναι απόλυτο. Μου θυμίζει διαφήμιση της 10ετιας του 80’ . Nα μην αναφέρω όμως ποιοι επιχειρηματίες μπορεί να χαίρονται με τέτοιες δηλώσεις.

Για όλα τα επιχειρήματα που αναφέρθηκαν παραπάνω πρέπει ο ασεπ να αλλάξει και να γίνεται όπως στις περισσότερες περιπτώσεις με μοριοδότηση των προσόντων που έχουμε αποκτήσει, είτε πρόκειται για προϋπηρεσία, είτε για μεταπτυχιακά και σεμινάρια, τον γραπτό διαγωνισμό το θεωρώ εμπαιγμό σε όλες τις προηγούμενες θυσίες και γραπτές εξετάσεις που έχω δώσει όλα αυτά τα χρόνια.

Δηλαδή 3 ώρες θεωρούνται αρκετές για να αξιολογηθώ αν κάνω για καθηγητής, όπου Μην ξεχνάμε:
 
1) την υποκειμενικότητα της διόρθωσης.
2) άγνωστο βαθμό δυσκολίας των θεμάτων ανά περίοδο.
3) ψυχολογική κατάσταση εξεταζομένου (μεγάλο στρες-άγχος που σημαίνει μείωση απόδοσης).
4) θέματα υγείας (έχω δώσει εξετάσεις με 38 πυρετό).

Επίσης ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι τεράστιο έσοδο για τα παράνομα φροντιστήρια για ΑΣΕΠ, έχω διαβάσει αρκετούς εδώ μέσα που λένε ότι πέρασαν χάρη σε αυτά. Εδώ είναι που λέμε ΠΛΗΡΩΝΩ για τον διορισμό μου και όχι τα χρήματα που δίνουμε για τα μεταπτυχιακά.

Τελικά μήπως οι μόνοι που έχουν τεράστιο οικονομικό συμφέρον και αγωνίζονται για την διατήρηση του γραπτού ασεπ είναι οι υπεύθυνοι και οι διδάσκοντες σε αυτά τα παράνομα φροντιστήρια για προετοιμασία ασεπ.

Θες να γίνεις καθηγητής και φοβάσαι τις εξετάσεις ; Οι μαθητές γιατι σε 4 τρίωρα κρίνεται το μέλλον τους στις πανελλήνιες ; Όσα δεν πιάνει η αλεπού τα κάνει κρεμασταρια. Φθηνές δικαιολογίες.
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος bird1996

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Νομίζω ότι ο διαγωνισμός πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει ( έστω και με άλλη μορφή) και να δίνονται βέβαια προσαυξήσεις σε προσόντα. Αν πάλι θεωρούν κάποιοι ότι υποκινητές του ΑΣΕΠ τα φροντιστήρια, τότε σιωπώ, όταν όλοι γνωρίζουμε πόσο πληρώνεται ένα μεταπτυχιακό. Ξέρετε δεν έχουν όλοι τα χρήματα για μεταπτυχιακά. Αν μιλήσουμε για ισότητα ευκαιριών, τότε πρέπει να υπάρχει ισότητα και στις προυποθέσεις διδασκαλίας σε σχολείο, εφόσον δεν υπάρχει κρατική μέριμνα στους μη έχοντες. Σημειωτέον ότι έχω μεταπτυχιακό, αλλά δε το προτάσσω, γιατί δεν πιστεύω ότι κάτι τέτοιο δεν είναι σωστό. Εκτός βέβαια, αν υπάρξει νόμος που να λέει ότι θα διδάσκουν σε σχολεία μόνο οι κάτοχοι μεταπτυχιακού. Άρα, οι προσαυξήσεις πρέπει να υπάρχουν μόνο όταν κάποιος πετυχαίνει στη γραπτή δοκιμασία.

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1387
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Λόγω μη διορισμών έχει δημιουργήθει ένας φαύλος κύκλος και πολλές κατηγορίες εκπαιδευτικών που ζητάνε διορισμό, αναπλήρωση, http://e-mesara.gr/index.php/2014-01-29-19-20-37/12831-frghhfr . Διορισμοί μόνο με ασεπ
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ο καθένας πιστεύει ότι αυτό που τον συμφέρει είναι το δίκαιο και όλα τα άλλα είναι αντισυνταγματικά και κατάπτυστα. Αυτή η συνταγματικότητα είναι για γέλια και γίνεται λάστιχο ανάλογα με τα συμφέροντα του καθενός.

Στην χώρα του παραλόγου λοιπόν, κατά την ταπεινή προσωπική γνώμη ενός διορισμένου, συμβαίνουν πολλά παράλογα:

- Παράλογο να είναι διοριστέος κάποιος από ΑΣΕΠ του 2008 και να μη διορίζεται. Κόπιασε για αυτό το λόγο.
- Παράλογο είναι να δουλεύει ο άλλος από το 2010 ως αναπληρωτής/ωρομίσθιος και να μην αναγνωρίζεται η προυπηρεσία του. Και αυτός κόπιασε πολύ.
- Παράλογο να απαιτεί κάποιος που απλά έπιασε βάση στον ΑΣΕΠ  το 2008 ή παλαιότερα να έχει την απόλυτη προτεραιότητα έναντι όλων των άλλων. Των άλλων τα προσόντα γιατί να μην μετράνε? Μόνο τα δικά του?
- Παράλογο είναι να είναι ο άλλος στα δισπρόσιτα και να παίρνει διπλά μόρια. Ήδη παίρνει 12. Για ποιο λόγο ξαφνικά το 12 να γίνεται 24?
- Παράλογο είναι ένας που τελείωσε μετά το 2008 να μην έχει την ευκαιρία να δώσει και αυτός ασεπ. Ή καταργείστε τον ή κάνετε τακτικά ασεπ. Εμείς έχουμε ασεπ αλλά πρακτικά δεν έχουμε.

Ο καθένας μπορεί να έχει τη γνώμη του αλλά καλά είναι να σέβεται και τις γνώμες των άλλων.
Αν θεωρεί ότι αδικείται ας κυνηγήσει το δίκιο του όπως νομίζει. Δεν χρειάζονται προσωπικές επιθέσεις.

Όποιος θεωρεί τον εαυτό του ανώτερο από όλους τους άλλους ας μην μπλέξει με την μιζέρια της δημόσιας εκπαίδευσης. Θα διαπρέψει σίγουρα σε άλλους τομείς...

Στη δημόσια εκπαίδευση λείπει η συναδελφικότητα και περισσεύει η συμφεροντολογία και η μιζέρια.
Η μόνη λύση είναι να γίνουν χιλιάδες διορισμοί και για αυτόν τον λόγο πρέπει να αγωνιστούν όλοι.
Παρόλα αυτά θα μπορούσαμε και θα έπρεπε να δείχνουμε έναν καλύτερο εαυτό.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 05, 2015, 02:33:19 μμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος hua_2015

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και για να περάσουν μαθήματα στα πανεπιστήμια κάποιοι κάνουν φροντιστήρια, στα ίδια μάλλιστα που κάνουν και ΑΣΕΠ, να κόψουμε τις εξετάσεις και απο εκεί;
Πράγματι μπορεί να υπάρχουν παράγοντες αστάθμητοι, αλλά πέρα από τη διδακτική της ειδικότητας στα περισσότερα  πολλαπλής είναι, άρα πώς προκύπτει ότι είναι υποκειμενική η βαθμολόγηση; Προφανώς με  τόσες ερωτήσεις δεν μπορούν να δουν αν κάποιος είναι ικανός, αυτός που πέτυχε 77 δεν είναι 10% ικανότερος από αυτόν που πέτυχε 70. Αλλά αυτός που δεν γράφει μια βάση στα παιδαγωγικά π.χ. δεν νομίζω να εχουμε αμφιβολία που κατατάσσεται.
Και οι πανελλήνιες έχουν τέτοια θέματα, αλλά τι να κάνουμε, δεν έχει βρει κάποιος πιο αντικειμενικό σύστημα.

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Διορισμοι
« Απάντηση #6326 στις: Σεπτέμβριος 05, 2015, 03:08:40 μμ »
Μετα τι εκλογες και την αναληψη καθηκοντων του νεου Υπουργου Παιδειας να αναμενετε ειτε νέο συστημα διορισμων βασισμενο στην 527/2015 ή διενεργεια Ασεπ.Το τελευταιο,το κοβω δυσκολο φετος διοτι δεν  βλεπω απορροφηση τουλάχιστον του συνολου των εναπομεινάντων του 2008.
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι
« Απάντηση #6327 στις: Σεπτέμβριος 05, 2015, 03:10:34 μμ »
Μετα τι εκλογες και την αναληψη καθηκοντων του νεου Υπουργου Παιδειας να αναμενετε ειτε νέο συστημα διορισμων βασισμενο στην 527/2015 ή διενεργεια Ασεπ.Το τελευταιο,το κοβω δυσκολο φετος διοτι δεν  βλεπω απορροφηση τουλάχιστον του συνολου των εναπομεινάντων του 2008.
Είναι σίγουρο ότι θα γίνει ένα από τα δύο;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 740
Σύνολο: 758

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.