0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
-Μόλις τώρα βρήκα το χρόνο να γράψω και ζητώ καθυστερημένα και ταπεινά συγγνώμη από τους πε70 αυτού του ¨δωματίου¨ γιατί εξ αιτίας των λαθών μου στην ορθογραφία, έγιναν βορά της nat84. - Παρακαλώ πολύ αν έχετε την καλοσύνη, γράψτε τί έξετάσεις πρέπει να γίνουν σε ιδιώτες γιατρούς για την γνωμάτευση.
marilou δεν ανοίγει το μήνυμα
Με πήρανε παιδιά .. Θα προτιμούσα γενική αγωγή τωρα θα εχω άγχος αν θα αναγνωριστεί η προαύηρεσια μου του χρόνου ..plakakaneis σε πήρανε ;;
stelma με τρομαζεις
Καλησπέρα και καλή αρχή σε όλους τους νεοπροσληφθέντες!Οι τοποθετήσεις στην παράλληλη γίνονται με την ίδια σειρά που γίνονται και στην ειδική: πρώτα οι έχοντες κοινωνικά κριτήρια (αναπηρίες, ασθένειες, πολυτεκνία, παιδιά, γάμο) ανεξάρτητα από ποιον πίνακα προσλήφθηκαν, μετά με τη σειρά πρόσληψης του πίνακα, πρώτα της ειδικής και μετά της γενικής. Εδώ τίθεται ένα θέμα, καθώς η εγκύκλιος με τις τοποθετήσεις αναφέρει ότι γίνονται με τη σειρά μορίων, που στη συγκεκριμένη περίπτωση κατά πάσα πιθανότητα δε συμπίπτουν με τη σειρά του πίνακα, όμως μέχρι τωρα όλες οι πρωτοβάθμιες που γνωρίζω τοποθετούν πρώτα τους ειδικής και μετά τους προερχόμενους από τη γενική. Αν κάποιον τον ενδιαφέρει μπορεί να το ψάξει περισσότερο και να κυνηγήσει ίσως τοποθέτηση σύμφωνα με τα μόρια, δεν έχω ακούσει να το δέχονται, αλλά σίγουρα θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε τι θα απαντήσουν οι πρωτοβάθμιες.Κάποιος επίσης, ανέφερε πριν ότι θα ήταν καλύτερο τα "βαρύτερα" περιστατικά να δίνονται σε όσους είναι από τον πίνακα ειδικής, και όντως θα ίσως να ισχύει, αλλά τα κενά που βγαίνουν αφορούν μόνο σχολεία και απαγορεύεται ρητά λόγω νόμων περί προστασίας προσωπικών δεδομένων να σας πουν από πριν σε τι περιστατικό αντιστοιχεί το κάθε κενό σε σχολείο. Έτσι, η κατανομή των περιστατικών γίνεται τελείως τυχαία ανάλογα με τις προτιμήσεις των σχολείων που θα δηλωθούν. Βέβαια, στην επαρχία διαπίστωσα φέτος ότι είναι πιο χαλαρά τα πράγματα, μπορεί και να ενημερώσουν πλαγίως για τα δυσκολα περιστατικά τους, για τα οποία συχνά προτιμούν άνδρες εκπαιδευτικούς, και φυσικά αν είστε ντόπιοι μπορείτε να μάθετε λίγα πράγματα από γονείς και δασκάλους στο εκάστοτε σχολείο για τι περίπτωση πρόκειται. Πάντως είναι σχεδόν δεδομένο ότι στη β' φάση παράλληλης δίνουν ευκολότερες περιπτώσεις, καθώς τα "επείγοντα" φροντίζουν να τα καλύψουν, όπως καταλαβαίνετε, νωρίς νωρίς. Από την εμπειρία μου στην παράλληλη θα έλεγα, αν υπάρχει επιλογή και δυνατότητα, να ενημερωθείτε για τα εξής: τι φύλο και τι τάξη είναι το παιδάκι. Συνήθως τα αγοράκια στις μεγάλες τάξεις είναι δύσκολα διαχειρίσιμα για πολλούς λόγους και αν εκδηλώνουν επιθετικότητα ή έχουν αρχίσει να έχουν ορμές, τα πράγματα έχουν και πρακτικές δυσκολίες. Τι άνθρωποι είναι οι γονείς. Δυστυχώς σε πολλές περιπτώσεις τα παιδιά χειροτερεύουν λόγω του οικογενειακού τους περιβάλλοντος, που μπορεί είτε να αρνείται το πρόβλημα, είτε να μην παρέχει την κατάλληλη επιστημονική βοήθεια στο παιδί. Πολλές και οι περιπτώσεις γονιών που κάνουν ιδιαίτερα δύσκολη τη δουλειά του δασκάλου αρνούμενοι να συνεργαστούν και υποδεικνύοντας συνεχώς τι να κάνει. Ποιος είναι ο δάσκαλος της τάξης. Υπάρχουν δάσκαλοι που αντιμετωπίζουν τον δάσκαλο της παράλληλης ως ενοχλητική παρουσία και νομίζουν ότι τους ελέγχει μέσα στην τάξη τους βγάζοντας τρομερή αρνητικότητα. Τέλος, ποιος είναι ο διευθυντής του σχολείου. Αυτό ισχύει για κάθε επιλογή σχολείου, αλλά στην παράλληλη έχει μεγαλύτερη σημασία, καθώς ο διευθυντής μπορεί να χρειαστεί να καλύψει τον εκπαιδευτικό σε γονείς, αν το παιδάκι είναι επιθετικό, να τον διευκολύνει με το ωράριο και τα κενά του, που είναι πολύ απαιτητικά, καθώς συνήθως χρειάζεται να είναι και στο διάλειμμα μαζί με το παιδί. Υπάρχουν και διευθυντές που απαιτούν να παραμένει ο εκπαιδευτικός μέχρι τις 2, παρόλο που τελείωνει το διδακτικό ωράριο για να είναι σε όλα τα διαλείμματα μαζί με το παιδί και να το προσέχει.Δεν τα λέω αυτά για να τρομάξω κανέναν, απλά νομίζω ότι όσο καλύτερα προετοιμασμένος είναι κανείς για το τι θα συναντήσει τόσο καλύτερα. Κάθε παιδάκι άλλωστε είναι ξεχωριστή και ιδιαίτερη περίπτωση και έχει πολύ μεγάλη σημασία ο τρόπος που θα το προσεγγίσετε από την αρχή, ώστε να νοιώσει ότι γίνεται αποδεκτό και ότι σε κάθε περίπτωση είστε εκεί για να βοηθήσετε και να το προστατέψετε. Κερδίστε την εμπιστοσύνη του και δείξτε του από την αρχή ότι υπάρχουν συγκεκριμένα όρια συμπεριφοράς που είστε διατεθιμένοι να ανεχτείτε. Συνήθως τα παιδιά συνηθίζουν να είναι χειριστικά, οπότε από την αρχή μην ενδώσετε σε συμπεριφορές που ξέρετε ότι είναι τραβηγμένες, γιατί θα τις παγιώσουν πολύ γρήγορα και δεν θα μπορείτε να τις κόψετε. Η χημεία επίσης, ανάμεσα στο δάσκαλο και τον μαθητή διαδραματίζει σημαντικό ρόλο, οπότε μην απογοητευτείτε στην αρχή, να ξέρετε ότι σταδιακά θα βρείτε τα κουμπιά του κάθε παιδιού και η σχέση σας συνεχώς θα εξελίσσεται. Ζητήστε από την αρχή συνεργασία με τους γονείς, τη δασκάλα της τάξης, με τον εκπαιδευτικό που είχε πέρσι το παιδί και με το ΚΕΔΔΥ, που ξέρουν καλά το παιδί και μπορούν να σας βοηθήσουν. Επειδή την πρώτη μου χρονιά στην παράλληλη ταλαιπωρήθηκα πραγματικά πολύ, σας προτείνω να διαβάσετε πολύ σχετικά με την αναπηρία/ειδική μαθησιακή ανάγκη που αντιμετωπίζει ο μαθητής σας. Θα μπορούσα να γράψω εδώ πολλά για τις διάφορες διαγνώσεις σε μαθητές που έτυχαν σε μένα ή σε φίλους μου, αλλά δεν νομίζω ότι έχει νόημα να το κάνω τώρα. Αν κάποιος χρειάζεται κάποια συγκεκριμένη πληροφορία για μαθησιακά ή διαδικαστικά θέματα της παράλληλης, θα χαρώ, αν μπορώ, να βοηθήσω. Καλή αρχή και πάλι σε όλους σας!