0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θελω μια εξηγηση στον πινακα των κενων του Κορδη Πως γινεται σε ενα νομο να εχεις 8 κενα και ταυτοχρονα 11 πλεονασματα; Δεν θα επρεπε να γινει συμψιφισμος ωστε να εχουμε 11-8=3 πλεονασματα;
Δεν εγιναν οι τελικες τοποθετησεις απο πυσδε και το συστημα εμφανιζει κατα τον τροπο που βλεπεις.
Αυτο που λες δεν ισχυει Τα κενα για τις αποσπασεις της Β Φασης ηταν επικαιροποιημενα δηλαδη δοθηκαν αφου τοποθετηθηκαν οι Μαθηματικοι που ηταν σε διαθεση και αφου συμπληρωσαν το ωραριο τους ολοι οι υπολοιποι Το ξερω γιατι σε καποιες διευθυνσεις ολα αυτα που σου λεω αναρτηθηκαν με ονοματεπωνυμα και τα ελεγξα
Το τελευταίο δεν ισχύει: Δεν έγιναν ακόμα σε όλα τα ΠΥΣΔΕ οι συμπληρώσεις- τοποθετήσεις - αποσπάσεις -διαθέσεις. Πχ Β΄ Θεσ/νίκης , Σερρών Υπάρχει ΠΥΣΔΕ με συνολικό κενό 140 ώρες σε και ζητάει 3 ΠΕ03 . Γίνεται χαμός με τις β΄αναθέσεις σε Γ/σια. Υπάρχουν πιέσεις οι ΠΕ03 να καλύψουν ΓΕΛ και ΕΠΑΛ ώστε να μείνουν τα κενά στα Γ/σια