0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σχολική Τάξη, Μάθηση και Ψυχική ΥγείαΗ αθέατη πλευρά των σχέσεων αγωγής στα σημερινά σχολείαΣυγγραφείς: Κίσσας, Γιώργος, Βλασσόπουλος, Κυριάκοςεκδόσεις ΑΡΜΟΣAρχικά να παραδεχτώ πως δεν το έχω διαβάσει (ακόμα), απλώς το ξεφύλλισα, μου κίνησε το ενδιαφέρον, το αγόρασα και αυτή τη στιγμή αναπαύεται στο κομοδίνο... μέχρι να έρθει η ώρα του. Δύο ψυχολόγοι -ψυχοθεραπευτές συνεργάζονται και στηριζόμενοι σε υλικό που αποκόμισαν μέσα από συναντήσεις με εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων, συγγράφουν το βιβλίο αυτό. Αντιγράφω από το οπισθόφυλλο: "Προτείνουμε την άποψη πως ο εκπαιδευτικός θα μπορούσε να εκπαιδευτεί ώστε να λειτουργεί μέσα στην συνεχή συναισθηματική αλληλεπίδραση με τους μαθητές του, να διαμορφώνει τον ψυχικό χώρο της τάξης του για να φιλοξενεί και να αναγνωρίζει τους "δύσκολους φόβους τους", να αντέχει και να παραμένει σταθερός, γνωρίζοντας και τα δικά του επώδυνα ψυχικά βιώματα που η παιδαγωγική σχέση ανακινεί."
Το ένστικτο του καθενός είναι οδηγός αν φυσικά συνειδητά κάνει αυτό που διάλεξε και το αγαπάει. Σαφώς και οι συμβουλές και τα βιβλία βοηθάνε αλλά η πείρα και το προσωπικό στυλ που διαμορφώνει ο καθένας είναι μοναδικό.Συνεπώς, κεραίες ανοιχτές για να υπάρχει "επικοινωνία" με τους δέκτες-τους μαθητές δηλαδή- γιατί αν τους χάσεις, έχεις χάσει το παιχνίδι. Πρέπει να μπορείς να "διαβάζεις" το βλέμμα τους και να πιάνεις το σφυγμό της τάξης.
+φωνώ. Στην συναντηση καθηγητών προσφατα ακουσα ένα σωρό πραγματα που λεω μεσα μου " δεν είναι δυνατον να φταινε για όλα οι μαθητες". τους ιδιους μαθητες εχουμε !!
νομίζω πως ουτε αυτος που διδάσκει χρόνια μπορει να εχει στο τσεπάκι την "λύση" ετσι κι αλλιως...