*

Αποστολέας Θέμα: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΟΣ  (Αναγνώστηκε 15799 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος asep2018

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΟΣ
« Απάντηση #84 στις: Απρίλιος 07, 2018, 04:43:37 μμ »
Οι πρώτες εξετάσεις για το νέο σύστημα παρουσίασαν από την πρώτη στιγμή σοβαρές παραλείψεις και ελλείμματα τα οποία η ΠΟΕΔ εντόπισε και ανέφερε.

Έκκληση στο Υπ. Παιδείας να προχωρήσει χωρίς καθυστέρηση σε σοβαρή και επιστημονική ανάλυση της όλης διαδικασίας και των αποτελεσμάτων των εξετάσεων για το νέο σύστημα διορισμών και τον καταρτισμό του πρώτου καταλόγου διορισίμων απηύθυνε χθες η ΠΟΕΔ, σημειώνοντας ότι με αυτήν θα εξαχθούν τα απαραίτητα συμπεράσματα, τόσο για τη διαδικασία που ακολουθήθηκε όσο και για τη μεγάλη αποτυχία που σημειώθηκε. Σύμφωνα με την οργάνωση, οι πρώτες εξετάσεις για το νέο σύστημα παρουσίασαν από την πρώτη στιγμή σοβαρές παραλείψεις και ελλείμματα τα οποία η ΠΟΕΔ εντόπισε και ανέφερε.

«Καθυστέρηση στην ανάρτηση της ύλης, αλλά και των δειγματικών δοκιμίων, τα οποία στο τέλος δεν σχετίζονταν με τα εξεταστικά δοκίμια που δόθηκαν, αναζήτηση θεματοθετών, αλλά και διορθωτών μέχρι την τελευταία στιγμή, εξέταση διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων στον ίδιο χρόνο και πολλά άλλα που παρατηρήθηκαν και καταγράφηκαν, αφήνουν εκτεθειμένο το Υπ. Παιδείας, το οποίο οφείλει να δώσει συγκεκριμένες απαντήσεις στις χιλιάδες των υποψηφίων και να προβεί σε όλες τις δέουσες ενέργειες που θα αποκαθιστούν την αξιοπιστία και αξιοκρατία των πρώτων εξετάσεων, αλλά και όσων θα ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια», εξήγησε. Χαρακτήρισε επίσης απαράδεκτο το γεγονός ότι έξι σχεδόν μήνες μετά την ολοκλήρωση των εξετάσεων το υπουργείο δεν δημοσιοποίησε τις λύσεις, όπως πράττει με τις παγκύπριες εξετάσεις.

Όλα τα προαναφερθέντα, συνέχισε η ΠΟΕΔ, «σε συνδυασμό και με το ζήτημα της δημοσιοποίησης θεμάτων πριν τις εξετάσεις που προκάλεσε, τότε, μεγάλη αναστάτωση, με το περιβόητο πόρισμα να παραμένει μέχρι και σήμερα εν κρυπτώ, επιβάλλουν και στην ίδια την πολιτεία την ευθύνη να ζητήσει ξεκάθαρες απαντήσεις στα ερωτήματα που εγείρονται». Υπογράμμισε, τέλος, ότι «οι υποψήφιοι που είτε πέτυχαν είτε όχι στις εξετάσεις πρέπει να τύχουν σεβασμού πρωτίστως από το υπουργείο και ανάλογα με τα συμπεράσματα που θα εξαχθούν, θα πρέπει να ληφθούν και οι ανάλογες αποφάσεις, μη αποκλειομένης και της επαναξιολόγησης των γραπτών εκεί και όπου θα εντοπιστούν παραλείψεις».
tags:
ΓΕΩΡΓΙΑ ΨΑΡΙΑ


 

Πηγή: http://politis.com.cy/article/ektethimeno-to-ipourgio-pedias-gia-tis-exetasis

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΟΣ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:44:20 »

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 753
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΟΣ
« Απάντηση #85 στις: Απρίλιος 16, 2018, 03:02:07 μμ »
"Βουνό" τα προβλήματα για τις λίστες διορισίμων


"Πονοκέφαλο" για το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, προκάλεσε τελικά η δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων για τις λίστες διορισίμων την Παρασκευή που μας πέρασε.

Μέρα με τη μέρα αναδεικνύονται περισσότερα ζητήματα από πλευράς υποψηφίων που είτε πέτυχαν στις εξετάσεις είτε όχι. Κάποια από τα ζητήματα αυτά όντως προκύπτουν μέσα από εύλογα παράπονα, κάποια άλλα από υπερβολές. Η ουσία όμως στο κεφάλαιο αυτό, έχει να κάνει με τα μεγάλα ζητήματα που έτσι κι αλλιώς ο νέος Υπουργός Παιδείας πρέπει να λύσει.

Πρώτον: Συμβουλευτική, ΦΠΨ και Ιστορικό-Αρχαιολογικό

Με μεγάλη τους έκπληξη 16 τουλάχιστον υποψήφιοι, οι οποίοι έλαβαν μέρος και πέτυχαν στις εξετάσεις για μια θέση στη λίστα διορισίμων δεν είδαν το όνομά τους γραμμένο στη λίστα με τους επιτυχόντες.

Οι υποψήφιοι αυτοί ήταν είτε απόφοιτοι τμημάτων ΦΠΨ είτε του Ιστορικού-Αρχαιολογικού και βρίσκονταν κανονικά στους καταλόγους διοριστέων, περιμένοντας τη σειρά τους για διορισμό.

Ωστόσο, όπως πληροφορήθηκαν "κατόπιν εορτής", όπως οι ίδιοι υποστηρίζουν, δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για να διοριστούν, καθώς κάτι άλλαξε όπως τους είπαν από το Υπουργείο το 2013-2014 και τους λείπουν κάποια μαθήματα από το τμήμα Φιλολογίας.

Το πρόβλημα ξεκινά από το σημείο του ότι:

τα άτομα αυτά βρίσκονται ήδη στον κατάλογο διοριστέων και άρα αν ερχόταν η σειρά τους θα είχαν διοριστεί ήδη
άλλα άτομα με αντίστοιχα προσόντα που ήταν στον κατάλογο διοριστέων έχουν ήδη διοριστεί από το 2014 μέχρι και σήμερα
δεν τους είπε κανείς από το Υπουργείο ότι θα έπρεπε να βγουν εκτός λίστας και να κάνουν επιπρόσθετα μαθήματα, αντίθετα συνέχισαν να βρίσκονται στη λίστα.
Οι περισσότεροι ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους το 2007-2008 ενώ η νέα πρόνοια ισχύει από το 2013-2014.
το υπουργείο ενώ τα γνώριζε, λογικά, όλα αυτά, τους επέτρεψε να πληρώσουν και να παρακαθήσουν στις εξετάσεις.
Εμείς επικοινωνήσαμε με τα άτομα αυτά και μας ενημέρωσαν πως από πλευράς Υπουργείου τους είπαν λειτουργοί να καταθέσουν ένσταση και να εξεταστεί το αίτημά τους.

Δεύτερον: Προκύπτει πρόβλημα με τις μονάδες για τη χρονιά κατάθεσης πτυχίου

Πάλι με έκπληξη, οι υποψήφιοι είδαν τις μονάδες σχετικά με το έτος κατάθεσης του τίτλου σπουδών τους να αυξάνονται ή να μειώνονται, ανάλογα με το μήνα που τους κατέθεσαν.

Δηλαδή όσοι κατέθεσαν το πτυχίο τους τον Ιούλιο της χρονιάς που ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους έχουν πιστωθεί με μία μονάδα λιγότερη σε σχέση με όσους το κατέθεσαν τον Ιούνιο της ίδιας χρονιάς.

Η ΕΕΥ αναφέρει ότι ως λήξη έτους λήφθηκε υπόψη η τελευταία ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων δηλαδή τις 30/6/2017, με αποτέλεσμα όσοι κατέθεσαν πτυχίο τον Ιούλιο να μην καταφέρουν να συμπληρώσουν χρόνο

Αυτό είναι ένα ακόμα ζήτημα που θα πρέπει να επιλυθεί ή να ληφθεί υπόψην από το Υπουργείο.

Τρίτον: 30μηνοι εκπαιδευτικοί

Μεγάλο "αγκάθι" σε όλη αυτή τη διαδικασία με τις λίστες, τους καταλόγους, τις συμβάσεις και τους διορισμούς, αποτελούν οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν συμπληρώσει 30 μήνες στη δημόσια εκπαίδευση και πλέον λογικά θα  αναγνωρίζονται ως αορίστου χρόνου.

Αυτό ουσιαστικά σημαίνει πως θα έχουν και προτεραιότητα σε διορισμούς και συμβάσεις σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους. Ωστόσο, κανείς δεν φαίνεται να γνωρίζει πόσοι είναι αυτοί, έτσι ώστε και οι επιτυχόντες στις εξετάσεις να ξέρουν αν θα διοριστούν τελικά ή όχι ή ακόμα και αν θα προσληφθούν με σύμβαση ή όχι.

Το θέμα αναμένεται να απασχολήσει την Κοινοβουλευτική Επιτροπή Παιδείας, χωρίς να γνωρίζει κανείς ακόμα όμως πότε θα γίνει αυτό. 

Τέταρτον: Τι θα γίνει με τους συμβασιούχους;

Το τέταρτο σημείο που εγείρουν οι εκπαιδευτικοί είναι αυτό των συμβασιούχων που θα διοριστούν από τις λίστες διορισίμων. Δεν υπάρχει σαφής εικόνα για το τι θα ισχύσει στις επόμενες εξετάσεις για τη λίστα διορισίμων.

Παραμένει ουσιαστικά μετέωρο το κατά πόσο ένας άνθρωπος που θα τοποθετηθεί από τη λίστα διορισίμων, με σύμβαση φέτος και του χρόνου στο σχολείο, θα χρειαστεί σε δυο χρόνια να παρακαθήσει σε εξετάσεις και πάλι για να τοποθετηθεί και πάλι με σύμβαση. Αν δεν παρακαθήσει σε εξετάσεις ο άνθρωπος αυτός, υπάρχει όντως ο κίνδυνος άλλοι που θα παρακαθήσουν σε εξετάσεις, να τον προσπεράσουν στη λίστα και να πάψει να είναι συμβασιούχος;

Ένα είναι το σίγουρο πάντως, οι ενστάσεις θα είναι πολλές στον αριθμό και το Υπουργείο θα έχει πολλές απαντήσεις να δώσει στο επόμενο διάστημα. Εμείς θα είμαστε εδώ καταγράφοντας και τις δυο πλευρές και μεταφέρουμε τα δεδομένα όπως η κάθε πλευρά τα αντιλαμβάνεται και τα βιώνει, με την ελπίδα ότι θα βρεθεί η κοινή γραμμή για το καλό της Παιδείας και των παιδιών μας.
https://www.offsite.com.cy/articles/eidiseis/topika/258591-voyno-ta-provlimata-gia-tis-listes-diorisimon
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 16, 2018, 03:03:50 μμ από proypiresia »

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 753
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΟΣ
« Απάντηση #86 στις: Ιούνιος 12, 2018, 10:41:53 πμ »
Νέο σύστημα διορισμών, από τη μια γκάφα στην άλλη

Ομάδα Εκπαιδευτικών Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης δημοσιοποιεί την άποψή της για το πιο πάνω ζήτημα.

Είμαστε μια ομάδα εκπαιδευτικών οι οποίοι διδάσκουμε στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, σε αναγνωρισμένα από το κράτος εκπαιδευτικά ιδρύματα.
Επενδύσαμε στο νέο σύστημα διορισμού εκπαιδευτικών με στόχο να ενταχθούμε στη Μέση - Γενική Εκπαίδευση.
Έχουμε πετύχει στις γραπτές εξετάσεις και έχουμε εξασφαλίσει μια πολύ ικανοποιητική βαθμολογία. Δυστυχώς όμως δεν μας έχουν πιστωθεί οι μονάδες που προβλέπονται για την εκπαιδευτική μας προϋπηρεσία.
Αποτέλεσμα είναι άλλοι συνάδελφοι, ενώ έχουν πολύ χαμηλότερες βαθμολογίες στη γραπτή εξέταση, να καταχτούν πολύ πιο ψηλά αφού σε αυτούς αναγνωρίστηκε η εκπαιδευτική τους προϋπηρεσία.
Το εντελώς παράλογο της πιο πάνω διαδικασίας είναι το γεγονός ότι η εκπαιδευτική μας προϋπηρεσία αναγνωρίζεται στον κατάλογο διοριστέων και κάθε χρόνο μας πιστώνονται κανονικά οι μονάδες.
Με ποια λογική και στη βάση ποιας τεκμηρίωσης η ίδια ακριβώς προϋπηρεσία στον έναν κατάλογο να αναγνωρίζεται και στον άλλο να μην αναγνωρίζεται;
Πώς είναι δυνατό η ίδια νομοθεσία, με το ίδιο λεκτικό, στον έναν κατάλογο να ερμηνεύεται με διαφορετικό τρόπο από τον άλλον κατάλογο;
Πώς εξηγείται το εξής παράδοξο: Αν ενταχθούμε στη Μέση Εκπαίδευση μέσω του πίνακα διοριστέων, η προϋπηρεσία μου να θεωρείται πλεονέκτημα, και αν ενταχθώ μέσω του πίνακα διορισμών, να μη θεωρείται;
Μιλώντας με κάποιους βουλευτές μάς λέχθηκε ότι το πρόβλημα προήλθε από το γεγονός ότι η νομοθεσία προβλέπει την κατάθεση κανονισμών τους οποίους όμως το Υπουργείο Παιδείας ξέχασε να καταθέσει.
Στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή όταν συζητήθηκε το θέμα, αναγνωρίστηκε η αδικία σε βάρος μας.
Πληροφορίες που έφτασαν κοντά μας αναφέρουν ότι κάποιοι βουλευτές είναι έτοιμοι να μας βοηθήσουν. Έχουν ετοιμάσει πρόταση νόμου η οποία όμως προσκρούει στην πεισματική άρνηση του προέδρου της επιτροπής να συζητηθεί.
Αν ισχύει κάτι τέτοιο, τότε αντιλαμβάνεστε ότι κάποιοι άνθρωποι θα χάσουν την ευκαιρία τους να διοριστούν από μια γκάφα του υπουργείου και από το πείσμα ενός ανθρώπου.
Διαφήμισαν έναν νέο τρόπο εισδοχής στην εκπαίδευση. Μας ζήτησαν να υποβληθούμε στη διαδικασία των γραπτών εξετάσεων. Εμείς επενδύσαμε σε αυτό το σύστημα, εργαστήκαμε σκληρά, πετύχαμε στις εξετάσεις και στο τέλος θα χάσουμε την ευκαιρία να διοριστούμε από ένα λάθος του ίδιου του υπουργείου.
http://www.philenews.com/koinonia/epistoles/article/534471/neo-systima-diorismon-apo-ti-mia-ggafa-stin-alli

 

Pde.gr, © 2005 - 2018

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 28232
  • Τελευταία: kmitrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 954656
  • Σύνολο θεμάτων: 16666
  • Σε σύνδεση σήμερα: 258
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 25
Επισκέπτες: 227
Σύνολο: 252

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.