*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά  (Αναγνώστηκε 461069 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1723
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2436 στις: Απρίλιος 19, 2024, 07:43:34 πμ »

Το μόνο που έχω βρει για τα οργανικά κενά τοποθέτησης είναι το παρακάτω από την εγκύκλιο Αρ.Πρωτ.177284/Ε2/22-10-2018:
Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ ΄ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α΄ ανάθεση, ανεξαρτήτως αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναλαμβάνοντας το μάθημα ως Β΄ ανάθεση ή έχοντας δεύτερη ειδικότητα.
η 177284/Ε2 δεν αναφερει αυτο που γραφεις και το οποιο ειναι αυτο που λαμβανουν υποψη τους τα πυσδε για να δωσουν, κατ' ελαχιστο,  οργανικο κενό σε σχολικη μοναδα, παρά μονο επικαλειται τις 2 βασικες/κλασσικες/χιλιοειπωμενες 84582/δ2 (εκ παραδρομης την γραφουν ως Ε2 ενω ειναι του Δ2)  και 137644/Ε1.
Η  84582 γραφει, οπως σου ειπα και στην προηγ ανάρτησή μου, στη σελ 4 αυτο που νόμιζες πως έγραφε η 177284.


Αυτά όμως που παρέθεσες αναφέρονται στα οργανικά κενά των μεταθέσεων και όχι στα οργανικά κενά τοποθέτησης.
Ξαναλεω,
στο αρ 15 του πδ 50 γραφει
"...1. Οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (τα κενα που ανακοινωσε η δδε πειραια αναφερονταν σε αυτη τη διαδικασια)  γίνονται ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων, με βάση τις κενές θέσεις του άρθρου 4 αυτού του Π.Δ. και τις τυχόν δημιουργούμενες κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων..".
δηλ το αρθρο 15 αναφερεται στη διαδικασια των βελτιωσεων  και μας λεει οτι αυτη η διαδικασια γινεται με βαση τις κενες θεσεις του αρθρου 4 και οι οποιες κενες θεσεις ειναι αυτες με βαση τις οποιες γινονται οι μεταθεσεις. Επομενως υπαρχει σαφεστατη διασυνδεση των 2 διαδικασιων δηλ του τροπου υπολογισμου των κενων για μεταθεση και των κενων/σχολειο.

Το μεχρι στιγμης συμπερασμα:
 η διαδικασια και ο τροπος υπολογισμου των οργανικων κενων για τις βελτιωσεις,  στηριζεται στον τροπο υπολογισμου των οργανικων θεσεων για μεταθεση,

Και ποιος ειναι αυτος o τροπος?
σελ 3 της
19644/Ε2 =

"Τα αλγεβρικά αθροίσματα των στηλών 4α και 4β του πίνακα Β΄ θα διαιρεθούν με το είκοσι (20) και το πηλίκο θα γραφεί αντίστοιχα στο 5α ή 5β. Υπόλοιπο ωρών του υποχρεωτικού ωραρίου κάτω του δώδεκα (12) δε λαμβάνεται υπόψη".
Και να στο πω κι αλλιως:
κακως εχει δημιουργηθει η εντυπωση σε πολλους συναδελφους οτι το οργανικο κενο για τοποθετηση σε σχολειο = ελλειμμα 12 ωρων και το οργανικο για μεταθεση = -20.
Ουσιαστικα μία, ενιαία και αδιαιρετη,  ειναι η διαδικασια. Και εννοω οτι η δημιουργια και των 2 ειδων κενού (για μεταθεση και για βελτιωση) απαιτει το ιδιο ελλειμμα δηλ ελλειμμα 20 ωρων. Απλως οταν μενει στο υπολοιπο της διαιρεσης το 12ωρο τοτε προστιθεται εξτρα 1 ακομα κενο.
Η μονη διαφορα στην αντιστοιχη διαιρεση δηλ στη διαιρεση για τον υπολογισμο οργανικου κενου για μεταθεση και κενου για οργανικη τοποθετηση σε σχολειο, ειναι οτι οταν υπολογιζουμε το οργανικο κενο για μετάθεση διαιρουμε μεν με το 20 , ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΔΙΑΙΡΕΣΗ του υπολογισμού οργανικου κενου στο σχολειο, αλλα ενω ο αριθμητης του κλασματος στην περιπτωση των μεταθεσεων ειναι το ελλειμμα ωρων ολης της ομαδας, στην περιπτωση των οργανικων/σχολειο ειναι το ελλειμμα του συγκεκριμένου σχολειου.
ή να το πω ακομα πιο αλλιως και μπακαλιστικα:
τα μελη του πυσδε (και το εχω δει να γινεται στη δικη μου δδε) οταν υπολογιζουν ελλειμματα/οργανικα κενα ανα σχολειο για τις βελτιωσεις, ξεκινουν το μετρημα του ελλειμματος ωρων απο το 1 και δεν σταματανε, οπως εσυ νομιζεις,  στο 12 για να καταγραψουνε κενο στον πινακα του συγκεκριμενου σχολειου, παρα συνεχιζουν το μετρημα 13,14 κλπ μεχρι να φτασουν στο 20 για να δωσουν το 1 κενο. Εαν συνεχιζει να υπαρχει ελλειμμα ωρων τοτε συνεχιζουν το μετρημα 21, 22 κλπ και αν φτασουν στο 31 δεν δινουν αλλο κενο. Αν ομως φτασουν στο 32 δινουν ακομα 1 (εξτρα) κενο. Εαν παρ ολα αυτα συνεχιζουν να υπαρχουν κι αλλες ωρες ακαλυπτες, τοτε δε σταματανε το μετρημα στο 32 για να δωσουν κενο, αλλα συνεχιζουν στο 33, 34 κλπ μεχρι να φτασουν στο -40 για να δωσουν το 2ο κενό (Και οχι στο -32).
ΤΕΛΙΚΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ (και δεν εχω να προσθεσω κατι αλλο επ΄ αυτου)=
Ενιαια και αδιαιρετη ειναι η διαδικασια οπως ενιαιος και αδιαιρετος ειναι ο διαιρετης του κλασματος δηλ το 20 ειτε αναφερομσστε σε υπολογισμο κενου για μεταθεση ειτε για κενο/σχολειο.
Όπως ακριβώς -20 είναι το όριο για οργανικό κενό μετάθεσης το ίδιο ακριβώς είναι κ το οργανικό κενό για τοποθέτηση σε σχολείο . Ομοίως, όπως με -12 δίνεται κενό για τοποθέτηση σε σχολείο,  το ίδιο ακριβώς γίνεται κ στην περίπτωση μεταθέσεων δηλ αρκεί το -12 για ν δοθεί κενό μεταθεσης
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 19, 2024, 03:48:39 μμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:11:10 »

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2437 στις: Απρίλιος 19, 2024, 09:23:49 πμ »
Στην περίπτωση που υπάρχει ένα και μοναδικό κενό 12 ωρών σε ένα σχολείο δίνεται για βελτίωση ή οριστική τοποθέτηση.
Έτσι δεν είναι;
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος DIMIS3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2438 στις: Απρίλιος 19, 2024, 09:30:50 πμ »
Ναι, έτσι είναι. 12 ώρες απαιτούνται για ένα οργανικό κενό

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2439 στις: Απρίλιος 19, 2024, 09:32:23 πμ »
Ναι, έτσι είναι. 12 ώρες απαιτούνται για ένα οργανικό κενό
Απλά για να δοθούν δύο οργανικά πρέπει να έχει 20+12 και όχι 12+12.
Οκ. Ευχαριστώ
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:11:10 »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1723
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2440 στις: Απρίλιος 19, 2024, 09:37:00 πμ »
Απλά για να δοθούν δύο οργανικά πρέπει να έχει 20+12 και όχι 12+12.
Οκ. Ευχαριστώ
αυτο ακριβως εξηγουσα σε προηγ αναρτηση δηλ το πυσδε δεν μετραει απο το 1 μεχρι το 12 δινοντας 1 οργανικο κενο και στη συνεχεια μηδενιζει το κοντερ για να ξανα μετρησει απο το 1 μεχρι το 12 για το δευτερο, παρά διαιρει το ελλειμμα ωρων/σχολειο με το 20 και αν το πηλικο βγει ισο ή μεγαλυτερο του 0,6 δινει 1 κενο αν βγει ισο ή μεγαλυτερο του 1,6 δινει δυο κενα. Κακως λοιπον θεωρειται ως σημειο αναφορας της διαιρεσης το 12. Ο παρονομαστης τοy κλασματος  ηταν και ειναι σταθερα το 20 για οποιουδηποτε ειδους (μεταθεσης/βελτιωσης/οριστικ τοποθετησης) οργανικο κενο,
Επομενως 20 ωρες απαιτουνται για 1 οργανικο κενο και κατ ελαχιστο 12 εαν και εφοσον ομως υπαρχει υπολοιπο στη διαιρεση
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 19, 2024, 10:24:37 πμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1723
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2441 στις: Απρίλιος 19, 2024, 10:53:22 πμ »
Και επίσης ναι, αυτή η 2η συνθήκη για τον ΠΕ04 (τουλάχιστον -12 ώρες στο σύνολο του ΠΕ04) πού αναφέρεται;
https://dide-peiraia.att.sch.gr/images/stories/pysde/2024/announcements/pysde-oristikh-veltiwsh-2024-epexhghseis.pdf
Αν η απορια σου σε σχεση με την ανωτερω αναρτηση βρισκεται στο σημειο 5 του εγγράφου που αναφερει οτι

"5. Για τον κλάδο ΠΕ04 ισχύουν τα εξής:
Οργανικό κενό στην ειδικότητα υφίσταται ΜΟΝΟ αν ταυτόχρονα υπάρχει κενό στο σύνολο του κλάδου",

θα σου ελεγα τα εξης:
Γενικα το συγκεκριμενο εγγραφο αναφερεται στην φαση Β των βελτιωσεων.
Η συγκεκρ προταση αναφερεται στο πινακακι με το παραδειγμα 1 οπου υπαρχει κενο 21 ωρων στους χημικους και το οποιο δε θα δινονταν στην φαση των βελτιωσεων για καλυψη απο χημικο,  λογω του οτι στο συνολο του κλαδου καλύπτεται (βλ ενιαια αντιμετωπιση των πε04) απο τις αλλες ειδικοτητες. Σα να σου λεει δηλ το πυσδε
"μα αν δωσω το κενο και ερθει χημικος, τι θα απογινουν τα πλεονασματα φυσικων κ βιολογων στο συγκεκρ σχολειο? θα χρειαστουν μετακινησεις εκπκων, γεγονος που προκαλει δυσλειτουργιες σχεδον σε ολους (+ στα ωρολογια των αλλων σχολειων)..Ας το αφησουμε ακαλυπτο και θα το καλυψουν με Β αναθεσεις φυσικοι/βιολογοι του σχολειου..".

Και θα εθετε στο συγκεκρ πυσδε η ενωση χημικων (οπως κατα καιρους εκανε και κανει η ενωση βιολογων) το εξης ερωτημα:

"σε ποιο σημειο της νομοθεσιας προβλεπεται κυριοι του πυσδε,  να μη δωσετε για βελτιωση το κενο των χημικων? ισα -ισα η 84582/δ2 αναφερει οτι με 12 ωρες κατ ελαχιστο πρεπει να δοθιε κενο..".

Οντως (απο οσο γνωριζω) δεν αναφερεται πουθενα στη νομθεσια μια σχετικη προβλεψη που να δινει το διαιωμα στο πυσδε να ΜΗΝ δωσει το κενο. Πιθανολογω ομως οτι το πυσδε θα απαντουσε σε ενα τετοιο ερωτημα με το εξης σκεπτικο:

" μα καλυπτομαστε απο την 111364/Ε2 που αναφερεται στην ενιαια αντιμετωπιση"

Επισης πιαθνολογω οτι η ενωση χημικων θα ανταπαντουσε:

"μα καλα μας δουλευετε??αυτη η εγκυκλιος ειναι οριοθετημενη αποκλειστικα για την Α φαση της κρισης/αρσης υπεραριθιων και οχι για τη φαση των βελτιωσεων..".

Πιθανη 2η ανταπαντηση πυσδε:

"ως ανεξαρτητο γνωμοδοτικο οργανο δινουμε διασταλτικη ερμηνεια της ανωτερω εγκυκλιου και για τη φαση των βελτιωσεων , προκειμενου να διασφαλιστει το ευρυθμο της λειτοπυργιας των σχολειων αρμοδιότητάς μας.."
και καπου εκει μαλλον θα εληγε το ζητημα.

υγ. οι προαναφερομενοι διαλογοι δεν ειναι εικονικη πραγματικοτητα ή τουλαχιστον ενα μερος τους

Αποσυνδεδεμένος eme

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2442 στις: Απρίλιος 20, 2024, 03:23:40 μμ »
Νεοδιόριστος του '23 δεν έκανε Οριστική Υποβολή τον Οκτώβρη στην αίτηση οριστικής τοποθέτησης και το όνομά του δεν είναι τώρα στους πίνακες που βγήκαν (ούτε και τα μόρια φαίνονται κάπου). Οπότε δεν έχει το δικαίωμα να κάνει επιλογή των σχολείων στην πλατφόρμα teachers minedu για οριστική τοποθέτηση.

Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Από άλλες πηγές ακούω ότι αυτός που δεν έκανε Οριστική Υποβολή θα διαλέξει τελευταίος, από άλλες πηγές ότι θα ενταχθεί με κάποιο τρόπο και θα διαλέξει κανονικά οργανική (βάσει της κατάταξής του αν είχε κάνει υποβολή). Θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει επίσημη οδηγία.


Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2443 στις: Απρίλιος 20, 2024, 04:00:23 μμ »
https://dide-peiraia.att.sch.gr/images/stories/pysde/2024/announcements/pysde-oristikh-veltiwsh-2024-epexhghseis.pdf
Αν η απορια σου σε σχεση με την ανωτερω αναρτηση βρισκεται στο σημειο 5 του εγγράφου που αναφερει οτι

"5. Για τον κλάδο ΠΕ04 ισχύουν τα εξής:
Οργανικό κενό στην ειδικότητα υφίσταται ΜΟΝΟ αν ταυτόχρονα υπάρχει κενό στο σύνολο του κλάδου",

θα σου ελεγα τα εξης:
Γενικα το συγκεκριμενο εγγραφο αναφερεται στην φαση Β των βελτιωσεων.
Η συγκεκρ προταση αναφερεται στο πινακακι με το παραδειγμα 1 οπου υπαρχει κενο 21 ωρων στους χημικους και το οποιο δε θα δινονταν στην φαση των βελτιωσεων για καλυψη απο χημικο,  λογω του οτι στο συνολο του κλαδου καλύπτεται (βλ ενιαια αντιμετωπιση των πε04) απο τις αλλες ειδικοτητες. Σα να σου λεει δηλ το πυσδε
"μα αν δωσω το κενο και ερθει χημικος, τι θα απογινουν τα πλεονασματα φυσικων κ βιολογων στο συγκεκρ σχολειο? θα χρειαστουν μετακινησεις εκπκων, γεγονος που προκαλει δυσλειτουργιες σχεδον σε ολους (+ στα ωρολογια των αλλων σχολειων)..Ας το αφησουμε ακαλυπτο και θα το καλυψουν με Β αναθεσεις φυσικοι/βιολογοι του σχολειου..".

Και θα εθετε στο συγκεκρ πυσδε η ενωση χημικων (οπως κατα καιρους εκανε και κανει η ενωση βιολογων) το εξης ερωτημα:

"σε ποιο σημειο της νομοθεσιας προβλεπεται κυριοι του πυσδε,  να μη δωσετε για βελτιωση το κενο των χημικων? ισα -ισα η 84582/δ2 αναφερει οτι με 12 ωρες κατ ελαχιστο πρεπει να δοθιε κενο..".

Οντως (απο οσο γνωριζω) δεν αναφερεται πουθενα στη νομθεσια μια σχετικη προβλεψη που να δινει το διαιωμα στο πυσδε να ΜΗΝ δωσει το κενο. Πιθανολογω ομως οτι το πυσδε θα απαντουσε σε ενα τετοιο ερωτημα με το εξης σκεπτικο:

" μα καλυπτομαστε απο την 111364/Ε2 που αναφερεται στην ενιαια αντιμετωπιση"

Επισης πιαθνολογω οτι η ενωση χημικων θα ανταπαντουσε:

"μα καλα μας δουλευετε??αυτη η εγκυκλιος ειναι οριοθετημενη αποκλειστικα για την Α φαση της κρισης/αρσης υπεραριθιων και οχι για τη φαση των βελτιωσεων..".

Πιθανη 2η ανταπαντηση πυσδε:

"ως ανεξαρτητο γνωμοδοτικο οργανο δινουμε διασταλτικη ερμηνεια της ανωτερω εγκυκλιου και για τη φαση των βελτιωσεων , προκειμενου να διασφαλιστει το ευρυθμο της λειτοπυργιας των σχολειων αρμοδιότητάς μας.."
και καπου εκει μαλλον θα εληγε το ζητημα.

υγ. οι προαναφερομενοι διαλογοι δεν ειναι εικονικη πραγματικοτητα ή τουλαχιστον ενα μερος τους
Σωστά το σενάριο είναι εμπνευσμένο από την πραγματικότητα. Αν ενδιαφέρεστε για λεπτομέρειες τελικά κενά σαν αυτό του χημικού δόθηκαν για οριστική τοποθέτηση δημιουργώντας τελικά υπεραριθμια! Και προπερσι και πέρσι σε περιοχές που δεν θα αποκαλύψω. Λίγα. Θα γίνει και φέτος. Τα ΠΥΣΔΕ όμως γνώριζαν ότι το πλεόνασμα στα αλλά πε04 αντιστοιχούσε σε διευθυντές και μακροχρόνια αποσπασμένους άρα δεν ήταν λειτουργικό πλεόνασμα και το σχολείο θα λειτουργούσε κανονικα με όλες τις ειδικότητες πε04.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1723
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2444 στις: Απρίλιος 20, 2024, 04:07:12 μμ »
Νεοδιόριστος του '23 δεν έκανε Οριστική Υποβολή τον Οκτώβρη στην αίτηση οριστικής τοποθέτησης και το όνομά του δεν είναι τώρα στους πίνακες που βγήκαν (ούτε και τα μόρια φαίνονται κάπου). Οπότε δεν έχει το δικαίωμα να κάνει επιλογή των σχολείων στην πλατφόρμα teachers minedu για οριστική τοποθέτηση.

Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Από άλλες πηγές ακούω ότι αυτός που δεν έκανε Οριστική Υποβολή θα διαλέξει τελευταίος, από άλλες πηγές ότι θα ενταχθεί με κάποιο τρόπο και θα διαλέξει κανονικά οργανική (βάσει της κατάταξής του αν είχε κάνει υποβολή). Θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει επίσημη οδηγία.
στο πδ 50/96 αρ 15 παρ 3 εως 6 αναφερεται η διαδικασια και ειδικοτερα στην παρ 7 αναφερει
"Τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια με ανακοίνωσή τους, καλούν όλους τους εκπαιδευτικούς που υπέβαλλαν αίτηση για μετάθεση ή δήλωση για οριστική τοποθέτηση, καθώς και εκείνους που μετατέθηκαν από άλλες περιοχές να υποβάλλουν ...κλπ".
Λογικο ειναι λοιπον, με βαση τις 3 εως 6, να μην μπει σε αυτους τους πινακες οποιος δεν εχει καταθεσει αιτηση και ως εκ τουτου δεν θα του επιτραπει να υποβαλλει δηλωση προτιμησης σχολειων και να συνδιεκδικησει με βαση τα μορια του οργανικη θεση. Αν τυχον συμβει αυτο τοτε οποιος εκπκος θιγει θα υποβαλλει ενσταση , εφοσον θα χει χασει θεση απο εκπκο που δεν υπηρχε στους πινακες. Και η ενσταση δεν μπορει παρα να γινει αποδεκτη. Επειδη ομως, συμφωνα με την 137644/ε1, δε νοείται να υπάρχουν οργανικά κενά σε μία ειδικότητα και, παράλληλα, εκπαιδευτικοί της ίδιας ειδικότητας στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ, θα τοποθετηθει για το συμφερον της υπηρεσιας στις υπολοιπες κενες θεσεις (οι εχοντες τα λιγοτερα μορια στα σχολεια με τις περισσοτερες μοναδες Δυσμενων συνθηκων).
Η δδε δυτ θεσσαλ το αναφερει αλλωστε σε μια  σχετικη ανακοινωση
https://srv-dide-v.thess.sch.gr/portal/mainmenu-179/11648-epeigon-diloseis-topothetisis-ekpaideftikon-genikis-paideias-apo-metathesi-veltiosi-oristiki-topothetisi
" Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και δε κατέθεσαν αίτηση για οριστική τοποθέτηση (και δε βρίσκονται στον πίνακα μορίων αιτήσεων βελτίωσης-οριστικής τοποθέτησης) δεν έχουν δικαίωμα να καταθέσουν δήλωση τοποθέτησης σε σχολεία και θα περιληφθούν μόνο στη φάση τοποθετήσεων για το συμφέρον της υπηρεσίας"
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 20, 2024, 04:11:55 μμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος eme

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2445 στις: Απρίλιος 20, 2024, 04:49:12 μμ »
ΟΚ, και δίνω συγκεκριμένο παράδειγμα.

Εκπ/κός Α 60 μόρια
Εκπ/κός Β 50 μόρια

Ο εκπ/κός Α δεν υπέβαλε αίτηση τοποθέτησης. Ο Β υπέβαλε. Και οι δύο επιθυμούν το 1ο Δημοτικό, ενώ υπάρχει και το 2ο Δημοτικό.  Έτσι ο Β στην αίτηση του έβαλε την εξής σειρά:

Αίτηση Β:
1ο Δημοτικό
2ο Δημοτικό

Μετά από όλες τις διαδικασίες και τυχόν ενστάσεις ποιος θα τοποθετηθεί στο 1ο Δημοτικό και ποιος στο 2ο, το νέο σχολικό έτος;

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1723
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2446 στις: Απρίλιος 20, 2024, 04:54:55 μμ »
ΟΚ, και δίνω συγκεκριμένο παράδειγμα.

Εκπ/κός Α 60 μόρια
Εκπ/κός Β 50 μόρια

Ο εκπ/κός Α δεν υπέβαλε αίτηση τοποθέτησης. Ο Β υπέβαλε. Και οι δύο επιθυμούν το 1ο Δημοτικό, ενώ υπάρχει και το 2ο Δημοτικό.  Έτσι ο Β στην αίτηση του έβαλε την εξής σειρά:

Αίτηση Β:
1ο Δημοτικό
2ο Δημοτικό

Μετά από όλες τις διαδικασίες και τυχόν ενστάσεις ποιος θα τοποθετηθεί στο 1ο Δημοτικό και ποιος στο 2ο, το νέο σχολικό έτος;
o Β στο 1ο και ο Α στο 2ο εαν κι εφοσον, μετα ΚΑΙ απο τις 3 φασεις τοποθετησεων δηλ στη φαση των εναπομειναντων κενων, εχει μεινει αζητητο αυτο το σχολειο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 444
Σύνολο: 445

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.