*

Αποστολέας Θέμα: Μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς - Αρχή με επιστολή  (Αναγνώστηκε 71882 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΣΦΑΛΜΑ !

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 308
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #294 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 10:24:44 μμ »
Σε λάθος κατεύθυνση πορεύεσαι...με λάθος εκφράσεις.....
  Νόμιμος και μόνιμος απ' ότι κατάλαβα.... Κλείσε πρώτα δεκαετία στην αναπλήρωση και τότε θα έχεις δικαίωμα να μιλάς....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #295 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 10:26:25 μμ »
Εργάζονται ((χοντρικά) 20000 αναπληρωτές ενώ στους πίνακες είναι εγγεγραμμένοι 70000. Αν υποθέσουμε πως οι 20000 είναι οι βολεμένοι, δε νομίζεις πως ανάμεσα στις 400 υπογραφές και στους άλλους μη βολεμένου; 50000 υπάρχει χαοτική απόσταση; Δεν είναι λοιπόν η βόλεψη κάποιων. Νομίζω την πιο σωστή ερμηνεία έκανε ο aspinoulas για τον μικρό αριθμό υπογραφών. Υπάρχει και απογοήτευση πως δε θα γίνει τίποτα με τις υπογραφές και μόνο και καχυποψία πως ότι γίνεται είναι για να καρπωθούν τα οφέλη μιας κίνησης αυτοί της οποίας ηγούνται. Τόσο απλά....
Η κύρια αιτία για τις 400 υπογραφές είναι το ότι η επιστολή δεν έγινε γνωστή στο 90% αυτών των χιλιάδων που αναφέρεις. Το ποσοστό είναι ενδεικτικό αλλά απόλυτα φυσιολογικό.

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #296 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 10:39:30 μμ »
  Νόμιμος και μόνιμος απ' ότι κατάλαβα.... Κλείσε πρώτα δεκαετία στην αναπλήρωση και τότε θα έχεις δικαίωμα να μιλάς....
Με επιβεβαιωνεις πλήρως.......Σε λάθος κατεύθυνση πορεύεσαι...με λάθος εκφράσεις.....
Δυστυχώς για σένα εργάστηκα μια ολόκληρη δεκαετία ως αναπληρωτής....   όμως το δικαίωμα να σχολιάσω δεν το έλαβα από αυτό το γεγονός...αλλά από τις απαράδεκτες απόψεις σου περί εκτέλεσης καθηκόντων κλπ....Σύνελθε.....
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 15, 2017, 10:51:57 μμ από ΝΟΜΙΜΟΣ »
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος fiore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1323
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #297 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 11:04:05 μμ »
Παρόλο που στείλαμε σε όλες τις διευθύνσεις της βθμιας την επιστολή για να περάσει στους εκπαιδευτικούς, αυτό δεν έγινε. Δεν είναι όμως παράξενο. Δεν αφήνουν όλα τα μέιλ να περάσουν στους εκπαιδευτικούς και πόσο το δικό μας που δεν είναι κάποιου συλλόγου.

Ας κάνουμε λοιπόν μία τελευταία προσπάθεια και την Κυριακή το βράδυ να τη στείλουμε αν συμφωνείτε.

ναι αλλά συνάδελφε είμαστε συνάδελφοι εκπαιδευτικοί και θέλαμε νατονίσουμε κάποια προβλήματα δεν υπήρχαν προσβλητικά σχόλια. δεν μπορεί να μας στέλνουν διάφορα μαιλ από φορείς για σεμινάρια, κατάρτιση, μαστερ που πολλές φορες είναι ιδιωτικά και να μην προωθούν για ενημέρωση το κείμενο και ο κάθε συνάδελφος διαβάζονταςαν ήθελε υπέγραφε. εδώ στέλνουνκαι ερωτηματολόγια για μαστερ ...τώρα δηλαδή τι θέλουν να πούμε φόρα δεν προωθούν ψήφισμα για τα προβλήματά μας σε συναδέλφους για ενημέρωση

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #298 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 11:17:47 μμ »
ναι αλλά συνάδελφε είμαστε συνάδελφοι εκπαιδευτικοί και θέλαμε νατονίσουμε κάποια προβλήματα δεν υπήρχαν προσβλητικά σχόλια. δεν μπορεί να μας στέλνουν διάφορα μαιλ από φορείς για σεμινάρια, κατάρτιση, μαστερ που πολλές φορες είναι ιδιωτικά και να μην προωθούν για ενημέρωση το κείμενο και ο κάθε συνάδελφος διαβάζονταςαν ήθελε υπέγραφε. εδώ στέλνουνκαι ερωτηματολόγια για μαστερ ...τώρα δηλαδή τι θέλουν να πούμε φόρα δεν προωθούν ψήφισμα για τα προβλήματά μας σε συναδέλφους για ενημέρωση
Το σκέφτηκα και εγώ αυτό όμως είναι πρακτική τους αυτή ίσως να συναινούν και οι συνδικαλιστές, δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε περισσότερο. Να μην αποκλείουμε πάντως και περίπτωση spam με την μαζική αποστολή.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 15, 2017, 11:20:26 μμ από sikat »

Αποσυνδεδεμένος ΣΦΑΛΜΑ !

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 308
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #299 στις: Φεβρουάριος 16, 2017, 12:00:26 πμ »
Με επιβεβαιωνεις πλήρως.......Σε λάθος κατεύθυνση πορεύεσαι...με λάθος εκφράσεις.....
Δυστυχώς για σένα εργάστηκα μια ολόκληρη δεκαετία ως αναπληρωτής....   όμως το δικαίωμα να σχολιάσω δεν το έλαβα από αυτό το γεγονός...αλλά από τις απαράδεκτες απόψεις σου περί εκτέλεσης καθηκόντων κλπ....Σύνελθε.....
  Το δεδομένο ότι ως αναπληρώτρια δεν μπορώ να ζητήσω μετάθεση,το δεδομένο ότι κάθε χρόνο αναπληρώνω τα....βύσματα των μονίμων,το δεδομένο ότι δεν παίρνω τα μόρια  όπως και τα ένσημα ολόκληρης της χρονιάς,το δεδομένο ότι κάθε καλοκαίρι είμαι άνεργη,το δεδομένο ότι αν για λόγους υγείας λείψω από το σχολείο πάνω από δεκαπέντε μέρες απολύομαι,το δεδομένο ότι δεν μπορώ να κάνω κανέναν προγραμματισμό αφού κάθε χρόνο είμαι από τη μια ραχούλα στην άλλη,το δεδομένο ότι η προσωπική μου ζωή έχει εγκλωβιστεί σ' ένα σαββατοκύριακο που τρέχω σαν το Βέγγο.... Αν όλα αυτά τα δεδομένα για σένα είναι ασήμαντες λεπτομέρειες,τότε είναι η σειρά μου να σου πω σύνελθε.... Και φυσικά όλοι γνωρίζουμε ότι οι εκπαιδευτικοί που μένουν σε ένα σχολείο από τριετία και πάνω σαφώς και είναι πιο δημιουργικοί από τους αναπληρωτές που αλλάζουν σχολείο κάθε χρόνο καθώς μέχρι να προσαρμοστούν στη ραχούλα η μισή χρονιά έχει φύγει και φτου κι απ' την αρχή.... Κι εγώ θα ήθελα να γνωρίζω ήδη από τον Ιούνη,όπως όλοι οι μόνιμοι ,που θα είμαι τον Σεπτέμβρη και να μην τρέχω να τα προλάβω όλα τελευταία στιγμή με την ψυχή στο στόμα.... Τέλος,είναι περιττό να μιλήσω για το δυσβάσταχτο οικονομικό κόστος των συχνών μετακομίσεων και μετακινήσεων που επωμίζονται κυρίως οι αναπληρωτές.... Η λάντζα του συστήματος.... Σε αντίθεση με τους μόνιμους που αρπάζουν στην κυριολεξία τα φιλέτα των κενών.... Όσο για το ποιός εκτελεί πλημμελώς τα καθήκοντά του ψάξε να το βρεις σε όσους δουλεύουν δίπλα στο σπίτι τους και ξεχρεώνουν την οργανική τους μετά από δεκαοχτώ χρόνια.... Να περάσουν πρώτα τα παιδιά στο πανεπιστήμιο και έπειτα.... Οικογενειάρχες άνθρωποι!!!!.... Και όποιος δεν είναι οικογενειάρχης στη ραχούλα.... Για πες μου σε ποιά άλλη ευρωπαική χώρα συμβαίνουν όλα αυτά τα....ευτράπελα περί οικογένειας εκτός απ' το Ελλάντα....
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 16, 2017, 12:14:54 πμ από Σάμι »

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #300 στις: Φεβρουάριος 16, 2017, 12:12:07 πμ »
Το δεδομένο ότι καλύπτεις μόνιμους που αλλού είναι η οργανική τους και αλλού αρμενιζουν. Ορθώς λέγεις σ όλα.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #301 στις: Φεβρουάριος 16, 2017, 12:19:48 πμ »
Ειλικρινά ο θεσμός του αναπληρωτή έχει γίνει μια ντροπή για την παιδεία. Δεν είναι δυνατόν να λειτουργεί έτσι η εκπαίδευση_λειτουργημα. Επιτελους να τεθεί ένα τέλος σ αυτό.Να γίνει Ασεπ ή κάποιο άλλο σύστημα; Δεν ξέρω,αλλά να λυθεί αυτό το χάλι. Και επιτέλους να υπάρξει αξιοκρατία. Μου φαίνεται ότι η ύπαρξη των αναπληρωτών γίνεται για ψηφοθηρικους σκοπούς και μόνο. Ελαστικα εργαζόμενοι άρα ελεγχομενοι.Και το ζητούμενο είναι ότι αυτό οι πολιτικοί το έχουν διαπιστώσει.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 16, 2017, 01:10:48 πμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #302 στις: Φεβρουάριος 16, 2017, 08:28:17 μμ »
Ας κάνουμε μία τελευταία προσπάθεια για να την στείλουμε στον υπουργό. Την στέλνω σε εφημερίδες όπως στο efsyn που πρόσφατα δημοσίευσε σχετικό άρθρο για την πολιτική εκμετάλλευση και την κοροϊδία σε βάρος μας.

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #303 στις: Φεβρουάριος 17, 2017, 12:45:00 μμ »
Από πότε είναι υποχρεωτική η πρακτική άσκηση σε σχολείο στο μαθηματικό; Γιατί, για να το χρησιμοποιούμε ως επιχείρημα ότι στη σχολή κάναμε όλα τα παραπάνω θα πρέπει να τα έχουν κάνει όλοι οι απόφοιτοι του αντίστοιχου τμήματος σχολής που υπάρχει σε διάφορα πανεπιστήμια. Άλλο να το διδαχθεί κάποιος ως επιλογής, κι άλλο να το έχουν διδαχθεί ΟΛΟΙ οι απόφοιτοι όλων των μαθηματικών τμημάτων.
Μη γελιόμαστε. Καθηγητική σχολή ΔΕΝ είναι καμία με την έννοια που μας συμφέρει να την εννοούμε. Και το ανέφερε και κάποιος άλλος, πως αυτό δεν είναι χθεσινό. Κοιτάξτε τον 3848.

Άμα βάζεις ΕΣΥ φωτιά στο σπίτι σου μην απορείς γιατί ...κάηκες!

Το κράτος με την τελευταία προκήρυξη του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ ορίζει ΣΑΦΩΣ ποιες θεωρούνται σχολές "καθηγητικές" δηλαδή ποιοι απόφοιτοι ποιων σχολών μπορούν να πάρουν μέρος στο διαγωνισμό. Αν τα προγράμματα σπουδών των πανεπιστημίων έχουν πρόβλημα αυτό είναι θέμα που αγορά την πολιτεία και τα πανεπιστήμια και σε καμιά περίπτωση τους αποφοίτους παλαιοτέρων ετών.

Θέλουν να χτυπήσουν το δικαίωμα στην εργασία αποσυνδέοντας αναιδώς τον τίτλο σπουδών με το δικαίωμα στην εργασία. Θέλουν να μας κάνουν να αναρωτιόμαστε αν έχουμε το δικαίωμα του διδάσκειν! Αν κάποιοι πιστεύουν ότι οι σπουδές τους είναι ελλιπείς και καλώς συμβαίνουν όσα συμβαίνουν .....τι να πω....

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #304 στις: Φεβρουάριος 17, 2017, 02:18:25 μμ »
Το δεδομένο ότι καλύπτεις μόνιμους που αλλού είναι η οργανική τους και αλλού αρμενιζουν. Ορθώς λέγεις σ όλα.
Μου αρέσει πάρα πολύ που αποδίδετε με μεγάλη ευκολία κατηγορίες και συλλογική ευθύνη. Λαμπρά...!!
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #305 στις: Φεβρουάριος 17, 2017, 02:31:19 μμ »
  Το δεδομένο ότι ως αναπληρώτρια δεν μπορώ να ζητήσω μετάθεση,το δεδομένο ότι κάθε χρόνο αναπληρώνω τα....βύσματα των μονίμων,το δεδομένο ότι δεν παίρνω τα μόρια  όπως και τα ένσημα ολόκληρης της χρονιάς,το δεδομένο ότι κάθε καλοκαίρι είμαι άνεργη,το δεδομένο ότι αν για λόγους υγείας λείψω από το σχολείο πάνω από δεκαπέντε μέρες απολύομαι,το δεδομένο ότι δεν μπορώ να κάνω κανέναν προγραμματισμό αφού κάθε χρόνο είμαι από τη μια ραχούλα στην άλλη,το δεδομένο ότι η προσωπική μου ζωή έχει εγκλωβιστεί σ' ένα σαββατοκύριακο που τρέχω σαν το Βέγγο.... Αν όλα αυτά τα δεδομένα για σένα είναι ασήμαντες λεπτομέρειες,τότε είναι η σειρά μου να σου πω σύνελθε.... Και φυσικά όλοι γνωρίζουμε ότι οι εκπαιδευτικοί που μένουν σε ένα σχολείο από τριετία και πάνω σαφώς και είναι πιο δημιουργικοί από τους αναπληρωτές που αλλάζουν σχολείο κάθε χρόνο καθώς μέχρι να προσαρμοστούν στη ραχούλα η μισή χρονιά έχει φύγει και φτου κι απ' την αρχή.... Κι εγώ θα ήθελα να γνωρίζω ήδη από τον Ιούνη,όπως όλοι οι μόνιμοι ,που θα είμαι τον Σεπτέμβρη και να μην τρέχω να τα προλάβω όλα τελευταία στιγμή με την ψυχή στο στόμα.... Τέλος,είναι περιττό να μιλήσω για το δυσβάσταχτο οικονομικό κόστος των συχνών μετακομίσεων και μετακινήσεων που επωμίζονται κυρίως οι αναπληρωτές.... Η λάντζα του συστήματος.... Σε αντίθεση με τους μόνιμους που αρπάζουν στην κυριολεξία τα φιλέτα των κενών.... Όσο για το ποιός εκτελεί πλημμελώς τα καθήκοντά του ψάξε να το βρεις σε όσους δουλεύουν δίπλα στο σπίτι τους και ξεχρεώνουν την οργανική τους μετά από δεκαοχτώ χρόνια.... Να περάσουν πρώτα τα παιδιά στο πανεπιστήμιο και έπειτα.... Οικογενειάρχες άνθρωποι!!!!.... Και όποιος δεν είναι οικογενειάρχης στη ραχούλα.... Για πες μου σε ποιά άλλη ευρωπαική χώρα συμβαίνουν όλα αυτά τα....ευτράπελα περί οικογένειας εκτός απ' το Ελλάντα....

Μάλλον δεν κατάλαβες ότι επί δέκα χρόνια υπηρέτησα σε διάφορα σχολεία ως αναπληρωτής Όσοι υπηρέτησαν ως αναπληρωτές αντιμετώπιζαν ανέκαθεν τα ίδια προβλήματα με τις άδειες κλπ. Πρέπει να καταλάβουμε ότι η νομοθεσια είναι διαφορετική όταν υπογράφουμε σύμβαση ορισμένου χρόνου...Όσο για τα φιλέτα...μάλλον δεν γνωριζεις την διαδικασία των υπερωριακών μεταβολών.


  Ξεχνάς το πιο σημαντικό απ' όλα. Ένας αναπληρωτής έχει ακριβώς τις ίδιες υποχρεώσεις με έναν μονιμά αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχει τα ίδια δικαιώματα. Επομένως μιλάμε για δύο μέτρα και δύο σταθμά και πάνω σ' αυτή την κατάφωρη αδικία ο κάθε αναπληρωτής δικαιούται να διεκδικήσει και να απαιτήσει την μονιμοποίησή του. Έτσι,ή θαπρεπε να είμαστε όλοι αναπληρωτές ή,οι αναπληρωτές να εκτελούμε πλημμελώς τα καθήκοντά μας δεδομένου ότι δεν έχουμε σε καμία περίπτωση τα ίδια δικαιώματα με τους μόνιμους και κάθε Σεπτέμβρη τρέχουμε σαν τους γύφτους από δω και από κει.... Τα ίδια ισχύουν και για τους μόνιμους;; Όχι βέβαια. Σε καμιά άλλη εποχή η ανάπληρωση δεν είχε πάρει τέτοιες διαστάσεις στο χώρο της εκπαίδευσης,τα μισά σχολεία να λειτουργούν με αναπληρωτές,όσο στην εποχή που διανύουμε,της μνημονιακής ταφόπλακας.... Τέλος,ο χώρος της αριστεράς είναι ο τελευταίος που ευθύνεται για τα πανεπιστημιακά κουρελόχαρτα....
Τα κριτήρια σου για την πλημμελή ή όχι άσκηση των καθηκόντων μας είναι πρωτοφανή και απαράδεκτα.
Η συνεχιζόμενη κρίση μας κάνει χειρότερους αντί να μας φρονηματίσει.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 17, 2017, 02:46:18 μμ από ΝΟΜΙΜΟΣ »
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #306 στις: Φεβρουάριος 17, 2017, 03:03:36 μμ »
Μάλλον δεν κατάλαβες ότι επί δέκα χρόνια υπηρέτησα σε διάφορα σχολεία ως αναπληρωτής Όσοι υπηρέτησαν ως αναπληρωτές αντιμετώπιζαν ανέκαθεν τα ίδια προβλήματα με τις άδειες κλπ. Πρέπει να καταλάβουμε ότι η νομοθεσια είναι διαφορετική όταν υπογράφουμε σύμβαση ορισμένου χρόνου...Όσο για τα φιλέτα...μάλλον δεν γνωριζεις την διαδικασία των υπερωριακών μεταβολών.

 Τα κριτήρια σου για την πλημμελή ή όχι άσκηση των καθηκόντων μας είναι πρωτοφανή και απαράδεκτα.
Η συνεχιζόμενη κρίση μας κάνει χειρότερους αντί να μας φρονηματίσει.
Επιπλέον, η κρίση κάνει και τους μόνιμους συναδέλφους χειρότερους ως λειτουργούς, αδιάφορους και οκνούς, αφού δεν ενδιαφέρονται ποιοι μαθητές θα μάθουν και ποιοι όχι, πόσα πράγματα θα μάθουν και πόσα όχι, αλλά νοιάζονται μόνο να "πέφτει" το δεκαπενθήμερο! Επιπλέον, έχουν γίνει και αντισυναδελφικοί!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #307 στις: Φεβρουάριος 17, 2017, 03:10:57 μμ »
Επιπλέον, η κρίση κάνει και τους μόνιμους συναδέλφους χειρότερους ως λειτουργούς, αδιάφορους και οκνούς, αφού δεν ενδιαφέρονται ποιοι μαθητές θα μάθουν και ποιοι όχι, πόσα πράγματα θα μάθουν και πόσα όχι, αλλά νοιάζονται μόνο να "πέφτει" το δεκαπενθήμερο! Επιπλέον, έχουν γίνει και αντισυναδελφικοί!

Από το πληκτρολόγιο το κρίνεις...που γράφεις συνεχώς όλο το 24 ωρο...εργάσιμες ώρες και μη;
Αν σου ζητήσω να το αποδείξεις εχεις τρόπο; Όλοι στο ίδιο καζάνι λοιπόν!! Ενώ οι αναπληρωτές όλοι αυτοθυσιάζονται κατά την γνώμη σου.

Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 502
Σύνολο: 502

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.156 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.