*

Αποστολέας Θέμα: Προκήρυξη Πρόσληψης Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ 2017-2018  (Αναγνώστηκε 129864 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος efang

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 147
    • Προφίλ
Επειδή ορισμένοι συνάδελφοι (ΠΕ 18.02 και ΠΕ 18.03) έσπευσαν να δημιουργήσουν εντυπώσεις (με υπερβολές και ειρωνικά σχόλια), καλό είναι να ανατρέξουν στα οριστικά αποτελέσματα των υποψηφίων ωρομισθίων εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Σ  και στις φετινές εγκρίσεις πρόσληψης (αρχικές, συμπληρωματικές, τροποποιητικές) όλων των περιφερειακών ενοτήτων πριν εκφέρουν (τεκμηριωμένα) την άποψή τους.
Μπορούν επίσης να διαβάσουν την ακόλουθη υπόθεση.
Σε ΕΠΑ.Σ μίας περιφερειακής ενότητας λειτουργούσε τμήμα Υπαλλήλων Οικονομικών Καθηκόντων (μόνο Α' τάξη και ο αριθμός των εγγεγραμμένων μαθητών ήταν 13).
Ο πρώτος σε σειρά κατάταξης στο πίνακα των πτυχιούχων ειδικότητας ΠΕ09 είχε 7.324 μόρια (απόφοιτος τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ), παιδαγωγική επάρκεια, 4ετή επαγγελματική προϋπηρεσία σε λογιστικό γραφείο / εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων που τα τελευταία 5 έτη εργάζεται στις ΕΠΑ.Σ του ΟΑΕΔ), ο πρώτος στον πίνακα ειδικότητας ΠΕ18.03 είχε 3.153 μόρια (απόφοιτος Τμήματος Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής του ΤΕΙ Κρήτης, μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, 6ετή προϋπηρεσία ως υπάλληλος τουριστικού γραφείου), ο πρώτος στον πίνακα ειδικότητας 18.02 είχε 1280 μόρια (απόφοιτος Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, μεταπτυχιακό στην Εκπαίδευση Ενηλικών και 7ετή προϋπηρεσία σε ΙΕΚ (μη τυπική εκπαίδευση - Δεν του προσμετρώνται μόρια για το συγκεκριμένο προσόν), άνεργος 14 μήνες).

Σύμφωνα με τις αναθέσεις που ίσχυαν μέχρι πριν λίγες ημέρες σε περιπτώσεις που εκπαιδευτικοί διαφορετικών κλάδων έχουν σε πρώτη ανάθεση διδασκαλίας το ίδιο μάθημα, τότε σειρά προτεραιότητας έχει εκείνος από τον κλάδο με το μεγαλύτερο αριθμό μορίων. Επομένως, ο εκπαιδευτικός ειδικότητας:
ΠΕ09 δίδασκε 13 ώρες εβδομαδιαίως (Αρχές Πολιτικής Οικονομίας - 3Ω, Εισαγωγή στη Γεν. Λογιστική - 4Ω, Τεχνική των Συναλλαγών - 2Ω, Λογιστικά Φύλλα - 4Ω),
ΠΕ18.02 2 ώρες (Σύγχρονο Περιβάλλον Γραφείου)
ΠΕ13 4 ώρες (Αστικό - Εργατικό Δίκαιο)
ΠΕ 19/20 2 ώρες (Επεξεργασία Κειμένου).

Φέτος αναμένεται να λειτουργήσει μόνο Β' τάξη. Με δεδομένα τις πρόσφατες διευκρινήσεις, γνώμονα (και μόνο ( ; ) ) τη μεγαλύτερη συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο διδασκαλίας και την παροχή συγκριτικά καλύτερης εκπαίδευσης στους μαθητές των ΕΠΑ.Σ και ότι η σειρά κατάταξης των παραπάνω εκπαιδευτικών θα παραμείνει αμετάβλητη, οι αναθέσεις θα έχουν ως εξής:
ΠΕ18.02 - 2 ώρες (Διοίκηση Επιχειρήσεων)
ΠΕ18.03 - 14 ώρες (Γενική Λογιστική - Εφαρμογές - 3Ω, Λογιστική Εταιρειών - 2Ω, Μηχανογραφημένη Λογιστική - 4Ω, Λογιστικές Εφαρμογές - 2Ω, Φορολογική Πρακτική - 2Ω, Περιβάλλον Εργασίας - Επιχειρηματικότητα -1Ω)
ΠΕ13 - 2 ώρες (Εμπορικό Δίκαιο)
ΠΕ09 - 2 ώρες (Οικονομικά Μαθηματικά)
ΠΕ06 - 1 ώρα (Αγγλική ορολογία ειδικότητας)

Όποιος συνεχίζει να βλέπει ότι οι διευκρινίσεις που δόθηκαν σχετικά με τις Α' αναθέσεις μαθημάτων (κατά προτεραιότητα!, όπως επισήμανε ο/η LiK), θα οδηγήσουν σε ένα δικαιότερο (και κυρίως αμερόληπτο) τρόπο επιλογής εκπαιδευτικών από τον προηγούμενο, παρακαλώ θερμά να με βοηθήσει να το αντιληφθώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 15, 2017, 03:32:56 πμ από efang »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος SOTOSLAV

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 162
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Επειδή ορισμένοι συνάδελφοι (ΠΕ 18.02 και ΠΕ 18.03) έσπευσαν να δημιουργήσουν εντυπώσεις (με υπερβολές και ειρωνικά σχόλια), καλό είναι να ανατρέξουν στα οριστικά αποτελέσματα των υποψηφίων ωρομισθίων εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Σ  και στις φετινές εγκρίσεις πρόσληψης (αρχικές, συμπληρωματικές, τροποποιητικές) όλων των περιφερειακών ενοτήτων πριν εκφέρουν (τεκμηριωμένα) την άποψή τους.
Μπορούν επίσης να διαβάσουν την ακόλουθη υπόθεση.
Σε ΕΠΑ.Σ μίας περιφερειακής ενότητας λειτουργούσε τμήμα Υπαλλήλων Οικονομικών Καθηκόντων (μόνο Α' τάξη και ο αριθμός των εγγεγραμμένων μαθητών ήταν 13).
Ο πρώτος σε σειρά κατάταξης στο πίνακα των πτυχιούχων ειδικότητας ΠΕ09 είχε 7.324 μόρια (απόφοιτος τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ), παιδαγωγική επάρκεια, 4ετή επαγγελματική προϋπηρεσία σε λογιστικό γραφείο / εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων που τα τελευταία 5 έτη εργάζεται στις ΕΠΑ.Σ του ΟΑΕΔ), ο πρώτος στον πίνακα ειδικότητας ΠΕ18.03 είχε 3.153 μόρια (απόφοιτος Τμήματος Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής του ΤΕΙ Κρήτης, μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, 6ετή προϋπηρεσία ως υπάλληλος τουριστικού γραφείου), ο πρώτος στον πίνακα ειδικότητας 18.02 είχε 1280 μόρια (απόφοιτος Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, μεταπτυχιακό στην Εκπαίδευση Ενηλικών και 7ετή προϋπηρεσία σε ΙΕΚ (μη τυπική εκπαίδευση - Δεν του προσμετρώνται μόρια για το συγκεκριμένο προσόν), άνεργος 14 μήνες).

Σύμφωνα με τις αναθέσεις που ίσχυαν μέχρι πριν λίγες ημέρες σε περιπτώσεις που εκπαιδευτικοί διαφορετικών κλάδων έχουν σε πρώτη ανάθεση διδασκαλίας το ίδιο μάθημα, τότε σειρά προτεραιότητας έχει εκείνος από τον κλάδο με το μεγαλύτερο αριθμό μορίων. Επομένως, ο εκπαιδευτικός ειδικότητας:
ΠΕ09 δίδασκε 13 ώρες εβδομαδιαίως (Αρχές Πολιτικής Οικονομίας - 3Ω, Εισαγωγή στη Γεν. Λογιστική - 4Ω, Τεχνική των Συναλλαγών - 2Ω, Λογιστικά Φύλλα - 4Ω),
ΠΕ18.02 2 ώρες (Σύγχρονο Περιβάλλον Γραφείου)
ΠΕ13 4 ώρες (Αστικό - Εργατικό Δίκαιο)
ΠΕ 19/20 2 ώρες (Επεξεργασία Κειμένου).

Φέτος αναμένεται να λειτουργήσει μόνο Β' τάξη. Με δεδομένα τις πρόσφατες διευκρινήσεις, γνώμονα (και μόνο ( ; ) ) τη μεγαλύτερη συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο διδασκαλίας και την παροχή συγκριτικά καλύτερης εκπαίδευσης στους μαθητές των ΕΠΑ.Σ και ότι η σειρά κατάταξης των παραπάνω εκπαιδευτικών θα παραμείνει αμετάβλητη, οι αναθέσεις θα έχουν ως εξής:
ΠΕ18.02 - 2 ώρες (Διοίκηση Επιχειρήσεων)
ΠΕ18.03 - 14 ώρες (Γενική Λογιστική - Εφαρμογές - 3Ω, Λογιστική Εταιρειών - 2Ω, Μηχανογραφημένη Λογιστική - 4Ω, Λογιστικές Εφαρμογές - 2Ω, Φορολογική Πρακτική - 2Ω, Περιβάλλον Εργασίας - Επιχειρηματικότητα -1Ω)
ΠΕ13 - 2 ώρες (Εμπορικό Δίκαιο)
ΠΕ09 - 2 ώρες (Οικονομικά Μαθηματικά)
ΠΕ06 - 1 ώρα (Αγγλική ορολογία ειδικότητας)

Όποιος συνεχίζει να βλέπει ότι οι διευκρινίσεις που δόθηκαν σχετικά με τις Α' αναθέσεις μαθημάτων (κατά προτεραιότητα!, όπως επισήμανε ο/η LiK), θα οδηγήσουν σε ένα δικαιότερο (και κυρίως αμερόληπτο) τρόπο επιλογής εκπαιδευτικών από τον προηγούμενο, παρακαλώ θερμά να με βοηθήσει να το αντιληφθώ.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 16, 2017, 11:00:56 πμ από SOTOSLAV »

Αποσυνδεδεμένος demi1982

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Είμαστε .............
    • Προφίλ
και έτσι η φαγωμάρα συνεχίζεται!!

Ποιοι άραγε τρίβουν τα χεράκια τους;

Αποσυνδεδεμένος bambams

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Επειδή ορισμένοι συνάδελφοι (ΠΕ 18.02 και ΠΕ 18.03) έσπευσαν να δημιουργήσουν εντυπώσεις (με υπερβολές και ειρωνικά σχόλια), καλό είναι να ανατρέξουν στα οριστικά αποτελέσματα των υποψηφίων ωρομισθίων εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Σ  και στις φετινές εγκρίσεις πρόσληψης (αρχικές, συμπληρωματικές, τροποποιητικές) όλων των περιφερειακών ενοτήτων πριν εκφέρουν (τεκμηριωμένα) την άποψή τους.
Μπορούν επίσης να διαβάσουν την ακόλουθη υπόθεση.
Σε ΕΠΑ.Σ μίας περιφερειακής ενότητας λειτουργούσε τμήμα Υπαλλήλων Οικονομικών Καθηκόντων (μόνο Α' τάξη και ο αριθμός των εγγεγραμμένων μαθητών ήταν 13).
Ο πρώτος σε σειρά κατάταξης στο πίνακα των πτυχιούχων ειδικότητας ΠΕ09 είχε 7.324 μόρια (απόφοιτος τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ), παιδαγωγική επάρκεια, 4ετή επαγγελματική προϋπηρεσία σε λογιστικό γραφείο / εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων που τα τελευταία 5 έτη εργάζεται στις ΕΠΑ.Σ του ΟΑΕΔ), ο πρώτος στον πίνακα ειδικότητας ΠΕ18.03 είχε 3.153 μόρια (απόφοιτος Τμήματος Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής του ΤΕΙ Κρήτης, μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, 6ετή προϋπηρεσία ως υπάλληλος τουριστικού γραφείου), ο πρώτος στον πίνακα ειδικότητας 18.02 είχε 1280 μόρια (απόφοιτος Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, μεταπτυχιακό στην Εκπαίδευση Ενηλικών και 7ετή προϋπηρεσία σε ΙΕΚ (μη τυπική εκπαίδευση - Δεν του προσμετρώνται μόρια για το συγκεκριμένο προσόν), άνεργος 14 μήνες).

Σύμφωνα με τις αναθέσεις που ίσχυαν μέχρι πριν λίγες ημέρες σε περιπτώσεις που εκπαιδευτικοί διαφορετικών κλάδων έχουν σε πρώτη ανάθεση διδασκαλίας το ίδιο μάθημα, τότε σειρά προτεραιότητας έχει εκείνος από τον κλάδο με το μεγαλύτερο αριθμό μορίων. Επομένως, ο εκπαιδευτικός ειδικότητας:
ΠΕ09 δίδασκε 13 ώρες εβδομαδιαίως (Αρχές Πολιτικής Οικονομίας - 3Ω, Εισαγωγή στη Γεν. Λογιστική - 4Ω, Τεχνική των Συναλλαγών - 2Ω, Λογιστικά Φύλλα - 4Ω),
ΠΕ18.02 2 ώρες (Σύγχρονο Περιβάλλον Γραφείου)
ΠΕ13 4 ώρες (Αστικό - Εργατικό Δίκαιο)
ΠΕ 19/20 2 ώρες (Επεξεργασία Κειμένου).

Φέτος αναμένεται να λειτουργήσει μόνο Β' τάξη. Με δεδομένα τις πρόσφατες διευκρινήσεις, γνώμονα (και μόνο ( ; ) ) τη μεγαλύτερη συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο διδασκαλίας και την παροχή συγκριτικά καλύτερης εκπαίδευσης στους μαθητές των ΕΠΑ.Σ και ότι η σειρά κατάταξης των παραπάνω εκπαιδευτικών θα παραμείνει αμετάβλητη, οι αναθέσεις θα έχουν ως εξής:
ΠΕ18.02 - 2 ώρες (Διοίκηση Επιχειρήσεων)
ΠΕ18.03 - 14 ώρες (Γενική Λογιστική - Εφαρμογές - 3Ω, Λογιστική Εταιρειών - 2Ω, Μηχανογραφημένη Λογιστική - 4Ω, Λογιστικές Εφαρμογές - 2Ω, Φορολογική Πρακτική - 2Ω, Περιβάλλον Εργασίας - Επιχειρηματικότητα -1Ω)
ΠΕ13 - 2 ώρες (Εμπορικό Δίκαιο)
ΠΕ09 - 2 ώρες (Οικονομικά Μαθηματικά)
ΠΕ06 - 1 ώρα (Αγγλική ορολογία ειδικότητας)

Όποιος συνεχίζει να βλέπει ότι οι διευκρινίσεις που δόθηκαν σχετικά με τις Α' αναθέσεις μαθημάτων (κατά προτεραιότητα!, όπως επισήμανε ο/η LiK), θα οδηγήσουν σε ένα δικαιότερο (και κυρίως αμερόληπτο) τρόπο επιλογής εκπαιδευτικών από τον προηγούμενο, παρακαλώ θερμά να με βοηθήσει να το αντιληφθώ.
Αυτό ακριβώς εννοούσα με την ανάρτησή μου, την οποία κάποιοι αντιλήφθηκαν όπως ήθελαν! Νομίζω πως θα πρέπει να κινηθούμε συλογικά και έντονα. Εάν κάποιος γράψει ένα κείμενο να το υπογράψουμε όλοι όσοι θιγόμαστε και να το στείλουμε όπου πρέπει!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος frank1972

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καλό είναι να διαβάσουμε την απόφαση πριν κάνουμε αναρτήσεις που δεν ισχείουν. Ούτε  τα μαθήματα που αναφέρονται ότι θα πάρει ο πε18.03 είναι αυτά που λέει ή απόφαση αλλά και οι ώρες που έχει  το καθέ  μάθημα είμαι διαφορετικές από αυτές που  αναφέρει ο συνάδελφος. Καλό είναι να μην αρχίσει να βρίζει ο ένας τον άλλον, θεωρώ ότι δεν αρμόζει σε εμάς.

Αποσυνδεδεμένος tinyeye

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 147
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Οι αναθεσεις εγιναν πολυ σωστα,  πρεπει να ειναι παντα προς το συμφερον των παιδιων και το επιπεδο των σπουδων τους.
he who tries to shine , dims his own light

Αποσυνδεδεμένος nikolas_pat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αυτό ακριβώς εννοούσα με την ανάρτησή μου, την οποία κάποιοι αντιλήφθηκαν όπως ήθελαν! Νομίζω πως θα πρέπει να κινηθούμε συλογικά και έντονα. Εάν κάποιος γράψει ένα κείμενο να το υπογράψουμε όλοι όσοι θιγόμαστε και να το στείλουμε όπου πρέπει!

Θα πω κάτι και δεν προσδοκώ απάντηση.. Υποθέτω πως ο καθένας θα μου απαντήσει απο την δικη του σκοπιά...
- Είμαι απόφοιτος ΤΕΙ λογιστικής Πάτρας , με ΜΒΑ, με Ασπέτε και 25ετή εργασιακή προυπηρεσία σε Α.Ε με δεσπόζουσα θέση στον ελλαδικό χώρο , με πληθώρα δημοσιευμένων ισολογισμών. 
- Επίσης έχω εργαστεί στο εξωτερικό σε LTD σε θέση λογιστηρίου. Πουθενά δε τέθηκε θέμα αν έχω τελειώσει ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Τριτοβάθμιοι τίτλοι είναι όλοι...
- Ο λόγος που γύρισα ήταν διότι μου προτάθηκε να διδάξω σε διάφορες εκπαιδευτικές δομές (3βάθμια κτλ) . Η διδακτική εμπειρία τώρα πια είναι μερικές χιλιάδες ώρες  και απο τα χέρια μου περάσαν μερικές χιλιάδες φοιτητών...
Στο διαταύτα..
Δεν κατανοώ αγκυλώσεις παρελθόντων ετών του στύλ "εσύ τελείωσες ΑΕΙ και εσύ τελείωσες ΤΕΙ κτλ...  Τον καιρό τον δικό μου στο ΤΕΙ εισάχθηκα με 16+ . Έμπαινα κάλλιστα σε ΑΕΙ ...
Εξαίρετοι συνάδελφοι ( με όλο τον σεβασμό) "απέτυχαν " στην εισαγωγή τους σε οποιοδήποτε ίδρυμα στον Ελληνικό χώρο αλλά κάναν λαμπρή καριέρα σπουδάζοντας σε άλλα ιδρύματα του εξωτερικού συμπεριλαμβανομένης και της Βουλγαρίας.  Δεν είναι εξαιρέσεις...είναι και αυτοί αγωνιστές...

Συνάδελφοι....Και εσείς των ΤΕΙ που νιώθετε "μειονεκτικά" (κακώς)
Συνάδελφοι ...Και εσείς των ΑΕΙ που νειώθετε " ..πλεονεκτικά" (κακώς)
Ο καθένας μας καταξιώνεται μέσα απο την διαδρομή του... μην τσακώνεστε... Το πνεύμα των καιρών μας αλλά και το ευρωπαικό σύστημα μας ονομάζει ίδιους...Επίπεδο 5 αν δεν απατώμαι σύμφωνα με το ευρωπαικό σύστημα σπουδών..   
Ολοι μας μπορούμε να προσθέσουμε στην εκπαιδευτική πορεία αυτών των παιδιών... ¨Εχει να κάνει με την επάρκειά μας ως εκπαιδευτές , την διαδρομή μας και την συνεχή επιμόρφωση μας ώστε να είμαστε πάντα μέσα στο σύγχρονο περιβάλλον εκπαίδευσης. Δεν μας λείπουν οι τίτλοι...Απεναντίας  μας περισσεύουν οι "απαξιωμένες και απαρχαιωμένες γνώσεις" .


Αποσυνδεδεμένος LiK

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θα πω κάτι και δεν προσδοκώ απάντηση.. Υποθέτω πως ο καθένας θα μου απαντήσει απο την δικη του σκοπιά...
- Είμαι απόφοιτος ΤΕΙ λογιστικής Πάτρας , με ΜΒΑ, με Ασπέτε και 25ετή εργασιακή προυπηρεσία σε Α.Ε με δεσπόζουσα θέση στον ελλαδικό χώρο , με πληθώρα δημοσιευμένων ισολογισμών. 
- Επίσης έχω εργαστεί στο εξωτερικό σε LTD σε θέση λογιστηρίου. Πουθενά δε τέθηκε θέμα αν έχω τελειώσει ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Τριτοβάθμιοι τίτλοι είναι όλοι...
- Ο λόγος που γύρισα ήταν διότι μου προτάθηκε να διδάξω σε διάφορες εκπαιδευτικές δομές (3βάθμια κτλ) . Η διδακτική εμπειρία τώρα πια είναι μερικές χιλιάδες ώρες  και απο τα χέρια μου περάσαν μερικές χιλιάδες φοιτητών...
Στο διαταύτα..
Δεν κατανοώ αγκυλώσεις παρελθόντων ετών του στύλ "εσύ τελείωσες ΑΕΙ και εσύ τελείωσες ΤΕΙ κτλ...  Τον καιρό τον δικό μου στο ΤΕΙ εισάχθηκα με 16+ . Έμπαινα κάλλιστα σε ΑΕΙ ...
Εξαίρετοι συνάδελφοι ( με όλο τον σεβασμό) "απέτυχαν " στην εισαγωγή τους σε οποιοδήποτε ίδρυμα στον Ελληνικό χώρο αλλά κάναν λαμπρή καριέρα σπουδάζοντας σε άλλα ιδρύματα του εξωτερικού συμπεριλαμβανομένης και της Βουλγαρίας.  Δεν είναι εξαιρέσεις...είναι και αυτοί αγωνιστές...

Συνάδελφοι....Και εσείς των ΤΕΙ που νιώθετε "μειονεκτικά" (κακώς)
Συνάδελφοι ...Και εσείς των ΑΕΙ που νειώθετε " ..πλεονεκτικά" (κακώς)
Ο καθένας μας καταξιώνεται μέσα απο την διαδρομή του... μην τσακώνεστε... Το πνεύμα των καιρών μας αλλά και το ευρωπαικό σύστημα μας ονομάζει ίδιους...Επίπεδο 5 αν δεν απατώμαι σύμφωνα με το ευρωπαικό σύστημα σπουδών..   
Ολοι μας μπορούμε να προσθέσουμε στην εκπαιδευτική πορεία αυτών των παιδιών... ¨Εχει να κάνει με την επάρκειά μας ως εκπαιδευτές , την διαδρομή μας και την συνεχή επιμόρφωση μας ώστε να είμαστε πάντα μέσα στο σύγχρονο περιβάλλον εκπαίδευσης. Δεν μας λείπουν οι τίτλοι...Απεναντίας  μας περισσεύουν οι "απαξιωμένες και απαρχαιωμένες γνώσεις" .
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6%CE%99%CE%93%CE%9F4691%CE%A92-%CE%9E%CE%92%CE%94
Η ΑΠΟΦΑΣΗ 1224/28/09.05.2017 (διευκρινήσεις που αφορούν στην Α ́ανάθεση μαθημάτων κατά προτεραιότητα σε ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς κλάδου και ειδικότητας με μεγάλη συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο διδασκαλίας) έγινε αφορμή για τις τελευταίες αναρτήσεις.

Αποσυνδεδεμένος SOTOSLAV

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 162
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οι ώρες μαθημάτων στην Β τάξη των ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ που παραδίδονται  σε ειδικότητες των ΤΕΙ (ΠΕ18.03-Λογιστικής και ΠΕ18.02-Διοίκησης Επιχειρήσεων) είναι συνολικά 10 ώρες.
Ενώ στην α ανάθεση αναφέρονται οι ειδικότητες  ΠΕ 09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΠΕ 18.02 ΚΑΙ ΠΕ 18.03(άκουσον άκουσον ειδικότητες που για το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ αναφέρονται ωσ ΤΕ στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΑΓΟΡΕΥΤΗΚΑΝ ΩΣ ΠΕ)πως μπορούν να διδάξουν τα συγκεκριμένα μαθήματα ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΣΗ -ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ- ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΤΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΟΙ ΠΕ 18.02 ΚΑΙ ΠΕ 18.03.
ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΟΡΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΟΙΑ ΒΑΣΗ ;;;
Είναι δυνατόν, άνθρωπος επιστήμονας, ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ, με πολύ περισσότερα προσόντα και μόρια σε σχέση με τις άλλες ειδκότητες να ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΣΟΥΜΕ;;;
ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ, ΠΩΣ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ με γνώμονα την παροχή της συγκριτικά καλύτερης εκπαίδευσης προς όφελος του μαθητή;;;
ΕΔΩ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΠΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΕ09 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑ ΛΟΓΙΣΤΗ ΦΟΡΟΤΕΧΝΗ Α ΤΑΞΗΣ(ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΑΔΕΙΑ) ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΜΗ ΕΠΑΡΚΗΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ <ΕΙΔΙΚΩΝ> ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ.ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΟΙ ΠΕ18.02 ΚΑΙ 18.03.
ΝΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 16, 2017, 11:02:10 πμ από SOTOSLAV »

Αποσυνδεδεμένος bambams

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θα πω κάτι και δεν προσδοκώ απάντηση.. Υποθέτω πως ο καθένας θα μου απαντήσει απο την δικη του σκοπιά...
- Είμαι απόφοιτος ΤΕΙ λογιστικής Πάτρας , με ΜΒΑ, με Ασπέτε και 25ετή εργασιακή προυπηρεσία σε Α.Ε με δεσπόζουσα θέση στον ελλαδικό χώρο , με πληθώρα δημοσιευμένων ισολογισμών. 
- Επίσης έχω εργαστεί στο εξωτερικό σε LTD σε θέση λογιστηρίου. Πουθενά δε τέθηκε θέμα αν έχω τελειώσει ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Τριτοβάθμιοι τίτλοι είναι όλοι...
- Ο λόγος που γύρισα ήταν διότι μου προτάθηκε να διδάξω σε διάφορες εκπαιδευτικές δομές (3βάθμια κτλ) . Η διδακτική εμπειρία τώρα πια είναι μερικές χιλιάδες ώρες  και απο τα χέρια μου περάσαν μερικές χιλιάδες φοιτητών...
Στο διαταύτα..
Δεν κατανοώ αγκυλώσεις παρελθόντων ετών του στύλ "εσύ τελείωσες ΑΕΙ και εσύ τελείωσες ΤΕΙ κτλ...  Τον καιρό τον δικό μου στο ΤΕΙ εισάχθηκα με 16+ . Έμπαινα κάλλιστα σε ΑΕΙ ...
Εξαίρετοι συνάδελφοι ( με όλο τον σεβασμό) "απέτυχαν " στην εισαγωγή τους σε οποιοδήποτε ίδρυμα στον Ελληνικό χώρο αλλά κάναν λαμπρή καριέρα σπουδάζοντας σε άλλα ιδρύματα του εξωτερικού συμπεριλαμβανομένης και της Βουλγαρίας.  Δεν είναι εξαιρέσεις...είναι και αυτοί αγωνιστές...

Συνάδελφοι....Και εσείς των ΤΕΙ που νιώθετε "μειονεκτικά" (κακώς)
Συνάδελφοι ...Και εσείς των ΑΕΙ που νειώθετε " ..πλεονεκτικά" (κακώς)
Ο καθένας μας καταξιώνεται μέσα απο την διαδρομή του... μην τσακώνεστε... Το πνεύμα των καιρών μας αλλά και το ευρωπαικό σύστημα μας ονομάζει ίδιους...Επίπεδο 5 αν δεν απατώμαι σύμφωνα με το ευρωπαικό σύστημα σπουδών..   
Ολοι μας μπορούμε να προσθέσουμε στην εκπαιδευτική πορεία αυτών των παιδιών... ¨Εχει να κάνει με την επάρκειά μας ως εκπαιδευτές , την διαδρομή μας και την συνεχή επιμόρφωση μας ώστε να είμαστε πάντα μέσα στο σύγχρονο περιβάλλον εκπαίδευσης. Δεν μας λείπουν οι τίτλοι...Απεναντίας  μας περισσεύουν οι "απαξιωμένες και απαρχαιωμένες γνώσεις" .
Συνάδελφε συμφωνώ μαζί σου, ωστόσο ότι αναφέρεις μπορεί να ισχύει και για έναν ΠΕ09. Με ποια λογική δεν είναι ειδικός ο τελευταίος; Δεν είναι πιο δίκαιο να είναι όλοι σε έναν πίνακα και να προτάσσεται αυτός με τα περισσότερα μόρια; Προς τι η χαρισματική απόφαση του ΟΑΕΔ προς τη μία μόνη πλευρά;

Αποσυνδεδεμένος tinakipe17

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 727
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
    • Προφίλ
Θα πω κάτι και δεν προσδοκώ απάντηση.. Υποθέτω πως ο καθένας θα μου απαντήσει απο την δικη του σκοπιά...
- Είμαι απόφοιτος ΤΕΙ λογιστικής Πάτρας , με ΜΒΑ, με Ασπέτε και 25ετή εργασιακή προυπηρεσία σε Α.Ε με δεσπόζουσα θέση στον ελλαδικό χώρο , με πληθώρα δημοσιευμένων ισολογισμών. 
- Επίσης έχω εργαστεί στο εξωτερικό σε LTD σε θέση λογιστηρίου. Πουθενά δε τέθηκε θέμα αν έχω τελειώσει ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Τριτοβάθμιοι τίτλοι είναι όλοι...
- Ο λόγος που γύρισα ήταν διότι μου προτάθηκε να διδάξω σε διάφορες εκπαιδευτικές δομές (3βάθμια κτλ) . Η διδακτική εμπειρία τώρα πια είναι μερικές χιλιάδες ώρες  και απο τα χέρια μου περάσαν μερικές χιλιάδες φοιτητών...
Στο διαταύτα..
Δεν κατανοώ αγκυλώσεις παρελθόντων ετών του στύλ "εσύ τελείωσες ΑΕΙ και εσύ τελείωσες ΤΕΙ κτλ...  Τον καιρό τον δικό μου στο ΤΕΙ εισάχθηκα με 16+ . Έμπαινα κάλλιστα σε ΑΕΙ ...
Εξαίρετοι συνάδελφοι ( με όλο τον σεβασμό) "απέτυχαν " στην εισαγωγή τους σε οποιοδήποτε ίδρυμα στον Ελληνικό χώρο αλλά κάναν λαμπρή καριέρα σπουδάζοντας σε άλλα ιδρύματα του εξωτερικού συμπεριλαμβανομένης και της Βουλγαρίας.  Δεν είναι εξαιρέσεις...είναι και αυτοί αγωνιστές...

Συνάδελφοι....Και εσείς των ΤΕΙ που νιώθετε "μειονεκτικά" (κακώς)
Συνάδελφοι ...Και εσείς των ΑΕΙ που νειώθετε " ..πλεονεκτικά" (κακώς)
Ο καθένας μας καταξιώνεται μέσα απο την διαδρομή του... μην τσακώνεστε... Το πνεύμα των καιρών μας αλλά και το ευρωπαικό σύστημα μας ονομάζει ίδιους...Επίπεδο 5 αν δεν απατώμαι σύμφωνα με το ευρωπαικό σύστημα σπουδών..   
Ολοι μας μπορούμε να προσθέσουμε στην εκπαιδευτική πορεία αυτών των παιδιών... ¨Εχει να κάνει με την επάρκειά μας ως εκπαιδευτές , την διαδρομή μας και την συνεχή επιμόρφωση μας ώστε να είμαστε πάντα μέσα στο σύγχρονο περιβάλλον εκπαίδευσης. Δεν μας λείπουν οι τίτλοι...Απεναντίας  μας περισσεύουν οι "απαξιωμένες και απαρχαιωμένες γνώσεις" .


Συμφωνω μαζι σου απολυτα.Και σε ολη την Ευρωπη ειμαστε αναγνωρισμενοι σαν Τρτιτοβαθμια......το μονο λαθακι που εκανες ειναι οτι ειμαστε επιπεδο 6 (ΑΕΙ και ΤΕΙ).
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος frank1972

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σε πρόχειρο υπολογισμό των ωρών πρώτης ανάθεσης κατέληξα στα εξής :
 
      ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
1,Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων  ΠΕ 09 = 13 ΩΡΕΣ     ,   ΠΕ 18,03  = 3 ΩΡΕΣ
2, Διοικητικών Καθηκόντων       ΠΕ 09 = 16 ΩΡΕΣ     ,   ΠΕ 18,03  = 7 ΩΡΕΣ
3, Οικονομικών Καθηκόντων      ΠΕ 09 = 15 ΩΡΕΣ     ,   ΠΕ 18,03 = 15 ΩΡΕΣ 
                            ΣΥΝΟΛΙΚΑ   ΠΕ 09 = 44 ΩΡΕΣ     ,   ΠΕ 18,03 = 25 ΩΡΕΣ

Σε ποσοστό αναλογεί το 56,82% των ωρών των ΠΕ09  έχουν οι ΠΕ 18,03 .
Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του.

Αποσυνδεδεμένος dimdic2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οι αναθεσεις εγιναν πολυ σωστα,  πρεπει να ειναι παντα προς το συμφερον των παιδιων και το επιπεδο των σπουδων τους.

Από που πηγάζει αυτό; Έχεις άγνοια συναδέλφισσα

Αποσυνδεδεμένος PPE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1208
    • Προφίλ
τελικά πότε αναμένεται η προκήρυξη;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 416
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 416
Σύνολο: 423

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.