*

Αποστολέας Θέμα: Σχετικά με κλάδους ΠΕΧ  (Αναγνώστηκε 4792 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος miss_pc

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 93
  • Λατρεύω την εκπαίδευση - ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Σχετικά με κλάδους ΠΕΧ
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουάριος 25, 2007, 11:53:38 μμ »
Δουλειές μπορεί να υπάρχουν (αν και πιστεύω έχουν αρχίσει να περιορίζονται πλέον και για τον κλάδο μας) αλλά όσοι από εμας επέλεξαν να ασχοληθούν με την εκπαίδευση εννοείται και πρέπει να δικεδικήσουμε το δικαίωμά μας να διδάσκουμε το μάθημα της ειδικότητάς μας ακόμη και στα Δημοτικά. Και δεν πιστεύω ότι όλοι όσοι το διαλέξαμε το κάναμε για τη σιγουριά του Δημοσίου. Σίγουρα θα υπάρχουν και τέτοια άτομα όπως όμως υπάρχουν και σε όλες τις ειδικότητες σε κάθε τομέα!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σχετικά με κλάδους ΠΕΧ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:18:59 »

Αποσυνδεδεμένος Mixanikos_HY

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σχετικά με κλάδους ΠΕΧ
« Απάντηση #15 στις: Φεβρουάριος 26, 2007, 11:52:09 πμ »
Παράθεση
Να σας σώσει η πληροφορική στα δημοτικά? Δουλειές δεν υπάρχουν έξω? Δηλαδή θα προσπαθείτε μια ζωή με λίγες ώρες από εδώ και λίγες από εκεί να διοριστείτε
στα δημοτικά? Τόσες θέσεις υπάρχουν σε εταιρίες. Δεν δίνουν φυσικά πλέον καλά λεφτά και οι συνθήκες είναι δύσκολες, αλλά είναι μια δουλειά. Και στο κάτω κάτω αν σας ενδιαφέρει το δημόσιο υπάρχουν και θέσεις πληροφορικών στον δημόσιο τομέα. Γιατί αυτή η μανία με τα δημοτικά.

Εσύ (βολεμένε) συνάδελφε Euler τί ζόρι ακριβώς τραβάς με τη διεκδίκηση των μη βολεμένων να έχουν άλλη μια διέξοδο βολέματος στη εκπαίδευση?

Εκ του ασφαλούς φληναφήματα ξέρω να λέω κι εγώ...για παράδειγμα..πάνε πάρε το παιδαγωγικό της ΑΣΠΑΙΤΕ το οποίο θα έπρεπε να είχες εσύ και οι χιλιάδες που είστε φρεσκοδιορισμένοι για να μη θεωρείστε ελλιπων προσόντων και μετά μίλα για τους συναδέλφους που συζητάνε να διεκδικήσουν (δε διεκδικούν ακόμη) τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής....

"Οι απόψεις είναι σαν την κ.......α, όλοι έχουν από μία" Andy Warhol
"Ουδεις μωρότερος των ιατρών αν δεν υπήρχαν οι δάσκαλοι" Μια είναι η λύση: Μηχανικοί στην Εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος euler

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • If you are going through hell, keep going
    • Προφίλ
Απ: Σχετικά με κλάδους ΠΕΧ
« Απάντηση #16 στις: Φεβρουάριος 26, 2007, 03:37:04 μμ »
   Δεν τραβάω κανένα ζόρι, απλά μια επισήμανση έκανα, τώρα δεν ξέρω γιατί σε πείραξε άλλα για να αντιδράς έτσι μάλλον είναι αλήθεια και πονάει.
Να έχεις τελειώσει δηλαδή 5ετή σχολή μηχανικού υπολογιστών και να στριμώχνεσαι στην ουρά για να διοριστείς σε δημοτικό. Λογικά με τα μόρια που είχες θα μπορούσες
να γίνεις δάσκαλος και να έχεις διοριστεί. Θα είχες και περισσότερες ώρες.

Τώρα για βόλεμα στην εκπαίδευση δε μίλησα εγώ, εσύ μίλησες επειδή το αντιμετωπίζεις έτσι.

Και δεν έχω κανένα προβλημα με αυτούς που θέλουν να βολευτούν, όλοι αυτό θέλουν σήμερα, όμως υπάρχουν και άλλες διέξοδοι. Δηλαδή γιατί να κυνηγάς μια θέση
σε δημοτικό με το είσαι κάθε χρόνο ωρομίσθιος, να μην πληρώνεσαι κανονικά και να τραβάς όλο αυτό το λούκι, ειδικά όταν βλέπεις ότι δεν υπάρχουν άλλες θέσεις πληροφορικών
στην εκπαίδευση. Το να βγουν θέσεις σε δημοτικά είναι δύσκολο. Ειδικά από τη στιγμή που υπάρχουν αρκετοί υπεράριθμοι οι οποίοι μπορούν να καλύψουν τα κενά αυτά.
Ακόμα και αν βγουν θέσεις δεν θα είναι πολλές. Και στο κάτω κάτω πόσες ώρες πληροφορικής δικαιολογεί ένα δημοτικό, και ποιες τρομερές γνώσεις χρειάζεται για να κάνεις μάθημα στα παιδιά? Ένας επιμορφωμένος στις ΤΠΕ δάσκαλος μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά πολύ καλύτερα από ένα πληροφορικό.

Ένας πληροφορικός θα μπορούσε να δουλεύει σε μια εταιρία, ώστε να αποκτήσει κάποια χρόνια προϋπηρεσίας και να έχει κάποια καλύτερη τύχη και εξέλιξη στην αγορά εργασίας. Άλλωστε τα χρόνια αυτά μετράνε και για να μπεις στο δημόσιο. Απλά προφανώς ελάχιστοι θέλουν να δουλέψουν στη βιομηχανία.

Αυτό που δεν έχουν συνειδητοποιήσει είναι πως αν τρέχουν 2-3 χρόνια σε δημοτικά, και τελικά δεν προκύψουν θέσεις εκεί, μένουν εντελώς ακάλυπτοι. Η προϋπηρεσία που έχουν κάνει δεν μετράει στον ιδιωτικό τομέα, όπου θα πρέπει να ξεκινήσουν πάλι από την αρχή.

Ωραία αυτά που λες για τη ΣΕΛΕΤΕ, πράγματι δεν έχω βγάλει ΣΕΛΕΤΕ οπότε μάλλον είμαι μειωμένων προσόντων όπως λες. Αλήθεια είναι πολύ δύσκολη σχολή; γιατί δεν έχω ακούσει να έχει κοπεί ποτέ κανένας. Και πόσα μαθήματα πάνω στη διδακτική της πληροφορικής κάνουν?
Και τέλος τι δουλειά έχει η ΣΕΛΕΤΕ με το δημοτικό; εκτός αν υπονοείς ότι ένας χρόνος σεμινάρια σε κάνουν ισότιμο με τους δασκάλους που σπούδαζαν 4 χρόνια παιδαγωγικά.

Α και όταν αποφασίζεις να βάλεις κάποιο απόφθεγμα καλό θα ήταν να ξέρεις και ποιος το είπε, γιατί σίγουρα τη φράση που περιγράφεις δεν την έχει πει ο Andy Warhol, σίγουρα κάπου σου ξέφυγε στο copy-paste

Opinions are like a*****s -- everyone's got one, but nobody wants to look at the other guy's.
-- Hal Hickman

Αποσυνδεδεμένος Mixanikos_HY

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σχετικά με κλάδους ΠΕΧ
« Απάντηση #17 στις: Φεβρουάριος 27, 2007, 10:58:49 πμ »
Mr "τιμητή των πάντων", αν θες πάμε για καφεδάκι να στα εξηγήσω όλα από κοντά να σου λύσω τις όποιες απορίες σου..το σήμα μου πρέπει να φτάνει εξασθενημένο και μάλλον το εδώ κανάλι έχει πολύ crosstalk...οκ?

Απλά για την ιστορία και για να καταλάβεις με ποιόν μιλάς...Δεν δουλεύω σε εταιρεία αλλά εδώ και δύο χρονάκια έχω δικιά μου εταιρεία μαζί με δύο ακόμη φιλαράκια από το Πανεπιστήμιο Πάτρας (αυτά είναι τα καλά του μηχανικού, γραφόμενος στο ΤΕΕ να είναι μια εταιρεία μόνος του όπως πολύ σωστά είπες καθηγητάκο).

Υ.Γ.1: Θα σε παρακαλούσα επειδή έχει λάβει προσωπικό χαρακτήρα η όλη φάση (και δε σου κρύβω ότι δε λυπάμαι για αυτό) να απαντήσεις προσωπικά σε μένα,οκ?
Υ.Γ.2: Στο μόνο που έχεις (αντικειμενικό) δίκιο είναι στο απόφθεγμα το οποίο τεχνηέντως έβαλα γιατί ήθελα να δω αν θα κάτσεις να το ψάξεις...το ψαξες...άρα είσαι "στα κυβικά" μου...let the game begin...





"Ουδεις μωρότερος των ιατρών αν δεν υπήρχαν οι δάσκαλοι" Μια είναι η λύση: Μηχανικοί στην Εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σχετικά με κλάδους ΠΕΧ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:18:59 »

Αποσυνδεδεμένος miss_pc

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 93
  • Λατρεύω την εκπαίδευση - ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Σχετικά με κλάδους ΠΕΧ
« Απάντηση #18 στις: Φεβρουάριος 28, 2007, 12:16:29 πμ »
Δεν καταλαβαίνω βρε παιδιά αυτήν την κόντρα. Στο κάτω κάτω στον ίδιο κλάδο ανήκουμε και καλό είναι να αγωνιστούμε για το καλό του κλάδου μας "βολεμένοι" και μη. Τώρα για να λέμε και τα πράγματα με το όνομα τους οι διορισμένοι πλέον εκ του ασφαλούς λένε ό,τι θέλουν αλλα καλό θα ήταν να βάλουν και τον εαυτό τους στη θέση των μη διορισμένων.Μέχρι εκεί όμως, δεν έχουμε να χωρίσουμε κάτι.Αντίθετα μπορούμε να διεκδικήσουμε τα κοινά μας δικαιώματα!!!

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σχετικά με κλάδους ΠΕΧ
« Απάντηση #19 στις: Φεβρουάριος 28, 2007, 04:21:45 πμ »
Και δεν έχω κανένα προβλημα με αυτούς που θέλουν να βολευτούν, όλοι αυτό θέλουν σήμερα, όμως υπάρχουν και άλλες διέξοδοι. Δηλαδή γιατί να κυνηγάς μια θέση
σε δημοτικό με το είσαι κάθε χρόνο ωρομίσθιος, να μην πληρώνεσαι κανονικά και να τραβάς όλο αυτό το λούκι, ειδικά όταν βλέπεις ότι δεν υπάρχουν άλλες θέσεις πληροφορικών
στην εκπαίδευση. Το να βγουν θέσεις σε δημοτικά είναι δύσκολο. Ειδικά από τη στιγμή που υπάρχουν αρκετοί υπεράριθμοι οι οποίοι μπορούν να καλύψουν τα κενά αυτά.
Ακόμα και αν βγουν θέσεις δεν θα είναι πολλές. Και στο κάτω κάτω πόσες ώρες πληροφορικής δικαιολογεί ένα δημοτικό, και ποιες τρομερές γνώσεις χρειάζεται για να κάνεις μάθημα στα παιδιά? Ένας επιμορφωμένος στις ΤΠΕ δάσκαλος μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά πολύ
καλύτερα από ένα πληροφορικό.

Βασικά θα αναγκαστούν να προσφέρουν καλύτερες συνθήκες εργασίας φαντάζομαι στους πληροφορικούς και τεχνολόγους πληροφορικής από του χρόνου γιατί πιστεύω έχουν μία κάποια νοημοσύνη και να καταλάβουν ότι δεν τους συμφέρει να δουλέουν με αυτούς τους όρους.
Όσοι πήγαν στα δημοτικά πήγαν με προοπτική εργασίας ενός χρόνου και μετά άμεσο διορισμό.Δεν πήγαν για να μαζεύουν μόρια για πολλά χρόνια.Φέτος τα πράγματα ήταν λίγο θολά (και ακόμα είναι),υπάρχει αυτή η αδράνεια του άμεσου διορισμού ακόμα,και το υπουργείο δεν ξεκαθαρίζει τα πράγματα αλλά τα αφήνει στο φλού.(δεν λέει τίποτα για τον ασεπ)

Τώρα για τα δημοτικά,ξέρεις τι πρόβλημα είχαν οι δάσκαλοι πριν την κατάργηση της επετηρίδας?Έπαιρναν κάθε χρόνο χιλιάδες αναπληρωτές
και έκαναν ελάχιστους διορισμούς.Και αμέσως την επόμενη χρονιά που καταργήθηκε έδωσαν και συνεχίζουν να δίνουν χιλιάδες θέσεις.
Έχουμε τόσες πολλές νέες θέσεις δασκάλων γιατί δημιουργούνται συνέχεια ολοήμερα σχολεία.Μέχρι να γίνουν όλα τα σχολεία ολοήμερα θα παίρνουν δασκάλους.

Το ότι θα εισαχθεί η πληροφορική στα δημοτικά είναι σίγουρο,παντού στην Ευρώπη έχει γίνει αυτό απλά επειδή εδώ είναι γύφτοι και καλά εφαρμόζουν πολιτική για την βελτίωση της οικονομόας της χώρας έχουν επινοήσει τον θεσμό των ωρομισθίων καθηγητών οι οποίοι βγάζουν την δουλειά με 3000 euro τον χρόνο ενώ ένας νεοδίοριστος θα ήθελε 12000 euro.

Αν εισαχθεί στα δημοτικά τοτε θα μιλάμε για 4000+ "νέες"προσλήψεις το ελάχιστο.

Το να λύσουμε τα προβλήματα τοποθέτησης των καθηγητών την πληροφορικής από την 2βάθμια δεν θα γίνει με τοποθέτηση αυτών στην πρωτοβάθμια.Αφού θα δημιουργηθούν θέσεις καθαρά για πρωτοβάθμια δεν θα υπάρχει λόγο για αποσπάσεις σε πρωτοβάθμια λόγω και καλά υπεραριθμίας(Βασικά η υπεραριθμία είναι κατασκεύασμα για αποσπάσεις).Οπότε το όποιο πρόβλημα θα μείνει καθαρά στην 2βάθμια και ας το λύσουν όπως νομίζουν.

Πολλοί που διορίστηκαν στην δευτεροβάθμια και βλέπουν ότι θα μείνουν αρκετά χρόνια περιφερόμενοι σε ακριτικά μέρη με την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί θα ήθελαν να αρπάξουν θέσεις πρωτοβάθμιας αλλά αυτό δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να γίνει.

Πάντως ήμαρτον με τους νεοδιόριστους με τις κακίες τους προς αυτούς που παιδεύονται τώρα.Μπορεί όσα λες να είναι αλήθεια αλλά άστα να τα πει κανάς ωρομίσθιος,έχω βαρεθεί να τα ακούω από νεοδιόριστους που τους κακόπεσε η τοποθέτηση.Τι να κάνουμε δηλαδή?Οι ωρομίσθιοι θα παιδεύονται με αυτό τον τρόπο και εσείς θα γυρνάτε την Ελλάδα(για πάρα πολλά χρόνια φαντάζομαι λόγω της πληρότητας των σχολείων στα μεγάλα αστικά κέντρα).


Ένας πληροφορικός θα μπορούσε να δουλεύει σε μια εταιρία, ώστε να αποκτήσει κάποια χρόνια προϋπηρεσίας και να έχει κάποια καλύτερη τύχη και εξέλιξη στην αγορά εργασίας. Άλλωστε τα χρόνια αυτά μετράνε και για να μπεις στο δημόσιο. Απλά προφανώς ελάχιστοι θέλουν να δουλέψουν στη βιομηχανία.

Αυτό που δεν έχουν συνειδητοποιήσει είναι πως αν τρέχουν 2-3 χρόνια σε δημοτικά, και τελικά δεν προκύψουν θέσεις εκεί, μένουν εντελώς ακάλυπτοι. Η προϋπηρεσία που έχουν κάνει δεν μετράει στον ιδιωτικό τομέα, όπου θα πρέπει να ξεκινήσουν πάλι από την αρχή.

Εδώ έχεις δίκιο αλλά ξέρεις πολλοί που διορίστηκαν(ή επιδιώκουν) δεν είχαν τα προσόντα για καριέρα στην πληροφορική.(ήταν η/μ παλιάς γενιάς που δεν ήξεραν καν τί είναι η c ή απόφοιτοι πσε και επαρχιακών τεί πληροφορικής).


Sorry για το όλο ύφος του μηνύματος αλλά όπως σου είπα αυτά που λες τα έχω ακούσει άπειρες φορές από τυχερούς νεοδιόριστους μέσω της λίστας με 3 μόρια από τα δημοτικά που πάτωσαν στον ασεπ.Δεν τα άκουσα από κανένα που πέρασε από τον διαγωνισμό(μέχρι τώρα).
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 28, 2007, 04:27:13 πμ από Kotsios »

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σχετικά με κλάδους ΠΕΧ
« Απάντηση #20 στις: Φεβρουάριος 28, 2007, 04:45:15 πμ »

    --> Να αναπτυχθεί η βιομηχανία λογισμικού στην Ελλάδα, που συρρικνώνεται

Αυτό δεν είναι στο χέρι μας.Έτσι και αλλιώς εμείς όλα πειρατικά τ'αγοράζουμε.

    --> Να κλείσουν τμήματα πληροφορικής και να μειωθούν οι εισακτέοι

Εδώ έχεις απόλυτα δίκιο.Ήμαρτον πλέον.






Αποσυνδεδεμένος euler

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • If you are going through hell, keep going
    • Προφίλ
Απ: Σχετικά με κλάδους ΠΕΧ
« Απάντηση #21 στις: Φεβρουάριος 28, 2007, 04:46:09 μμ »
Αυτό που λες έχει μια λογική αλλά αν ρίξεις μια ματιά στο νομοσχέδιο που πέρασε για τα ΕΠΑΛ είχε και την παρακάτω ρύθμιση

Εκπαιδευτικοί των κλάδων Αγγλικής Γλώσσας,
Γαλλικής Γλώσσας, Γερμανικής Γλώσσας, Μουσικής,
Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, Φυσικής Αγωγής και Πληροφορικής, οι οποίοι υπηρετούν στην πρωτοβάθμια ή
στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και δεν συμπληρώ.
νουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας, διατίθενται
από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη δευτεροβάθμια
και αντιστρόφως για συμπλήρωση του υποχρεωτικού
ωραρίου.


δηλαδή θα προσπαθήσουν όσο μπορούν να έχουν υπεράριθμους της 2βάθμιας για κάλυψη κενών

Το να λύσουμε τα προβλήματα τοποθέτησης των καθηγητών την πληροφορικής από την 2βάθμια δεν θα γίνει με τοποθέτηση αυτών στην πρωτοβάθμια.Αφού θα δημιουργηθούν θέσεις καθαρά για πρωτοβάθμια δεν θα υπάρχει λόγο για αποσπάσεις σε πρωτοβάθμια λόγω και καλά υπεραριθμίας(Βασικά η υπεραριθμία είναι κατασκεύασμα για αποσπάσεις).Οπότε το όποιο πρόβλημα θα μείνει καθαρά στην 2βάθμια και ας το λύσουν όπως νομίζουν.


Τώρα συγγνώμη που το λέω αλλά δεν είσαι σοβαρός. Δέχεσαι ότι αυτά που λέω είναι σωστά αλλά σε ενοχλεί που τα λέω εγώ? Αν αυτό δεν είναι κακία τότε τι είναι?
Και για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις, δεν είμαι νεοδιόριστος, δεν θέλω και ούτε πρόκειται να επιδιώξω ποτέ να πάω σε δημοτικό γιατί δεν έχω θέση εκεί, και
ακόμα και τα πρώτα χρόνια που ήμουν διορισμένος σε απομακρυσμένη περιοχή πέρασα μια χαρά και ήταν επιλογή μου. Όταν είδα ότι ανεβαίνουν
οι βάσεις ήρθα Αθήνα και έληξε η ιστορία.

Παράθεση
Πάντως ήμαρτον με τους νεοδιόριστους με τις κακίες τους προς αυτούς που παιδεύονται τώρα.Μπορεί όσα λες να είναι αλήθεια αλλά άστα να τα πει κανάς ωρομίσθιος,έχω βαρεθεί να τα ακούω από νεοδιόριστους που τους κακόπεσε η τοποθέτηση.Τι να κάνουμε δηλαδή?Οι ωρομίσθιοι θα παιδεύονται με αυτό τον τρόπο και εσείς θα γυρνάτε την Ελλάδα(για πάρα πολλά χρόνια φαντάζομαι λόγω της πληρότητας των σχολείων στα μεγάλα αστικά κέντρα).


Έχεις δίκιο για τους νεοδιόριστους, και εγώ ξέρω πολλούς που έγραψαν στο γνωστικό 20 και διορίστηκαν με προϋπηρεσία από δημοτικά, αλλά έτσι είναι το σύστημα, αυτοί είναι οι κανόνες, όποιος τους καταλάβει νωρίς τους χρησιμοποιεί προς όφελός του.
Παρ'ολο που έχω διοριστεί με πίνακα, είμαι υπέρ του ΑΣΕΠ (μόνο γνωστικό όμως) όμως το γεγονός ότι κάποιος έχει περάσει με ΑΣΕΠ δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ξέρει κιόλας, ειδικά για τον διαγωνισμό του 2002, που τους ρώταγαν τι είναι το www, και για τη δισκέτα 3 1/2. Τότε ήταν που είχαν δώσει και 38 μαθηματικοί και φυσικοί αν θυμάμαι καλά και επειδή ήταν εύκολα τα θέματα πέρασαν και είναι τώρα ΠΕ19.
Σίγουρα πάντως ο ΑΣΕΠ είναι πιο δίκαιος από τον πίνακα, αν λάβεις υπόψην τα μαγικά που γίνονται με την ΠΔΣ.

Παράθεση
Sorry για το όλο ύφος του μηνύματος αλλά όπως σου είπα αυτά που λες τα έχω ακούσει άπειρες φορές από τυχερούς νεοδιόριστους μέσω της λίστας με 3 μόρια από τα δημοτικά που πάτωσαν στον ασεπ.Δεν τα άκουσα από κανένα που πέρασε από τον διαγωνισμό(μέχρι τώρα).

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161197
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 745
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 712
Σύνολο: 735

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.