*

Αποστολέας Θέμα: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο  (Αναγνώστηκε 138338 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1232
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #686 στις: Σεπτέμβριος 26, 2017, 09:22:05 μμ »
Πώς αντιμετωπίζετε αρνητικά διακείμενους απέναντί σας μαθητές,αναίτια; Την προηγούμενη βδομάδα είπα σε τμήμα Β2,(πρώτη φορά στο συγκεκριμένο ΚΞΓ) "βοηθήστε με και συνεργαστείτε για να ανεβάσουμε το επίπεδο" και αυτή η φράση μεταφέρθηκε στη διευθύντρια από μια έφηβη ως "η καθηγήτρια είπε ότι δεν έχουμε επίπεδο".Ακολούθησαν φυσικά συστάσεις από πλευράς διεύθυνσης.Λογοκρισία τελείως.Θα πρέπει να σκεφτόμαστε και το παραμικρό πλέον πριν πούμε κάτι στην τάξη; >:(

"Βοηθήστε με και συνεργαστείτε να ανεβάσουμε ακόμα περισσότερο το επίπεδο".  ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:43:00 »

Αποσυνδεδεμένος bloodymary195

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #687 στις: Σεπτέμβριος 27, 2017, 12:23:29 μμ »
Πώς αντιμετωπίζετε αρνητικά διακείμενους απέναντί σας μαθητές,αναίτια; Την προηγούμενη βδομάδα είπα σε τμήμα Β2,(πρώτη φορά στο συγκεκριμένο ΚΞΓ) "βοηθήστε με και συνεργαστείτε για να ανεβάσουμε το επίπεδο" και αυτή η φράση μεταφέρθηκε στη διευθύντρια από μια έφηβη ως "η καθηγήτρια είπε ότι δεν έχουμε επίπεδο".Ακολούθησαν φυσικά συστάσεις από πλευράς διεύθυνσης.Λογοκρισία τελείως.Θα πρέπει να σκεφτόμαστε και το παραμικρό πλέον πριν πούμε κάτι στην τάξη; >:(

Μαρκέλλα μπορεί να το εννοούσες αλλιώς, αλλά δεν ακούγεται και πολύ καλά αυτό που είπες.. Ένα παιδί με χαμηλή αυτοπεποίθηση ή με υψηλές άμυνες μπορεί πολύ εύκολα να το πάρει προσωπικά, όπως και έγινε από ότι καταλαβαίνω.

Μαρκέλλα σαφώς παίζει ρόλο ο τρόπος που θα πούμε κάτι αλλά στην προκειμένη περίπτωση μία παραίνεση ήταν για να κινητοποιηθεί η τάξη, ούτε προσέβαλλες, ούτε ειρωνεύτηκες. Η στάση της διευθύντριας είναι παράδοξη και όχι η δική σου! Είναι άκομψο να σε ακυρώνει με τέτοιο τρόπο... Βέβαια επιχειρηματίας είναι και θέλει να έχει τον πελάτη ικανοποιημένο... Αν επιτρέπεται τι συστάσεις σου έκανε;

Giotoules δίκιο έχεις και συμφωνώ αλλά ας μην υπερβάλλουμε κιόλας. Δεν λέχθηκε κάτι βαρύ. Με το πρόσχημα του να μην κακοκαρδίσουμε κανέναν, στο τέλος θα γίνουμε εμείς υποχείρια των παιδιών. Σ'αυτές τις ηλικίες οι μαθητές δεν έχουν την ωριμότητα να σκεφτούν, λειτουργούν παρορμητικά και αντιδραστικά και λένε πράγματα σήμερα που μπορεί την επομένη να έχουν ξεχάσει.

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 27, 2017, 12:32:44 μμ από bloodymary195 »

Αποσυνδεδεμένος Μαρκέλλα

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • ΠΕ05
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #688 στις: Δεκέμβριος 11, 2017, 04:00:14 μμ »
Για να σας κάνω να γελάσετε λίγο (ή να κλάψετε-δεν ξέρω),θα σας διηγηθώ το εξής τραγελαφικό που μου συνέβη προ ολίγου. Έχω μια μαθήτρια 15 χρονών,που παρουσιάζει προβλήματα συμπεριφοράς,είναι ειρωνικότατη και προς εμένα και προς τους συμμαθητές της, με έντονα αρνητική διάθεση και με αμφισβητεί. Για παράδειγμα, όταν γράφει πολύ καλό βαθμό σε μια έκθεση(είναι καλή μαθήτρια γενικά),μου λέει με ειρωνία ότι έχω κάνει λάθος στη διόρθωση. Εγώ προσπαθώ να την κάνω να αισθανθεί καλύτερα,χωρίς αποτέλεσμα. Οι γονείς από την άλλη, θεωρούν ότι το παιδί τους έχει ιδιαίτερες ικανότητες και διαφέρει από τον μέσο όρο. Σήμερα λοιπόν η διεθύντρια του ΚΞΓ μού είπε ότι πρέπει να πάω σε γνωστή εκπαιδευτική ψυχολόγο,λέγοντας κατα λέξη "Πρέπει να πας στην τάδε,στο ιδιωτικό της γραφείο,να σου πει ακριβώς πώς θα αντιμετωπίσεις τη μαθήτρια, δε νομίζω να σού πάρει πολλά λεφτά." Τα σχόλια δικά σας... :D :D

Αποσυνδεδεμένος giotoules

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #689 στις: Δεκέμβριος 11, 2017, 10:08:46 μμ »
Εσύ δεν της είπες πού πρέπει να πάει η ίδια;....Πω πω..χαρά στην υπομονή σου..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:43:00 »

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 502
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 και λίαν συντόμως ΠΕ23
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #690 στις: Δεκέμβριος 11, 2017, 11:58:37 μμ »
Δεν ξέρω ειλικρινά τί να πω!!!! Δυστυχώς με τη Νέα παιδαγωγική( ο μαθητής έχει δίκιο είναι παιδί) και όλα τα νέα πάμε στον καιαδα απευθείας....έχουμε δρόμο ακόμα. Στο τέλος θα μας λένε και τι βαθμό θα τους βάλουμε. Αλλά δεν φταίνε τα παιδιά.... Οι γονείς πρώτα και μετά αυτά πλέον. Διότι υπάρχει και η προσαρμογή που απουσιάζει.
Πολέμιον ανθρώποις αυτοί εαυτοίς.
Ανάχαρσις, 6ος π.Χ. αιών, Σκύθης ηγεμόνας & φιλόσοφος.

Αποσυνδεδεμένος bloodymary195

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #691 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 06:46:02 μμ »
Έπρεπε να της απαντήσεις: "Να σας φέρω την απόδειξη ή να κλείσω και για'σας ένα ραντεβού;" χαχα
Μαρκέλλα υπομονή, και ρίξ'το λίγο στην τρελή!

 

Pde.gr, © 2005 - 2018

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 28193
  • Τελευταία: annas
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 953183
  • Σύνολο θεμάτων: 16646
  • Σε σύνδεση σήμερα: 320
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 248
Σύνολο: 272

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.