*

Ψηφοφορία

Θεωρείτε ότι οι διορισμοί στην ειδική αγωγή είναι τέχνασμα παράκαμψης προϋπηρεσίας και ΑΣΕΠ;

ναι
17 (35.4%)
όχι
13 (27.1%)
μάλλον ναι
11 (22.9%)
μάλλον όχι
5 (10.4%)
δεν γνωρίζω
2 (4.2%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 48

Η ψηφοφορία έληξε: Οκτώβριος 13, 2018, 10:47:46 μμ

Αποστολέας Θέμα: Οι διορισμοί στην ειδική αγωγή ως τέχνασμα παράκαμψης προϋπηρεσίας και ΑΣΕΠ;  (Αναγνώστηκε 8608 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vougan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
    • Προφίλ
Εργασιες που ανακυκλωνονται...σε τοπικα γραφεια "υποστηριξης".... 8) Και το 5αρι ειναι αθλος φανταζομαι ιδιως οταν πληρωνεις...
Βλέπει ο κόσμος τι γίνεται με τον καθηγητή Φακελάκη, και σου λέει στην Ελλάδα όλα γίνονται, αρκεί να πληρώσεις. Η εκπαίδευση αποτελούσε ένα από τα τλευταία προπύργια της αξιοκρατίας, αλλά με φαινόμενα τύπου ΔΟΑΤΑΠ και εξ αποστάσεως πληρωμένα μετατυχιακά χωρίς κανένα εχέγγυο ποιότητας και αξιοπιστίας πήρε κι αυτή την κάτω βόλτα!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος FroΚ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Βιομηχανία... διαγνώσεων παιδιών με «μαθησιακές δυσκολίες»

16.04.2018, 16:00 | Ετικέτες:  παιδιά, υγεία, σχολεία, μαθητές
Συντάκτης: Ντάνι Βέργου

Η «Εφ.Συν.» ανοίγει τον φάκελο μαθησιακές δυσκολίες, διάσπαση προσοχής, με ή χωρίς υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ) και αυτισμός και διερευνά πώς από την πλήρη άγνοια φτάσαμε στις υπεράριθμες διαγνώσεις, με αποτέλεσμα ως χώρα να κατέχουμε το παγκόσμιο ρεκόρ στις μαθησιακές δυσκολίες, με συχνότητα που προσεγγίζει το 30%, ενώ θα έπρεπε να κυμαίνεται στο 2-4%.

Το βάρος καλούνται να σηκώσουν τόσο οι οικογένειες όσο και το σχολείο, ενώ η διαχρονική απουσία του «δημόσιου» από το εν λόγω πεδίο οδήγησε στην άνθηση του... ιδιωτικού.

Για κατασκευασμένα ποσοστά αλλά και σύνδρομα (βλέπε ΔΕΠΥ) μιλούν στην «Εφ.Συν.» ο παιδοψυχίατρος Δημήτρης Αναγνωστόπουλος, ο ψυχίατρος Θόδωρος Μεγαλοοικονόμουκαι οι ψυχολόγοι Μιχάλης Παπαδόπουλος και Νάνσυ Παπαθανασίου.

https://www.efsyn.gr/arthro/viomihania-diagnoseon-paidion-me-mathisiakes-dyskolies

Αποσυνδεδεμένος epidauros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
    • Προφίλ
Βιομηχανία... διαγνώσεων παιδιών με «μαθησιακές δυσκολίες»

16.04.2018, 16:00 | Ετικέτες:  παιδιά, υγεία, σχολεία, μαθητές
Συντάκτης: Ντάνι Βέργου

Η «Εφ.Συν.» ανοίγει τον φάκελο μαθησιακές δυσκολίες, διάσπαση προσοχής, με ή χωρίς υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ) και αυτισμός και διερευνά πώς από την πλήρη άγνοια φτάσαμε στις υπεράριθμες διαγνώσεις, με αποτέλεσμα ως χώρα να κατέχουμε το παγκόσμιο ρεκόρ στις μαθησιακές δυσκολίες, με συχνότητα που προσεγγίζει το 30%, ενώ θα έπρεπε να κυμαίνεται στο 2-4%.

Το βάρος καλούνται να σηκώσουν τόσο οι οικογένειες όσο και το σχολείο, ενώ η διαχρονική απουσία του «δημόσιου» από το εν λόγω πεδίο οδήγησε στην άνθηση του... ιδιωτικού.

Για κατασκευασμένα ποσοστά αλλά και σύνδρομα (βλέπε ΔΕΠΥ) μιλούν στην «Εφ.Συν.» ο παιδοψυχίατρος Δημήτρης Αναγνωστόπουλος, ο ψυχίατρος Θόδωρος Μεγαλοοικονόμουκαι οι ψυχολόγοι Μιχάλης Παπαδόπουλος και Νάνσυ Παπαθανασίου.

https://www.efsyn.gr/arthro/viomihania-diagnoseon-paidion-me-mathisiakes-dyskolies

Εντυπωσιακό. Αναρωτιέμαι πάντως αν πραγματικά ισχύει αυτό το 30% αντί για 2-4%, όπως λέει η εφημερίδα. Νομίζω, αν ισχύει, έχουν γίνει σοβαρά ποινικά αδικήματα.
Επίσης, αναρωτιέμαι, αν πραγματικά οι κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων ή σεμιναρίων έχουν ειδική εκπαίδευση για να βοηθήσουν αυτά τα παιδιά, τα οποία δεν εμπίπτουν όλα στην ίδια κατηγορία. Και ποιά είναι αυτή...Από τα προφανή που βλέπει και ακούει κανείς στις τάξεις, πάντως, δεν προκύπτει εφαρμογή κάποιας ιδιαίτερης μεθοδολογίας που απαιτεί περισσότερο από δίωρη διάλεξη προς τους καθηγητές ειδικής. Χωρίς παρεξήγηση.
Αν αναλογιστεί δε κάποιος ότι οι περισσότεροι καθηγητές διδάσκουν χωρίς ποτέ να έχουν κάνει διδακτική του μαθήματός τους, αντιλαμβάνεται και πάλι κανείς την υποκρισία αυτής της κοινωνίας ...

Συνδεδεμένος Κιρκη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
    • Προφίλ
Τιμητές των πάντων , και αναφέρομαι σε όσους ξεκίνησαν αυτό το θέμα είστε τελείως αδαείς ως προς το θέμα της ειδικής αγωγής .
1. Όσοι έχουν μεταπτυχιακό από ελληνικό πανεπιστήμιο τουλάχιστον έχουν κάνει 6μηνη πρακτική σε δομές ειδικής αγωγής . Πήγα σε γυμνάσιο κωφών και δίδαξα μάλιστα σε αυτά τα παιδιά .
2.όσοι έχουν μεταπτυχιακό από ελληνικό πανεπιστήμιο έχουν ΚΑΙ παιδαγωγική κατάρτιση καθώς τα περισσότερα μαθήματα αφορούν τη διδακτική και την εξατομικευμένη διδασκαλία .
3. Είναι πολύ δύσκολο να δουλεύεις στην ειδική αγωγή .Δεν είναι ούτε αραλίκι ούτε δεν ξέρω εγώ τι άλλο .Έχω δει συναδέλφους να τρώνε ξύλο από τα παιδιά ,να είναι οι συνθήκες πραγματικά αντίξοες... Από τη άλλη βέβαια έχω δει να υπάρχει και απέραντη αγάπη και σεβασμός !!
Άρα : πρέπει να μπει μια τάξη στα μεταπτυχιακά , να υπάρχουν κριτήρια ,το ίδιο πρέπει να υπάρχει και στις προσλήψεις -διορισμούς . Η ειδική αγωγή είναι πολύ δύσκολή ως εργασία και να ξέρετε ότι θεωρούνται ,όσοι έχουν αναγνωρισμένο πτυχίο ΚΑΙ όχι σεμινάριο , ως ειδικευόμενοι με υψηλά προσόντα στην Ευρωπαική Ένωση .

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3246
    • Προφίλ
Έτσι είναι Κίρκη, όπως τα λες με λίγα και προσεγμένα λόγια και προτάσεις. Οι περισσότερες τοποθετήσεις εδώ στο θέμα έχουν την στρατηγική να περιορίζονται σε συγκεκριμένες περιπτώσεις όπως σεμινάρια ή μεταπτυχιακά και μετά να γενικεύουν πως όλοι οι εκπαιδευτικοί στην ειδική αγωγή είναι έτσι. Δεν αμφισβητώ πάντως την κακή λειτουργία της πολιτείας και τις κακές επιλογές της στην πρόβλεψη και αντιμετώπιση αρνητικών καταστάσεων όπως αυτό του ελέγχου των τίτλων που αποτελούν και εισιτήριο στην ειδική εκπαίδευση. Δυστυχώς έτσι λειτουργεί γενικότερα το κράτος. Η συνολική όμως απαξίωση που επιχειρείται από τους περισσότερους εδώ στο θέμα δίνει άλλοθι στις παράνομες συναλλαγές υπουργείου - συνδικαλιστών ώστε να ικανοποιηθούν πιέσεις μονίμων με υποτυπώδη κατάρτιση, προκειμένου να βολευτούν σε επιθυμητές περιοχές και σχολεία. Για όλα τα ζητήματα υπάρχουν, ευτυχώς τα δικαστήρια που θα κληθούν να βάλουν φρένο στις πελατειακές πολιτικές των αρμοδίων υπουργών. Το ίδιο βέβαια ισχύει για όποιους αμφισβητούν τους τίλους σπουδών ή τους πίνακες αναπληρωτών. Μπορούν απλά να προσφύγουν στη δικαιοσύνη και να απαιτήσουν για παράδειγμα την κατάργηση της διπλής μοριοδότησης (γενική και ειδική). Είναι διαφορετικό από το να τσουβαλιάζουμε όλους τους εκπαιδευτικούς της ειδικής που κατά τη γνώμη μου έχουν υψηλό μέσο επίπεδο κατάρτισης και καλύτερο από πολλές χώρες.

Αποσυνδεδεμένος epidauros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
    • Προφίλ
Τιμητές των πάντων , και αναφέρομαι σε όσους ξεκίνησαν αυτό το θέμα είστε τελείως αδαείς ως προς το θέμα της ειδικής αγωγής .
1. Όσοι έχουν μεταπτυχιακό από ελληνικό πανεπιστήμιο τουλάχιστον έχουν κάνει 6μηνη πρακτική σε δομές ειδικής αγωγής . Πήγα σε γυμνάσιο κωφών και δίδαξα μάλιστα σε αυτά τα παιδιά .
2.όσοι έχουν μεταπτυχιακό από ελληνικό πανεπιστήμιο έχουν ΚΑΙ παιδαγωγική κατάρτιση καθώς τα περισσότερα μαθήματα αφορούν τη διδακτική και την εξατομικευμένη διδασκαλία .
3. Είναι πολύ δύσκολο να δουλεύεις στην ειδική αγωγή .Δεν είναι ούτε αραλίκι ούτε δεν ξέρω εγώ τι άλλο .Έχω δει συναδέλφους να τρώνε ξύλο από τα παιδιά ,να είναι οι συνθήκες πραγματικά αντίξοες... Από τη άλλη βέβαια έχω δει να υπάρχει και απέραντη αγάπη και σεβασμός !!
Άρα : πρέπει να μπει μια τάξη στα μεταπτυχιακά , να υπάρχουν κριτήρια ,το ίδιο πρέπει να υπάρχει και στις προσλήψεις -διορισμούς . Η ειδική αγωγή είναι πολύ δύσκολή ως εργασία και να ξέρετε ότι θεωρούνται ,όσοι έχουν αναγνωρισμένο πτυχίο ΚΑΙ όχι σεμινάριο , ως ειδικευόμενοι με υψηλά προσόντα στην Ευρωπαική Ένωση .

Εγώ ξεκίνησα το θέμα. Το κίνητρό μου είναι να γίνεται σεβαστό το κοινό περί δικαίου αίσθημα. Νομίζω ότι βοηθάω προς αυτή την κατεύθυνση - προκύπτει εξάλλου και από την ψηφοφορία....

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3005
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
15 χρονια εργαζομαι στην ειδικη αγωγη (2 ως αναπληρωτρια και 13 ως μονιμη μετα απο ασεπ). Διοριστηκα στη γενικη αλλα στο δυσπροσιτο σχολειο που τοποθετηθηκα υπηρχε τμημα ενταξης και με τποθετησαν εκει.
Εχω δουλεψει σε ολα τα πλαισια της ειδικης (παραλληλη, ειδικο σχολειο, τμημα ενταξης και κεδδυ). Δεν εχω σκοπο να φυγω απο την ειδικη.
Οταν εδινα πανελλαδικες δεν υπηρχε το τμημα ειδικης αγωγης, αρα δεν θα μπιρουσα να το εχω επιλεξει. Οταν αποφασισα να κανω μεταπτυχιακο υπηρχε μονο στην Αθηνα, που επαιρνε 20 ατομα το χρονο και θεωρησα (σωστα ή λαθπς δεν οερω) οτιδεν υπηρχε πριπτωση να εισαχθω. Πηγα, λοιπον, στην Αγγλια. Εκανα ενα ετησιο, υπερ-εντατικο κεταπτυχιακο. Ξεκινησαμε 14 Σεπτεμβρη και τελειωσαμε 1 Οκτωβρη της επιμενγς χρονιας. Δεν ειχε ουτε διακοπες Χριστουγεννων, ουτε Πασχα, ουτε -φυσικα- καλοκαιρι! Στη συνεχεια δουλεψα και μια χρονθα σε ειδικο σχολειο εκει και μετα πηρα την αποφαδη να ερθω ελλαδα. Αυτα τα λιγα για να με μαθετε οσοι δεν με ξερετε!
Εχοντας λοιπν τοση εμπειρια σην ειδικη αγωγη, θεωρω οτι η αποψη μου (απο την εμπειρια μου) μετραει. Οταν πηγαινα για μεταπτυχιακο το 2001 δεν ηταν λιγοι αυτοι που με κοροιδευαν και ελεγαν οτι θα χαραμησω και λεφτα και ενεργεια για να σπουδασω κατι απο το οποιο δεν θα παρω ευχαριστηση καθως τα «προβληματικα» παιδια ουτε μαθαινουν, ουτε τιποτα και απλα θελουν καπου να περνανε την ωρα τους! Επισης, μου ελεγαν, οτι ειναι ψυχοφθορο και δεν θα αντεξω, οτιειναι σιχαμερο κλπ. Απο αυτους που με κοροιδευαν πανω απο τους μισους στραφηκαν στην ειδικη αγωγη μολις αρχισαν να προσλαμβανονται αναπληρωτες. Μαλιστα, καποιοι μετεφεραν προϋπηρεσια και διοριστηκαν στη γενικη.
Θεωρω οτι η ειδικηαγωγη δεν πρεπει να αποτελει το σκαλι για τη γενικη! Ειναι αδικο για τα παιδια με ειδικες αναγκες που χρειαζονται αυομα πιυ θελουν να τα διδαξουν και οχι να τα βλεπουν ως μεταβαδη!

Αυτα! Σεντονι ολοκληρο!

Και μπήκα στη 10ετία.... Ειδική αγωγή...και δεν το μετανιώνω....

Αποσυνδεδεμένος Star Quality

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Ενάντια στο φασισμό της "πολιτικής ορθότητας"
    • Προφίλ
Τιμητές των πάντων , και αναφέρομαι σε όσους ξεκίνησαν αυτό το θέμα είστε τελείως αδαείς ως προς το θέμα της ειδικής αγωγής .
1. Όσοι έχουν μεταπτυχιακό από ελληνικό πανεπιστήμιο τουλάχιστον έχουν κάνει 6μηνη πρακτική σε δομές ειδικής αγωγής . Πήγα σε γυμνάσιο κωφών και δίδαξα μάλιστα σε αυτά τα παιδιά .
2.όσοι έχουν μεταπτυχιακό από ελληνικό πανεπιστήμιο έχουν ΚΑΙ παιδαγωγική κατάρτιση καθώς τα περισσότερα μαθήματα αφορούν τη διδακτική και την εξατομικευμένη διδασκαλία .
3. Είναι πολύ δύσκολο να δουλεύεις στην ειδική αγωγή .Δεν είναι ούτε αραλίκι ούτε δεν ξέρω εγώ τι άλλο .Έχω δει συναδέλφους να τρώνε ξύλο από τα παιδιά ,να είναι οι συνθήκες πραγματικά αντίξοες... Από τη άλλη βέβαια έχω δει να υπάρχει και απέραντη αγάπη και σεβασμός !!
Άρα : πρέπει να μπει μια τάξη στα μεταπτυχιακά , να υπάρχουν κριτήρια ,το ίδιο πρέπει να υπάρχει και στις προσλήψεις -διορισμούς . Η ειδική αγωγή είναι πολύ δύσκολή ως εργασία και να ξέρετε ότι θεωρούνται ,όσοι έχουν αναγνωρισμένο πτυχίο ΚΑΙ όχι σεμινάριο , ως ειδικευόμενοι με υψηλά προσόντα στην Ευρωπαική Ένωση .


ναι αλλά τα μεταπτυχιακά που λες, έχουν κάποια μαθήματα που αφορούν διδακτική στην Ε.Α., από που και ως που αυτό ισοδυναμεί με παιδαγωγική κατάρτιση, που μεταφέρετε στους πίνακες της γενικής ;  ;;  ;

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2402
    • Προφίλ
@ emmaki,

δυστυχώς επιβεβαιώνονται από εσένα, με την μακρόχρονη εμπειρία σου, οι υποψίες που είχα για τις προθέσεις μερικών συναδέλφων που συνάντησα και εγώ στην ειδική. Τα παιδιά με ιδιαιτερότητες χρειάζονται τουν καλύτερους εκπαιδευτικούς που θέλουν να αφοσιωθούν σε αυτό το λειτούργημα. Η πολιτεία οφείλει να σταματήσει τις ψηφοθηρίες και την επιδερμική-πελατειακή αντιμετώπιση του θέματος  και να δει πως θα εξασφαλίσει ότι καλύτερο για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες.

Αποσυνδεδεμένος FroΚ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
15 χρονια εργαζομαι στην ειδικη αγωγη (2 ως αναπληρωτρια και 13 ως μονιμη μετα απο ασεπ). Διοριστηκα στη γενικη αλλα στο δυσπροσιτο σχολειο που τοποθετηθηκα υπηρχε τμημα ενταξης και με τποθετησαν εκει.
Εχω δουλεψει σε ολα τα πλαισια της ειδικης (παραλληλη, ειδικο σχολειο, τμημα ενταξης και κεδδυ). Δεν εχω σκοπο να φυγω απο την ειδικη.
Οταν εδινα πανελλαδικες δεν υπηρχε το τμημα ειδικης αγωγης, αρα δεν θα μπιρουσα να το εχω επιλεξει. Οταν αποφασισα να κανω μεταπτυχιακο υπηρχε μονο στην Αθηνα, που επαιρνε 20 ατομα το χρονο και θεωρησα (σωστα ή λαθπς δεν οερω) οτιδεν υπηρχε πριπτωση να εισαχθω. Πηγα, λοιπον, στην Αγγλια. Εκανα ενα ετησιο, υπερ-εντατικο κεταπτυχιακο. Ξεκινησαμε 14 Σεπτεμβρη και τελειωσαμε 1 Οκτωβρη της επιμενγς χρονιας. Δεν ειχε ουτε διακοπες Χριστουγεννων, ουτε Πασχα, ουτε -φυσικα- καλοκαιρι! Στη συνεχεια δουλεψα και μια χρονθα σε ειδικο σχολειο εκει και μετα πηρα την αποφαδη να ερθω ελλαδα. Αυτα τα λιγα για να με μαθετε οσοι δεν με ξερετε!
Εχοντας λοιπν τοση εμπειρια σην ειδικη αγωγη, θεωρω οτι η αποψη μου (απο την εμπειρια μου) μετραει. Οταν πηγαινα για μεταπτυχιακο το 2001 δεν ηταν λιγοι αυτοι που με κοροιδευαν και ελεγαν οτι θα χαραμησω και λεφτα και ενεργεια για να σπουδασω κατι απο το οποιο δεν θα παρω ευχαριστηση καθως τα «προβληματικα» παιδια ουτε μαθαινουν, ουτε τιποτα και απλα θελουν καπου να περνανε την ωρα τους! Επισης, μου ελεγαν, οτι ειναι ψυχοφθορο και δεν θα αντεξω, οτιειναι σιχαμερο κλπ.
Απο αυτους που με κοροιδευαν πανω απο τους μισους στραφηκαν στην ειδικη αγωγη μολις αρχισαν να προσλαμβανονται αναπληρωτες.
Μαλιστα, καποιοι μετεφεραν προϋπηρεσια και διοριστηκαν στη γενικη.


Θεωρω οτι η ειδικη αγωγη δεν πρεπει να αποτελει το σκαλι για τη γενικη!
Ειναι αδικο για τα παιδια με ειδικες αναγκες που χρειαζονται αυομα πιυ θελουν να τα διδαξουν και οχι να τα βλεπουν ως μεταβαδη!


Αυτα! Σεντονι ολοκληρο!

Αυτό ακριβώς... δυστυχώς...

Συνδεδεμένος Κιρκη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
    • Προφίλ
Εγώ ξεκίνησα το θέμα. Το κίνητρό μου είναι να γίνεται σεβαστό το κοινό περί δικαίου αίσθημα. Νομίζω ότι βοηθάω προς αυτή την κατεύθυνση - προκύπτει εξάλλου και από την ψηφοφορία....
Μένω πραγματικά άφωνη από την τοποθέτηση !!!! Τι θα πει ψηφοφορία ,ποιοι ψηφίζουν και τι ...συγνώμη αλλά σε ένα τόσο σοβαρό θέμα αδυνατώ να καταλάβω το πόσο επιπόλαια σκέφτονται κάποιοι συνάδελφοι .Αυτά !!!

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
Όταν κάποιος με 10-15 χρόνια προϋπηρεσία(πριν βγάλετε το κομπιουτεράκι, οι προϋπηρεσίες δεν είναι όλες της τάξης των 5-8 μηνών το χρόνο), κάποια από αυτά στα κατσάβραχα, βλέπει κάποιον με πτυχίο 2-3 ετών να του τρώει την θέση, ε ναι, επιπόλαια θα σκέφτεται. Αν μάλιστα δεν έχει και τον χρόνο ή το χρήμα να τσιμπήσει ένα μεταπτυχιακό, εκεί να δεις πως η επιπολαιότητα χτυπάει κόκκινο.

Δημοσκοπήσεις σε forum, είναι πραγματικά παρηγοριά στον άρρωστο που δεν έχουν κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα. Οπότε ας σεβαστούμε τουλάχιστον το δικαίωμα του άλλου να μην νιώθει ότι φωνάζει μόνος του στην μέση του πουθενά και ας μείνουμε πραγματικά άφωνοι. Χωρίς να το δηλώνουμε.

Φτάνει νομίζω που προσπερνάμε τον άλλον στον πίνακα και ουσιαστικά εκτροχιάζουμε την ζωή του, μια ζωή που έχτιζε 10+ χρόνια. Δεν ξεκινάει να την χτίσει τώρα, όπως κάποιος που πήρε τα τελευταία 2-3 χρόνια πτυχίο.

Όσο για την ειδική αγωγή, είναι απολύτως αναγκαία στα σχολεία, είναι απολύτως αναγκαία για τα παιδιά, αλλά οι πίνακες έπρεπε να μείνουν ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ. Όχι να χτίζει κάποιος προϋπηρεσία σε 3 χρόνια, που ο άλλος χρειάστηκε 10, επειδή είχε την πληροφόρηση και το χρήμα να πάρει μεταπτυχιακό και μετά, από την πολύ αγάπη στα παιδιά που συνεχίζουν να έχουν ανάγκη, να πηδάει στον πίνακα γενικής και να ρίχνει μαύρη πέτρα πίσω του.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 11, 2018, 09:57:00 μμ από johnd »
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους λένε.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

Αποσυνδεδεμένος vougan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
    • Προφίλ
Όταν κάποιος με 10-15 χρόνια προϋπηρεσία(πριν βγάλετε το κομπιουτεράκι, οι προϋπηρεσίες δεν είναι όλες της τάξης των 5-8 μηνών το χρόνο), κάποια από αυτά στα κατσάβραχα, βλέπει κάποιον με πτυχίο 2-3 ετών να του τρώει την θέση, ε ναι, επιπόλαια θα σκέφτεται. Αν μάλιστα δεν έχει και τον χρόνο ή το χρήμα να τσιμπήσει ένα μεταπτυχιακό, εκεί να δεις πως η επιπολαιότητα χτυπάει κόκκινο.

Δημοσκοπήσεις σε forum, είναι πραγματικά παρηγοριά στον άρρωστο που δεν έχουν κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα. Οπότε ας σεβαστούμε τουλάχιστον το δικαίωμα του άλλου να μην νιώθει ότι φωνάζει μόνος του στην μέση του πουθενά και ας μείνουμε πραγματικά άφωνοι. Χωρίς να το δηλώνουμε.

Φτάνει νομίζω που προσπερνάμε τον άλλον στον πίνακα και ουσιαστικά εκτροχιάζουμε την ζωή του, μια ζωή που έχτιζε 10+ χρόνια. Δεν ξεκινάει να την χτίσει τώρα, όπως κάποιος που πήρε τα τελευταία 2-3 χρόνια πτυχίο.

Όσο για την ειδική αγωγή, είναι απολύτως αναγκαία στα σχολεία, είναι απολύτως αναγκαία για τα παιδιά, αλλά οι πίνακες έπρεπε να μείνουν ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ. Όχι να χτίζει κάποιος προϋπηρεσία σε 3 χρόνια, που ο άλλος χρειάστηκε 10, επειδή είχε την πληροφόρηση και το χρήμα να πάρει μεταπτυχιακό και μετά, από την πολύ αγάπη στα παιδιά που συνεχίζουν να έχουν ανάγκη, να πηδάει στον πίνακα γενικής και να ρίχνει μαύρη πέτρα πίσω του.
Τα είπες όλα, συνάδελφε!! Έτσι είναι η κατάσταση, όπως τα λες. Οτιδήποτε άλλο ισχυρίζεται κάποιος συνιστά απλώς υποκρισία. Μετά από τόσες σελίδες διαλόγου με επιχειρήματα έχει γίνει αποδεκτό, ακόμη και από τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν με υπευθυνότητα την ειδική αγωγή, όπως ο χρήστης emmaki, ότι η ειδική αγωγή λειτουργεί ως η κερκόπορτα, από όπου πολλοί φιλοδοξούν να εισέλθουν στη δημόσια εκπαίδευση, παρακάμπτοντας συναδέλφους της γενικής, οι οποίοι επί πολλά χρόνια και με πολλούς ΑΣΕΠ περιμένουν, μάταια, τον διορισμό τους. Η μόνη λύση στο αδιέξοδο που έχει δημιουργηθεί, κατά τη γνώμη μου, είναι απολύτως ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ και απολύτως ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΜΟΝΙΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. Ταυτόχρονα, είναι απαραίτητοι αυστηροί κανόνες και αξιολόγηση, ώστε να μπει τάξη στον ιδιαίτερα ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής και να μείνουν αυτοί που πραγματικά είναι αποφασισμένοι να τον υπηρετήσουν και όχι να τον εκμεταλλευτούν.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 13, 2018, 11:26:39 πμ από vougan »

Αποσυνδεδεμένος epidauros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
    • Προφίλ
Ερώτηση: Θεωρείτε ότι οι διορισμοί στην ειδική αγωγή είναι τέχνασμα παράκαμψης προϋπηρεσίας και ΑΣΕΠ;

Επιλογή 1: 
ναι (16 ψήφοι)
Επιλογή 2: 
όχι (13 ψήφοι)
Επιλογή 3: 
μάλλον ναι (11 ψήφοι)
Επιλογή 4: 
μάλλον όχι (5 ψήφοι)
Επιλογή 5: 
δεν γνωρίζω (2 ψήφοι)

Σύνολο ψηφοφόρων: 47

Η ψηφοφορία λήγει: Σήμερα στις 10:47:46 μμ

 

Pde.gr, © 2005 - 2018

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 28477
  • Τελευταία: Ονουφ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 963400
  • Σύνολο θεμάτων: 16796
  • Σε σύνδεση σήμερα: 261
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 204
Σύνολο: 219

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.04 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.