0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και να μετρούσαν τα μόρια ΑΣΕΠ, δε θα είχε πλέον κανένα απολύτως νόημα. Όσο για το αν είναι δίκαιο σύστημα η υπέρμετρη μοριοδοτηση μεταπτυχιακών τιτλων, οι οποίοι(όχι όλοι ) έχουν αποκτηθεί μέσω απλής πληρωμής , σαφώς βολεύει κάποιους . Όποιος διαθέτει ακαδημαϊκά προσόντα, γιατί να φοβάται να εξεταστεί γραπτώς; Ας αφήσουμε λοιπόν στην άκρη τα περί δικαίου συστήματος . Και επειδή μαζικοί διορισμοί δεν προβλέπονται, αδίκως φαντασιωνονται διορισμούς οι συνάδελφοι με δίκαιο σύστημα. Όσοι μιλούν για μαζικούς διορισμούς θεωρούν ότι θα διοριστουν οι ίδιοι .Υ.Γ Ας μην ξεχνάμε ότι ο υπόλοιπος δημόσιος τομέας, δεν "κουβαλάει" τις "αμαρτίες" της επιλογής εκπαιδευτικών μετά το 1998.
Έχει νόημα αν μετρηθεί ολόκληρος ο βαθμός
Δεν εχει βάλει ουτε ενα ευρω στον προϋπολογισμό αλλα θα κάνει διορισμούς το 2020...στην Γενική... Εχω την εντύπωση ότι και αυτοί βαδίζουν στα χνάρια των προηγουμένων ...δυστυχως...και αν θυμαμαι καλα δεν ειμαι εγω που μιλουσα για γραπτο πριν τις εκλογες...
Ο καθένας τα λέει από τη δική του σκοπιά προφανώς. Προεκλογικά, θυμάμαι η νυν κυβέρνηση να απορρίπτει το προσοντολογιο Γαβρογλου και να κάνει λόγο για Γραπτό ΑΣΕΠ + προσμέτρηση ακαδημαϊκών προσόντων και κοινωνικών κριτηρίων. Πιστευετε, τελικά ότι θα εφαρμόσει το προσοντολογιο, χωρίς Γραπτο;
Δεν απέρριπτε το προσοντολόγιο...Μιλούσε για μοριοδότηση ακαδημαϊκών και κοινωνικών κριτηρίων στα οποία θα μετρούσε και σε ένα μικρό ποσοστό της τάξης του 30% ο βαθμός ΑΣΕΠ.
Δε λέμε κάτι διαφορετικό... Απέρριπτε το προσοντολογιο Γαβρογλου ως έχει κ πρότεινε γραπτό+ ακαδημαϊκά + κοινωνικά κριτήρια με ποσοστώσεις.Οκ... Potato~Patato.
Εχετε δει συναδελφε καμια προκυρηξη στον ασεπ με 130.000 αιτησεις να βγαζει αποτελεσματα πριν τον 1.5 χρονο; εδω στην ΕΑ με 30.000 αιτησεις ακομα για τους εκπαιδευτικους δεν εχουν βγει οριστικοι. Και Σεπτεμβρη να εβγςζε την προκυρηξη γενικης δεν προλαβαινε. Το πιθανοτερο ειναι να κανεις τις νομοθετικες ρυθμισεις που θελει πανω στον Ν. Γαυρογλου. Να βγαλει προσκληση ...να παρει του χρονου με παλιους πινακες και του παραχρονου βλεπουμε.
Το ΑΣΕΠ δεν έχει αντικείμενο, αφού δεν υπάρχει προκήρυξη και οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν καταθέσει τα ακαδημαϊκά και κοινωνικά προσόντα τους. Η κυβέρνηση θα έκανε γνωστή την απόφαση για (υποτιθέμενους) διορισμούς, κάτι το οποίο δεν έγινε. Το μόνο που μπορεί να κάνει το ΑΣΕΠ προς το παρόν, είναι κατά τη γνώμη μου, να επικαιροποιησει τους υπάρχοντες πίνακες αναπληρωτών στη γενική αγωγή ώστε να "ξεπαγωσουν", και να μπορούν να καταθέσουν τα πτυχία τους οι νέοι πτυχιούχοι που έμειναν εκτός πινάκων και να προσμετράται η προϋπηρεσία.Όσο για την περίπτωση να μετρήσει ολόκληρος ο βαθμός του γραπτού ΑΣΕΠ είναι απίθανο, για αυτό έγραψα ότι δε θα είχε καμία αξία, αφού (αν γινόταν) θα μετρούσαν τα μόρια πάνω από τη βάση. Πάντως είναι σαφές ότι η κυβέρνηση δε σκοπεύει να προχωρήσει σε μαζικούς διορισμούς, από τις δηλώσεις των στελεχών της. Ακολουθεί παρελκυστική πολιτική για να περιορίσει τις αντιδράσεις.
Όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, αν πάρει κανείς κυριολεκτικά και τοις μετρητοίς τα λόγια της Υπουργού, από τη στιγμή που έχει στείλει αίτημα στο ΑΣΕΠ για την κατάρτιση νέων πινάκων Γενικής Παιδείας, αυτό δεν μπορεί παρά να είναι βάσει του υφιστάμενου νόμου. Δηλαδή, το ΑΣΕΠ καλείται να προγραμματίσει τη διαδικασία και να επεξεργαστεί προκήρυξη με βάση τα προβλεπόμενα του νόμου Γαβρόγλου, ο οποίος είναι ο ενεργός νόμος που διέπει τις προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού.Τώρα, αν το αίτημα για το οποίο έκανε λόγο η Υπουργός αφορούσε πχ το να της γνωστοποιήσει το ΑΣΕΠ (με βάση το φόρτο εργασίας και τον προγραμματισμό του) ποια χρονική περίοδο θα μπορούσε να ξεκινήσει η διαδικασία κατάρτισης νέων πινάκων, και εν τω μεταξύ το υπουργείο να νομοθετήσει κάποιες αλλαγές στο σύστημα πρόσληψης, αυτό δεν το ξέρω. Μένει να δούμε ποιες είναι οι προθέσεις τους.