0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σκέψεις1. Ποιος φοιτητής θα περατωσεισπουδεςμε χαμηλή βάση εισαγωγής;2. Οι τοπικές κοινωνίες θέλουν πελατεία, όπως και τα μικρά πανεπιστήμια. 3. Ποια σοβαρή επιχείρηση θα προσλάβει αποφοίτους χαμηλόβαθμων σχολών ή Ποιο μπτ θα τους δεχθεί;4. Λογικό να αξιολογούν χαμηλά τα ελληνικά πανεπιστήμια. 5. Προς το παρόν, οι γονείς καμαρώνουν για τα παιδιά τους που έγιναν ακαδημαϊκοί πολίτες.
Εισαγωγή σε οποιοδήποτε πανεπιστημιακό τμήμα με βαθμό κάτω από τη βάση (δηλ. το μισό του άριστα) είναι λάθος. Μάλιστα θα πρέπει να υπάρχει κριτήριο ώστε οι βαθμοί σε κάθε μάθημα να είναι τουλάχιστον στη βάση. Αλλά υπάρχει και το θέμα του τι ζητάει το κάθε πανεπιστήμιο και το κάθε τμήμα και σχολή. Ίσως υπό προϋποθέσεις θα έπρεπε κάθε πανεπιστήμιο ή σχολή να ορίζει τα δικά του θέματα και βάση εισαγωγής. Θα χρειαστεί ριζική αλλαγή των πανελλαδικών εξετάσεων, με διατήρηση των θετικών του σημερινού συστήματος. Τροφή για σκέψη..
Η βαθμολογία είναι σχετική. Εξαρτάται απ' τη δυσκολία των θεμάτων. Δεν έχει νόημα η προϋπόθεση βάσης του δέκα.
Οχι απόλυτα. Υπάρχει δείκτης της επάρκειας σε κάθε αντικείμενο. Είναι παράλογο να.διαμορφώνονται οι βάσεις των σχολών με βάση τις προτιμήσεις των υποψηφίων λες και έχουμε να κάνουμε με πορτοκάλια στην αγορά!Ένα πλαφόν να τεθεί από κάθε τμήμα ώστε να γνωρίζει κι ο υποψήφιος πόσο πρέπει ή πόσο θέλει να προσπαθήσει και οι σχολές να έχουν το υλικό με το οποίο μπορούν να δουλέψουν καλά. Υποβαθμίζεται τώρα εδώ και χρόνια το δημόσιο πανεπιστήμιο. Πληρώνουμε όλοι για αυτό και το θέλουμε δυνατό και να δίνει προοπτικές στους αποφοίτους του. Με χιλιάδες απόφοιτους χωρίς διέξοδο επαγγελματική μας μένει η ψευδαίσθηση μιας επιτυχίας αλλόκοτης.