0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όσον αφορά τη μπούργκα, πρέπει να απαγορευτεί για έναν και μόνο λόγο, και αυτός είναι επειδή γίνεται 100% καταναγκαστικά. Για τη μαντίλα δεν μπορούμε να το ισχυριστούμε αυτό, γιατί σε αρκετές περιπτώσεις στα πλαίσια της παράδοσής τους φοριέται οικειοθελώς. Εδώ στα χωριά φοράνε μαντίλες.. και στη Ρωσία οι γυναικές πριν μπουν σε ναό φοράνε οπωσδήποτε μαντίλα!
Αλλά η δημόσια προβολή θρησκευτικών συμβόλων σε εκπαιδευτικές αίθουσες είναι συναφές θέμα και κατά την προσωπική μου άποψη καιρός να απαλλαγούμε από "ποζεριές" θρησκευτικών συμβόλων στις αίθουσες (για να μιλήσουμε με τη γλώσσα της νεολαίας )
Αλλά το θέμα μας δεν ήταν αυτό, αλλά η κρατική επιβολή σε δημόσια αναγραφή ή μη προσωπικών δεδομένων.
Ακριβώς αυτό: ανοχή και ανεκτικότητα στα όρια της ανοησίας για τους αλλοδαπούς, ακραίος ρατσισμός για τον ημεδαπό που έχει το θάρρος να εκφράσει ανοιχτά τις απόψεις του όποιες κι αν είναι αυτές.Και να σας πω κάτι; Έχουμε θεοποιήσει το επάγγελμα του εκπαιδευτικού τόσο που δεν αντιλαμβανόμαστε ότι είναι άλλος ένας επαγγελματίας αυτής της κοινωνίας που θα προσπαθήσει να κάνει όσο καλύτερα μπορεί τη δουλειά του παρόλα τα συναισθήματα που έχει για διάφορους ανθρώπους ή καταστάσεις. Οι περισσότεροι έτσι πράττουν και καλώς. Και τα γνωστά στερεότυπα που καλλιεργούνται επιμελώς: αριστερός = προοδευτικός, δεξιός = φασίστας και ρατσιστής.Όταν οι λέξεις χάνουν το νόημά τους....
Ωστόσο, οφείλω να πω ότι η αναγραφή του θρησκεύματος και της εθνικότητας στο απολυτήριο δεν εξυπηρετεί απολύτως τίποτα. Δεν βρίσκω κάποιον λόγο για τον οποίο η πιστοποίηση των γνώσεων κάποιου πρέπει να δίνει στοιχεία της πολιτιστικής του ταυτότητας. Το απολυτήριο πιστοποιεί σπουδές, όχι την ταυτότητα.
Καλησπέρα, δεν ξέρω τι είναι σωστό και τί όχι στο θέμα υπό συζήτηση. Ωστόσο, θα ήθελα να πω το εξής: Στο σχολείο αγκαλιάζουμε τη διαφορετικότητα, συνεπώς γιατί πρέπει να κρύβουμε την ιθαγένεια και το θρήσκευμα; Δεν μας έχουν πει στο παρελθόν οι σχολικοί σύμβουλοι να "εκμεταλλευόμαστε" αυτή τη διαφορετικότητα και να τη χρησιμοποιούμε θετικά μέσα στην τάξη; Όταν έχουμε ένα παιδί από άλλη χώρα, δεν το αξιοποιούμε για να μάθουν και τα υπόλοιπα παιδιά γι'αυτή τη χώρα (συνήθειες, έθιμα, φαγητό, αθλητισμό); Έτσι δεν κάνετε οι περισσότεροι αν όχι όλοι;
Είναι σχετικός ο βαθμός στο μάθημα των Θρησκευτικών με το Θρήσκευμα;
Όποιος παρακολουθεί και βαθμολογείται στο μάθημα των Θρησκευτικών είναι Ορθόδοξος Χριστιανός;Και για όποιον δεν παρακολουθεί το μάθημα πρέπει να αναγράφεται το θρήσκευμά του στο απολυτήριο;