0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τον Αύγουστο του 15, έγινε σύσταση οργανικών σε ολοήμερα στην πρωτοβάθμια. Οι εγκύκλιος έλεγε ότι θα καλυφθούν οι οργανικές από τους μόνιμους υπηρετούντες.Από τη στιγμή που η σύσταση οργανικής γίνεται μετά τις μεταθέσεις, δεν υπάρχει ( γνώμη μου ) λογική κάποιος να διεκδικήσει τη θέση μέσω μεταθέσεων που ήδη έχουν γίνει. Αυτό που λέτε είναι σωστό σε περίπτωση που οι οργανικές υπάρχουν πριν από τις μεταθέσεις και σωστά οι μόνιμοι μπορούν να διεκδικήσουν τη θέση.Με κάθε επιφύλαξη..
Θα είναι άδικο και παράνομο πιστεύω αν δεν προηγηθούν πρώτα οι μεταθέσεις, εφόσον μπήκαμε στην καινούρια σχολική χρονιά. Θα γίνουν οι μόνιμοι διορισμοί; Έχουν προχωρήσει σε εκδίκαση των ενστάσεων;
Οι μεταθέσεις της νεας σχολικής χρονιάς, αυτής που διανύουμε δηλαδή, έγιναν την άνοιξη του 2019
Για την ακρίβεια, η ανακοίνωση των μεταθέσεων σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια έγινε στις 29/3/2019.
Υποτίθεται ότι αυτοί που θα διοριστούν τώρα, αν τελικά γίνουν οι διορισμοί, θα διανύσουν όλη τη σχολική χρονιά (2019-2020) στη θέση που έχουν προσληφθεί ως αναπληρωτές και θα τοποθετηθούν οργανικά τη σχολική χρονιά 2020-2021. Συνεπώς, θα πρέπει να προηγηθούν οι μεταθέσεις των μόνιμων υπηρετούντων εκπαιδευτικών.
Ο διορισμός θα γίνει σε περιοχή π.χ Ηλεια και θα τοποθετηθεί προσωρινά αφού ο αναπληρωτής διοριζόμενος μπορεί να υπηρετεί Κόρινθο σήμερα και θα παραμείνει εκεί μέχρι το τέλος της χρονιάς. Η θέση του στην Ηλεία είναι εξασφαλισμένη και αν ήταν το μοναδικό κενό δεν μπορεί να δωθεί για τις επόμενες μεταθέσεις.
Ρε παιδιά, σοβαρολογούμε; Κι εμείς τί κάνουμε τόσα χρόνια που περιμένουμε να πάρουμε μετάθεση στην περιοχή συμφερόντων μας; Θα μας πετάξουν σαν στημένες λεμονόκουπες;
20.08.2018ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Β/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΑ. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ1.Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ 50/96, όπως ισχύουν, υπεραριθμίες εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες της Β/θμιας εκπαίδευσης είναι δυνατόν να προκύψουν από ίδρυση , κατάργηση ή συγχώνευση αυτών, από μετατροπή λυκείων σε λυκειακές τάξεις ή από μείωση των τμημάτων των μαθητών ή άλλη αιτία.Οι εκπαιδευτικοί που κρίθηκαν υπεράριθμοι και επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ' απόλυτη προτεραιότητα , συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης.2. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 30 του Ν.3848/2010, οι ανήκοντες στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης της παρ. 1 περ. α’ και γ’ του 13 του Π.Δ. 50/96 προηγούνται έναντι των λοιπών εκπαιδευτικών και κατά τη διαδικασία των τοποθετήσεων. Ως εκ τούτου, έπονται της προαναφερθείσης κατηγορίας.3. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του προαναφερθέντος Π.Δ., τοποθετούνται σε οργανικές θέσεις κρινόμενοι με βάση τη μοριοδότησή τους οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ (οριστικές τοποθετήσεις), οι μετατιθέμενοι από περιοχή σε περιοχή και οι εκπαιδευτικοί που αιτούνται μετάθεση από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτίωση θέσης).Να επισημανθεί ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.12 του άρθρου 15, οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησης τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Επομένως, δεν νοείται να υπάρχουν οργανικά κενά σε μία ειδικότητα και, παράλληλα, εκπαιδευτικοί της ίδιας ειδικότητας στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ.4. Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 4 του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ Α’ 71) ορίζεται ότι οι νεοδιοριζόμενοι τοποθετούνται σε κενή θέση σχολικής μονάδας. Ως εκ τούτου έπονται των ανωτέρω κατηγοριών.Εξυπακούεται ότι κατά την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών λαμβάνεται υπόψη, ανά κατηγορία, το σύνολο της μοριοδότησής τους, όπως προβλέπεται στο άρθρο 16 του προαναφερθέντος Π.Δ.. Ακολουθεί η τοποθέτηση εκπαιδευτικών για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών, οι οποίες προκύπτουν λόγω πάσης φύσεως αδειών, αύξησης μαθητών, απομάκρυνσης εκπαιδευτικών λόγω υπηρέτησης σε θέσεις θητείας κ.λ.π..
Ολα όσα αναφέρω αφορούν τις υπό σύσταση οργανικές στα τμηματα ένταξης, αν και εφόσον γίνουν.Για τις ήδη υπάρχουσες οργανικές στα ειδικά σχολεία προφανώς αν δεν έγιναν μεταθέσεις το Μάρτιο του 19 σε κάποιο κενό που κάποιος το ζητούσε, και θα γίνει διορισμός στο ίδιο κενό αυτό αποτελεί αιτία ένστασης ..Ελπίζω να ήμουνα σαφής