0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και κάπως έτσι εξαφανίζεται ο θεσμός της παράλληλες και οι τόσες πολλές προσλήψεις...
Εγώ δεν βλέπω βρε παιδιά τις τρομερές αλλαγές σε σχέση με τον προηγούμενο. Πχ στα δημοτικά κάτω των 200 παιδιών θα συνεχίσουν να έχουν ένα δάσκαλο ένταξης. Ας μην απελπιζόμαστε.
Οι προϋποθέσεις για τις θέσεις στα ΤΕ φαίνονται πιο γενναιόδωρες (ως προς τον αριθμό μαθητών/σχολείο και τις θέσεις που προβλέπονται). Φαίνονται πιο γενναιόδωρες σε σχέση με πριν, αλλά εξακολουθούν να είναι ελλιπείς.Είναι θετικό βήμα για τη βθμια η πρόβλεψη για ΠΕ04.ΕΑΕ στους 250 μαθητές και όχι τους 300. Όμως έτσι φαίνεται ακόμα περισσότερο η ανεπάρκεια της πρόβλεψης για τα Φιλολογικά. Σε ένα Γυμνάσιο πχ οι ώρες των φιλολογικών/τάξη είναι 10 και γι αυτές προβλέπεται 1 φιλόλογος -που ουσιαστικά θα υποστηρίζει τον μαθητή στην καλύτερη στο 1/3 αυτών των ωρών και πολύ λέω. Ενώ στα θετικά μαθήματα, για 4 ώρες μαθηματικά προβλέπεται 1 μαθηματικός και 4-5 ώρες φυσικών επιστημών (που μάλιστα δεν είναι όλα εξεταζόμενα) προβλέπεται 1 ΠΕ04. Δεν έχει λογική αυτό. Φέρνω ένα πρακτικό παράδειγμα από το σχολείο μου. Γυμνάσιο με 12 τμήματα. Τουλάχιστον 10 από αυτά έχουν μαθητές ΤΕ (2-3 ή και παραπάνω). Όταν η υποστήριξη γινόταν εκτός τάξης σε μικτά γκρουπ, αναλογούσαν περισσότερες ώρες στον καθένα μεν, οι μαθητές όμως έφευγαν από διαφορετικά μαθήματα ο καθένας και έκαναν κάτι άλλο, έχαναν το μάθημα της τάξης που δεν μπορούσε να γίνει εκείνη την΄ωρα στο ΤΕ αφού ο ένας θα είχε Οδύσσεια, ο άλλος Ιστορία, ο παράλλος κάτι άσχετο. Με την υποστήριξη εντός τάξης, σε ένα σχολείο με τόσα τμήματα, οι 23 ώρες του εκπαιδευτικού (που κάποια στιγμή θα μειωθούν κιόλας) επαρκούσαν ουσιαστικά για 2 ώρες/εβδομάδα ανά τμήμα, από τις 10 ώρες φιλολογικών. Η αναλογία στα θετικά μαθήματα είναι σαφώς καλύτερη. Κανονικά λοιπόν στους 250 μαθητές έπρεπε να υπάρχουν 2 φιλόλογοι ΕΑΕ....@elstam η ερμηνεία που κυκλοφορεί γενικά είναι ότι η ύπαρξη ΤΕ θα μπλοκάρει την έγκριση κάποιων παράλληλων στηρίξεων οπότε θα εξαλείψει την ανάγκη σε αναπληρωτές (αφού τα ΤΕ μπορούν να στελεχωθούν από μονίμους).
Να είμαστε λίγο ρεαλιστές; Μεγάλο μέρος των παράλληλων αυτών ΔΕΝ είναι για παράλληλες, αλλά για Τ.Ε. Ποτέ δεν είπε το ΥΠΑΙΘΑ ότι θα καταργηθούν οι παράλληλες, ωστόσο είναι λογικό ότι σε πρώτη φάση στην Πρωτοβάθμια φέτος θα δούμε μειωμένες παράλληλες σε σχέση με τα 2-3 προηγούμενα χρόνια. Δεν σημαίνει ότι δεν θα δούμε και στην Δευτεροβάθμια, ωστόσο εκεί έτσι και αλλιώς πιο δύσκολα έδιναν παράλληλες. Το Ν/Σ έχει και θετικά όπως οι ΠΕ04 ωστόσο συνεχίζουν όλοι να επιμένουν ότι έρχεται ταφόπλακα στην Π.Ξ. Επίσης, επειδή αναφέρθηκε από συνάδερφο παραπάνω, το ΕΣΠΑ ολοκληρώνεται το καλοκαίρι του 2027, οπότε το όποιο πρόβλημα θα υπάρχει του χρόνου κάπου ανάμεσα στη 2η και 3η φάση όταν και θα πρέπει να ενεργοποιηθεί το καινούριο το Σεπτέμβριο του 2027, όπως ακριβώς έγινε και το 2020-2021. Ο Πατρέας πάντως τον Μάιο ανέφερε σε τι θα υπάρχει πρόβλημα φέτος και όπως είπε είναι το ολοήμερο Νηπιαγωγείο και Δημοτικό, γι' αυτό και η έμφαση εκεί. Ωστόσο εγώ προσωπικά βλέπω έμφαση στην ΕΑΕ φέτος και όχι στη Γενική Παιδεία. Ακόμα και οι οργανικές των νηπιαγωγών στη γενική δε μπορώ να πω ότι μας έπεισαν για έμφαση, καθώς ούτε καν 1.000 δεν είναι
Συγγνώμη αλλά δεν το καταλαβαίνω αυτό που λέτε για τις παράλληλες, ότι δεν είναι για παράλληλη αλλά για ένταξη. Έχετε δουλέψει σε κάποιο Κεδασυ πρωτοβάθμιας και γνωρίζετε κάποια πράγματα εκ των έσω;Προσωπικά να χρειάζεται το παιδί παράλληλη και το Κεδασυ να μην την εγκρίνει, το έχω δει. Να μην έχει ανάγκη παράλληλης και να την εγκρίνουν, δεν έχω δει.
Πολλές περιπτώσεις παράλληλης είναι Τ.Ε και εγκρίνουν παράλληλες! Αρκετά είναι τα ΚΕΔΑΣΥ που έχουν συστάσεις να το σταματήσουν αυτό με τις παράλληλες! Δεν λέω ούτε ότι είναι ηθικό ούτε σωστό αλλά μέρος των παράλληλων πρέπει να μετατραπεί σε Τ.Ε.!
Και γιατί να το κάνουν; Τίποτα δεν "πρέπει" από τη στιγμή που δε λειτουργεί προς όφελος των παιδιών. Αν το οποιοδήποτε παιδί έχει ανάγκη παράλληλη στήριξη πρέπει να πάρει παράλληλη στήριξη και όχι ένταξη.