*

Αποστολέας Θέμα: Τμήματα Ένταξης  (Αναγνώστηκε 122837 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giannisn1991

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 679
  • ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα Ένταξης
« Απάντηση #434 στις: Αυγούστου 02, 2025, 10:14:13 am »
ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ
Άρθρο 117
Φοίτηση μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Αντικατάσταση παρ. 1 και προσθήκη παρ. 7 και 8 στο άρθρο 6 του ν. 3699/2008
Στα Τ.Ε. των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης οι μαθητές υποστηρίζονται από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 ή ΠΕ60 με εξειδίκευση στην Ε.Α.Ε. για τα νηπιαγωγεία και από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ71 ή ΠΕ70 με εξειδίκευση στην Ε.Α.Ε. για τα δημοτικά σχολεία. Στα Τ.Ε. των νηπιαγωγείων που φοιτούν έως εξήντα (60) μαθητές τοποθετείται ένας (1) εκπαιδευτικός.

Στα Τ.Ε. των νηπιαγωγείων στα οποία φοιτούν περισσότεροι από εξήντα (60) μαθητές, εκ των οποίων τουλάχιστον έξι (6) με Αξιολογική Έκθεση ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ότι εμπίπτουν στην κατηγορία των μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τοποθετούνται δύο (2) εκπαιδευτικοί.
Στα Τ.Ε. των δημοτικών σχολείων στα οποία φοιτούν έως διακόσιοι (200) μαθητές, τοποθετείται ένας (1 )εκπαιδευτικός. Στα Τ.Ε. των δημοτικών σχολείων, στα οποία φοιτούν περισσότεροι από διακόσιοι (200) μαθητές, εκ των οποίων τουλάχιστον δώδεκα (12) με Αξιολογική Έκθεση ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ότι εμπίπτουν στην κατηγορία των μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τοποθετούνται δύο (2) εκπαιδευτικοί.

Στα Τ.Ε. των σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι μαθητές υποστηρίζονται από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 με εξειδίκευση στην Ε.Α.Ε. και στα ΕΠΑ.Λ. δύνανται να υποστηρίζονται και από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ80 έως και ΠΕ90 με εξειδίκευση στην Ε.Α.Ε., ανάλογα τον/τους Τομέα/Τομείς που λειτουργεί/λειτουργούν.
Στα Τ.Ε. των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως διακόσιοι πενήντα (250) μαθητές, τοποθετούνται ένας (1) εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03. Στα Τ.Ε. των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από διακόσιοι πενήντα (250) μαθητές, εκ των οποίων τουλάχιστον δεκαπέντε (15) με Αξιολογική Έκθεση ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ότι εμπίπτουν στην κατηγορία των μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τοποθετούνται ένας (1) εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02, ένας (1) εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 και ένας (1) εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04.


Για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ04 η τοποθέτηση, σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, γίνεται σε ποσοστό σαράντα δύο τοις εκατό (42%) για την ειδικότητα ΠΕ04.01, είκοσι τοις εκατό (20%) για κάθε μία από τις ειδικότητες ΠΕ04.02 και ΠΕ04.04 και δεκαοκτώ τοις εκατό (18%) για την ειδικότητα ΠΕ04.05.


Στα Τ.Ε. των ΕΠΑ.Λ. δύναται να τοποθετείται εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ80 έως ΠΕ90 με εξειδίκευση στην Ε.Α.Ε., με εισήγηση του διευθυντή της σχολικής μονάδας και πρόταση της Ε.Δ.Υ. και σε σχολικές μονάδες στις οποίες δεν έχει συσταθεί Ε.Δ.Υ., με πρόταση του συλλόγου διδασκόντων, σύμφωνη γνώμη του διευθυντή εκπαίδευσης και έγκριση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης.
Η ανωτέρω εισήγηση συναρτάται από τους τομείς στους οποίους φοιτούν μαθητές με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στη σχολική μονάδα. Ο αριθμός των θέσεων κατά κλάδο και ειδικότητα που προκύπτει σύμφωνα με τα προηγούμενα εδάφια, ισοδυναμεί με αριθμό οργανικών θέσεων.


Στα Τ.Ε. για μαθητές με προβλήματα όρασης ή ακοής μπορεί να τοποθετούνται επιπλέον και εκπαιδευτικοί άλλων κλάδων, οι οποίοι διαθέτουν πιστοποιημένη γνώση της γραφής Braille ή επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (Ε.Ν.Γ.), αντίστοιχα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήματα Ένταξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:50:48 »

Αποσυνδεδεμένος giannisn1991

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 679
  • ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα Ένταξης
« Απάντηση #435 στις: Αυγούστου 02, 2025, 10:15:53 am »

Αποσυνδεδεμένος Fani 35

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή είναι μπροστά...
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα Ένταξης
« Απάντηση #436 στις: Αυγούστου 02, 2025, 10:26:54 am »
Και κάπως έτσι εξαφανίζεται ο θεσμός της παράλληλες και οι τόσες πολλές προσλήψεις...

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3911
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα Ένταξης
« Απάντηση #437 στις: Αυγούστου 02, 2025, 11:59:07 am »
Και κάπως έτσι εξαφανίζεται ο θεσμός της παράλληλες και οι τόσες πολλές προσλήψεις...

Γιατι, πιστευε κανεις οτι η ΠΣ και οι τοσες προσληψεις θα ηταν για παντα;

Αλλωστε στο νομο (δεν θυμαμαι ποιον, καθως εχω χρονια που εφυγα απο την ΕΑ) γραφει ξεκαθαρα οτι η ΠΣ ειναι για μαθητες που μπορουν να παρακολουθησουν τουλαχιστον το 50% του προγραμματος χωρις βοηθεια.

Αρα, θα υπαρχει ενα εκπαιδευτικος ΕΑ του τμηματος ενταξης, ο οποιος θα μπαινει σε ολες τις ταξεις, απο μια ωρα την ημερα ισως, και θα υποστηριζει τα παιδια. Ολα τα παιδια που δυσκολευονται!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήματα Ένταξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:50:48 »

Αποσυνδεδεμένος Elstam

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα Ένταξης
« Απάντηση #438 στις: Αυγούστου 02, 2025, 12:22:17 pm »
Και κάπως έτσι εξαφανίζεται ο θεσμός της παράλληλες και οι τόσες πολλές προσλήψεις...

Εγώ δεν βλέπω βρε παιδιά τις τρομερές αλλαγές σε σχέση με τον προηγούμενο. Πχ στα δημοτικά κάτω των 200 παιδιών θα συνεχίσουν να έχουν ένα δάσκαλο ένταξης. Ας μην απελπιζόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4966
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα Ένταξης
« Απάντηση #439 στις: Αυγούστου 02, 2025, 12:40:51 pm »
Εγώ δεν βλέπω βρε παιδιά τις τρομερές αλλαγές σε σχέση με τον προηγούμενο. Πχ στα δημοτικά κάτω των 200 παιδιών θα συνεχίσουν να έχουν ένα δάσκαλο ένταξης. Ας μην απελπιζόμαστε.

Οι προϋποθέσεις για τις θέσεις στα ΤΕ φαίνονται πιο γενναιόδωρες (ως προς τον αριθμό μαθητών/σχολείο και τις θέσεις που προβλέπονται).
Φαίνονται πιο γενναιόδωρες σε σχέση με πριν, αλλά εξακολουθούν να είναι ελλιπείς.
Είναι θετικό βήμα για τη βθμια η πρόβλεψη για ΠΕ04.ΕΑΕ στους 250 μαθητές και όχι τους 300. Όμως έτσι φαίνεται ακόμα περισσότερο η ανεπάρκεια της πρόβλεψης για τα Φιλολογικά. Σε ένα Γυμνάσιο πχ οι ώρες των φιλολογικών/τάξη είναι 10 και γι αυτές προβλέπεται 1 φιλόλογος -που ουσιαστικά θα υποστηρίζει τον μαθητή στην καλύτερη στο 1/3 αυτών των ωρών και πολύ λέω. Ενώ στα θετικά μαθήματα, για 4 ώρες μαθηματικά προβλέπεται 1 μαθηματικός και 4-5 ώρες φυσικών επιστημών (που μάλιστα δεν είναι όλα εξεταζόμενα) προβλέπεται 1 ΠΕ04. Δεν έχει λογική αυτό.

Φέρνω ένα πρακτικό παράδειγμα από το σχολείο μου. Γυμνάσιο με 12 τμήματα. Τουλάχιστον 10 από αυτά έχουν μαθητές ΤΕ (2-3 ή και παραπάνω). Όταν η υποστήριξη γινόταν εκτός τάξης σε μικτά γκρουπ, αναλογούσαν περισσότερες ώρες στον καθένα μεν, οι μαθητές όμως έφευγαν από διαφορετικά μαθήματα ο καθένας και έκαναν κάτι άλλο, έχαναν το μάθημα της τάξης που δεν μπορούσε να γίνει εκείνη την΄ωρα στο ΤΕ αφού ο ένας θα είχε Οδύσσεια, ο άλλος Ιστορία, ο παράλλος κάτι άσχετο. Με την υποστήριξη εντός τάξης, σε ένα σχολείο με τόσα τμήματα, οι 23 ώρες του εκπαιδευτικού (που κάποια στιγμή θα μειωθούν κιόλας) επαρκούσαν ουσιαστικά για 2 ώρες/εβδομάδα ανά τμήμα, από τις 10 ώρες φιλολογικών. Η αναλογία στα θετικά μαθήματα είναι σαφώς καλύτερη. Κανονικά λοιπόν στους 250 μαθητές έπρεπε να υπάρχουν 2 φιλόλογοι ΕΑΕ....

@elstam η ερμηνεία που κυκλοφορεί γενικά είναι ότι η ύπαρξη ΤΕ θα μπλοκάρει την έγκριση κάποιων παράλληλων στηρίξεων οπότε θα εξαλείψει την ανάγκη σε αναπληρωτές (αφού τα ΤΕ μπορούν να στελεχωθούν από μονίμους). 

Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2253
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα Ένταξης
« Απάντηση #440 στις: Αυγούστου 02, 2025, 12:49:50 pm »
Είναι δύο τα προβλήματα:
Α) τι θα προτείνει το ΚΕΔΑΣΥ. Αποκλειστικά παράλληλη; Ένταξης και αν δεν υπάρχει τότε παράλληλη;
Β) το πότε θα σπάει ένα τμήμα (μείωση κατά 3 του ανώτερου αριθμού). Αν υπάρχει τμήμα ένταξης δεν σπάει το τμήμα. Αυτός είναι ο λόγος που ιδρύθηκαν τόσα ΤΕ ακόμα και σε σχολεία που δεν το ζήτησαν καν.
Από συναδέλφους που είναι σε ΤΕ μαθαίνω ότι το μοντέλο της συνεκπαίδευσης λειτουργεί καλύτερα. Δηλαδή να μην υπάρχει ξεχωριστό ΤΕ στο οποίο θα μαζεύονται παιδιά από διαφορετικά τμήματα.
Φυσικά όταν υπάρχουν 30 παιδιά, όπως λέει η @Εσπερος, απαιτείται οπωσδήποτε δεύτερος ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος Elstam

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα Ένταξης
« Απάντηση #441 στις: Αυγούστου 02, 2025, 12:50:15 pm »
Οι προϋποθέσεις για τις θέσεις στα ΤΕ φαίνονται πιο γενναιόδωρες (ως προς τον αριθμό μαθητών/σχολείο και τις θέσεις που προβλέπονται).
Φαίνονται πιο γενναιόδωρες σε σχέση με πριν, αλλά εξακολουθούν να είναι ελλιπείς.
Είναι θετικό βήμα για τη βθμια η πρόβλεψη για ΠΕ04.ΕΑΕ στους 250 μαθητές και όχι τους 300. Όμως έτσι φαίνεται ακόμα περισσότερο η ανεπάρκεια της πρόβλεψης για τα Φιλολογικά. Σε ένα Γυμνάσιο πχ οι ώρες των φιλολογικών/τάξη είναι 10 και γι αυτές προβλέπεται 1 φιλόλογος -που ουσιαστικά θα υποστηρίζει τον μαθητή στην καλύτερη στο 1/3 αυτών των ωρών και πολύ λέω. Ενώ στα θετικά μαθήματα, για 4 ώρες μαθηματικά προβλέπεται 1 μαθηματικός και 4-5 ώρες φυσικών επιστημών (που μάλιστα δεν είναι όλα εξεταζόμενα) προβλέπεται 1 ΠΕ04. Δεν έχει λογική αυτό.

Φέρνω ένα πρακτικό παράδειγμα από το σχολείο μου. Γυμνάσιο με 12 τμήματα. Τουλάχιστον 10 από αυτά έχουν μαθητές ΤΕ (2-3 ή και παραπάνω). Όταν η υποστήριξη γινόταν εκτός τάξης σε μικτά γκρουπ, αναλογούσαν περισσότερες ώρες στον καθένα μεν, οι μαθητές όμως έφευγαν από διαφορετικά μαθήματα ο καθένας και έκαναν κάτι άλλο, έχαναν το μάθημα της τάξης που δεν μπορούσε να γίνει εκείνη την΄ωρα στο ΤΕ αφού ο ένας θα είχε Οδύσσεια, ο άλλος Ιστορία, ο παράλλος κάτι άσχετο. Με την υποστήριξη εντός τάξης, σε ένα σχολείο με τόσα τμήματα, οι 23 ώρες του εκπαιδευτικού (που κάποια στιγμή θα μειωθούν κιόλας) επαρκούσαν ουσιαστικά για 2 ώρες/εβδομάδα ανά τμήμα, από τις 10 ώρες φιλολογικών. Η αναλογία στα θετικά μαθήματα είναι σαφώς καλύτερη. Κανονικά λοιπόν στους 250 μαθητές έπρεπε να υπάρχουν 2 φιλόλογοι ΕΑΕ....

@elstam η ερμηνεία που κυκλοφορεί γενικά είναι ότι η ύπαρξη ΤΕ θα μπλοκάρει την έγκριση κάποιων παράλληλων στηρίξεων οπότε θα εξαλείψει την ανάγκη σε αναπληρωτές (αφού τα ΤΕ μπορούν να στελεχωθούν από μονίμους).

Θα υπάρχει κάποια μείωση λογικά επειδή έχει κατέβει το όριο σε κάποια σχολεία αλλά εδώ στις ομάδες όλοι έχουν πανικοβληθεί ότι πάμε για κατάργηση της παράλληλης επειδή σε μερικά σχολεία θα μπει ένας εκπαιδευτικός ένταξης.
Και εγώ φοβάμαι που τελειώνει η χρηματοδότηση από ΕΣΠΑ αλλά δεν θεωρώ ότι πχ ίδρυση τμημάτων ένταξης= κατάργηση παράλληλης.

Αποσυνδεδεμένος 2020kasep

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 479
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα Ένταξης
« Απάντηση #442 στις: Αυγούστου 02, 2025, 01:11:55 pm »
Να είμαστε λίγο ρεαλιστές; Μεγάλο μέρος των παράλληλων αυτών ΔΕΝ είναι για παράλληλες, αλλά για Τ.Ε. Ποτέ δεν είπε το ΥΠΑΙΘΑ ότι θα καταργηθούν οι παράλληλες, ωστόσο είναι λογικό ότι σε πρώτη φάση στην Πρωτοβάθμια φέτος θα δούμε μειωμένες παράλληλες σε σχέση με τα 2-3 προηγούμενα χρόνια. Δεν σημαίνει ότι δεν θα δούμε και στην Δευτεροβάθμια, ωστόσο εκεί έτσι και αλλιώς πιο δύσκολα έδιναν παράλληλες. Το Ν/Σ έχει και θετικά όπως οι ΠΕ04 ωστόσο συνεχίζουν όλοι να επιμένουν ότι έρχεται ταφόπλακα στην Π.Ξ. Επίσης, επειδή αναφέρθηκε από συνάδερφο παραπάνω, το ΕΣΠΑ ολοκληρώνεται το καλοκαίρι του 2027, οπότε το όποιο πρόβλημα θα υπάρχει του χρόνου κάπου ανάμεσα στη 2η και 3η φάση όταν και θα πρέπει να ενεργοποιηθεί το καινούριο το Σεπτέμβριο του 2027, όπως ακριβώς έγινε και το 2020-2021. Ο Πατρέας πάντως τον Μάιο ανέφερε σε τι θα υπάρχει πρόβλημα φέτος και όπως είπε είναι το ολοήμερο Νηπιαγωγείο και Δημοτικό, γι' αυτό και η έμφαση εκεί. Ωστόσο εγώ προσωπικά βλέπω έμφαση στην ΕΑΕ φέτος και όχι στη Γενική Παιδεία. Ακόμα και οι οργανικές των νηπιαγωγών στη γενική δε μπορώ να πω ότι μας έπεισαν για έμφαση, καθώς ούτε καν 1.000 δεν είναι
Και κάπως έτσι εξαφανίζεται ο θεσμός της παράλληλες και οι τόσες πολλές προσλήψεις...

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4966
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα Ένταξης
« Απάντηση #443 στις: Αυγούστου 02, 2025, 01:18:53 pm »
Δεν μπορεί να υπάρξει ολική κατάργηση παράλληλης. Αλλά σίγουρα θα υπάρξει μείωση με αναπροσαρμογή και των γνωματεύσεων σε βάθος χρόνου, ώστε να μην φαίνεται η ανάγκη.

Για την υποστήριξη μέσα στην τάξη από το ΤΕ έχω να πω το εξής: θεωρώ ότι κάποιοι υπερβολικά αδύναμοι μαθητες, με τεράστια κενά που δεν μπορούν να συμβαδίσουν με τους συμμαθητές, υποστηρίζονταν καλύτερα εκτός τάξης με εξατομικευμένους στόχους. Η υποστήριξη μέσα στην τάξη είναι πολύ βοηθητική για μαθητες με πολύ συγκεκριμένες δυσκολίες που δεν τους εμποδίζουν συνολικά να παρακολουθήσουν τι γίνεται και να ανταποκριθούν σε απαιτήσεις. Εκεί το ΤΕ βοηθάει με αναπροσαρμογή ερωτήσεων, διευκρινίσεις, διακριτική καθοδήγηση, βοήθεια στην αντιγραφή, επαναφορά της προσοχής κλπ. Όταν λοιπόν στο ίδιο τμήμα εχεις 2 μαθητες που τους βοηθά η υποστήριξη εντός τάξης (που είναι και το πιο λογικό) και 2 που θα έπρεπε να είναι σε άλλον χώρο και να κάνουν κάτι άλλο, αυτοί οι δυο δεν βοηθιούνται όσο θα έπρεπε- και σίγουρα δεν βοηθήθηκαν ούτε όταν έπρεπε ώστε να μην
φτάσουν εκεί. Αυτό το κομμάτι λοιπόν, δεν βελτιώνεται με την υποστήριξη μέσα στην αίθουσα γιατί πηγάζει από βαθύτερα προβλήματα.

Αποσυνδεδεμένος Elstam

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα Ένταξης
« Απάντηση #444 στις: Αυγούστου 02, 2025, 01:19:49 pm »
Να είμαστε λίγο ρεαλιστές; Μεγάλο μέρος των παράλληλων αυτών ΔΕΝ είναι για παράλληλες, αλλά για Τ.Ε. Ποτέ δεν είπε το ΥΠΑΙΘΑ ότι θα καταργηθούν οι παράλληλες, ωστόσο είναι λογικό ότι σε πρώτη φάση στην Πρωτοβάθμια φέτος θα δούμε μειωμένες παράλληλες σε σχέση με τα 2-3 προηγούμενα χρόνια. Δεν σημαίνει ότι δεν θα δούμε και στην Δευτεροβάθμια, ωστόσο εκεί έτσι και αλλιώς πιο δύσκολα έδιναν παράλληλες. Το Ν/Σ έχει και θετικά όπως οι ΠΕ04 ωστόσο συνεχίζουν όλοι να επιμένουν ότι έρχεται ταφόπλακα στην Π.Ξ. Επίσης, επειδή αναφέρθηκε από συνάδερφο παραπάνω, το ΕΣΠΑ ολοκληρώνεται το καλοκαίρι του 2027, οπότε το όποιο πρόβλημα θα υπάρχει του χρόνου κάπου ανάμεσα στη 2η και 3η φάση όταν και θα πρέπει να ενεργοποιηθεί το καινούριο το Σεπτέμβριο του 2027, όπως ακριβώς έγινε και το 2020-2021. Ο Πατρέας πάντως τον Μάιο ανέφερε σε τι θα υπάρχει πρόβλημα φέτος και όπως είπε είναι το ολοήμερο Νηπιαγωγείο και Δημοτικό, γι' αυτό και η έμφαση εκεί. Ωστόσο εγώ προσωπικά βλέπω έμφαση στην ΕΑΕ φέτος και όχι στη Γενική Παιδεία. Ακόμα και οι οργανικές των νηπιαγωγών στη γενική δε μπορώ να πω ότι μας έπεισαν για έμφαση, καθώς ούτε καν 1.000 δεν είναι
Συγγνώμη αλλά δεν το καταλαβαίνω αυτό που λέτε για τις παράλληλες, ότι δεν είναι για παράλληλη αλλά για ένταξη. Έχετε δουλέψει  σε κάποιο Κεδασυ πρωτοβάθμιας και γνωρίζετε κάποια πράγματα εκ των έσω;
Προσωπικά να χρειάζεται το παιδί παράλληλη και το Κεδασυ να μην την εγκρίνει, το έχω δει. Να μην έχει ανάγκη παράλληλης και να την εγκρίνουν, δεν έχω δει.

Αποσυνδεδεμένος 2020kasep

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 479
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα Ένταξης
« Απάντηση #445 στις: Αυγούστου 02, 2025, 01:28:35 pm »
Πολλές περιπτώσεις παράλληλης είναι Τ.Ε και εγκρίνουν παράλληλες! Αρκετά είναι τα ΚΕΔΑΣΥ που έχουν συστάσεις να το σταματήσουν αυτό με τις παράλληλες! Δεν λέω ούτε ότι είναι ηθικό ούτε σωστό αλλά μέρος των παράλληλων πρέπει να μετατραπεί σε Τ.Ε.!
Συγγνώμη αλλά δεν το καταλαβαίνω αυτό που λέτε για τις παράλληλες, ότι δεν είναι για παράλληλη αλλά για ένταξη. Έχετε δουλέψει  σε κάποιο Κεδασυ πρωτοβάθμιας και γνωρίζετε κάποια πράγματα εκ των έσω;
Προσωπικά να χρειάζεται το παιδί παράλληλη και το Κεδασυ να μην την εγκρίνει, το έχω δει. Να μην έχει ανάγκη παράλληλης και να την εγκρίνουν, δεν έχω δει.

Αποσυνδεδεμένος Elstam

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα Ένταξης
« Απάντηση #446 στις: Αυγούστου 02, 2025, 01:41:14 pm »
Πολλές περιπτώσεις παράλληλης είναι Τ.Ε και εγκρίνουν παράλληλες! Αρκετά είναι τα ΚΕΔΑΣΥ που έχουν συστάσεις να το σταματήσουν αυτό με τις παράλληλες! Δεν λέω ούτε ότι είναι ηθικό ούτε σωστό αλλά μέρος των παράλληλων πρέπει να μετατραπεί σε Τ.Ε.!
Και γιατί να το κάνουν; Τίποτα δεν "πρέπει" από τη στιγμή που δε λειτουργεί προς όφελος των παιδιών. Αν το οποιοδήποτε παιδί έχει ανάγκη παράλληλη στήριξη πρέπει να πάρει παράλληλη στήριξη και όχι ένταξη.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3911
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα Ένταξης
« Απάντηση #447 στις: Αυγούστου 02, 2025, 02:15:36 pm »
Και γιατί να το κάνουν; Τίποτα δεν "πρέπει" από τη στιγμή που δε λειτουργεί προς όφελος των παιδιών. Αν το οποιοδήποτε παιδί έχει ανάγκη παράλληλη στήριξη πρέπει να πάρει παράλληλη στήριξη και όχι ένταξη.


Να σας πω εναν λογο που γινεται….

Δεν θελουν να μπλεξουν με τους γονεις!

Οι γονεις απειλουν (και εννιοτε πραγματοποιουν την απειλη τους) με μηνυσεις για παραβαση καθηκοντος ή κανουν φασαριες βριζοντας, φωναζοντας, προσβαλλοντας τους ανθρωπους των ΚΕΔΑΣΥ

Προκειμενου να εχουν ησυχο το κεφαλι τους, λοιπον, εισηγουνται ΠΣ.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33110
  • Τελευταία: Mimao
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193276
  • Σύνολο θεμάτων: 19561
  • Σε σύνδεση σήμερα: 229
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 179
Σύνολο: 180

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.