*

Τελευταία νέα

  • Πρόσκληση μόνιμων εκπαιδευτικών Aβάθμιας - Bβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων απόσπασης στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Aβάθμιας & Bβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, Β. Αιγαίου, Ν. Αιγαίου, Πελοποννήσου και Στερεάς Ελλάδας προκειμένου να οριστούν ως Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ), για το σχ. έτος 2020-2021
  • Μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό στη Γενική Εκπαίδευση μετά από δέκα και πλέον χρόνια
  • Για πρώτη φορά μόνιμοι διορισμοί σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης – Τελικοί πίνακες
  • Πρόσκληση μόνιμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων απόσπασης στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου και Δυτικής Μακεδονίας προκειμένου να οριστούν ως Συντονιστές
  • Πρόσκληση για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, από τους τελικούς αναμορφωμένους πίνακες κατάταξης των Προκηρύξεων 3ΕΑ/2019 και 4ΕΑ/2019 του ΑΣΕΠ
  • Αποστολέας Θέμα: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;  (Αναγνώστηκε 31258 φορές)

    0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος leon.

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1664
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω το μοσχαράκι κοκκινιστό.
      • Προφίλ
    Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
    « Απάντηση #336 στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 05:46:51 μμ »
    Το άρθρο του Τσιριγώτη είναι κ ό σ μ η μ α.

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:38:37 »

    Αποσυνδεδεμένος apri

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 5169
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Dum spiro, spero
      • Προφίλ
    Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
    « Απάντηση #337 στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 07:32:05 μμ »
    Όντως πολύ καλό. Πάντα ήταν ένα πρόβλημα στην εκπαίδευση η τυποποίηση της σκέψης και η αποτροπή της πρωτοτυπίας, αλλά νομίζω πως έχει χειροτερέψει το πράγμα, ίσως λόγω της αύξησης του όγκου της ύλης, ίσως και γιατί τα παιδιά εθίζονται να ικανοποιούνται με τα εύκολα. Άλλωστε, εδώ και χρόνια το μήνυμα της κοινωνίας είναι ότι το μείζον είναι να βρεις τρόπο να βγάζεις εύκολο χρήμα, όχι απαραίτητα να σκέφτεσαι.

    Κάτι που μου έχει κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση και δεν αναφέρει το άρθρο, είναι ότι πολλά παιδιά δεν μπορούν να αξιολογήσουν τις πληροφορίες που αλιεύουν στο διαδίκτυο. Δεν τους ενδιαφέρει να ελέγξουν αν είναι αξιόπιστη  η πηγή, αν το αποτέλεσμα που έβγαλε η μηχανή αναζήτησης ήταν αυτό ακριβώς που έψαχναν, κυρίως δε δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον να τσεκάρουν μια πληροφορία, για να δουν αν όντως ισχύει. Με φοβίζει πολύ αυτό, γιατί μετατρέπονται στα ιδανικά θύματα οποιασδήποτε προπαγάνδας.

    Αυτά αφορούν όλα τα μαθήματα ανεξαιρέτως.
    ......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
    είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

    Αποσυνδεδεμένος rublev

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1124
      • Προφίλ
    Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
    « Απάντηση #338 στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 07:48:09 μμ »
    @ΡΕΑ.Τ
    Αντί να εκτίθεσαι προσπαθώντας να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα,ενημερώσου για τα ισχύοντα προγράμματα των Θρησκευτικών.Αν δεν μπορείς να τα βρεις στο διαδίκτυο, ζήτησέ τα από εξειδικευμένους συναδέλφους που συμμετέχουν στη συζήτηση.Ακόμα και από τους apri και Leon21,αν είναι θέμα οπαδικό,έστω και αν δεν είναι αυτή η επιστημονική ειδίκευσή τους.
    Κατανοώ βέβαια ότι δεν πρόκειται να ακούσεις από εμένα το ο,τιδήποτε, γιατί ξεμπρόστιασα το ότι δεν είχες ιδέα για το θέμα, έπειτα από 18 σελίδες συζήτησης.Δεν έχω κάτι προσωπικό φυσικά μαζί σου,αλλά, μέχρι να ενημερωθείς,είμαι υποχρεωμένος να αναδεικνύω την άγνοια και την προκατάληψή σου. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να συκοφαντείς ένα ολόκληρο μάθημα βγάζοντας απωθημένα.
    « Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 01, 2019, 09:13:05 μμ από rublev »

    Αποσυνδεδεμένος lodo

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 117
      • Προφίλ
    Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
    « Απάντηση #339 στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 10:08:45 μμ »
    Το άρθρο του Τσιριγώτη είναι κ ό σ μ η μ α.

    Δυστυχώς έχει και άλλα, όπως το παρακάτω που έγινε viral στο διαδίκτυο:

    https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/305612_stratiotika-paraggelmata-kai-prosohes-mathiton-dimotikoy-ston-agnosto-stratioti

    Στρατιωτικά παραγγέλματα, στάσεις προσοχής και ανάπαυσης και συμπεριφορά αξιωματικού του στρατού. Δεν είναι κάποια εκπαίδευση σε κέντρο νεοσυλλέκτων, αλλά ένας γυμναστής με τους μαθητές του, μπροστά στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη στο Σύνταγμα.

    Μου θύμισε τα "παλιά καλά χρόνια" στο μάθημα των Θρησκευτικών ....

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:38:37 »

    Συνδεδεμένος Anemos2017

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1430
    • Φύλο: Άντρας
    • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
      • Προφίλ
    Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
    « Απάντηση #340 στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 10:26:37 μμ »
    Κράτησε λίγη χολή θα σου χρειαστει και για άλλα μαθήματα...που θα βάλεις στο στόχαστρο
    Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

    Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2081
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
    « Απάντηση #341 στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 10:44:31 μμ »
    @ΡΕΑ.Τ
    Αντί να εκτίθεσαι προσπαθώντας να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα,ενημερώσου για τα ισχύοντα προγράμματα των Θρησκευτικών.Αν δεν μπορείς να τα βρεις στο διαδίκτυο, ζήτησέ τα από εξειδικευμένους συναδέλφους που συμμετέχουν στη συζήτηση.Ακόμα και από τους apri και Leon21,αν είναι θέμα οπαδικό,έστω και αν δεν είναι αυτή η επιστημονική ειδίκευσή τους.
    Κατανοώ βέβαια ότι δεν πρόκειται να ακούσεις από εμένα το ο,τιδήποτε, γιατί ξεμπρόστιασα το ότι δεν είχες ιδέα για το θέμα, έπειτα από 18 σελίδες συζήτησης.Δεν έχω κάτι προσωπικό φυσικά μαζί σου,αλλά, μέχρι να ενημερωθείς,είμαι υποχρεωμένος να αναδεικνύω την άγνοια και την προκατάληψή σου. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να συκοφαντείς ένα ολόκληρο μάθημα βγάζοντας απωθημένα.

    Η στάση σου και η εμπάθειά σου, αποδεικνύουν ότι δεν έχεις ουδεμία σχέση ούτε καν με τα ισχύοντα προγράμματα σπουδών, τα οποία έχω διαβάσει. Αν κατάλαβες τα παραπάνω μετά από 18 σελίδες, καταδεικνύεις ακόμα μια φορά τη δική σου άγνοιά  και το φόβο που σε διακατέχει για κάθε διαφορετική άποψη. Δικό σου είναι το μάθημα. Δεν το διεκδικεί κανένας. Και προπαντός μην κρίνεις "εξ ιδίων τα αλλότρια".

    Αποσυνδεδεμένος rublev

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1124
      • Προφίλ
    Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
    « Απάντηση #342 στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 07:56:44 πμ »
    Στόχοι της εκπαίδευσης:
    "Στον πνευματικό/νοητικό τομέα: Σκοπός μας είναι να βοηθηθεί ο μαθητής, ώστε σταδιακά να αποκτήσει και να χρησιμοποιεί την κριτική ικανότητα, την αφαιρετική σκέψη και να διαμορφώσει το προσωπικό του «μοντέλο» πρόσληψης, κατανόησης και εμπέδωσης της προσφερόμενης γνώσης."

    Ο στόχος του μαθήματος των θρησκευτικών ακυρώνει τον παραπάνω στόχο. Παρόλα αυτά εντάσσεται στο πρόγραμμα σπουδών του γυμνασίου και λυκείου.
    Για να δεις ότι δεν έχω καμία προσωπική εμπάθεια, εκλαμβάνω το τελευταίο σου μήνυμα ως διόρθωση του παραπάνω μηνύματός σου,έστω κι έμμεση.Από εδώ και πέρα σε παρακαλώ να είσαι πιο προσεκτική όταν εκφράζεις άποψη για κάτι, γιατί όλα αυτά περί κριτικής σκέψης,σεβασμού του διαφορετικού κτλ., που επαναλαμβάνεις, καταλαβαίνεις ότι τα αναιρείς στην πράξη.Καλή συνέχεια.

    Αποσυνδεδεμένος leon.

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1664
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω το μοσχαράκι κοκκινιστό.
      • Προφίλ
    Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
    « Απάντηση #343 στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 11:54:57 πμ »
    Μάλιστα. Λοιπόν. Μετά απ' όλα τούτα που διάβασα από καθηγητές Θρησκευτικών και τα δηλητήρια που εχτοξεύει η διχάλα της γλωσσίτσας τους ένα έχω να πω. Βγάλτε απ' τα σχολειά ά μ ε σ α και δίχως χ ρ ο ν ο τ ρ ι β ή τα Θρησκευτικά τα Κύριε Ελέησον της πρωινής προσευχής και τα ρέστα αναμασήματα μεσαιωνικών εγκεφάλων κι εντάξτε στα προγράμματα σπουδών τη διδασκαλία και την κατήχηση της Εκκλησίας του Σ α τ α ν ά. Οι μαθητές θ' αποκομίσουν α π ε ί ρ ω ς μεγαλύτερο όφελος.
    « Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 02, 2019, 11:58:58 πμ από Leon21 »

    Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2081
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
    « Απάντηση #344 στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 12:05:16 μμ »
    Μάλιστα. Λοιπόν. Μετά απ' όλα τούτα που διάβασα από καθηγητές Θρησκευτικών και τα δηλητήρια που εχτοξεύει η διχάλα της γλωσσίτσας τους ένα έχω να πω. Βγάλτε απ' τα σχολειά ά μ ε σ α και δίχως χ ρ ο ν ο τ ρ ι β ή τα Θρησκευτικά τα Κύριε Ελέησον της πρωινής προσευχής και τα ρέστα αναμασήματα μεσαιωνικών εγκεφάλων κι εντάξτε στα προγράμματα σπουδών τη διδασκαλία και την κατήχηση της Εκκλησίας του Σατανά. Οι μαθητές θ' αποκομίσουν α π ε ί ρ ω ς μεγαλύτερο όφελος.

    Συνάδελφε Leon21, έγινε προσπάθεια υπέρ το δέον, ώστε να γίνουν σαφείς οι θέσεις όσων διαφωνούν με την κατηχηση στο μάθημα των θρησκευτικών μέσα σε αυτές τις σελιδες, καλή τη θελήσει και χωρίς εμπάθεια.
    Πλέον δε μένει τίποτα άλλο να ειπωθει: προσυπογράφω λοιπόν το κείμενο σου 100%.
    « Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 02, 2019, 01:07:46 μμ από ΡΕΑ.Τ »

    Αποσυνδεδεμένος apri

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 5169
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Dum spiro, spero
      • Προφίλ
    Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
    « Απάντηση #345 στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 12:12:07 μμ »
    Εγώ θεωρώ ότι σας παρασέρνει η ένταση της συζήτησης και οι παρεξηγήσεις και λέτε πράγματα που δεν ταιριάζουν σε μεγάλους ανθρώπους και δη εκπαιδευτικούς. Και αναφέρομαι και στους τρεις σας. Δεν είναι σχόλια αυτά. :-X
    ......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
    είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

    Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2081
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
    « Απάντηση #346 στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 12:22:30 μμ »
    Εγώ θεωρώ ότι σας παρασέρνει η ένταση της συζήτησης και οι παρεξηγήσεις και λέτε πράγματα που δεν ταιριάζουν σε μεγάλους ανθρώπους και δη εκπαιδευτικούς. Και αναφέρομαι και στους τρεις σας. Δεν είναι σχόλια αυτά. :-X

    apri, γνωρίζεις ότι έγινε μεγάλη προσπάθεια, η οποία  δυστυχώς δεν "ευδοκιμησε". Ο διάλογος με την πλειοψηφία των θεολογων συναδέλφων απέβη άκαρπος .   

    Αποσυνδεδεμένος apri

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 5169
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Dum spiro, spero
      • Προφίλ
    Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
    « Απάντηση #347 στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 12:32:45 μμ »
    Αυτό το αντιλαμβάνομαι, όπως και το γεγονός ότι έχουν παρεξηγηθεί κάποια λόγια σου. Δεν είναι όμως τρόπος αντίδρασης αυτός. Αν δεν σου αρέσει μια συμπεριφορά, η λύση δεν είναι να την υιοθετήσεις κι εσύ, γιατί αυτό δημιουργεί φαύλο κύκλο.
    Δεν θέλω να το παίζω δασκάλα. Καταλαβαίνω ότι πάνω στην ένταση του διαλόγου μπορεί κάποιος να πει και πράγματα που υπό άλλες συνθήκες δεν θα τα έλεγε. Και νομίζω ότι αυτό έχει συμβεί και τώρα. Απλώς, το λέω γιατί είναι κρίμα.  ::) Νομίζω ότι γενικά η συζήτηση είχε ένα ενδιαφέρον.
    ......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
    είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

    Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2081
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
    « Απάντηση #348 στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 01:00:33 μμ »
    Αυτό το αντιλαμβάνομαι, όπως και το γεγονός ότι έχουν παρεξηγηθεί κάποια λόγια σου. Δεν είναι όμως τρόπος αντίδρασης αυτός. Αν δεν σου αρέσει μια συμπεριφορά, η λύση δεν είναι να την υιοθετήσεις κι εσύ, γιατί αυτό δημιουργεί φαύλο κύκλο.
    Δεν θέλω να το παίζω δασκάλα. Καταλαβαίνω ότι πάνω στην ένταση του διαλόγου μπορεί κάποιος να πει και πράγματα που υπό άλλες συνθήκες δεν θα τα έλεγε. Και νομίζω ότι αυτό έχει συμβεί και τώρα. Απλώς, το λέω γιατί είναι κρίμα.  ::) Νομίζω ότι γενικά η συζήτηση είχε ένα ενδιαφέρον.

    Και εγώ πιστεύω ότι είχε ενδιαφέρον η συζήτηση, για αυτό και συμμετείχα. Αν όμως σκεφτόμαστε να εκφράσουμε ελεύθερα την άποψή μας, επειδή ορισμένα μέλη αμύνονται, θαρρείς και δέχονται επίθεση, τότε χάνεται η "μαγεία" του διαλόγου. Δεν είναι δυνατόν να απολογούμαστε για τις ιδέες μας.  ::)

    Υ.Γ Αν ανοίξουμε νέο νήμα, το οποίο θα αφορά στον τρόπο διδασκαλίας των μαθημάτων εν γένει, σε σχέση με την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών, όπου δε θα εμπλέκεται το μάθημα των θρησκευτικών (για να μην επαναληφθούν τα ίδια προβλήματα), θα έχει ενδιαφέρον.
    « Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 02, 2019, 03:19:14 μμ από ΡΕΑ.Τ »

    Συνδεδεμένος Anemos2017

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1430
    • Φύλο: Άντρας
    • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
      • Προφίλ
    Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
    « Απάντηση #349 στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 02:49:03 μμ »
    Μάλιστα. Λοιπόν. Μετά απ' όλα τούτα που διάβασα από καθηγητές Θρησκευτικών και τα δηλητήρια που εχτοξεύει η διχάλα της γλωσσίτσας τους ένα έχω να πω. Βγάλτε απ' τα σχολειά ά μ ε σ α και δίχως χ ρ ο ν ο τ ρ ι β ή τα Θρησκευτικά τα Κύριε Ελέησον της πρωινής προσευχής και τα ρέστα αναμασήματα μεσαιωνικών εγκεφάλων κι εντάξτε στα προγράμματα σπουδών τη διδασκαλία και την κατήχηση της Εκκλησίας του Σ α τ α ν ά. Οι μαθητές θ' αποκομίσουν α π ε ί ρ ω ς μεγαλύτερο όφελος.

    Σε διακρίνει πνεύμα κατανόησης, δημοκρατίας, αγάπη για το διαφορετικό, πνεύμα αλληλεγγύης και κυρίως μάχεσαι διαρκώς για την ελευθερία της σκέψης και της έκφρασης....χειρότερος από όσους κατηγορείς.
    Πρόσεχε όμως τι εύχεσαι....και μην ξεχνάς ότι όταν είχατε το γνωστό πρόβλημα με τον ΑΣΕΠ την συμπαράσταση που είχατε από χιλιάδες συνάδελφους ανεξαρτήτως ειδικότητας. Η αχαριστία είναι το μεγαλύτερο αμάρτημα...Αιδώς Αργείοι!!

    ΥΓ. Ώρες λειτουργίας του σχολείου κοπιάζετε να γράφετε σχόλια και μετά κουνατε το δάχτυλο στους άλλους!!
    « Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 02, 2019, 02:57:11 μμ από Anemos2017 »
    Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

     

    Pde.gr, © 2005 - 2020

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 29739
    • Τελευταία: Thalis
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 1026988
    • Σύνολο θεμάτων: 17624
    • Σε σύνδεση σήμερα: 567
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
    • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 34
    Επισκέπτες: 521
    Σύνολο: 555

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.