0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν θυμάσαι και δεν έχει σημασία, άλλα το αναφέρεις ως παράδειγμα για το το μάθημα ως σύνολο!!!Μάλλον τα εχεις μπλέξει λίγο τα πράγματα. Εσυ ως φιλόλογος δεν βάζεις ποτέ αντιγραφή και ασκήσεις πιστευω, για να μην κακοχαρακτηρισουν την ειδικότητα. Δεν ντρεπόμαστε λίγο λέω εγώ. Καλύτερα να πεις δεν θέλω να ακούω κουβέντα για θεολογία και θεολόγους, παρά αυτή η υποκρισια και η συνεχής κλάψα για ο,τι συμβαίνει γύρω. Ευτυχώς που είσαι και υπέρ της ελευθερίας του λόγου και της σκέψης. Πουλάτε δήθεν ανθρωπισμό με το καντάρι και στην πράξη μηδέν. Έτοιμοι να κατασπαράξετε τον διπλανό σας με χίλιες προφάσεις. Μηδενίσατε μέσα σε λίγα σχόλια ανθρωπισμό, θεολογία, θρησκευτικές πεποιθήσεις, ιστορία, πολιτισμό, προκείμενου να αποδείξετε. ότι το μάθημα των θρησκευτικών είναι απαράδεκτο. ΥΓ. Μην ξεχάσετε να εύχεστε δήθεν σε λίγες ήμερες Καλά Χριστούγεννα!! Για τέτοια υποκρισία μιλάμε.
@ LeonΓια να αποφανθείς ότι δεν υπάρχει πολιτιστική συνέχεια, αυτό που πρωτίστως χρειάζεται δεν είναι ο διαλεκτικός υλισμός, αλλά να έχεις μπει στον κόπο να μελετήσεις την ιστορία του πολιτισμού σε όλα τα επίπεδα, για να δεις αν η μία χρονική περίοδος δεν έχει καμία πολιτιστική σχέση με την προηγούμενη και την επόμενη.
Ως παράδειγμα το ανέφερα και τίποτα παραπάνω. Πού ακριβώς βρήκες την "κλαψα"; Η αντιγραφή δεν υφίσταται πλέον ούτε στο πρόγραμμα σπουδών! Δεν έχω μπλέξει απολύτως τίποτα. Ελευθερία γνώμης. Τυπική έκφραση είναι η φράση "καλά Χριστούγεννα"(ευγένεια) και τη χρησιμοποίησε η συνάδελφος Theodora7. Δε χρήζει αναλύσεως. Η στάση μου απέναντι στην κατήχηση είναι ένα τεράστιο Χ. Και αυτό ισχύει καθολικά και όχι λόγω της αντιγραφής του "πιστεύω". Όποιος επιθυμεί να το μάθει απέξω υπάρχει η εκκλησία και το κατηχητικό.Ο διάλογος, ιδιαιτέρως στις ανθρωπιστικές επιστήμες, είναι το μόνο μέσο πειθούς, ακριβώς επειδή βασίζεται σε επιχειρήματα. Δε μηδενισαμε τίποτα. Όλα όσα αναφέρεις δε βασίζονται στην αποστήθιση. Σήμερα όμως χρειάζεται σε επίπεδο πανελλαδικών λόγω των χρόνιων στρεβλώσεων του εκπαιδευτικού συστήματος. Δε μιλάμε εννοείται για τους γραμματικούς κανόνες. Εσύ έχεις μπλέξει τα μαθήματα.
Χρήσιμη και η αντιγραφή ως έναν βαθμό, αρκεί να υπάρχει ένα μέτρο και να μη μετατρέπεται το μάθημα σε μια διαδικασία μηχανιστικής μάθησης και μόνο
Ναι: ξανά από την αρχή:ο γιος μου στη γ' γυμνασίου, πριν από τέσσερα χρόνια, αναγκάστηκε να γράψει το "πιστεύω" τόσες φορές ώστε να το μάθει απέξω. Το επέτρεψα μόνο λόγω της σύνδεσης της ελληνιστικής κοινής με την αρχαία ελληνική γλώσσα! Σαφώς και το ξέχασε την επόμενη ημέρα. Δεν άλλαξαν πολλά σε σχέση με το παρελθόν.
ΥΓ. Η γνώση των λατινικών είναι αναγκαία ή είναι μια νεκρή γλωσσα όπως ισχυρίζονται ορισμένοι και πρέπει να καταργηθούν από την διδακτέα ύλη; Η ιστορία είναι απαραίτητη για τον πολιτικό μηχανικό ή τον γιατρό; Τα γράφω αυτά γιατί αποκλείεται να μην έχουν πέσει στην αντίληψη σου διάφορα σχόλια όπως αυτά.Ίσως σκεφτεις εστω και τώρα τι ειδους επικίνδυνα μονοπάτια ανοίγετε με την άκριτη επίθεση σας σε συγκεκριμένα μαθήματα.
Τυπική έκφραση είναι η φράση "καλά Χριστούγεννα"(ευγένεια) και τη χρησιμοποίησε η συνάδελφος Theodora7.
@ ΡΕΑ.ΤΤο παραπάνω απόσπασμα δεν είναι δικές μου αποψεις....αλλά οι αποψεις ορισμένων καλοθελητών...και μην προσποιείσαι πως αγνοείς τις απόπειρες που έγιναν εναντίον των Λατινικών. Όπως επίσης προσποιείσαι πως αγνοείς τις θέσεις μου υπέρ της διδασκαλιας των Λατινικών για τους λόγους που και εσύ αναφέρεις. Εξ άλλου διδάσκω λατινογενή ξένη γλωσσα! Αυτό σου θυμίζει κάτι; Δημοσίευση: 25/02/2019https://www.esos.gr/arthra/61436/mathima-epilogis-ta-latinikaΑυτό δικό σου δεν είναι; Υποστήριξα ότι δεν είναι τυπικό....και η απάντηση ηταν πλήθος χαρακτηρισμών. Δεν θα σε ακολουθήσω....Θέλω πάντως ειλικρινά να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια και για την διάγνωση που έκανες εξ αποστάσεως. Μάλλον είσαι πιστός ακόλουθος κάποιου μεγαλοσχήμονα που χρησιμοποιεί τα ίδια μέσα και την ίδια ορολογία. Σημεία των καιρών.
Μάλιστα.Δηλαδή ομολογείς ότι έχεις μπει σε ένα φόρουμ εκπαιδευτικών,υποτίθεται ότι συμμετέχεις σε μια συζήτηση με άλλους εξειδικευμένους επιστήμονες και εκφράζεις άποψη βασισμένη στην προσωπική εμπειρία τη δική σου και του γιου σου!Δεν περιμέναμε βέβαια την παραδοχή σου αυτή για να καταλάβουμε ότι δεν έχεις ιδέα από το πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος των θρησκευτικών,αμφιβάλλω δε εάν έχεις ξεφυλλίσει τους φακέλους του μαθήματος.Παρόλα αυτά,όσον αφορά στο μάθημά σου επικαλείσαι το πρόγραμμα σπουδών!Εάν εγώ π.χ. καταθέσω ότι, σύμφωνα με τη δική μου εμπειρία,όλοι οι καθηγητές της ιστορίας μπαίνουν στο μάθημα και κάνουν κατήχηση στον κομμουνισμό,επειδή αυτό έκανε ένας καθηγητής μου,αυτή θα είναι μια άποψη καφενειακού επιπέδου ή όχι; Τί λες;[/quoteΣε ενοχλεί το παράδειγμα! Το παράδειγμα ανήκει στους τρόπους ανάπτυξης παραγράφου.Συμμετέχω σε μια συζήτηση με εξειδικευμένους επιστήμονες, όπως για παράδειγμα ο συνάδελφος Leon21.Συζήτηση διεξάγεται με τον Leon21 και την apri.