*

Αποστολέας Θέμα: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος  (Αναγνώστηκε 2034 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος Leon21

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1416
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
« Απάντηση #14 στις: Δεκέμβριος 11, 2019, 12:18:33 μμ »
Άσ' τους να συζητούν ό,τι θεν και να λεν ό,τι θεν. Χέστηκες. Το μαθητή πρόσεχε, το παιδί να προσπαθεί και να προκόβει όσο είναι μπορετό. Αυτό είν' όλο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:08:08 »

Αποσυνδεδεμένος micdim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 277
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
« Απάντηση #15 στις: Δεκέμβριος 11, 2019, 12:34:25 μμ »
Δεν ξέρω αν χέστηκε και είχε χαρτί να σκουπιστεί ...αλλά μπορείς να λειτουργήσεις σε ένα χώρο εργασίας εχθρικό ? Δεν είναι απαραίτητη η συνεργασία ? Φυσικά και είναι ...αλλά δεν μιλάμε για νορμάλ σύστημα παιδείας...είναι ένα σύστημα που έχει ξεχαρβαλωθεί όπως και κάθε τι στο ελληνικό δημόσιο...  και αντί να κοιτάμε λύσεις και βελτίωση εμείς κοιτάμε πως να την βγάλουμε μέχρι την σύνταξη και μάλιστα φρέσκοι (σχετικά) εκπαιδευτικοί...Και φυσικά τα φαινόμενα αυτά θα χειροτερεύουν...ως συνηθως :(

Άσ' τους να συζητούν ό,τι θεν και να λεν ό,τι θεν. Χέστηκες. Το μαθητή πρόσεχε, το παιδί να προσπαθεί και να προκόβει όσο είναι μπορετό. Αυτό είν' όλο.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1051
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
« Απάντηση #16 στις: Δεκέμβριος 11, 2019, 04:37:57 μμ »
Φυσικά και είναι απαραίτητη η συνεργασία μεταξύ όλων για να μπορέσει να λειτουργήσει η ομάδα μέσα στον σύλλογο. Το σύστημα έχει και αυτό τις ευθύνες του, όταν πολλές φορές δεν βρίσκεις ούτε καρέκλα να καθίσεις στο γραφείο του συλλόγου ή όταν τρέχεις σε 3+ σχολεία και δεν προλαβαίνεις. Φυσικά, έχει μεγάλη σημασία και η στάση του διευθυντή στη διαχείριση κρίσεων.
Αλλά και σε δύσκολες επαναλαμβανόμενες ψυχοφθόρες καταστάσεις, ο καθένας πρέπει να λαμβάνει τα μέτρα του, να οργανώνει τις άμυνές του  και να προφυλάσσει τον εαυτό του, ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει καλύτερα στο εκπαιδευτικό του έργο.
Σίγουρα, όμως, κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.
Σε ένα "τοξικό" περιβάλλον, τι άλλο θα μπορούσατε να προτείνετε ως λύσεις και βελτίωση του ζητήματος απουσίας θετικού σχολικού κλίματος;
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 11, 2019, 04:40:02 μμ από harac »

Συνδεδεμένος JURE

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 386
    • Προφίλ
Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
« Απάντηση #17 στις: Δεκέμβριος 11, 2019, 08:42:49 μμ »
Μια αξιολόγηση με κριτήριο την αποφυγή των μίζερων! Λέρα μεγάλη στον κλάδο αυτό. Κατατρώει τα σωθικά όλων. Ένα βλακόμετρο και ένα κακιόμετρο θα μπορούσε επίσης να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Οι κακώς αξιολογηθέντες θα πηγαίνουν σε χώρους αναμόρφωσης. Να μάθουν βλέπουν το Ωραίο και το Αγαθό. Οι ανεπίδεκτοι θα απολύονται.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:08:08 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1663
    • Προφίλ
Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
« Απάντηση #18 στις: Δεκέμβριος 11, 2019, 09:24:49 μμ »
Από όλα τα παραπάνω πρώτα θα επισημάνω το εξής: Αφού έχεις τοποθετηθεί για συγκεκριμένο μαθητή (προφανώς παράλληλη στήριξη;) με ποιο δικαίωμα η διευθύντρια σου παίρνει τον μαθητή και τον δίνει σε άλλον; Πώς το δικαιολόγησε στην ΔΔΕ και γιατί η ΔΔΕ το αποδέχτηκε; Σε εμάς όταν έγινε τοποθέτηση σε λάθος μαθητή είχε γίνει θέμα από την ΔΔΕ που εντόπισε το λάθος. Εκτός αν οι γονείς του παιδιού ζήτησαν από την ΔΔΕ τον ίδιο αναπληρωτή για το παιδί τους.
Από κει και πέρα τι να πω, φίλε μου, φέτος ήσουν άτυχος. Μπορείς να κάνεις υπομονή να περάσει όλο αυτό;
Θα ήθελα πολύ να ήξερα ποιο είναι αυτό το νησί γιατί εκτός αυτού βλέπω ότι έχεις και άλλο πολύ σοβαρό θέμα, δεν έχεις βρει σπίτι.

Συνδεδεμένος Leon21

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1416
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
« Απάντηση #19 στις: Δεκέμβριος 11, 2019, 09:27:37 μμ »
Μια αξιολόγηση με κριτήριο την αποφυγή των μίζερων! Λέρα μεγάλη στον κλάδο αυτό. Κατατρώει τα σωθικά όλων. Ένα βλακόμετρο και ένα κακιόμετρο θα μπορούσε επίσης να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Οι κακώς αξιολογηθέντες θα πηγαίνουν σε χώρους αναμόρφωσης. Να μάθουν βλέπουν το Ωραίο και το Αγαθό. Οι ανεπίδεκτοι θα απολύονται.
Συνάδελφε οι μίζεροι θα κάμουν την αξιολόγηση. Να 'σαι βέβαιος. Κι οι παραγωγικοί θ' απολυθούν. Έτσι λειτουργούν εδώ τα πράγματα. Κατά τ' άλλα συμφωνώ απολύτως.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1051
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
« Απάντηση #20 στις: Δεκέμβριος 11, 2019, 10:06:01 μμ »
Μια αξιολόγηση με κριτήριο την αποφυγή των μίζερων! Λέρα μεγάλη στον κλάδο αυτό. Κατατρώει τα σωθικά όλων. Ένα βλακόμετρο και ένα κακιόμετρο θα μπορούσε επίσης να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Οι κακώς αξιολογηθέντες θα πηγαίνουν σε χώρους αναμόρφωσης. Να μάθουν βλέπουν το Ωραίο και το Αγαθό. Οι ανεπίδεκτοι θα απολύονται.

Αν στην είσοδο κάθε σχολείου υπήρχε βλακόμετρο και κακιόμετρο, πόσα σχολεία θα είχαν αδειάσει.... :)

Αποσυνδεδεμένος kostas-pap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
« Απάντηση #21 στις: Δεκέμβριος 12, 2019, 12:41:26 πμ »
Συνάδελφε οι μίζεροι θα κάμουν την αξιολόγηση. Να 'σαι βέβαιος. Κι οι παραγωγικοί θ' απολυθούν. Έτσι λειτουργούν εδώ τα πράγματα. Κατά τ' άλλα συμφωνώ απολύτως.
Leon μεγάλη κουβέντα είπες.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 12, 2019, 05:17:18 μμ από kostas-pap »

Αποσυνδεδεμένος xriana1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
« Απάντηση #22 στις: Δεκέμβριος 12, 2019, 01:42:40 πμ »
Αρχικά θα ήθελα να πω ότι κανείς μαθητής δεν ανήκει σε κανέναν. Τα τελευταία χρόνια με το θεσμό της παράλληλης να "ενισχύεται" βλέπουμε τέρατα. Ένας μαθηματικός ή φιλόλογος ή φυσικός της πρώτης φάσης τοποθετείται σε τρία ή και τέσσερα σχολεία αναλαμβάνοντας τουλάχιστον ισάριθμους μαθητές κυρίως μετά την αναβάθμιση. Όταν γίνεται επόμενη φάση προσλήψεων αφήνει σχολεία και μαθητές, στη λογική της βελτίωσης θέσεως. Έχει εξετάσει κανείς ποτέ με ποια κριτήρια αφήνονται αυτοί οι μαθητές; Από την άλλοι οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης που δεν αναβαθμίζονται παραμένουν ενεργοί για επόμενη φάση ένταξης κι όταν προσληφθούν αδιαφορούν για τη στελέχωση της παράλληλης εκ νέου, όπως στις περισσότερες περιπτώσεις φέτος δεν ήρθε ποτέ. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις οι εκπαιδευτικοί βάζουμε πάνω από όλα τον εαυτό μας αδιαφορώντας για τις συνέπειες. Επιτέλους αυτή η ευκολία με την οποία κάποιος αναλαμβάνει τη στήριξη ενός παιδιού και η ευκολία με την οποία άρει την στήριξη του πρέπει να πάψει να είναι προσωπική επιλογή του καθενός ακόμη και αν σε κάποιες περιπτώσεις εγείρει θέματα στις σχέσεις των εκπαιδευτικών.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1051
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
« Απάντηση #23 στις: Δεκέμβριος 12, 2019, 03:29:03 μμ »
Η βελτίωση θέσης στη μέση της χρονιάς είναι μία άλλη αδυναμία του συστήματος, η οποία προέρχεται από την στοχευμένη αργοπορία των προσλήψεων. Το αποτέλεσμα είναι να την πληρώνουν όσα παιδιά  χάνουν τον εκπαιδευτικό της παράλληλης που τα στηρίζει και αλλάζουν καθηγητές μετά από κάποιους μήνες, με όλες τις συνέπειες για εκείνα. Όλα αυτά  επιβαρύνουν το σχολικό κλίμα και δημιουργούν αναταραχή και εντάσεις μεταξύ και των ίδιων των εκπαιδευτικών (όπως, ποιος θα πάει που και ποιο παιδί θα αναλάβει). Δεν θα υπήρχε πρόβλημα αν όλα (προσλήψεις και υπηρεσιακές μεταβολές) γινόντουσαν στην ώρα τους, δηλαδή στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο εκπαιδευτικός που θα πάει έτσι κι αλλιώς στο χ σχολείο, διότι υπάρχει κενό, πρέπει να τοποθετηθεί πρώτα στο ψ για να μετακινηθεί αργότερα. Εκπαιδευτικοί και μαθητές δεν είναι αναλώσιμοι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29351
  • Τελευταία: panagis1989
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1009330
  • Σύνολο θεμάτων: 17385
  • Σε σύνδεση σήμερα: 314
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 26
Επισκέπτες: 263
Σύνολο: 289

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.