George_Dim και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το θέμα προς συζήτηση αφορά στην προκήρυξη 2ΓΕ/2019. Οι υπόλοιπες συζητήσεις για μαθήματα και αντικείμενα δεν ενδιαφέρουν τους εδώ αναγνώστες . Οπότε δημιουργήστε δικό σας νήμα.
Δεν είπα ποτέ να καταργηθεί το νηπιαγωγείο αλλά κάποιες θεματικές όπως η μουσική η γυμναστική γιατί να μην γίνονται με συνδιδασκαλία παρουσία και των δύο εκπαιδευτικών; Συναδέλφισσα για να έχουν το μάθημα της ιστορίας μόνο οι φιλόλογοι πρέπει να καταργηθεί η β ανάθεση για όλους τους κλάδους. Δεν γίνονται αυτά επιλεκτικά. Και οι φιλόλογοι έχουν β αναθέσεις μαθήματα καθώς και γ. Η κόβεται για όλους λοιπόν ή για κανέναν. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει ποτέ και ούτε τους μόνιμους συναδέλφους τους ενδιαφέρει κάτι τέτοιο γιατί θα τους ξεβολέψει.
Συναδελφισσα, προτείνω στις δύο τελευταίες τάξεις του δημοτικού, να αναλάβουν γλώσσα , μαθηματικά και φυσική, φιλόλογοι ,μαθηματικοί και φυσικοί αντιστοίχως. Όμως δεν πρόκειται να γίνει. Όπως και το μάθημα της ιστορίας στη δευτεροβάθμια να ανατίθεται μόνο στους φιλολόγους. Όμως ούτε αυτό θα γίνει.Επομένως σαφώς και μιλάμε για συντεχνιακά συμφέροντα. Ας το παραδεχτούμε.
Είμαι φιλόλογος και Αγλλικης σαν την Γκικα αλλα με αντίστροφη σειρά πτυχίων.Δεν θίχτηκα αλλα μεταξύ μας εχω βιώσει πως με αντιμετωπίζουν ως φιλόλογο και πως με αντιμετωπίζουν ως «Αγγλικού» για να επανέλθουμε στη σκάφη και στα σύκα
1.Τα ιδιωτικά είναι και αυτά σχολεία τα οποία εκδίδουν τίτλους σπουδών ισότιμους με αυτούς του δημόσιου σχολείου καμία σχέση με τα φροντιστήρια. 2. Ευτυχώς η επάρκεια που είχαν κάποιοι παλιά και δίδασκαν στα φροντιστήρια καταργήθηκε. Είναι αδιανόητο να εξισώνουν τις γνώσεις ενός πτυχιούχου αγγλικής, γαλλικής, γερμανικής, ιταλικής και ισπανικής φιλολογίας που πέρασε 4 χρόνια στο πανεπιστήμιο με αυτές ενός ανθρώπου που έχει απλά ένα πιστοποιητικό ξένης γλώσσας. Και μια και είχες αυτή την ωραία ιδέα για την διδασκαλία των αγγλικών από τους επαρκειούχους εγώ σου έχω μια καλύτερη. Πώς σου φαίνεται να διδάσκει ο οποιοσδήποτε πτυχιούχος γλώσσα και μαθηματικά στις πρώτες τάξεις του δημοτικού; Τις γνώσεις τις έχει. Γιατί να πάρουμε δασκάλους; Αυτό πώς σου φαίνεται; Και επιτέλους ας σταματήσει αυτή η καραμέλα με την αδικημένη πρωτοβαθμια. Προσλαμβάνουν κόσμο με τόσα προγράμματα όπως παράλληλη, τμήματα υποδοχής, τμήματα ζεπ τμήματα γενικής. Δηλαδή τι άλλο πρέπει να γίνει για να ευχαριστηθείτε; Να μην πάρει κανένας άλλος κλάδος καμιά ώρα; Τέλος πάντων ας μην χαλάμε άλλο το χώρο του νήματος. Προσωπικά πιστεύω ότι θα πάρει σίγουρα γύρω στους 3500 δασκάλους και γύρω στους 1500 νηπιαγωγούς. Συνολικά για 02 03 04 γύρω στις 2500. Οι υπόλοιπες 3000 θέσεις που μένουν θα μοιραστούν στους υπόλοιπους που και αυτοί έχουν πολλές ανάγκες.
Και τα κέντρα μελέτης για τα παιδιά του δημοτικού βοηθούν τα παιδιά για να μάθουν πέντε πράγματα γιατί αν περίμεναν από τους δασκάλους του σχολείου αλίμονο τους. Καλά μη μιλήσουμε για πανελλήνιες που εκεί γίνεται ο χαμός από φροντιστήρια. Άμα θέλει κάποιος να κατηγορήσει βρίσκει κάτι για όλους τους κλάδους. Να θυμηθώ και το ωραιο που λένε οι καθηγητές του γυμνασίου ότι τα παιδιά έρχονται από το δημοτικό και δεν ξέρουν βασικά πράγματα σε γλώσσα μαθηματικά. Διάθεση να έχεις και θα βρεις κάτι για να κατηγορήσεις. Τέλος πάντων εγώ το λήγω εδώ το θέμα και ας επανέλθουμε στη συζήτηση για την κατανομή.
Εγω νομιζω οτι πε02,πε03,πε04 θα πάρουν εως και 3000( στο σύνολο τους).Εχουν πολλές συνταξιοδοτήσεις.
Το να συγκρίνετε τμήματα 10 το πολύ ατόμων (όπως τα περισσότερα φροντιστήρια) με τα σχολεία είναι τουλάχιστον αστείο. Επίσης είναι γνωστό ότι ο Έλληνας υποτιμά οτιδήποτε το δωρεάν (βλέπε σχολείο) σε αντίθεση με το επί πληρωμή (βλέπε φροντιστήρια, ιδιαίτερα). Έχει δίκιο. Αν θέλουμε να κατηγορήσουμε, μπορούμε να βρούμε πολλά. Εγώ ο Πληροφορικός των 18000 μορίων, μπορώ να γκρινιάξω π.χ. που τα μισά και παραπάνω παιδιά της Γ και βάλε τάξης δε ξέρουν να ξεχωρίζουν το αριστερά από το δεξιά και χάνω κάθε φορά πόση ώρα να συνεννοηθώ; Εφόσον η κατανομή δε γίνει με αντικειμενικά κριτήρια (τουτέστιν να δημιουργηθούν όπου χρειάζονται οργανικές για όλες τις ειδικότητες και να δημοσιευτούν τα πραγματικά οργανικά κενά και μετά να καλυφθεί το ίδιο ποσοστό για όλους), η κατανομή θα είναι άδικη. Το να προσπαθείτε να δικαιολογήσετε ο καθένας γιατί η δικιά σας ειδικότητα είναι πιο σημαντική και εξ ου δικαιούται και μεγαλύτερο ποσοστό κάλυψης, είναι τουλάχιστον αστείο...