0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αθήνα, 27 Μαϊου 2019Αριθμός Αιτήσεων 3ΕΑ/2019: 29.711 το πλήθος προτιμήσεων υποψηφίων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Ανάλυση ανά κλάδο – ειδικότητα. Πηγή: www.especial.grΑς ψάξουν οι συνάδελφοι σε πόσο χρονικό διάστημα βγήκαν οι προσωρινοί. Αφαιρέστε και ένα μήνα της προεκλογικής περιόδου. Νοέμβριο βγήκαν οι προσωρινοί. Περίπου 6 μήνες! Προτιμάτε 5 μήνες;Καμία σχέση με το φιάσκο της γενικής εκπαίδευσης.
440 οργανικά κενά στην Αθμια.
τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο τα έβαλε διότι οι σύγχρονες μελέτες και τα αντίστοιχα ερευνητικά δεδομένα οδηγούν πλέον προς αυτή την κατεύθυνση αναφορικά με την εκμάθηση της ξένης γλώσσας.
μα εκανε αυξηση ωρων σε ολες τις ειδικοτητες που πλεοναζουν εκπαιδευτικοι, τωρα επειδη εσυ εισαι αγγλικων δε σημαινει οτι δεν πρεπει να παραδεχτεις οτι σας ευνοησε και θα συνεχισει να σας ευνοει η ζαχαρακη οσο καιρο θα ειναι υφυπουργός.τα 440 οργανικα δικα σου που ακριβως τα ειδες??αιρετοί της α/θμιας δινουν 218 κενα στους πε06
Τώρα αυτή είναι σοβαρή απάντηση? Γνωρίζεις τη διαδικασία? Ναι ή όχι.
Είτε μας αρέσει είτε δεν μας αρέσει πληροφορικοί και αγγλικών είναι ειδικότητες στο σχολείο που παρέχουν σημαντικές δεξιότητες και εφόδια ώστε οι μαθητές να ανταπεξέλθουν στις σύγχρονες κοινωνίες. Οπότε χρειάζεται περεταίρω ενίσχυση τους στο ελληνικό σχολικό ωρολόγιο πρόγραμμα.
για δωσε ενα παραδειγμα ειδικοτητων που δεν προσφερουν....εγω συμφωνω οτι ολοι πρεπει να γνωριζουν ξενες γλωσσες και υπολογιστες γιατι ειναι βασικα εφοδια, αλλα το να βαλεις αγγλικα στα 4χρονα ειναι εντελως παραλογο.εσενα τωρα βεβαια σε συμφερει αυτη η αυξηση ωρων γι αυτο το υπερσπιζεσαι με τοσο παθος μαλλον
Διάβασε καμία σχετική έρευνα!!! έχουμε γίνει όλοι ειδικοί επι παντος επιστητού!Ήμαρτον...
συγγνώμη επιστήμονα...excuse me