*

Τελευταία νέα

  • Δελτίο Τύπου: Κανονικά πραγματοποιείται η 24ωρη απεργία των εκπαιδευτικών ΠΕ και ΔΕ τη Δευτέρα 11 του Οκτώβρη
  • Προσλήψεις αναπλ. εκπαιδευτικών Γενικής, Ειδικής Αγωγής και Μουσικών Σχολείων
  • Προσλήψεις 617 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Προσλήψεις επιπλέον 222 εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ05 Γαλλικής και ΠΕ07 Γερμανικής, στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Προσλήψεις 24.806 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, στη Γενική Εκπαίδευση και στα Μουσικά Σχολεία και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Αποστολέας Θέμα: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019  (Αναγνώστηκε 2484491 φορές)

    0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος kapoios_300

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 790
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
    « Απάντηση #14042 στις: Μάρτιος 23, 2021, 07:04:44 μμ »
    Trust no one, Lasid, Patreas, είναι 3 άτομα που προσφέρουν πιο πολλά στους εκπαιδευτικους με τις πληροφορίες τους, απ' οτι οι αιρετοί... Αυτή είναι η αλήθεια......

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:17:11 »

    Αποσυνδεδεμένος trust no one

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2576
    • Φύλο: Άντρας
    • ΠΕ86 (ΠΕ19)
      • Προφίλ
    Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
    « Απάντηση #14043 στις: Μάρτιος 23, 2021, 07:08:34 μμ »
    Λαθος κανει ο ΠΕΑΔ και δικιο εχει ο Κορδης.
    Τι εννοει λοιπον ο Κορδης;
    Αν παει καποιος στον πινακα κενων/πλεονασματων θα δει στο συνολο καθε ειδικοτητας ενα προσημο + η  -
    Περσι στην δευτεροβάθμια αυτο ηταν +3150 οποτε η δευτεροβαθμια εχει πλεονασμα.
    Περσι οι συνταξιοδοτησεις ηταν περιπου 2200 και φετος αλλες 4400 συνολο 6600 αποχωρησεις
    δλδ -6600 αν τωρα κανουμε τις πραξεις θα δουμε οτι εχουμε
    +3150-6600=-3450
    Αυτα ειναι τα οργανικα κενα μεταθεσεων που τα αθροιζει μαζι με τα -9550 της αθμιας και του βγαζει -13000 κενα μεταθεσεων.

    https://www.especial.gr/pinakes-leitourgikwn-kenwn-apospasewn-defterovathmias-2020-enhmerwsh-sunedriasewn-kysde/

    Συναδελφε σευχαριστουμε,
    θα μπορουσες να προσθεσεις απο κατω απο το γενικο αθροισμα μια γραμμη μονο με αθροισμα κενων;

    Δε θα το κάνω. Όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γιατί είναι παντελώς λάθος. Και αυτό που κάνει ο Κορδής κι αυτό που κάνουν στους πίνακες. Προφανώς και δε βγαίνουν έτσι τα συνολικά οργανικά κενά. Δείχνει απέραντη ασχετοσύνη. Δηλαδή για να καταλάβω:
    Μια ειδικότητα σε 3 διευθύνσεις π.χ.:
    - Στην 1η έχει πλεόνασμα 50 άτομα.
    - Στην 2η έχει πλεόνασμα 150 άτομα.
    - Στην 3η έχει έλλειμμα 25 άτομα.

    Άρα με τη μεγαλοφυή λογική τους, αυτή η ειδικότητα δεν έχει κανένα οργανικό κενό, γιατί +50 +150 -25 = +175 πλεόνασμα. Δε βλέπετε το εμφανέστατο λογικό λάθος στο να προσθέτεις πλεονάσματα με ελλείμματα; Το άφησα στον πίνακα, γιατί το έχει και στις εικόνες και ήταν ένας τρόπος να ελέγχω στο τέλος αν τα μετέφερα σωστά. Αλλά το άθροισμα δεν έχει καμία απολύτως λογική. Ούτε λοιπόν και το 13.000 ισχύει. Ας βγάλουν αύριο και της δευτεροβάθμιας και θα σας πω πόσα είναι τα "πραγματικά" οργανικά κενά (σε εισαγωγικά γιατί προφανώς λείπουν άπειρες οργανικές. Για παράδειγμα θαυμάστε τα μηδενικά στους ΠΕ91.02 και ΤΕ16 στον πίνακα που ανέβασα). Είναι εξαιρετικά απλό. Προσθέτεις μόνο τα ελλείμματα.

    Trust no one, Lasid, Patreas, είναι 3 άτομα που προσφέρουν πιο πολλά στους εκπαιδευτικους με τις πληροφορίες τους, απ' οτι οι αιρετοί... Αυτή είναι η αλήθεια......

    Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά για να είμαστε ακριβείς, εγώ συνήθως απλά επεξεργασία δεδομένων άλλων κάνω. Δεν έχω δικές μου πληροφορίες από πουθενά...
    « Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 23, 2021, 07:11:52 μμ από trust no one »

    Αποσυνδεδεμένος kapoios_300

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 790
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
    « Απάντηση #14044 στις: Μάρτιος 23, 2021, 07:10:37 μμ »
    Στα απλά φαίνεται η σημασία...Και κανείς σπουδαία δουλειά..

    Αποσυνδεδεμένος victor123

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1486
      • Προφίλ
    Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
    « Απάντηση #14045 στις: Μάρτιος 23, 2021, 07:15:52 μμ »
    Δε θα το κάνω. Όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γιατί είναι παντελώς λάθος. Και αυτό που κάνει ο Κορδής κι αυτό που κάνουν στους πίνακες. Προφανώς και δε βγαίνουν έτσι τα συνολικά οργανικά κενά. Δείχνει απέραντη ασχετοσύνη. Δηλαδή για να καταλάβω:
    Μια ειδικότητα σε 3 διευθύνσεις π.χ.:
    - Στην 1η έχει πλεόνασμα 50 άτομα.
    - Στην 2η έχει πλεόνασμα 150 άτομα.
    - Στην 3η έχει έλλειμμα 25 άτομα.

    Άρα με τη μεγαλοφυή λογική τους, αυτή η ειδικότητα δεν έχει κανένα οργανικό κενό, γιατί +50 +150 -25 = +175 πλεόνασμα. Δε βλέπετε το εμφανέστατο λογικό λάθος στο να προσθέτεις πλεονάσματα με ελλείμματα; Το άφησα στον πίνακα, γιατί το έχει και στις εικόνες και ήταν ένας τρόπος να ελέγχω στο τέλος αν τα μετέφερα σωστά. Αλλά το άθροισμα δεν έχει καμία απολύτως λογική. Ούτε λοιπόν και το 13.000 ισχύει. Ας βγάλουν αύριο και της δευτεροβάθμιας και θα σας πω πόσα είναι τα "πραγματικά" οργανικά κενά (σε εισαγωγικά γιατί προφανώς λείπουν άπειρες οργανικές. Για παράδειγμα θαυμάστε τα μηδενικά στους ΠΕ91.02 και ΤΕ16 στον πίνακα που ανέβασα). Είναι εξαιρετικά απλό. Προσθέτεις μόνο τα ελλείμματα.

    Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά για να είμαστε ακριβείς, εγώ συνήθως απλά επεξεργασία δεδομένων άλλων κάνω. Δεν έχω δικές μου πληροφορίες από πουθενά...

    Λογικό οτι δεν προσθέτουμε ελλείματα με πλεονάσματα. Ακριβώς όμως για αυτό νομίζω έχει νόημα η σειρά που είπε ο σερραίος με το άθροισμα των κενών μόνο. Εγω πάντως το έχω κάνει. Αν δεν σε πειράζει να το ανεβάσω και ο καθένας ας το δεί όπως θέλει.

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:17:11 »

    Αποσυνδεδεμένος trust no one

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2576
    • Φύλο: Άντρας
    • ΠΕ86 (ΠΕ19)
      • Προφίλ
    Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
    « Απάντηση #14046 στις: Μάρτιος 23, 2021, 07:17:03 μμ »
    Το προσέθεσα από κάτω. 10494 τα οργανικά κενά της πρωτοβάθμιας. Προ ανάκλησης συνταξιοδοτήσεων πάντα.

    Αποσυνδεδεμένος topsy

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1045
      • Προφίλ
    Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
    « Απάντηση #14047 στις: Μάρτιος 23, 2021, 07:24:50 μμ »
    Η ρύθμιση πλεονάζοντος προσωπικού ρυθμίζεται και με μετακινήσεις εντός ίδιας περιφέρειας εκπαίδευσης, το έχουμε δει να γίνεται και προβλέπεται νομοθετικά τέτοια αποσπαση. Γι αυτό και τον τελευταίο λόγο στην αποστολή των κενών την έχει η περιφέρεια που συνήθως μικραίνει τα κενα που δίνουν οι διευθύνσεις
    « Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 23, 2021, 07:27:57 μμ από topsy »

    Αποσυνδεδεμένος eran

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 317
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
    « Απάντηση #14048 στις: Μάρτιος 23, 2021, 07:30:04 μμ »
    Είναι πάντως απολύτως εξοργιστικό αυτό που γίνεται. Στην πιο κρίσιμη στιγμή της τελευταίας δεκαετίας,  τόσο για χιλιάδες μόνιμους συναδέλφους που αναμένουν την πολυπόθητη μετάθεση όσο και για χιλιάδες αναπληρωτές που περιμένουν τον ακόμα πιο πολυπὀθητο διορισμό, οι αιρετοί του κλάδου απλώς απέχουν. Απέχουν από τα συμβούλια, στα οποία θα έπρεπε να παρίστανται ως θεσμικοί εκπρόσωποι του κλάδου, απέχουν και από την ενημέρωση, ενημέρωση  έγκαιρη, έγκυρη και αξιόπιστη. Και καθόμαστε εμείς να εκμαιεύσουμε πληροφορίες, να συντάξουμε πίνακες, να αποκρυπτογραφήσουμε αναρτήσεις στο γόνατο, να καταγγείλουμε λάθη ή και παρανομίες των υπηρεσιακών συμβουλίων ή μαγειρέματα, να καταλάβουμε τέλος πάντων τι γίνεται. Και δε θέλω να σκέφτομαι τι θα επακολουθήσει εν όψει κατανομών και διορισμών.
    Και ας μη βιαστούν να επιρρίψουν ευθύνες στην Κεραμέως και στις ηλεκτρονικές της εκλογές. Είναι σαφές ότι και αυτοί έσφαλαν και πρέπει αυτοί να βρουν τρόπο να επανορθώσουν, πριν απαξιωθεί πλήρως ο θεσμός και καταργηθεί εν τοις πράγμασι.

    Αποσυνδεδεμένος Serraios

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1254
    • Φύλο: Άντρας
    • Όνειρα κόντρα στην φθορά..
      • Προφίλ
    Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
    « Απάντηση #14049 στις: Μάρτιος 23, 2021, 07:34:32 μμ »
    Δε θα το κάνω. Όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γιατί είναι παντελώς λάθος. Και αυτό που κάνει ο Κορδής κι αυτό που κάνουν στους πίνακες. Προφανώς και δε βγαίνουν έτσι τα συνολικά οργανικά κενά. Δείχνει απέραντη ασχετοσύνη. Δηλαδή για να καταλάβω:
    Μια ειδικότητα σε 3 διευθύνσεις π.χ.:
    - Στην 1η έχει πλεόνασμα 50 άτομα.
    - Στην 2η έχει πλεόνασμα 150 άτομα.
    - Στην 3η έχει έλλειμμα 25 άτομα.

    Άρα με τη μεγαλοφυή λογική τους, αυτή η ειδικότητα δεν έχει κανένα οργανικό κενό, γιατί +50 +150 -25 = +175 πλεόνασμα. Δε βλέπετε το εμφανέστατο λογικό λάθος στο να προσθέτεις πλεονάσματα με ελλείμματα; Το άφησα στον πίνακα, γιατί το έχει και στις εικόνες και ήταν ένας τρόπος να ελέγχω στο τέλος αν τα μετέφερα σωστά. Αλλά το άθροισμα δεν έχει καμία απολύτως λογική. Ούτε λοιπόν και το 13.000 ισχύει. Ας βγάλουν αύριο και της δευτεροβάθμιας και θα σας πω πόσα είναι τα "πραγματικά" οργανικά κενά (σε εισαγωγικά γιατί προφανώς λείπουν άπειρες οργανικές. Για παράδειγμα θαυμάστε τα μηδενικά στους ΠΕ91.02 και ΤΕ16 στον πίνακα που ανέβασα). Είναι εξαιρετικά απλό. Προσθέτεις μόνο τα ελλείμματα.

    Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά για να είμαστε ακριβείς, εγώ συνήθως απλά επεξεργασία δεδομένων άλλων κάνω. Δεν έχω δικές μου πληροφορίες από πουθενά...

    Συναδελφε δεν εχει σημασια τι πιστευουμε και τι οχι. Σημασια εχει οτι εδωσε εναν αριθμο και εμεις προσπαθουσαμε να καταλαβουμε το τι και το πως, οποτε εδωσα την εξηγηση.
    Χαμογέλα ρε.. τι σου ζητάνε;

    Αποσυνδεδεμένος kindergarten

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 396
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
    « Απάντηση #14050 στις: Μάρτιος 23, 2021, 07:35:08 μμ »
    Για μενα εχει σημασια το πλεονασμα, κι ας αλληλοεξουδετερωνονται κενα/πλεονασματα.
    Δειχνει τις αναγκες ευγλωττα.

    Αν η γενικη εικονα ειναι το + μπροστα, αυτο δηλωνει οτι καποιοι κανουν λιγες ή καθολου ωρες.
    Ενω αν ενας κλαδος εχει το - σημαινει ποσο εχει αδειασει.

    Εδω δεν γραφαμε για ειδικοτητες που εχουν πλεοναζον προσωπικο;
    Πως δηλαδη αντιστρεφεται η πραγματικοτητα;
    Εχεις πλεονασμα και θες και διορισμους ενώ οι αλλοι με ελλειμμα θα παρουν ισως και λιγοτερους;
    Αυτα δεν τα καταλαβαινω, συγχωρεστε με.
     
    Νομιζω οτι αδικα κοιταμε τα κενα μεταθεσεων.
    Δεν σημαινουν τιποτα.

    « Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 23, 2021, 07:41:56 μμ από kindergarten »

    Αποσυνδεδεμένος trust no one

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2576
    • Φύλο: Άντρας
    • ΠΕ86 (ΠΕ19)
      • Προφίλ
    Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
    « Απάντηση #14051 στις: Μάρτιος 23, 2021, 07:41:45 μμ »
    Συναδελφε δεν εχει σημασια τι πιστευουμε και τι οχι. Σημασια εχει οτι εδωσε εναν αριθμο και εμεις προσπαθουσαμε να καταλαβουμε το τι και το πως, οποτε εδωσα την εξηγηση.

    Δεν είπα ότι συμφωνείς. Απλά δικό μου λάθος, δε διάβασα καλά το αρχικό σου μήνυμα:

    Συναδελφε σευχαριστουμε,
    θα μπορουσες να προσθεσεις απο κατω απο το γενικο αθροισμα μια γραμμη μονο με αθροισμα κενων;

    Σου ζητώ συγνώμη. Το σωστό πράγμα ζήτησες. Εγώ βιαστικά κατάλαβα ότι ήθελες να προσθέσω απλά τα γενικά αθροίσματα που βγάζει.

    Αποσυνδεδεμένος trust no one

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2576
    • Φύλο: Άντρας
    • ΠΕ86 (ΠΕ19)
      • Προφίλ
    Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
    « Απάντηση #14052 στις: Μάρτιος 23, 2021, 07:44:19 μμ »
    Για μενα εχει σημασια το πλεονασμα, κι ας αλληλοεξουδετερωνονται κενα/πλεονασματα.
    Δειχνει τις αναγκες ευγλωττα.

    Αν η γενικη εικονα ειναι το + μπροστα, αυτο δηλωνει οτι καποιοι κανουν λιγες ή καθολου ωρες.
    Ενω αν ενας κλαδος εχει το - σημαινει ποσο εχει αδειασει.

    Εδω δεν γραφαμε για ειδικοτητες που εχουν πλεοναζον προσωπικο;
    Πως δηλαδη αντιστρεφεται η πραγματικοτητα;
    Εχεις πλεονασμα και θες και διορισμους ενώ οι αλλοι με ελλειμμα θα παρουν ισως και λιγοτερους;
    Αυτα δεν τα καταλαβαινω, συγχωρεστε με.
     
    Νομιζω οτι αδικα κοιταμε τα κενα μεταθεσεων.
    Δεν σημαινουν τιποτα.

    Αν με το καλό διοριστείς σε κανένα νηπιαγωγείο (αν και αμφιβάλλω ότι είσαι νηπιαγωγός. Ενδεχομένως να μην είσαι καν ενεργός εκπαιδευτικός κι απλά να σπας την πλάκα σου εδώ μέσα) και κλείσει/συγχωνευτεί το νηπιαγωγείο σου, θεωρώ ότι οικειοθελώς κι αδιαμαρτυρήτως θα δεχτείς να μετατεθείς σε ελλειμματική περιοχή. Άλλωστε θα ήταν αδιανόητο/ασυγχώρητο να παραμείνεις υπεράριθμος και να κάνεις λιγότερες ώρες. Σωστά;;;

    Αποσυνδεδεμένος kindergarten

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 396
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
    « Απάντηση #14053 στις: Μάρτιος 23, 2021, 07:44:37 μμ »
    Απο τη μια κοιταμε τον απολυτο αριθμο κενων δασκαλων και νηπιαγωγων,
     και απο την αλλη μονο οπου εχουμε πλεονασματα οι αλλες ειδικοτητες..

    Δεν εχει λογικη.

    Αποσυνδεδεμένος gvasilis

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2965
    • Φύλο: Άντρας
      • Προφίλ
    Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
    « Απάντηση #14054 στις: Μάρτιος 23, 2021, 07:46:22 μμ »
    Αν με το καλό διοριστείς σε κανένα νηπιαγωγείο (αν και αμφιβάλλω ότι είσαι νηπιαγωγός. Ενδεχομένως να μην είσαι καν ενεργός εκπαιδευτικός κι απλά να σπας την πλάκα σου εδώ μέσα) και κλείσει/συγχωνευτεί το νηπιαγωγείο σου, θεωρώ ότι οικειοθελώς κι αδιαμαρτυρήτως θα δεχτείς να μετατεθείς σε ελλειμματική περιοχή. Άλλωστε θα ήταν αδιανόητο/ασυγχώρητο να παραμείνεις υπεράριθμος και να κάνεις λιγότερες ώρες. Σωστά;;;
    trust ειμαστε σστη φάση που ζηαμε διορισμό στο νηπιαγωγείο που έκλεισε, χωρίς να έχουν φύγει και οι προηγούμενοι

    Αποσυνδεδεμένος kindergarten

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 396
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
    « Απάντηση #14055 στις: Μάρτιος 23, 2021, 07:46:56 μμ »
    Κι εγω αμφιβαλλω για σενα, αλλα δεν αφορα κανεναν.
    Σεναρια ξερω κι εγω να κανω.
    Θα μας πεις για τα 1250 πλεονασματα των ΠΕ86;
    Ή δεν σε συμφερει;
    Απ’ο,τι εχεις πει, εισαι ενας διορισμενος ΠΕ86...
    Στους πλεοναζοντες εισαι...;
    « Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 23, 2021, 07:49:30 μμ από kindergarten »

     

    Pde.gr, © 2005 - 2021

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 30773
    • Τελευταία: bauhaus
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 1088218
    • Σύνολο θεμάτων: 18261
    • Σε σύνδεση σήμερα: 381
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
    • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 16
    Επισκέπτες: 342
    Σύνολο: 358

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.