*

Αποστολέας Θέμα: Βγηκαν οι αναπληρωτες ’ Φασης αλλα οχι ολεσ οι ειδικοτητες. γιατι?  (Αναγνώστηκε 5518 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος zzzdoup

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Mηπως εχουμε και καμια πληροφορία για ΠΕ05;;;;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Locomondo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Για ΠΕ05 κανείς παιδιά?Δεν θα πάρουν?

Αποσυνδεδεμένος zzzdoup

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μηπως ξερετε καποιο τηλεφωνο του υπουργειου που να υπαρχει περιπτωση να το σηκωσουν;;;Να δουμε τουλαχιστον αν πρεπει να περιμενουμε κατι ή οχι...

Αποσυνδεδεμένος pagona

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
εγώ παίρνω σ'αυτά τα τηλέφωνα και είναι πολύ εξυπηρετικοί
3443084
3443117
3442387
3442281
3443316
3442995

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος eDimitris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πληροφορική πήραν έναν μόνον αναπληρωτή ενώ υπάρχουν τουλάχιστον 200 κενά.

Αποσυνδεδεμένος walkleon

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 708
  • Φύλο: ’ντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απορώ που βρίσκονται τα 200+ κενά!!!Ας μας πεί λοιπόν κάποιος που στο καλό υπάρχουν τόσα κενά.
Για να προσλαμβάνουν 1 αναπληρωτή στην πρώτη φάση,εγώ δεν είμαι αισιόδοξος οτι υπάρχουν πολλά κενα.

Αποσυνδεδεμένος kateri

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 980
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Πληροφορική πήραν έναν μόνον αναπληρωτή ενώ υπάρχουν τουλάχιστον 200 κενά.

Πλάκα κάνεις φαντάζομαι!Που είναι αυτά τα κενά και δεν μπορούν να τα βρουν στο υπουργείο;;;Εγώ πάντως σήμερα τους πήρα τηλέφωνο (ΥΠΕΠΘ), για πολλοστή φορά και μου είπαν περιμένουν να παρουσιαστούν αυτοί που πήραν απόσπαση και μετά θα δουν ΑΝ υπάρχουν κενά...

Αποσυνδεδεμένος enigma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 153
    • Προφίλ
Σιγα μην υπάρχουν τόσα κενά. Εδώ υπάρχουν χιλιάδες πληροφοριακάριοι που κάθονται ρε παιδιά. Είναι δυνατόν σε σχολείο με 95 μαθητές και 6 τμήματα να υπάρχουν 2 καθηγητές πληροφορικής, ο ένας 14 ώρες και ο άλλος γραμματειακή (ενώ φυσικά και θα μπορούσε να καλύπτει ο άλλος 7 ώρες γραμματειακή για να συμπληρώνει 21), και να λέμε ότι υπάρχουν κενά; Όταν πριν 3 χρόνια διόριζαν 30 άτομα στη Λαμία για 3 κενά, και βρέθηκαν 27 υπεράριθμοι, είναι δυνατόν να μιλάμε για κενά; όταν δεν υπάρχει ΚΑΝ βάση μεταθέσεων για τον κλάδο, υπάρχουν κενά; όταν υπάρχουν πληροφορικάριοι με 9 ώρες, που δεν  συπληρώνουν αλλού, γιατί κάθε σχολείο της περιοχής έχει από 2 με εξίσου μειωμένο ωράριο, μιλάμε για ποια κενά; όταν συνάδελφοί μου πληροφορικής διορισμένοι 3 χρόνια δεν έχουν μπει στην τάξη ακόμα, και παρακαλάνε να μπουν γιατί ως νέοι έχουν όρεξη και βαριούνται τις πασιέντζες στα γραφεία, (αλλά ποιος να πρωτομπει στην τάξη;) -  τότε για ποια κενά μιλάμε;

Χρόνια στα σχολεία βλέπω τι γίνεται. Κατά κανόνα, οικονομολόγοι, πληροφορικής, οικιακής οικονομίας, τεχνολογίας, γερμανικής, γαλλικής, μουσικής κάνουν 0-15 ώρες - και πολλές λέω. Φυσικά, σε λίγες από αυτές τις ειδικότητες όντως υπάρχουν ώρες σε σχολεία (που όμως δε συνιστούν κενό), γιατί συνήθως δεν εφαρμόζεται η συμπλήρωση ωραρίου σε 3 σχολεία, σταματά στα 2 - θα έπρεπε να δίνουν και αποζημίωση βλέπετε.  Έτσι, μπορεί να μένει σχολείο (το οποίο βρίσκεται στα 5χιλιόμετρα από το σχολείο της οργανικής κάποιου) χωρίς καθηγητή έχοντας έλλειψη 6 ώρες, ενώ αυτός κάθεται με 12 ώρες σε δύο διπλανά σχολεία και δεν τον στέλνουν σε τρίτο για να μη δώσουν το (x1,5) της αποζημίωσης. Αυτές οι 6 ώρες, όμως, δε συνιστούν κενό και σίγουρα μπορούν να καλυφθούν από όσους δε συμπληρώνουν  ωράριο.

Κ ένα παράδειγμα γερμανικής. Καθηγήτρια σε δύο σχολεία της Θεσ/κης: 8 ώρες ωράριο και οι λοιπές γραμματειακή! Γιατί να μη σταλεί σε τρίτο σχολείο να συμπληρώσει ώρες; Μετά βγαίνει το deutsch.gr και μιλά για εκατοντάδες κενά. Δε λέει όμως πόσοι κάθονται. Δηλαδή τα λειψά χρήματα που δίνονται στην παιδεία, αντί να παλέψουμε να αυξηθούν και να μετακυληθούν σε κτιριακές υποδομές (για να μην κάνουμε μάθημα σε αποθήκες), ουσιαστικές (και όχι της πλάκας, όπως ως τώρα) επιμορφώσεις κτλ κτλ κτλ, ζητάμε να προσληφθούν άλλοι τόσοι των προαναφερθέντων ειδικοτήτων που θα κάθονται για 'γραμματειακή υποστήριξη'; Οι light ωραρίου ειδικότητες έχουμε καταντήσει μια συνομοταξία πονηρή κ αήθης (εύχομαι όχι όλοι).

Βλέπεις τους φιλολόγους να τρέχουν όλη μέρα με 10 βιβλία παραμάσχαλα, να διαβάζουν σα τρελοί στο κενό τους, και τον γερμανικό δίπλα να λύνει sudoku. Ντροπή μας. Και λέω 'μας' γιατί κι εγώ στη συνομοταξία των ευνοημένων της εκπαίδευσης ανήκω.

Υπάρχουν, όντως ,ειδικότητες στις οποίες υπάρχουν κενά που δε δίνονται, άλλες που έχουν κορεσθεί, και κάπου στα κρυφά υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος. Έτσι είναι.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2008, 11:22:39 μμ από enigma »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159794
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 437
Σύνολο: 447

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.