0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!Καλά κατάλαβες, συνάδελφε, εσύ επιλέγεις, οργανώνεις, σχεδιάζεις και διαμορφώνεις την ύλη σου ανά ειδικότητα βάσει των αναγκών των μαθητών σου πρωτίστως. Αν και έχει περάσει καιρός από τότε που έκανα τελευταία φορά σε ΕΠΑΛ, θα σου πρότεινα να δεις τα σχετικά εγχειρίδια, να κάνεις μια επιλογή κειμένων και λεξιλογίου ανά ορολογία και αναλόγως να πορευτείς. Στα Γενικά Αγγλικά, πάλι πορεύεσαι ανάλογα με το επίπεδο και τις ανάγκες των μαθητών σου.Λίγη οργάνωση χρειάζεται και όλα καλά θα πάνε. Ούτε γω είχα κάποια καθοδήγηση, μόνη μου τα ανακάλυψα όλα, ψάχνοντας, ρωτώντας και μελετώντας. Συζήτησε και με τους μαθητές για τον προσανατολισμό τους και τι επιθυμούν περισσότερο να αποκομίσουν από το μάθημά μας, ώστε να μη χαθεί το ενδιαφέρον τους και θα δεις πόσο εύκολα θα τσουλήσει το μάθημα. Αν οι μαθητές είναι συνεργάσιμοι και δουν ότι αποκομίζουν πράγματα από το μάθημα, θα μπει το νερό στο αυλάκι πιο γρήγορα και εύκολα από ό,τι φαντάζεσαι. Καλή αρχή, καλή δύναμη και πες μας τελικά τι έγινε!