*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 947854 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #700 στις: Αύγουστος 29, 2020, 10:09:57 πμ »
Τα επιχειρήματα του Μαγιορκινη είναι φαιδρά. Κρίμα που είναι νέος άνθρωπος. Απ αυτόν περίμενα πιο αδέσμευτη σκέψη. Μεγάλη ντροπή να γίνεσαι απολογητής της κυβέρνησης.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:14:40 »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2488
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #701 στις: Αύγουστος 29, 2020, 10:17:17 πμ »
τελικά πάμε για 14/9 κατά πάσα πιθανότητα (μετά και την δήλωση Πετσα). Θα υπάρξει κάποια μέριμνα για τους γονείς που είχαν υπολογίσει στις 7; Ποιος θα κρατήσει τα παιδιά για τις 5 εργάσιμες ημερες ;

Δεν είναι σίγουρο. Θα μας πουν τη Δευτέρα.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2020, 10:21:55 πμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2488
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #702 στις: Αύγουστος 29, 2020, 10:22:47 πμ »
Τι λεν νηπιαγωγοί για τα μέτρα στα νηπιαγωγεία:

alfavita

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/330595_erthei-i-kerameos-se-ena-nipiagogeio-na-dei-mporoyn-na-efarmostoyn-osa-leei

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #703 στις: Αύγουστος 29, 2020, 10:33:07 πμ »
Υπάρχει και ενας άλλος λόγος που είναι πιθανότερη η 14/9. Οι μάσκες
Την τρίτη 1/9 θα κατατεθούν οι προτάσεις για την αναθεση των μασκών σε εταιρεία. Παραλαβή μέχρι 7 ημέρες μετά την υπογραφή της σύμβασης. Είναι δύσκολο από 1/9 έως 7/9 να είναι οι μάσκες στα σχολεία. Διαφορετικά θα πρέπει για 4-5 ημέρες τα παιδια να πάνε με δική τους μάσκα, οπότε ουσιαστικά δεν ισχύει το περι δωρεά μασκας. Αυτό που θέλουν (για να μην τους φάνε οι δημοσιογράφοι) είναι την 1η ημέρα του σχολείου πριν να βιβλία να έχουν την μάσκα. Δηλαδή -μπαίνω σχολείο, παίρνω μάσκα, πάω για βιβλία και "προπόνηση μάσκας" κλπ. Με τα ως τώρα δεδομένα ακόμα και αν οι μάσκες είναι έτοιμες , δεν νομίζω ότι θα έχουν μοιραστεί στα σχολεία, οπότε ή θα πρέπει δώσουν "προσωρινές"  ή να κάνουν κάτι άλλο.
Τελικα όλα παίζονται (αν διαβάσει κανείς προσεκτικά τις δηλώσεις άλλα λέει ο Πέτσας άλλα ο Μαγιορκίνης άλλα η Κεραμέως). Οπότε θα δούμε τη Δευτέρα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:14:40 »

Αποσυνδεδεμένος Alan Turing

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 674
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #704 στις: Αύγουστος 29, 2020, 10:44:03 πμ »
Καλημέρα σε όλες και σε όλους. Παρακολουθώ το φόρουμ πολλά χρόνια και λυπάμαι που η πρώτη μου ανάρτηση δεν έχει να κάνει 100% με την εκπαίδευση αλλά έτσι είναι οι συνθήκες της εποχής.
Είμαι Μαθηματικός και παρ' ότι ασχολήθηκα και με Πληροφορική και με Φυσικά από τις σπουδές μου και μετά, ξέρω ότι όταν δεν έχω την επιστημονική γνώση δεν μπορώ να κριτικάρω άλλες επιστήμες ούτε για κάτι που για μένα είναι "κοινός κους" γιατί, πολύ απλά, δεν το έχω σπουδάσει, δεν το γνωρίζω.
Μ' αυτά και μ' αυτά ας παραθέσω μια ανάρτηση του Γκίκα Μαγιορκίνη από το Facebook που έκανε πριν από λίγο:

"Μετά την χθεσινή ενημέρωση στο Υπουργείο επανέρχομαι λίγο στο θέμα του μεγέθους των τάξεων επειδή φαίνεται να επικεντρώνεται εκεί η συζήτηση και να εξηγήσω γιατί δεν έχω πεισθεί ότι έχει τόση σημασία. Η απόσταση του 1.5 μέτρου είναι σημαντική για την μετάδοση με σταγονίδια και θα πρέπει να την τηρούμε όσο μπορούμε γενικά. Όπου δεν μπορούμε θα πρέπει να βρίσκουμε τρόπο να μειώσουμε την πιθανότητα μετάδοσης με την χρήση μάσκας.
Η ίδια λογική εφαρμόζεται και στα σχολεία με γενικευμένη χρήση μάσκας στις τάξεις. Οι τάξεις θα πρέπει να σημειωθεί δεν μπορούνε να θεωρούνται όπως χώροι εστίασης. Στην εστίαση υπάρχει διαρκής εναλλαγή των ατόμων που συνευρίσκονται. Οι τάξεις έχουν διαρκώς την ίδια σύνθεση και έτσι μπορούμε να τις θεωρήσουμε ως κοινωνικές "φουσκάλες" ή "φούσκες" (bubbles) οπότε η λογική στην αντιμετώπισή τους είναι αρκετά διαφορετική. Καταρχήν η όποια μετάδοση στην τάξη είναι πλήρως ιχνηλατίσιμη και μπορεί να περιοριστεί με απλό περιορισμό, ενώ στην εστίαση δημιουργεί κατα κόρον "ορφανά" κρούσματα.
Ένα θέμα που συζητείται διαρκώς είναι: πόση είναι η επιβάρυνση των αποστάσεων >1.5 μέτρου στις τάξεις 25 μαθητών σε σχέση με τις τάξης 15 μαθητών;
Για να βοηθήσω λιγάκι στην εξήγηση έχω φτιάξει ένα διάγραμμα τάξης 15 μαθητών (δεξιά). Με πράσινα βελάκια δείχνω τις ανά 2 αποστάσεις του μαθητή στο πρώτο θρανίο με όλους τους μαθητές στην δίπλα σειρά (8 αποστάσεις), για λόγους ευκολίας δεν δείχνω τις υπόλοιπες με μαθητές τις ίδιας σειράς (6 αποστάσεις). Οι αποστάσεις του μαθητή αυτού είναι 14 και όλες υπερβαίνουν το 1.5 μέτρο. Το σύνολο των αποστάσεων σε αυτήν την διάταξη είναι 120.
Όπως φαίνεται και παρακάτω μία τάξη 25 μαθητών οι ανά 2 αποστάσεις είναι 325 με 13 να παραβαίνουν το όριο του 1.5 μέτρου δηλαδή μόλις το 4% όλων των πιθανών συνδυασμών. Αυτές οι "παραβάσεις" είναι μόνο σε οριζόντιο επίπεδο, και δεν επιτρέπουν την μετάδοση στον κάθετο άξονα τη τάξης.
Συνεπώς από αυτούς τους υπολογισμούς η μετατροπή της τάξης σε μέγεθος 15 ατόμων εξαλείφει το 4% των ανά 2 αποστάσεων την ώρα του μαθήματος. Συγχρόνως αυξάνει (σχεδόν διπλασιάζει) τον αριθμό των εκπαιδευτικών ωρών που θα πρέπει να καλυφθούν από εκπαιδευτικούς.
Το σενάριο λοιπόν δείχνει ότι για την πιθανότητα μετάδοσης αποκλειστικά και μόνο την ώρα της εκπαιδευτικής διαδικασίας προκειμένου να ρίξεις 4% τις κοντινές επαφές θα πρέπει να διπλασιάσεις τον χρόνο έκθεσης των εκπαιδευτικών.
Αντιλαμβάνομαι ότι η πρόθεση είναι πάντα το καλύτερο των μαθητών και των εκπαιδευτικών αλλά προσωπικά πιστεύω ότι η απάντηση δεν είναι τόσο απλή και δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι θα υπήρχε (και αν θα υπήρχε) σημαντικό κέρδος στην μείωση της μετάδοσης από 25 σε 15 όσον αφορά την μετάδοση σταγονιδίων."


https://www.facebook.com/gkikas.magiorkinis/posts/10157251947801856

ΥΓ το μόνο που είναι σίγουρο είναι ότι ίσως πρέπει να περάσουν αρκετά χρόνια για να είναι σίγουρη η επιστημονική κοινότητα για τον τρόπο συμπεριφοράς/μετάδοσης του νέου κορωνοϊού.

Αποσυνδεδεμένος Μάρκος Βασίλης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • https://aftermathsgr.wordpress.com/
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #705 στις: Αύγουστος 29, 2020, 10:54:47 πμ »
Δεν είναι πάντα οργανωμένη εκ των προτέρων η άσκηση της βιοεξουσιας. Προκύπτει. Άλλωστε, η εξουσία περισσότερο ασκείται παρά κατέχεται κατα το Φουκώ. Σαφώς και είναι μια ατυχης συγκυρία ο κορωνοιός και όχι εσκεμμένος (δεν είμαι συνωμοσιολογος) αλλά ο τρόπος διαχείρισής του είναι καθαρά άσκηση βιοεξουσιας.

Υ.Γ Δύσκολο να αναλυθεί ο Φουκώ από εδώ...

Σίγουρα είναι δύσκολο και θα βγούμε και αρκετά off-topic στο τέλος! :Ρ Ωστόσο, η ένστασή μου συνοψίζεται κι εμένα στον τρόπο παρουσίασης και παραποίησης των θέσεων του Φουκώ - συζητήθηκε και παραπάνω λίγο - από τον κ. Λαζαράτο, που το έκανε να μοιάζει με άρθρο δημοσιευμένο στις Πύλες του Ανεξήγητου (για όσους/ες θυμούνται τις «ένδοξες» στιγμές της ελληνικής τηλεόρασης).

Αποσυνδεδεμένος μυωπία

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #706 στις: Αύγουστος 29, 2020, 11:05:00 πμ »
Το σχήμα αυτό αποτελεί σοφιστεία. Δεν εξάγει συμπεράσματα από πραγματική διάταξη μαθητών σε αίθουσα αλλά αντίθετα δημιούργησε μια εξωπραγματική διάταξη σε μια φανταστική αίθουσα, ώστε να εξυπηρετεί το συγκεκριμένο συμπέρασμα που ήθελε να εξάγει. Σε ποια αίθουσα με 25 άτομα σε οποιοδήποτε σχολείο υπάρχουν 7 μαθητές (το 28% των μαθητών) οι οποίοι κάθονται μόνοι τους και μάλιστα σε μια ευθεία διάταξη, ο ένας πίσω από τον άλλο; Η ιδεατή αυτή αίθουσα είναι επίτηδες τόσο μεγάλη και τόσο μακρόστενη, ώστε η επιβάρυνση από τα έξτρα άτομα να είναι αμελητέα.

Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον ο κύριος Μαγιρκίνης να κάνει την ανάρτηση αυτή στα αγγλικά και να την αναλύσει στο διεθνή τύπο, ώστε να δώσει τα φώτα του στους υπόλοιπους ευρωπαίους που λανθασμένα θα μειώσουν τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα. Αν έχει τα κότσια να γίνει ρεζίλι και διεθνώς.

Αποσυνδεδεμένος μυωπία

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #707 στις: Αύγουστος 29, 2020, 11:14:32 πμ »
Επίσης σύμφωνα με το ευρωπαϊκό ECDC, η ελάχιστη απόσταση που προτείνεται σε κλειστούς χώρους είναι τουλάχιστον 2 μέτρα και όχι 1,5 μέτρο.

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #708 στις: Αύγουστος 29, 2020, 11:19:39 πμ »
Είναι πασιφανές ότι όσοι σχεδιάζουν την επάνοδο των μαθητών στα σχολεία δεν έχουν εικόνα των σχολικών κτηρίων. Όποιος παρακολουθεί λίγο την κατάσταση, ξέρει πολύ καλά ότι υπολογίζουν με ιδανικές συνθήκες, οι οποίες φυσικά δεν υπάρχουν στην συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων.

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #709 στις: Αύγουστος 29, 2020, 11:35:13 πμ »
Λοιπόν θυμάστε ότι τον Μάιο βάζαμε τα παιδιά να κάθονται διαγώνια; Ώστε να υπάρχει απόσταση και από τους πίσω. Να μην υπάρχει ακριβώς πίσω από κάθε μαθητή άλλος. Ο κύριος Μαγιορκινης μάλλον το ξέχασε.
Όχι μόνο βάζουν τα παιδιά δίπλα δίπλα αλλά και το ένα ακριβώς πίσω από το άλλο.
Την παραδοχή ότι οι εκπαιδευτικοί κινδυνεύουν δεν την συζητάω.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2020, 11:39:13 πμ από Schoolikui »
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2488
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #710 στις: Αύγουστος 29, 2020, 11:37:18 πμ »
Μόλις σκάσουν τα πρώτα κρούσματα σε σχολεία, θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν.

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #711 στις: Αύγουστος 29, 2020, 12:24:14 μμ »
Καλημέρα σε όλες και σε όλους. Παρακολουθώ το φόρουμ πολλά χρόνια και λυπάμαι που η πρώτη μου ανάρτηση δεν έχει να κάνει 100% με την εκπαίδευση αλλά έτσι είναι οι συνθήκες της εποχής.
Είμαι Μαθηματικός και παρ' ότι ασχολήθηκα και με Πληροφορική και με Φυσικά από τις σπουδές μου και μετά, ξέρω ότι όταν δεν έχω την επιστημονική γνώση δεν μπορώ να κριτικάρω άλλες επιστήμες ούτε για κάτι που για μένα είναι "κοινός κους" γιατί, πολύ απλά, δεν το έχω σπουδάσει, δεν το γνωρίζω.
Μ' αυτά και μ' αυτά ας παραθέσω μια ανάρτηση του Γκίκα Μαγιορκίνη από το Facebook που έκανε πριν από λίγο:

"Μετά την χθεσινή ενημέρωση στο Υπουργείο επανέρχομαι λίγο στο θέμα του μεγέθους των τάξεων επειδή φαίνεται να επικεντρώνεται εκεί η συζήτηση και να εξηγήσω γιατί δεν έχω πεισθεί ότι έχει τόση σημασία. Η απόσταση του 1.5 μέτρου είναι σημαντική για την μετάδοση με σταγονίδια και θα πρέπει να την τηρούμε όσο μπορούμε γενικά. Όπου δεν μπορούμε θα πρέπει να βρίσκουμε τρόπο να μειώσουμε την πιθανότητα μετάδοσης με την χρήση μάσκας.
Η ίδια λογική εφαρμόζεται και στα σχολεία με γενικευμένη χρήση μάσκας στις τάξεις. Οι τάξεις θα πρέπει να σημειωθεί δεν μπορούνε να θεωρούνται όπως χώροι εστίασης. Στην εστίαση υπάρχει διαρκής εναλλαγή των ατόμων που συνευρίσκονται. Οι τάξεις έχουν διαρκώς την ίδια σύνθεση και έτσι μπορούμε να τις θεωρήσουμε ως κοινωνικές "φουσκάλες" ή "φούσκες" (bubbles) οπότε η λογική στην αντιμετώπισή τους είναι αρκετά διαφορετική. Καταρχήν η όποια μετάδοση στην τάξη είναι πλήρως ιχνηλατίσιμη και μπορεί να περιοριστεί με απλό περιορισμό, ενώ στην εστίαση δημιουργεί κατα κόρον "ορφανά" κρούσματα.
Ένα θέμα που συζητείται διαρκώς είναι: πόση είναι η επιβάρυνση των αποστάσεων >1.5 μέτρου στις τάξεις 25 μαθητών σε σχέση με τις τάξης 15 μαθητών;
Για να βοηθήσω λιγάκι στην εξήγηση έχω φτιάξει ένα διάγραμμα τάξης 15 μαθητών (δεξιά). Με πράσινα βελάκια δείχνω τις ανά 2 αποστάσεις του μαθητή στο πρώτο θρανίο με όλους τους μαθητές στην δίπλα σειρά (8 αποστάσεις), για λόγους ευκολίας δεν δείχνω τις υπόλοιπες με μαθητές τις ίδιας σειράς (6 αποστάσεις). Οι αποστάσεις του μαθητή αυτού είναι 14 και όλες υπερβαίνουν το 1.5 μέτρο. Το σύνολο των αποστάσεων σε αυτήν την διάταξη είναι 120.
Όπως φαίνεται και παρακάτω μία τάξη 25 μαθητών οι ανά 2 αποστάσεις είναι 325 με 13 να παραβαίνουν το όριο του 1.5 μέτρου δηλαδή μόλις το 4% όλων των πιθανών συνδυασμών. Αυτές οι "παραβάσεις" είναι μόνο σε οριζόντιο επίπεδο, και δεν επιτρέπουν την μετάδοση στον κάθετο άξονα τη τάξης.
Συνεπώς από αυτούς τους υπολογισμούς η μετατροπή της τάξης σε μέγεθος 15 ατόμων εξαλείφει το 4% των ανά 2 αποστάσεων την ώρα του μαθήματος. Συγχρόνως αυξάνει (σχεδόν διπλασιάζει) τον αριθμό των εκπαιδευτικών ωρών που θα πρέπει να καλυφθούν από εκπαιδευτικούς.
Το σενάριο λοιπόν δείχνει ότι για την πιθανότητα μετάδοσης αποκλειστικά και μόνο την ώρα της εκπαιδευτικής διαδικασίας προκειμένου να ρίξεις 4% τις κοντινές επαφές θα πρέπει να διπλασιάσεις τον χρόνο έκθεσης των εκπαιδευτικών.
Αντιλαμβάνομαι ότι η πρόθεση είναι πάντα το καλύτερο των μαθητών και των εκπαιδευτικών αλλά προσωπικά πιστεύω ότι η απάντηση δεν είναι τόσο απλή και δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι θα υπήρχε (και αν θα υπήρχε) σημαντικό κέρδος στην μείωση της μετάδοσης από 25 σε 15 όσον αφορά την μετάδοση σταγονιδίων."


https://www.facebook.com/gkikas.magiorkinis/posts/10157251947801856

ΥΓ το μόνο που είναι σίγουρο είναι ότι ίσως πρέπει να περάσουν αρκετά χρόνια για να είναι σίγουρη η επιστημονική κοινότητα για τον τρόπο συμπεριφοράς/μετάδοσης του νέου κορωνοϊού.
Τα σχόλια σ' αυτήν την αστεία (επιεικώς) δημοσίεψη είν' ανοιχτά μόνο στους φουμπίσιους φίλους του κυρίου. Και μπράβο του. Καταφέρνει να υποβιβάσει κάθε μέρα όλο και περσότερο την έννοια του επιστημονικού κύρους. Θέλει προσπάθεια αυτό. Ωραία τα βελάκια.

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #712 στις: Αύγουστος 29, 2020, 12:43:56 μμ »
Θα ήταν αστεία αν δεν ήταν τόσο σοβαρό το ζήτημα.
Μία απορία για τα ολοήμερα. Εκεί δεν ανακατευονται παιδιά από διαφορετικές φουσκάλες (ακούς εκεί φουσκαλα); Και τα παιδιά θα φοράνε μάσκα 8-4; Για να μην βλέπουν τους παππούδες τους;
Νομίζω ότι οι γονείς που παραπονιουνται (δικαιολογημενα) για το τι θα κανουν τα παιδιά τους μέχρι τις 14 αν αργήσουν να ανοίξουν τα σχολεία, είναι καλό να έχουν έτοιμο πλάνο για το τι θα κανουν τα παιδιά τους αν ξυπνήσουν με πονοκέφαλο, λίγα δέκατα, έναν ελαφρύ βήχα, έναν πονοκοιλο... Ας μην δεχόμαστε αβίαστα τον ρόλο του πάρκινγκ. Ειδικά φέτος δεν μας παίρνει.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2020, 01:01:38 μμ από Schoolikui »
Can I skip tomorrow?

ΟκαταρινέταΜπελετσατσίξ

  • Επισκέπτης
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #713 στις: Αύγουστος 29, 2020, 01:02:32 μμ »
Αναφορικά με τα νέα μοντέλα της κυβερνητικής επιστήμης (ελληνικό παρακλάδι της γνωστής 'κυβερνητικής') εξ Μαγιόρκας.

Σίγουρα τίποτα δεν είναι απόλυτο σε οποιοδήποτε μοντέλο. Ούτε στα μοντέλα ΄του πόση προστασία θα είχες μόνο με μάσκα΄.
Οπότε με αυτή τη λογική 'όλα είναι στο τραπέζι της συζήτησης' . Όμως μπορείς να πορευτείς εν μέσω κρίσης ευνωόντας τον σκεπτικισμό και την αμφιβολία επειδή μάλιστα αυτό σε βολεύει πρόσκαιρα για ένα μέτρο που το ζητά ο κόσμος αλλά δεν έχεις τα μέσα και τη θέληση να το προωθήσεις;

..αυτός ο συγχρωτισμός επιστήμης και εξουσίας όταν παραγίνεται στενός αρχίζει και κακοφορμίζει

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158539
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 503
Σύνολο: 526

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.