0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις. Όταν εμφανίστηκε ο κορονοϊός, θεωρούσαν ότι η μετάδοση γίνεται και από επιφάνειες, άρα είχαν δώσει πολύ μεγάλη έμφαση στο πλύσιμο των χεριών. Τώρα, μετά από 5 μήνες και με πολύ μεγαλύτερο αριθμό κρουσμάτων, με βάση δηλαδή τα τωρινά δεδομένα, φαίνεται ότι η μετάδοση μέσω σωματιδίων στον αέρα -κοινώς ομιλία, βήχας, φτάρνισμα, κλπ.- είναι πολύ μεγαλύτερη απ'ό,τι έδειχναν τα πρώτα, ελάχιστα δεδομένα που είχαν οι επιστήμονες. Γι'αυτό, τονίζουν πλέον και τη σημασία της μάσκας. Δεν αναιρεί η μάσκα τα βασικά μέτρα περί απόστασης και πλυσίματος χεριών. Αυτή τη στιγμή εμφανίζονται άνθρωποι που φαίνεται ότι νοσούν για δεύτερη φορά, γεγονός που θέτει σε αμφισβήτηση τη θεωρία περί ανοσίας αγέλης. Και πάλι, αυτό όμως θέλει χρόνο για να είμαστε σίγουροι, γιατί με 3 άτομα δείγμα δεν μπορείς να καταλήξεις σε έγκυρο συμπέρασμα. Τι στην ευχή; Ιστορικός είμαι και ξέρω στοιχειώδη θεωρία δειγματοληψίας. Δεν κάνατε κάτι αντίστοιχο στη σχολή σου;
Απαντώντας σε ερώτηση για τους μαθητές εκείνους που δεν θα φορέσουν μάσκα στο σχολείο, είπε ότι «αυτοί οι μαθητές δεν θα συμμετέχουν στο μάθημα με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Στα σχολεία, γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές είναι υποχρεωμένοι να φορούν μάσκα» τόνισε και ξεκαθάρισε επίσης ότι «σε περίπτωση άρνησης ή προτροπής από γονείς για μη χρήση μάσκας θα ακολουθηθούν όλα τα παιδαγωγικά μέτρα που προβλέπονται».«Δεν νοείται να είναι κανείς στο σχολείο χωρίς μάσκα» κατέληξε η κ. Κεραμέως.
Θα είναι πάλι οι ίδιες με των πανελληνίων, τεράστιες για γίγαντες και κακοφτιαγμένες από το Liddle; https://www.in.gr/2020/08/26/greece/koronaios-ti-tha-isxysei-tis-maskes-sta-sxoleia-poses-tha-dothoun-ana-mathiti-ti-typou-tha-einai/
Οι χαρακτηρισμοί " ψεκασμενοι συνωμοσιολόγοι" είναι ίδιου αξιολογικού περιεχομένου με τις εκφράσεις "οι τεμπέληδες καθηγητές που κάθονται απ' τον Μάρτιο"...Με τέτοια μυαλά δεν θα βγάλουμε άκρη ...
Ο λόγος όπου ο Χατζής στο άρθρο του στο Ιατρικό κι ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας στις συστάσεις του δεν προτείνουν μάσκα στα νηπιαγωγεία κι είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στα δημοτικά ενώ για άνω των δώδεκα τη συστήνουν αντιλαμβάνεστε ποιος είναι; Μπορούμε να κατανοήσομε πως η κακή χρήση της μάσκας λόγω ηλικιακής ανωριμότητας επιφέρει τ' αντίθετα αποτελέσματα; Ή ας βάλομε μια μάσκα στα δεκάχρονα ας την πιάσουν δεκάδες φορές τη μέρα με βρώμικα χέρια ας γίνει όπως το φανελάκι τους μετά το σχολειό και δεν τρέχει τίποτα; Αντιλαμβανόμαστε ότι τότε από μέσο προστασίας γίνεται εστία μόλυνσης ή όχι; Δεν είναι η μάσκα παιχνίδι ούτε πανί για βάψιμο ή καλλωπιστικό αξεσσουάρ. Πώς θα ελέγξει ο νηπιαγωγός ή ο δάσκαλος 25άρια τμήματα παιδομάνι ώστε να εξασφαλίσει ότι όλα θα παν καλά με τη μάσκα όπως οι γονείς σ' ένα μισαωράκι στο σούπερ με το παιδάκι τους στο χέρι και μόνο του; Δε φορέσαμε μια μάσκα του παιδιού και τελεία. Η μη σωστή χρήση της μάσκας είναι χ ε ι ρ ό τ ε ρ η απ' τη μη μάσκα. Αυτό φωνάζει ο Χατζής. Και πέρ' απ' το Χατζή ή τον κάθε ένα ιδιώτη γιατρό που μπορεί να λέει το άλφα ή το βήτα συμφωνώντας ή διαφωνώντας αυτό φωνάζει ο ΠΟΥ συνεχώς. Εμείς, φυσικά, τα δικά μας...