*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 179752 φορές)

Dina-PE18, Landau και 14 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος μυωπία

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #1582 στις: Οκτώβριος 17, 2020, 06:52:42 πμ »
Από πουθενά δεν προκύπτει ότι η διασπορά του κορωνοϊού είναι επιθυμητή. Όλες οι επιδημίες έτσι τελειώνουν με ανοσία της αγέλης. Το θέμα είναι με πόσους νεκρούς φτάνεις ως εκεί. Όσο πιο πολύ συμβάλει ο εμβολιασμός στην ανοσία της αγέλης και λιγότερο η διασπορά τόσο καλύτερα. Η ανοσία της αγέλης τύπου Σουηδίας είναι αυτή που έδωσε αρνητική χροιά στην έννοια η οποία δεν είναι εξ ορισμού αρνητική. Η Σουηδοί δεν έκαναν lock down και  εφάρμοσαν ανοσία της αγέλης ως στρατηγική. Το αποτέλεσμα ήταν πάνω από 6000 νεκροί σε μια χώρα με πληθυσμό ανάλογο της Ελλάδας και άπειρα πλεονεκτήματα. Αραιοκατοικημένες πόλεις, πολίτες που εργάζονται  εξ αποστάσεως σε μεγάλο ποσοστό πριν καν έρθει ο κορωνοϊός και υπακούν ακόμα και σε απλές συστάσεις του κράτους σε αντίθεση με τους Έλληνες. Όλο αυτό το κόστος σε νεκρούς πρόσφερε ελάχιστη ανοσία στη χώρα. Μόλις το 6,1% είχε αντισώματα τον Ιούνη.


https://www.ethnos.gr/kosmos/111238_soyidia-i-apolyti-apotyhia-mono-61-ton-soyidon-ehei-antisomata

Ο Τσιόδρας έχει αναφέρει πολλές φορές ότι δεν μπορεί κάποιος να κολλήσει τον ιό ελαφρά τη καρδία γιατί δεν γνωρίζουμε ακόμη τις μακροχρόνιες συνέπειες ακόμα και σε αυτούς που τον περνούν ελαφριά.

https://www.ieidiseis.gr/eidiseis/ygeia/item/54962-tsiodras-anisyxitika-evrimata-stis-kardies-neon-pou-molynthikan-me-koronoio

Σχετικά με το άρθρο που ανέβασες το νόημα έχει παραποιηθεί με παραπληνητικούς τίτλους σε πολλά μέσα και ιστοσελίδες.  Παρακάτω παραθέτω αυτούσιο τον σχολιασμό που έκανε σε αυτό ο Μόσιαλος.
 
"Στο άρθρο οι συγγραφείς λένε με σαφήνεια ότι η ανοσία της αγέλης είναι ‘end stage, not a strategy’. Και ότι είναι επιθυμητό αυτό το τελικό στάδιο να επιτευχθεί ‘hopefully through the discovery and application of a safe and effective vaccine’. Και είναι προφανές, όπως έχω πει πολλές φορές, ότι στην ανοσία της αγέλης που θα επιτευχθεί μέσω του εμβολίου θα προστεθεί και ένα ποσοστό πολιτών που θα έχουν αποκτήσει ανοσία λόγω μόλυνσης από τον ιό. Οι συγγραφείς του άρθρου λένε με σαφήνεια ‘The ensuing controversy has all but poisoned this scientific term (herd immunity)’ αλλά ΔΕΝ υιοθετούν ποτέ ως στρατηγική την επίτευξη της ανόσιας της αγέλης μέσω της έκθεσης των μη ευάλωτων στον ιό. Επομένως ας αποφύγουμε τους τίτλους των δημοσιευμάτων και ας διαβάσουμε το άρθρο προσεκτικά."
Απαντάς σε κάτι διαφορετικό από αυτό που είπα. Δεν μίλησα ούτε για ανοσία αγέλης ούτε για διασπορά του ιού γενικά και αόριστα στον πληθυσμό.
Διάβασα προσεκτικά το άρθρο και μίλησα συγκεκριμένα για διασπορά του ιού στα σχολεία. Εκεί όπου είναι αναμενόμενες λιγότερες σοβαρές εκδηλώσεις της νόσου και λιγότερες νοσηλείες. Που θα χτίσουν μια ανοσία όχι αγέλης αλλά ενός υπολογίσιμου τμήματος του πληθυσμού.
Το ισχυρότερο επιχείρημά μου σχετικά με αυτό δεν είναι να διαβάσεις τι λένε αλλά να δεις τι κάνουν. Αυτή τη στιγμή τα σχολεία είναι τα λιγότερο θωρακισμένα τμήματα της κοινωνίας με μέτρα στην ουσία ανύπαρκτα. Σε τι διαφέρει σήμερα η λειτουργία των σχολείων σε σχέση με πέρυσι; Πόσα τεστ και πόσο εύκολα πραγματοποιούνται στα σχολεία; Ποια η διαφορά με τα μέτρα και τα τεστ στα υπόλοιπα τμήματα της κοινωνίας; Γιατί;

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2020, 08:58:21 πμ από μυωπία »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:25:45 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1048
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #1583 στις: Οκτώβριος 17, 2020, 08:14:05 πμ »
Χτες μια γειτόνισσα που δεν είναι εκπαιδευτικός, παρεξηγήθηκε που σχολίασα ότι στην Κοζάνη αφησαν ανοιχτά τα σχολεία. Εκείνη δουλεύει σε υπηρεσία που δεν κλείνει σε κανέναν λοκνταουν οπότε το βλέπει από την πλευρά του πού θα αφήσει τα παιδιά της, συν τον προσωπικό της κίνδυνο. Μου είναι πολύ περίεργο σαν εκπαιδευτικός να ζήτω κλειστά σχολεία. Όμως στην Κοζάνη πχ ή όπου άλλου ακολουθήσει τέτοιο μετρο, είναι ήδη πολλά τμήματα κλειστά κ πολλά μέλη της σχολικής κοινότητας σε καταντινα. Τα σχολεία δηλαδή προφανώς υπολειτουργούν. Συν τις ιώσεις που κυκλοφορούν, θα λείπουν κ αλλά παιδιά. Έστω κ ένα 15μερο εκεί θα οφελούσε το κλείσιμο γιατί έτσι κ αλλιώς έχουν κλείσει τόσοι κλάδοι που δεν είναι τόσο μεγάλο θέμα το ποιος θα προσέχει τα παιδιά, με τις απαγορεύσεις δεν θα είχαν πού να πάνε κ θα κάθονταν σπίτι, κ τέλος πάντων μπορεί να μην έκαναν καμία προετοιμασια για να μπορούν όλοι να παρακολουθούν σύγχρονη, αλλά με την πείρα που έχουν πλέον όλοι, ένας συνδυασμός σύγχρονης κ ασυγχρονης μπορεί να γίνει κ να μη χαθεί τελείως αυτό το διάστημα. Όχι παραπάνω, απλώς δυο βδομαδες. Λίγο να καταλαγιάσει η κατάσταση.

Αυτό που κάνουν πολλοί πως δεν καταλαβαίνουν, είναι ότι δεν φαίνεται να μελετάται καθολου η επίπτωση του ιού στα σχολεία. συμπεριφέρονται σαν να εμφανίζονται σποραδικά κρούσματα που κόλλησαν από αλλού κ χωρίς ιχνηκατθση, δεν γνωρίζει κανεις την κίνηση του ιού στο σχολείο. Μακάρι να μην είναι εστίες υπερμεταδοσης, όλοι το ευχόμαστε αυτό προφανώς. Από αυτό όμως, μέχρι το ότι δεν μεταδίδεται εντός των σχολείων, η απόσταση είναι τεράστια.

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #1584 στις: Οκτώβριος 17, 2020, 09:29:37 πμ »
Απαντάς σε κάτι διαφορετικό από αυτό που είπα. Δεν μίλησα ούτε για ανοσία αγέλης ούτε για διασπορά του ιού γενικά και αόριστα στον πληθυσμό.
Διάβασα προσεκτικά το άρθρο και μίλησα συγκεκριμένα για διασπορά του ιού στα σχολεία. Εκεί όπου είναι αναμενώμενες λιγότερες σοβαρές εκδηλώσεις της νόσου και λιγότερες νοσηλείες. Που θα χτίσουν μια ανοσία όχι αγέλης αλλά ενός υπολογίσιμου τμήματος του πληθυσμού.
Το ισχυρότερο επιχείρημά μου σχετικά με αυτό δεν είναι να διαβάσεις τι λένε αλλά να δεις τι κάνουν. Αυτή τη στιγμή τα σχολεία είναι τα λιγότερο θωρακισμένα τμήματα της κοινωνίας με μέτρα στην ουσία ανύπαρκτα. Σε τι διαφέρει σήμερα η λειτουργία των σχολείων σε σχέση με πέρυσι; Πόσα τεστ και πόσο εύκολα πραγματοποιούνται στα σχολεία; Ποια η διαφορά με τα μέτρα και τα τεστ στα υπόλοιπα τμήματα της κοινωνίας; Γιατί;

Κατά τη γνώμη μου δεν προκύπτει από πουθενά ότι η διασπορά του ιού στα σχολεία είναι επιθυμητή. Έχω ακούσει πολλές γκρίνιες από συναδέλφους ότι οι οδηγίες του ΕΟΔΥ για απολυμάνσεις, αερισμούς κτλ.  είναι υπερβολικές. Πως γίνεται να λέμε ότι τα μέτρα είναι ανύπαρκτα αλλά και ταυτόχρονα υπερβολικά; Πως συμβαδίζουν αυτά τα δύο;

Το επιχείρημα περί ανύπαρκτων μέτρων προέρχεται κατά βάση από μία αυθαίρετη άποψη που απαξιώνει τη χρήση της μάσκας. Η μάσκα είναι ένα από τα βασικότερα όπλα σύμφωνα με τους ειδικούς ανά τον κόσμο ειδικά αυτή την περίοδο που δεν υπάρχει ακόμα εμβόλιο. Δυστυχώς υπάρχουν εκπαιδευτικοί και σχολεία που χωρίς καμία ειδική γνώση επί του θέματος αποφάσισαν να είναι χαλαροί στο συγκεκριμένο θέμα. Από τα μία θεωρούμε τα μέτρα ανεπαρκή από την άλλη αυθαίρετα αποφασίζουμε να μην τηρούμε ούτε καν αυτά τα ανεπαρκή μέτρα.

Η Ελλάδα είναι μέσα στις 4 χώρες στην Ευρώπη που επέβαλαν υποχρεωτική χρήση της μάσκας και στα δημοτικά. Και η μοναδική που την επέβαλε και στα νηπιαγωγεία. Πως συνδυάζεται η αυστηρότητα σε αυτό το θέμα με την άποψη σου ότι η διασπορά στα σχολεία είναι επιθυμητή; Γιατί δεν ήταν πιο χαλαροί στο θέμα αυτό έτσι ώστε και πιο εύκολα να γίνει η διασπορά του ιού και οι ίδιοι να γλιτώσουν χρήματα και γκρίνιες;

Θα ήταν καλύτερα εκτός από τις μάσκες να υπάρχουν και μικρότερα τμήματα; Ναι προφανώς. Αυτό όμως δεν γίνεται με μαγικό τρόπο. Καμία πρόταση που έχω ακούσει μέχρι τώρα (πρωί απόγευμα, αίθουσες του δήμου κτλ.) δεν είναι ρεαλιστική και εφαρμόσιμη. Μπορώ να σου απαριθμήσω δεκάδες πρακτικά θέματα που θα προέκυπταν σε αυτές τις περιπτώσεις. Τα ίδια άτομα που τώρα είναι στα κάγκελα θα ήταν και στην περίπτωση που το υπουργείο είχε επιλέξει κάποια από αυτές τις λύσεις.

Και πάμε στο τελευταίο μεγάλο θέμα των τεστ. Υπάρχουν σύλλογοι και συνάδελφοι σε σχολεία που θεωρούν τα μέτρα ανύπαρκτα επειδή δεν έγιναν τεστ σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς πριν το άνοιγμα των σχολείων. Με λίγα λόγια ζητούσαν να γίνουν 1,5 εκατομμύριο τεστ σε μία εβδομάδα. Αυτοί οι αριθμοί απλώς δεν υπάρχουν. Ολόκληρη Γερμανία με πολλαπλάσιο πληθυσμό έχει κάνει 10 εκατομμύρια τεστ σε διάστημα 7 μηνών αλλά εμείς θα βρίσκαμε 1,5 εκατομμύριο σε μία εβδομάδα. Ακόμα και αν με κάποιο μαγικό τρόπο βρίσκαμε αυτόν τον αριθμό, θα ήταν και πάλι μία τεράστια σπατάλη χωρίς κανένα όφελος αφού για να κάνεις κανονικό monitoring θα έπρεπε να επαναλαμβάνεις αυτά τα τεστ σε όλους κάθε εβδομάδα.

Αν σε ενδιαφέρει το θέμα των τεστ στα σχολεία θα σου πρότεινα να διαβάσεις τo παρακάτω κείμενο του Αντώνιου  Δαρζέντα. Είναι παιδίατρος και νεογνολόγος και εξηγεί αναλυτικά γιατί δεν μπορεί να γίνει τεστ σε κάθε ίωση στο σχολείο και γιατί τα τεστ δεν είναι πανάκεια αφού ακόμα και ένα αρνητικό τεστ δεν σε εξασφαλίζει. Γι' αυτό και η μάσκα αποτελεί το βασικό όπλο μας το οποίο δεν θα πρέπει εμείς οι ίδιοι να υπονομεύουμε.

https://www.darzentasantonios.com/post/%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%AC?fbclid=IwAR06FcYegk9BcxodimzDERiNhXzAdOmoFng0tHKh2CukG9xfMz46fnWpE_0


« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2020, 08:52:09 μμ από Alexhs_27 »

Αποσυνδεδεμένος Dean

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #1585 στις: Οκτώβριος 17, 2020, 09:45:42 πμ »
Κατά τη γνώμη μου δεν προκύπτει από πουθενά ότι η διασπορά του ιού στα σχολεία είναι επιθυμητή. Έχω ακούσει πολλές γκρίνιες από συναδέλφους ότι οι οδηγίες του ΕΟΔΥ για απολυμάνσεις, αερισμούς κτλ.  είναι υπερβολικές. Πως γίνεται να λέμε ότι τα μέτρα είναι ανύπαρκτα αλλά και ταυτόχρονα υπερβολικά; Πως συμβαδίζουν αυτά τα δύο;

Το επιχείρημα περί ανύπαρκτων μέτρων προέρχεται κατά βάση από ένα αυθαίρετη άποψη που απαξιώνει τη χρήση της μάσκας. Η μάσκα είναι ένα από τα βασικότερα όπλα σύμφωνα με τους ειδικούς ανά τον κόσμο ειδικά αυτή την περίοδο που δεν υπάρχει ακόμα εμβόλιο. Δυστυχώς υπάρχουν εκπαιδευτικοί και σχολεία που χωρίς καμία ειδική γνώση επί του θέματος αποφάσισαν να είναι χαλαροί στο συγκεκριμένο θέμα. Από τα μία θεωρούμε τα μέτρα ανεπαρκή από την άλλη αυθαίρετα αποφασίζουμε να μην τηρούμε ούτε καν αυτά τα ανεπαρκή μέτρα.

Η Ελλάδα είναι μέσα στις 4 χώρες στην Ευρώπη που έβαλαν την υποχρεωτική χρήση της μάσκας και στα δημοτικά. Και η μοναδική που την έβαλε και στα νηπιαγωγεία. Πως συνδυάζετε η αυστηρότητα σε αυτό το θέμα με την άποψη σου ότι η διασπορά στα σχολεία είναι επιθυμητή; Γιατί δεν ήταν πιο χαλαροί στο θέμα αυτό έτσι ώστε και πιο εύκολα να γίνει η διασπορά του ιού και οι ίδιοι να γλιτώσουν χρήματα και γκρίνιες;

Θα ήταν καλύτερα εκτός από τις μάσκες να υπάρχουν και μικρότερα τμήματα; Ναι προφανώς. Αυτό όμως δεν γίνεται με μαγικό τρόπο. Καμία πρόταση που έχω ακούσει μέχρι τώρα (πρωί απόγευμα, αίθουσες του δήμου κτλ.) δεν είναι ρεαλιστική και εφαρμόσιμη. Μπορώ να σου απαριθμήσω δεκάδες πρακτικά θέματα που θα προέκυπταν σε αυτές τις περιπτώσεις. Τα ίδια άτομα που τώρα είναι στα κάγκελα θα ήταν και στην περίπτωση που το υπουργείο είχε επιλέξει κάποια από αυτές τις λύσεις.

Και πάμε στο τελευταίο μεγάλο θέμα των τεστ. Υπάρχουν σύλλογοι και συνάδελφοι σε σχολεία που θεωρούν τα μέτρα ανύπαρκτα επειδή δεν έγιναν τεστ σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς πριν το άνοιγμα των σχολείων. Με λίγα λόγια ζητούσαν να γίνουν 1,5 εκατομμύριο τεστ σε μία εβδομάδα. Αυτοί οι αριθμοί απλώς δεν υπάρχουν. Ολόκληρη Γερμανία με πολλαπλάσιο πληθυσμό έχει κάνει 10 εκατομμύρια τεστ σε διάστημα 7 μηνών αλλά εμείς θα βρίσκαμε 1,5 εκατομμύριο σε μία εβδομάδα. Ακόμα και αν με κάποιο μαγικό τρόπο βρίσκαμε αυτόν τον αριθμό, θα ήταν και πάλι μία τεράστια σπατάλη χωρίς κανένα όφελος αφού για να κάνεις κανονικό monitoring θα έπρεπε να επαναλαμβάνεις αυτά τα τεστ σε όλους κάθε εβδομάδα.

Αν σε ενδιαφέρει το θέμα των τεστ στα σχολεία θα σου πρότεινα να διαβάσεις τo παρακάτω

https://www.darzentasantonios.com/post/%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%AC?fbclid=IwAR06FcYegk9BcxodimzDERiNhXzAdOmoFng0tHKh2CukG9xfMz46fnWpE_0



Ρε παιδιά, είμαστε σοβαροί τώρα; Από πότε μια χιλιοχρησιμοποιημένη μάσκα αποτελεί μέτρο προστασίας; Που είπε το Υπουργείο να φοράμε μάσκα και μοίρασε μερικές λύθηκε το θέμα; Κάθε εβδομάδα έπρεπε να μοιράζουν μάσκες αλλά πού; Και πολύ περισσότερο στα δημοτικά όπου κυριολεκτικά κάποιοι γονείς τα στέλνουν άρρωστα και οι μάσκες γεμίζουν μύξες-εχθές μας το'λεγε ο Διευθυντής μας. Συνεπώς όσο κι αν δεχτούμε ότι η μάσκα προφυλάσσει, ε δεν προφυλάσσει, αν δεν ανανεώνεται. Όσο το Υπουργείο δε μοιράζει συνεχώς πολλές μάσκες δεν υπάρχει προστασία. Τέλος. Μετά στο θέμα της καθαριότητας-απολύμανσης...εσείς βλέπετε καθαρίστριες να καθαρίζουν σε κάθε διάλειμμα; Εγώ όχι. Και να πούμε και για το θέμα των αδειών; Που οι ίδιοι οι Διευθυντές είπαν στον πρώτο Σύλλογο πως φέτος θα δίνουν πιο δύσκολα; Που φτάσαμε να πάμε στη δουλειά μας άρρωστοι (μιλάω για περιπτώσεις κρυώματος, ψύξης ή και πονοκέφαλο λόγω κρυώματος και είναι ένα από τα συμπτώματα); Που πρώτοι θα έπρεπε να πουν να κάνει αμέσως τεστ ο εκπαιδευτικός αλλά και να προφυλαχθεί με τα πρώτα συμπτώματα αρρώστιας- χ...μένο τον έχουμε, μας νοιάζει μόνο να μη μεταδώσει τη νόσο. Που αυτό γίνεται για να μην ξοδευτούν κάνοντας προσλήψεις. Να πούμε και για τις αίθουσες; Ούτε μία αίθουσά μου δεν είναι αραιή, μπαίνω (ως ειδικότητα) ακόμη και σε τμήμα με  25 μαθητές και το ένα θρανίο δίπλα στο άλλο.

Κανένα μέτρο δε λαμβάνεται και όσοι δουλεύουμε σε σχολεία αισθανόμαστε υποψήφια θύματα και, ναι, η αίσθηση περί ανοσίας της αγέλης είναι περισσότερο από έντονη. Λεφτά δεν υπάρχουν για τα σχολεία, λεφτά υπάρχουν μόνο για τριήμερα σε Τήνο, Κρήτη, Τήλο ή όπου αλλού και φυσικά για να χαρίζουμε χρέη τραπεζών και επιχειρηματιών. Γιατί όποιος τα λέει αυτά αμέσως κατηγορείται για αντιπολίτευση;
Δεύτερη ζωή δεν έχει

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:25:45 »

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #1586 στις: Οκτώβριος 17, 2020, 10:16:42 πμ »
Ρε παιδιά, είμαστε σοβαροί τώρα; Από πότε μια χιλιοχρησιμοποιημένη μάσκα αποτελεί μέτρο προστασίας; Που είπε το Υπουργείο να φοράμε μάσκα και μοίρασε μερικές λύθηκε το θέμα; Κάθε εβδομάδα έπρεπε να μοιράζουν μάσκες αλλά πού; Και πολύ περισσότερο στα δημοτικά όπου κυριολεκτικά κάποιοι γονείς τα στέλνουν άρρωστα και οι μάσκες γεμίζουν μύξες-εχθές μας το'λεγε ο Διευθυντής μας. Συνεπώς όσο κι αν δεχτούμε ότι η μάσκα προφυλάσσει, ε δεν προφυλάσσει, αν δεν ανανεώνεται. Όσο το Υπουργείο δε μοιράζει συνεχώς πολλές μάσκες δεν υπάρχει προστασία. Τέλος.

Το υπουργείο φταίει που κάποιοι στέλνουν παιδιά στο σχολείο με πολυχρησιμοποιημένες μάσκες; Μήπως να ζητήσουμε extra κονδύλια για να προσλάβει extra προσωπικό για το πλύσιμο στις μάσκες; Μήπως έχουμε καλομάθει μερικοί;

Στο συγκεκριμένο θέμα για το μόνο που φταίει το υπουργείο είναι που μοίρασε μάσκες. Στις περισσότερες χώρες δεν μοίρασαν τίποτα. Έχουμε 6 μήνες πανδημία και περιμένουμε να μας αγοράσει μάσκα το υπουργείο; Όταν το κόστος της υφασμάτινης είναι 2 ευρώ; Μήπως να ζητήσουμε και δωρεάν μολύβια, τσάντες, φόρμες και εσώρουχα για όλους; Στα παιδιά που έχουν tablet και κινητά πρέπει να δώσει το κράτος δωρεάν μάσκα; Γιατί; Για να μην στερηθεί ένα καφέ η μαμά ή ένα πακέτο τσιγάρα ο μπαμπάς;


Αν δεν έχει κάποιος 2 ευρώ για μάσκα τότε δεν θα μπορεί καν να έρθει σχολείο αφού δεν θα μπορεί να έχει ούτε τσάντα, ούτε μολύβια ούτε τετράδια και χρειάζεται άλλου είδους μεταχείριση/φροντίδα από το κράτος ή το δήμο. Γενικότερα, όχι μόνο στο θέμα της μάσκας. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις δεν υπάρχει κανένας λόγος να μοιράζουν μάσκες.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2020, 09:11:49 μμ από Alexhs_27 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1048
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #1587 στις: Οκτώβριος 17, 2020, 10:25:20 πμ »
Στη Γαλλία μετά το λοκνταουν έστειλαν ταχυδρομικά σε όλους τους πολίτες μια ή δυο μάσκες. συμβολικό προφανώς, αλλά είναι μια κίνηση. Φεν περιμέναμε κάτι παραπάνω.

Όταν τα παιδιά φοράνε κάτι ξεχειλωμένα σώβρακα που τους κρέμονται κάτω από τη μύτη, τι προστασία υπάρχει; τουλάχιστον αν είχαν πάρει όντως δυο ποιοτικές καλογραμμένες μάσκες δωρεάν, θα φορούσαν αυτές. Δεν είναι ότι δεν έχουν χρήματα, πολλούς δεν τους νοιάζει. Το χω ξαναγράψει. Τα παιδιά που δείχνουν συστηματικά παραμελημένα κ όχι λόγω χρημάτων, είναι αυτά που έρχονται σχολείο με λάθος μάσκες. Είναι τα ίδια παιδιά που δεν φέρνουν τετράδια, που κανεις δεν εμφανίζεται να ρωτήσει γι αυτά, κλπ.


Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 335
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #1588 στις: Οκτώβριος 17, 2020, 12:14:04 μμ »
Ακριβώς έτσι είναι. Εκτός αυτού οι υφασμάτινες μάσκες έτσι και αλλιώς δεν προστατεύουν όσο χρειάζεται και στα χέρια εξαχρονων είναι εστίες μόλυνσης. Απόδειξη είναι η τεράστια και δυσανάλογη για την εποχή διασπορά ιώσεων. Στο σχολείο θα έπρεπε να μοιράζονται μάσκες μιας χρήσης στο σωστό μέγεθος και να αλλάζουν σε κάθε διάλειμμα. Θα πείτε ότι το κόστος είναι μεγάλο. Οκ. Το όφελος;;;

Αποσυνδεδεμένος μυωπία

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #1589 στις: Οκτώβριος 17, 2020, 01:16:52 μμ »

Το επιχείρημα περί ανύπαρκτων μέτρων προέρχεται κατά βάση από μία αυθαίρετη άποψη που απαξιώνει τη χρήση της μάσκας.

Εδώ είναι που κάνεις λάθος. Προσωπικά δεν απαξιώνω τη μάσκα, κάθε άλλο. Ήμουν μάλιστα υπέρ της χρήσης της και τη χρησιμοποιούσα σε ταξίδια με αεροπλάνο ή ΚΤΕΛ ακόμα και την περίοδο που ο Τσιόδρας επιχειρηματολογούσε δημόσια κατά της χρήσης μάσκας.

Γιατί λέω ότι τα μέτρα είναι ανύπαρκτα; Διδάσκεις αυτή την περίοδο σε κάποιο σχολείο; Βλέπεις να υπάρχουν ουσιαστικά μέτρα περιορισμού της διάδοσης; Εγώ όχι! Ας τα πάρουμε από την αρχή:

- Οι μάσκες που χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή δεν πληρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές ώστε να παρέχουν ασφάλεια. Μπορεί να βάλει ο καθένας όποια υφασμάτινη μάσκα θέλει. Χωρίς προδιαγραφές υφάσματος, στρώσεων, φίλτρου, κ.λπ. Έρχονται μαθητές και εκπαιδευτικοί με μάσκες μονού υφάσματος, σαν τσιγαρόχαρτο. Η λέξη "μάσκα" ξέρεις, δεν προσφέρει από μόνη της προστασία.
- Ακόμα όμως και οι χειρουργικές μάσκες (τέτοιες φορώ και τέτοιες δίνω στα παιδιά μου), η προστασία που παρέχουν δεν είναι αρκετή σε συνθήκες τόσο έντονου συνωστισμού σε κλειστό χώρο και για τόσες πολλές ώρες. Ο χρόνος έκθεσης είναι από τους πιο σημαντικούς παράγοντες, όπως και οι αποστάσεις. Ούτε Ν95 δεν καλύπτει πλήρως σε τέτοιες συνθήκες.
- Τόσο οι μαθητές όσο και οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν την κατάλληλη εκπαίδευση αλλά και ικανότητα, ώστε να χειριστούν τη μάσκα τους χωρίς να επιμολυνθούν. Μαθητές βάζουν τη μάσκα στην τσέπη την ώρα του διαλείμματος. Ή στον αγκώνα και ταυτόχρονα τρέχουν και παίζουν ακουμπώντας την άθελά τους. Τι γίνεται όταν ιδρώσουμε μέσα από τη μάσκα, κάθε πότε πρέπει να την αλλάζουμε; Πώς πρέπει να την απολυμάνουμε αποτελεσματικά στο σπίτι; Πες ότι κάποιοι καταφέρνουν να χειριστούν τη μάσκα με τον ιδανικότερο τρόπο. Δεν μπορούμε όμως να υποθέσουμε με ασφάλεια ότι το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας θα συμπεριφερθούν ως εκπαιδευμένοι υγειονομικοί ! Και να είναι αυτό το μόνο μέτρο για να μας κρατά ασφαλείς.
- Τέλος, για να μην κουράζω... Τα παιδιά έρχονται σε στενή επαφή μεταξύ τους χωρίς μάσκα τόσο στα διαλείμματα, όπου μιλάνε σε κοντινές αποστάσεις, τρέχουν, παίζουν κ.λπ. όσο και στο μάθημα της γυμναστικής, όπου συμμετέχουν σε ομαδικά αθλήματα και μάλιστα υποχρεωτικά. Οπότε με αυτόν τον τρόπο ακυρώνεται κάπου η χρήση της μάσκας με τα ίδια παιδιά τις υπόλοιπες ώρες. Τι νόημα έχει να φορούν κάποιες φορές μάσκα και να εκτίθενται ελεύθερα στα ίδια άτομα αργότερα;

Ποια είναι τα μέτρα λοιπόν που περιορίζουν την μετάδοση;

ΥΓ Σχετικά με τα τεστ... Τα παιδιά είναι πιο σπάνιο να αρρωστήσουν βαριά ενώ συχνότερα είναι ασυμπτωματικά. Πώς ελέγχεται η διασπορά λοιπόν, εφόσον δεν γίνονται τεστ, αν κάποιος δεν εμφανίσει σοβαρά συμπτώματα; Γιατί δεν γίνονται δειγματοληπτικά τεστ, αν πραγματικά θέλουν να παρακολουθήσουν την πορεία της πανδημίας στα σχολεία;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2020, 01:27:56 μμ από μυωπία »

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 899
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #1590 στις: Οκτώβριος 17, 2020, 02:26:22 μμ »
Alexhs_27...προσωπικα πιστευω οτι ολα αυτα που γραφεις ειναι εκτιμησεις δικες σου και οχι του ΕΟΔΥ.Αν ψαξεις και βρεις τις τελευταιες οδηγιες του ΕΟΔΥ που αφορουν τα σχολεια θα δεις ειναι εντελως αντιθετες απο αυτα που εσυ γραφεις.Επειδη εγραψες και ολα θα σου απαντησω.....εγω ειχα γραψει για μηδαμινα μετρα του υπουργειου<φυσικα οχι του ΕΟΔΥ και της επιτροπης>Το ξερω οτι ηταν δυσκολο να γινουν ολα αυτα τεστ..μπορουσε ομως με το κλεισιμο των σχολειων τον ιουνιο για τα ματια του κοσμου να βγαλει μια ανακοινωση ...ολοι οι εκαιδευτικοι να γυρισουν απο τις διακοπες πχ στις 20-8-2020..Γνωριζεις εσυ ποσοι εκπαιδευτικοι γυρισαν στις 30-8-2020 και την αλλη μερα μπηκαν στο σχολειο;;;;Καθυστερηση στην προκηρυξη για τις σχολικες καθαριστριες 20-8-2020 βγηκε..αληθεια δεν μπορουσε να βγει πιο νωριτερα;;;;ΜΕΤΡΑ ΑΝΕΞΟΔΑ συναδελφε και ομως δεν τα εκανε...

Συνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5618
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #1591 στις: Οκτώβριος 17, 2020, 02:32:57 μμ »
Έχει δίκιο ο/η μυωπία. Έτσι ακριβώς είναι η πραγματικότητα.
Τώρα, όσον αφορά το ποιες και πόσες μάσκες δίνει το κράτος κλπ., να μην δίνει καμία μάσκα, αλλά να επιδοτεί και να βάζει πλαφόν στις τιμές των χειρουργικών μασκών (οι πιο κατάλληλες και ως προς το υλικό και επειδή είναι μιας  χρήσης), ώστε να μπορεί να τις προμηθεύεται οποιαδήποτε οικογένεια με μικρό κόστος. Και μην αρχίσει κανείς περί ελεύθερης αγοράς (για ποιους; ) και ότι το κράτος δεν μπορεί να παρεμβαίνει κλπ.. μια χαρά είδαμε πώς παρεμβαίνει σε όλες τις καπιταλιστικές χώρες, όταν χρειαστεί...
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1921
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το μοσχαράκι κοκκινιστό.
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #1592 στις: Οκτώβριος 17, 2020, 03:11:43 μμ »
Η κυβέρνηση θα 'πρεπε να:

α) Σπάσει στα δυο όλα τα τμήματα με διπλάσιες προσλήψεις αναπληρωτών και βάρδιες πρωί- απόγιομα.

β) Μοιράσει χειρουργικές μάσκες μιας χρήσης για κάθε παιδί (25 ανά μήνα) που παρέχουν μια κάποια τελοσπάντων προστασία κι όχι τα τραπεζομάντηλα που δεν παρέχουν τίποτις.

γ) Επενδύσει στον εσωτερικό τουρισμό που δεν το 'καμε κι έχομε την ανεξέλεγκτη σήμερα διασπορά.

δ) Εξοπλίσει με κλινικοεργαστηριακό υλικό (αναπνευστήρες κτλ) τα νοσοκομεία και διορίσει χιλιάδες μόνιμους γιατρούς.

Τι έπραξε απ' όλα τούτα; Τίποτις. Αλλά βεβαίως μοίρασε τζάμπα μύρια σε ΜΜΕ, έκανε την αγορά του αιώνα με ραφάλ και διόρισε μετακλητούς. Αυτά.

Καλά ξεμπερδέματα.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2020, 04:47:20 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #1593 στις: Οκτώβριος 17, 2020, 04:00:27 μμ »
Πέραν του θεωρητικού κομματιού, υπάρχει και το πρακτικό. Επειδή στο δικό μου σχολείο υπήρξανε κρούσματα κι έχω εμπειρία από πρώτο χέρι, σας ενημερώνω ότι ο ΕΟΔΥ "νίπτει τας χείρας του" προσπαθώντας να παρουσιάσει ότι όλα βαίνουν καλώς. Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης επίσης, αφού ακολουθούν τις υποδείξεις του ΕΟΔΥ. Τεστ δεν πραγματοποιείται ούτε καν δειγματοληπτικά στις τάξεις που εμφανίστηκαν κρούσματα. Άρα, αν θέλουμε να εξετάσουμε τι μέτρα πάρθηκαν και ποια είναι τα περίφημα υγειονομικά πρωτόκολλα, θα πρέπει να αντλήσουμε εμπειρία από σχολεία που παρουσίασαν κρούσματα. Κι η εικόνα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι εικόνα εφησυχασμού κι αδιαφορίας. Εξάλλου τις πρακτικές  αλλά και την ενημέρωση του ΕΟΔΥ πλέον τις αμφισβητούν διάφοροι επιστήμονες.

Ας μην κοροϊδευόμαστε: στην Κοζάνη ανιχνεύθηκαν θετικά περίπου το 6% των τεστ που πραγματοποιήθηκαν στον πληθυσμό, παρόλα αυτά τα σχολεία συνεχίζουνε να λειτουργούν (θεωρητικά τουλάχιστον, αφού αρκετά έχουν ήδη τεθεί σε αναστολή λειτουργίας). Η διαχείριση της κρίσης είναι καθαρά οικονομική και όχι υγειονομική. Το είπε και ο Μητσοτάκης: υπάρχει συμφωνία σε επίπεδο ηγετών της Ε.Ε.  για αποφυγή του lockdown . Πόσο πιο καθαρά να το πει ο άνθρωπος;
OΤΑΝ Ο ΛΑΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΥΡΑΝΝΙΑ, ΔΙΑΛΕΓΕΙ Ή ΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ Ή ΤΑ ΟΠΛΑ!

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #1594 στις: Οκτώβριος 17, 2020, 04:47:45 μμ »
Εδώ είναι που κάνεις λάθος. Προσωπικά δεν απαξιώνω τη μάσκα, κάθε άλλο. Ήμουν μάλιστα υπέρ της χρήσης της και τη χρησιμοποιούσα σε ταξίδια με αεροπλάνο ή ΚΤΕΛ ακόμα και την περίοδο που ο Τσιόδρας επιχειρηματολογούσε δημόσια κατά της χρήσης μάσκας.

Δεν μιλάω για σένα προσωπικά προφανώς. Καλά κάνεις και δεν την απαξιώνεις. Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι όμως που γκρίνιαζαν από την πρώτη μέρα.

Γιατί λέω ότι τα μέτρα είναι ανύπαρκτα; Διδάσκεις αυτή την περίοδο σε κάποιο σχολείο; Βλέπεις να υπάρχουν ουσιαστικά μέτρα περιορισμού της διάδοσης; Εγώ όχι! Ας τα πάρουμε από την αρχή:

- Οι μάσκες που χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή δεν πληρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές ώστε να παρέχουν ασφάλεια. Μπορεί να βάλει ο καθένας όποια υφασμάτινη μάσκα θέλει. Χωρίς προδιαγραφές υφάσματος, στρώσεων, φίλτρου, κ.λπ. Έρχονται μαθητές και εκπαιδευτικοί με μάσκες μονού υφάσματος, σαν τσιγαρόχαρτο. Η λέξη "μάσκα" ξέρεις, δεν προσφέρει από μόνη της προστασία.
- Ακόμα όμως και οι χειρουργικές μάσκες (τέτοιες φορώ και τέτοιες δίνω στα παιδιά μου), η προστασία που παρέχουν δεν είναι αρκετή σε συνθήκες τόσο έντονου συνωστισμού σε κλειστό χώρο και για τόσες πολλές ώρες. Ο χρόνος έκθεσης είναι από τους πιο σημαντικούς παράγοντες, όπως και οι αποστάσεις. Ούτε Ν95 δεν καλύπτει πλήρως σε τέτοιες συνθήκες.
- Τόσο οι μαθητές όσο και οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν την κατάλληλη εκπαίδευση αλλά και ικανότητα, ώστε να χειριστούν τη μάσκα τους χωρίς να επιμολυνθούν. Μαθητές βάζουν τη μάσκα στην τσέπη την ώρα του διαλείμματος. Ή στον αγκώνα και ταυτόχρονα τρέχουν και παίζουν ακουμπώντας την άθελά τους. Τι γίνεται όταν ιδρώσουμε μέσα από τη μάσκα, κάθε πότε πρέπει να την αλλάζουμε; Πώς πρέπει να την απολυμάνουμε αποτελεσματικά στο σπίτι; Πες ότι κάποιοι καταφέρνουν να χειριστούν τη μάσκα με τον ιδανικότερο τρόπο. Δεν μπορούμε όμως να υποθέσουμε με ασφάλεια ότι το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας θα συμπεριφερθούν ως εκπαιδευμένοι υγειονομικοί ! Και να είναι αυτό το μόνο μέτρο για να μας κρατά ασφαλείς.
- Τέλος, για να μην κουράζω... Τα παιδιά έρχονται σε στενή επαφή μεταξύ τους χωρίς μάσκα τόσο στα διαλείμματα, όπου μιλάνε σε κοντινές αποστάσεις, τρέχουν, παίζουν κ.λπ. όσο και στο μάθημα της γυμναστικής, όπου συμμετέχουν σε ομαδικά αθλήματα και μάλιστα υποχρεωτικά. Οπότε με αυτόν τον τρόπο ακυρώνεται κάπου η χρήση της μάσκας με τα ίδια παιδιά τις υπόλοιπες ώρες. Τι νόημα έχει να φορούν κάποιες φορές μάσκα και να εκτίθενται ελεύθερα στα ίδια άτομα αργότερα;

Ποια είναι τα μέτρα λοιπόν που περιορίζουν την μετάδοση;

Πολλά από αυτά που περιγράφεις είναι και θέμα δικό μας αλλά και θέμα των γονιών. Πολύ εύκολα μπορεί να ψάξει κάποιος ποιες είναι οι προδιαγραφές που πρέπει να τηρεί μια μάσκα. Προφανώς δεν περιμένουμε από την κάθε Κεραμέως να έρθει να μιλάει σε καθένα ξεχωριστά για το πως θα χρησιμοποιεί μια μάσκα. Υπάρχουν ένα σωρό βιντεάκια για τη σωστή χρήση της μάσκας εδώ και μήνες. Μπορούμε να τα ξαναδείξουμε αν χρειαστεί.  Αν βλέπουμε ότι οι μάσκες που φέρνουν είναι ακατάλληλες προφανώς και πρέπει να το επισημαίνουμε εμείς και στους μαθητές και στους γονείς. Δεν τα περιμένουμε όλα από το υπουργείο. Έχουμε κι εμείς ρόλο και ευθύνη σε όλο αυτό.

Το ίδιο συμβαίνει και στους μαθητές στα διαλείμματα και στην γυμναστική. Αν τους αφήνουμε να είναι ο ένας πάνω στον άλλο χωρίς καμία παρατήρηση φταίει το κράτος; Ποια είναι η δική μας ευθύνη σε όλο αυτό; Υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν μέσα στα νοσοκομεία με πολύ μεγαλύτερο ρίσκο. Εμείς δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε με κάποιους περιορισμούς παραπάνω για μία χρονιά; Πρέπει να περιμένουμε το κράτος πατερούλη να μας πάρει από το χεράκι στο καθετί; Μήπως να ενηλικιωθούμε κάποια στιγμή και εμείς ως εκπαιδευτικοί και ως κοινωνία γενικότερα; Αν εμείς που ως κράτος τα έχουμε πάει καλύτερα γκρινιάζουμε για τα πάντα οι πολίτες  άλλων χωρών που έχουν βιώσει απείρως χειρότερες καταστάσεις τι πρέπει να κάνουν;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2020, 05:45:31 μμ από Alexhs_27 »

Αποσυνδεδεμένος Dean

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #1595 στις: Οκτώβριος 17, 2020, 04:55:18 μμ »
Το υπουργείο φταίει που κάποιοι στέλνουν παιδιά στο σχολείο με πολυχρησιμοποιημένες μάσκες; Μήπως να ζητήσουμε extra κονδύλια για να προσλάβει extra προσωπικό για το πλύσιμο στις μάσκες; Μήπως έχουμε καλομάθει μερικοί;

Στο συγκεκριμένο θέμα για το μόνο που φταίει το υπουργείο είναι που μοίρασε μάσκες. Στις περισσότερες χώρες δεν μοίρασαν τίποτα. Έχουμε 6 μήνες πανδημία και περιμένουμε να μας αγοράσει μάσκα του υπουργείο; Όταν το κόστος της υφασμάτινης είναι 2 ευρώ; Μήπως να ζητήσουμε και δωρεάν μολύβια, τσάντες, φόρμες και εσώρουχα για όλους; Στα παιδιά που έχουν tablet και κινητά πρέπει να δώσει το κράτος δωρεάν μάσκα; Γιατί; Για να μην στερηθεί ένα καφέ η μαμά ή ένα πακέτο τσιγάρα ο μπαμπάς;


Αν δεν έχει κάποιος 2 ευρώ για μάσκα τότε δεν θα μπορεί καν να έρθει σχολείο αφού δεν θα μπορεί να έχει ούτε τσάντα, ούτε μολύβια ούτε τετράδια και χρειάζεται άλλου είδους μεταχείριση/φροντίδα από το κράτος ή το δήμο. Γενικότερα, όχι μόνο στο θέμα της μάσκας. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις δεν υπάρχει κανένας λόγος να μοιράζουν μάσκες.

Παραποιείς εντελώς όσα γράφω αλλά και όσα συμβαίνουν γενικά. Ελπίζω όχι από κακή πρόθεση.

1. Το Υπουργείο πρέπει να δίνει πολλές μάσκες όχι λόγω συναχιού αλλά γενικά. Το συνάχι το ανάφερα όχι για να δείξω γιατί χρειάζονται πολλές μάσκες αλλά ως αιτία της διασποράς του ιού στα σχολεία. Η χάρτινη μάσκα υγραίνεται και χαλάει και σαφώς και χρειάζεσαι πολλές τέτοιες μάσκες, όχι μόνο μία τη μέρα. Αυτό λοιπόν δεν έχει κόστος μόνο 2€... Όσο για τις υφασμάτινες, είναι γνωστό πως δεν είναι κατάλληλες.
2. Σαφώς και δεν είμαστε η μόνη χώρα που μοίρασε μάσκες. Πού διάβασες την ανακρίβεια που ανάφερες;

Και, ναι, το Κράτος είναι υποχρεωμένο να μας παρέχει πολλές μάσκες. Αλήθεια γνωρίζεις ότι ο λόγος που δεν κλείνουν τα σχολεία σχετίζεται με το ότι το Κράτος δε θέλει να καταβάλει αποζημιώσεις στους εργαζόμενους γονείς;-κοινώς, αν κλείσουν τα σχολεία, οι γονείς που δουλεύουν θα πρέπει να πάρουν από το Κράτος το μισθό που θα έδινε ο εργοδότης, όπως γίνεται σε σοβαρές χώρες, όπως η Αγγλία (έχω φίλη μετανάστρια εκεί και μου το είπε). Ταυτόχρονα το Κράτος δε διαθέτει πολλές μονάδες εντατικής θεραπείας, γεγονός που σημαίνει πως δεν μπορεί να μας θεραπεύσει-τι κι αν πληρώνουμε τους φόρους μας... Αφού λοιπόν το Κράτος δεν μπορεί να μας θεραπεύσει, ας πάρει μέτρα πρόληψης, όπως οι ΠΟΛΛΕΣ δωρεάν μάσκες. Ας κόψει ο πθ τις πολυήμερες διακοπές του, ας πάψει ο Πατούλης να αγοράζει ακριβές πολυθρόνες, ας μη χαρίζουν χρέη σε μμε και τράπεζες και βρίσκονται τα χρήματα. Δε θα απαιτούν όμως από τον κόσμο που του μένουν 20€ το 15'ημερο να ξοδεύει 20€ σε μάσκες.
Δεύτερη ζωή δεν έχει

 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1042027
  • Σύνολο θεμάτων: 17818
  • Σε σύνδεση σήμερα: 553
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 512
Σύνολο: 524

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.125 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.