0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επειδή δεν είμαι ειδικός, παραθέτω την άποψη ενός ειδικού, του προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου, που σε συνέντευξή του δηλώνει ότι: "Θα ήταν σκόπιμο να είχαμε και επιπλέον μέτρα στα σχολεία, όπως λιγότεροι μαθητές σε μια τάξη ή την εκ περιτροπής λειτουργία, όπως την είχαμε τον Μάιο". Και για να προχωρήσω λίγο περισσότερο, δηλώνει παρακάτω ο ίδιος: "
https://www.alfavita.gr/kosmos/341356_sholeia-italia-stoys-dromoys-oi-mathites-gia-na-arhisoyn-ta-mathimataΈτσι για να μην ανεβάζουμε μόνο πλαστικούς χειρουργους
Θυμάμαι που πολλοί την είχαν πρότυπο την Ιταλία τον Σεπτέμβριο. Με όποιο μέσο να προσπαθήσουμε για το καλύτερο εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς. Έχουν απαξιώσει το μάθημα είτε διά ζώσης είτε στην τηλεκπαίδευση. Να σταθούμε σε αυτά που έχουμε και να αφήσουμε τη γκρίνια.
Παρατηρείται κι εδώ στη χώρα μας βία, επιθετικότητα, όπως στην Ιταλία; Δε νομίζω. Υπερβολές...Άλλο το ένα, άλλο το άλλο! Να γυρίσουμε στο σχολείο, όταν θα είναι οι συνθήκες κατάλληλες και με ασφαλείς πάντα όρους! Όχι να χρησιμοποιούμε ως επιχείρημα για τη βεβιασμένη επιστροφή μας τη γενικότερη απαξίωση του σχολείου...! Έχετε υπόψιν σας ότι τώρα, μπροστά μας, είναι τα δύσκολα;;;
Δεύτερη μέρα στο σχολείο σήμερα. Οι μαθητές των μικρών τάξεων πολύ χαρούμενοι που βρέθηκαν ξανά με τους συμμαθητές και τους δασκάλους τους. Οι των τελευταίων τάξεων έτσι κι έτσι. Αρκετοί είχαν βολευτεί με την τηλεκπαίδευση είπαν. Ευτυχώς ο καιρός ήταν καλός και τα ανοιχτά παράθυρα δεν ήταν πρόβλημα. Για τις επόμενες ημέρες προβλέπουν αλλαγή του καιρού με χαμηλές θερμοκρασίες. Προσπαθούμε όλοι για την τήρηση των μέτρων, συνεργάσιμοι κι οι γονείς μέχρι στιγμής. Πάντως ο φόβος υπάρχει. Κάποιοι συνάδελφοι είδα να φορούν διπλή μάσκα. Αγκαλιά όλοι με το αντισηπτικό εννοείται.
Αν άνοιγαν τα σχολεία με 15 μαθητες ανά τμήμα θα το θεωρούσαμε σοβαρό μέτρο?
Δεν εστίασα στη βία, αλλά στις επαινετικές αναρτήσεις για την σωστή προετοιμασία των ιταλικών σχολείων από διαφόρους με αποστάσεις, πλέξιγκλας κλπ που αποδείχθηκαν τελικά υπερβολές, αφού παρέμειναν κλειστά με αμφιβόλου ποιότητας τηλεκπαίδευση. Είμαστε μικρή χώρα και έγινε ένα σημαντικό βήμα με την τηλεκπαίδευση. Θεραπεύοντας τις λίγες ακόμη αδυναμίες μπορούμε να εργαστούμε ικανοποιητικά από το σπίτι μένοντας ασφαλείς για όσο ακόμη χρειάζεται. Δεν βοηθά κανέναν η απαξίωση της εκπαίδευσης μέσω webex. Καλό είναι να αφήσουμε τη γκρίνια και να εργαστούμε όσο καλύτερα γίνεται με όλη την ουσία των εκπαιδευτικών διαδικασιών. Τον χρόνο μου όταν ανοίξουμε δεν θα τον αφιερώσω πχ σε διαγωνίσματα. Τελείωσα με αυτά. Σημασία έχουν άλλα πράγματα! Όσοι θέλουν βρήκαν τον τρόπο να στείλουν και ασκήσεις και να διαβάσουν σωστά και να αξιολογηθούν ουσιαστικά. Καθημερινά τονίζω στους μαθητές μου ότι ο καθένας αγωνίζεται για τον εαυτό του στην μάθηση. Είναι προσωπικός αγώνας. Όλοι οι άλλοι είμαστε επικουρικοί! Κλειστά ή ανοιχτά η ουσία του μαθήματος υπάρχει στη σχέση μαθητή- εκπαιδευτή. Αυτή με όποιο μέσο υφίσταται. Αν για κάποιους όσα έχουμε κάνει δεν έχουν αξία, να βγουν να ζητήσουν ανοιχτά επανάληψη της χρονιάς για όλους και όλες. Τα υπόλοιπα είναι προς κατανάλωση. Τα ανοιχτά σχολεία έχουν ένα ρίσκο. Αξίζει; Θεωρώ πως ναι. Καλό είναι σταδιακά να ανοίξουμε και στη ββάμθμια. Όχι για τα διαγωνίσματα, αλλά για να ζήσουμε φυσιολογικά. Να επικοινωνήσουμε, να ιδωθούμε. Κάποιοι αντιμετωπίζουν την όλη κατάσταση σαν βιντεοπαιχνίδι! Δύσκολα βρίσκονται ισορροπίες εξ αποστάσεως, αλλά παλεύουμε να τις βρούμε! Τελειώνει το τετράμηνο σε λίγες μέρες. Θα βάλουμε βαθμούς, θα στείλουμε ελέγχους, θα ξεκινήσουμε το β τετράμηνο και όπως φαίνεται από το σπίτι μας, αφού για τα γυμνάσια δεν ακούγεται κάτι άλλο. Και αυτή η κανονικότητα είναι σημαντική για την εσωτερική ασφάλεια των παιδιών. Αλλιώς μπερδεύονται, συγχύζονται, νιώθουν ότι όλα είναι χωρίς νόημα. Ακόμη και η επίπλαστη κανονικότητα παίζει τον ρόλο της στην ψυχολογία μας. Όλων μας!