*

Ψηφοφορία

Να είναι υποχρεωτικό οι εκπαιδευτικοί να χρησιμοποιούν πλατφόρμες που σέβονται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών;;;

ναι
10 (71.4%)
όχι
3 (21.4%)
άλλο
1 (7.1%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 14

Αποστολέας Θέμα: Πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης που σέβονται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών.  (Αναγνώστηκε 17480 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος erisec

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
https://www.secnews.gr/220390/panellinio-sxoliko-diktio-sch-gr-hacking-epithesi/

Όταν λέω server στον υπολογιστή σου, δεν εννοώ μόνο στο φυσικό σου υπολογιστή στο σπίτι ή στο σχολείο, αλλά και σε virtual server κάπου στο Internet, σε μια εταιρία που εμπιστεύεσαι. Εγώ έχω 2 virtual servers στο ίντερνετ, και μάλιστα δεν ασχολούμαι με την διαχείριση. Ένας φίλος μου είναι διαχειριστής σε αυτούς, ενώ εγώ εγκαθιστώ προγράμματα, προγραμματίζω σε αυτούς κλπ κλπ .

Το σημαντικό είναι ότι τον φίλο μου (και την εταιρία που κάνει host τους servers) ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ, σε αντίθεση με τους άγνωστους σε μένα διαχειριστές που διαχειρίζονται τους κεντρικούς σέρβερς του υπουργείου. Σε κάθε περίπτωση , ακόμα και αν εμπιστευόμουν τους διαχειριστές του υπουργείου, η ποιότητα των υπηρεσιών και οι δυνατότητες παραμετροποίησης που έχω όταν είμαι σε δικό μου σέρβερ είναι απείρως καλύτερη σε σχέση με του υπουργείου (το οποίο παρεπιπτώντος πάλι δεν λειτουργεί τώρα).

Για μένα η αποκέντρωση είναι μονόδρομος, ενώ όσοι εισηγούνται είτε κεντρική λύση είτε ξεπούλημα σε εταιρίες (λύσεις του τύπου "μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα") είναι είτε άσχετοι, είτε ανεύθυνοι, είτε ύποπτοι.
ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ όποιος θέλει ανοσία αγέλης, αλλά δεν πάει πρώτα ο ίδιος να κολλήσει!
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ όποιος λέει ότι (απουσία εμβολίου) μπορούμε να σώσουμε υγεία / οικονομία χωρίς ΜΑΖΙΚΑ ΤΕΣΤ ανίχνευσης του ιού.
ΑΦΕΛΗΣ όποιος νομίζει ότι αφού κόλλησε κορονοϊό, δεν ξανακολάει. 30% όσων ανάρρωσαν, δεν έχουν αντισώματα!

Ο ΕΟΔΥ αποφάσισε: ΣΕ ΤΑΞΗ 3Χ3 ΧΩΡΑΝΕ 9 άτομα !!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος erisec

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Έγγραφα για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ
https://www.esos.gr/arthra/67101/eggrafa-gia-tin-ex-apostaseos-ekpaideysi-zita-o-syriza
Παράθεση
1. Αναφορικά με την επιλογή του συστήματος Webex Meetings ως ψηφιακού εργαλείου στο πλαίσιο παρεχόμενης τηλεκπαίδευσης από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
•    Μέσα από ποια διαδικασία αποφάσισε να αποκλείσει τους δημόσιους φορείς που εποπτεύει από τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Πώς τεκμηριώνει την απόφασή της αυτή;
•    Ποια υπηρεσιακή διαδικασία και χρονική διαδρομή ακολουθήθηκε για την επιλογή των εκάστοτε μεθόδων και εργαλείων και ιδιαίτερα αυτών που ανήκουν σε ιδιωτικές εμπορικές επιχειρήσεις και την εν συνεχεία αποδοχή των προσφορών τους; Πώς τεκμηριώνεται;
•    Πόσες εναλλακτικές προτάσεις άλλων εταιριών αξιολογήθηκαν πριν προκριθεί η αμερικανική πλατφόρμα “WEBEX Cisco”;
•    Ποιες είναι οι τεχνικές προϋποθέσεις που έθεσε το ΥΠΑΙΘ; Τηρείται από την πλατφόρμα Webex ο κανόνας της «αυθεντικοποίησης» ως προς την ταυτοποίηση των χρηστών, όπως συμβαίνει στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο;
•    Ποιες βεβαιώσεις συμμόρφωσης δόθηκαν προς το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων από τις εμπορικές επιχειρήσεις των οποίων τα προϊόντα και τις υπηρεσίες αποδέχτηκε;
•    Έχει εκπονήσει ολοκληρωμένο σχέδιο συνοδευόμενο από τους απαραίτητους πόρους, ώστε, μετά τη λήξη της δωρεάς από την εταιρία Cisco να αναλάβει εξ ολοκλήρου την εξ αποστάσεως εκπαίδευση το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο του ΙΤΥΕ «Διόφαντος» με τη συνδρομή των δικτύων και των μέσων που διαθέτει ο δημόσιος τομέας;
Παράθεση
2. Αναφορικά με τη διασφάλιση και την προστασία των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων:
•    Το ΥΠΑΙΘ έχει προβεί και ολοκληρώσει τη διαδικασία συμμόρφωσης με το νέο Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων ΕΕ679/2016 αλλά και με το νόμο 4624/2019;
•    Έχει ορίσει Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων με τα προσόντα που ορίζει η σχετική νομοθεσία, μετά τον Ιούλιο του 2019;
•    Έχει πραγματοποιήσει τους απαραίτητους τεχνικούς αλλά και κανονιστικούς ελέγχους πριν το ξεκίνημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε όλα τα τεχνικά μέσα και τις εφαρμογές που χρησιμοποιούνται σε αυτή;
•    Έχει ζητήσει την γραπτή γνώμη του Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων του Υπουργείου; Ο τελευταίος εξέφρασε γραπτώς τη γνώμη του για το σύνολο αυτών των επεξεργασιών; Εν συνεχεία το Υπουργείο ακολούθησε τι οδηγίες του;
•    Ενημερώνει επαρκώς και όπως ορίζεται εκ του νόμου τα φυσικά πρόσωπα για τους κινδύνους και για την άσκηση των δικαιωμάτων τους;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 14, 2020, 08:55:56 μμ από erisec »
ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ όποιος θέλει ανοσία αγέλης, αλλά δεν πάει πρώτα ο ίδιος να κολλήσει!
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ όποιος λέει ότι (απουσία εμβολίου) μπορούμε να σώσουμε υγεία / οικονομία χωρίς ΜΑΖΙΚΑ ΤΕΣΤ ανίχνευσης του ιού.
ΑΦΕΛΗΣ όποιος νομίζει ότι αφού κόλλησε κορονοϊό, δεν ξανακολάει. 30% όσων ανάρρωσαν, δεν έχουν αντισώματα!

Ο ΕΟΔΥ αποφάσισε: ΣΕ ΤΑΞΗ 3Χ3 ΧΩΡΑΝΕ 9 άτομα !!!

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2488
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Δεν ξέρω αν το έχω ανεβάσει στο σωστό νήμα.
Έχουμε δρόμο ακόμα μπροστά μας. Στην εφαρμογή της εκπαίδευσης εξ αποστάσεως, υπάρχει κάποιο πλαίσιο, που να μπορεί να προστατεύει τον εκπαιδευτικό από κακοτοπιές; 

Alfavita

Αναπληρώτρια κατηγορείται για «άρνηση εκτέλεσης καθηκόντων» επειδή επέλεξε να διατηρήσει επαφή με τους μαθητές χωρίς, όμως, να κάνει χρήση της «επίσημης» πλατφόρμας

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/319333_terma-stis-apeiles-kai-tis-pieseis-parembasi-gia-tin-klisi-anaplirotrias-se

Αγώνας της Κρήτης

http://agonaskritis.gr/%CE%B5%CE%B1%CE%BA-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CE%BB%CF%86%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B4%CF%85%CE%BD/

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2488
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Όπως σωστά έχει σχολιαστεί και αλλού, μήπως η συνάδελφος θα έπρεπε να βρει ένα δικηγόρο, ο οποίος να στείλει ένα εξώδικο, πρώτα σε αυτόν που επικαλείται τα email της  και να τον μηνύσει  για παράνομη κατοχή προσωπικών της δεδομένων και δεύτερον σε αυτόν που την κατηγορεί για άρνηση καθήκοντος και να καταγγείλει και τους δύο  για συκοφαντική δυσφήμιση;
Αλήθεια, ποιος νόμος απαγορεύει την επικοινωνία του εκπαιδευτικού με τους μαθητές του;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 21, 2020, 08:48:57 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2488
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ

Α ΕΛΜΕ Κυκλάδων: Κείμενο στήριξης της εκπαιδευτικού στα Χανιά:

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/319783_elme-kykladon-keimeno-stirixis-tis-ekpaideytikoy-sta-hania-terma

Αποσυνδεδεμένος erisec

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/320739_olme-antisyntagmatiki-i-zontani-metadosi-mathimaton



Αθήνα, 03/05/2020

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

«Ζωντανή αναμετάδοση μαθημάτων»


Σχετικά με την από τηλεοράσεως προφορική εντολή της υπουργού Παιδείας περί βιντεοσκόπησης και ζωντανής αναμετάδοσης των μαθημάτων, είναι προφανές ότι κάτι τέτοιο αντιβαίνει σε άρθρα του Συντάγματος, της ελληνικής νομοθεσίας αλλά και των Διεθνών Κανονισμών περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Ενδεικτικά αναφέρουμε:
Άρθρο 9A του Συντάγματος: (Προστασία προσωπικών δεδομένων)
Κανονισμός (ΕΕ) 679/2016 (GDPR) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
Έγγραφο ΥΠΕΘ Αρ. Πρωτοκόλλου : Φ.25/103373/Δ1 22-6-2018
Απόφαση Α.Π.Δ.Π.Χ. Γ/ΕΞ/2274/2011 – ΦΕΚ 548/Β/7-4-2011 (ΟΔΗΓΙΑ 1/2011)
Aπόφαση  21/2019  της  ΑΡΧΗΣ   ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ  ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ  ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ:


Τα ζητήματα αυτά θέσαμε και στην πολιτική ηγεσία στην πρόσφατη συνάντηση (29/4/2020), η οποία αντί ουσιαστικής απάντησης είπε ότι  η ζωντανή αναμετάδοση δεν αντιβαίνει στους κανόνες προστασίας προσωπικών δεδομένων χωρίς όμως να κάνει καμία αναφορά σε νόμους που να το αποδεικνύουν και στη συνέχεια επέραιτο  για τις ιδιωτικές δωρεές εξοπλισμού σε μαθητές, παρότι το ΥΠΑΙΘ δεν έχει δώσει ούτε 1€ για αγορά εξοπλισμού από τη μέρα που έκλεισαν τα σχολεία. Είναι γνωστό σε όλους ότι οι εκπαιδευτικοί, παρά την έλλειψη σχεδιασμού και χρηματοδότησης από το ΥΠΑΙΘ, στήριξαν με όλες τους τις δυνάμεις και με αποκλειστικά δικά τους μέσα την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, στηρίζοντας το δημόσιο σχολείο και τους μαθητές μας. Ωστόσο, η ζωντανή αναμετάδοση  μαθήματος που γίνεται στην τάξη ούτε από άποψη υποδομής μπορεί να υλοποιηθεί και ταυτόχρονα ενέχει σοβαρούς κινδύνους και αντιβαίνει την κείμενη νομοθεσία.

Ως εκ τούτου:

 Καλούμε τα μέλη μας να μην υλοποιήσουν την προφορική εντολή περί αναμετάδοσης του μαθήματος.

 Δηλώνουμε προς όλες τις κατευθύνσεις πως αν το ΥΠΑΙΘ προχωρήσει σε επίσημη έγγραφη οδηγία για αναμετάδοση του μαθήματος η ΟΛΜΕ θα προσφύγει άμεσα στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και  διατίθεται να κινηθεί νομικά.


Για το αρχείο σε pdf … εδώ

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2020, 01:56:17 πμ από erisec »
ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ όποιος θέλει ανοσία αγέλης, αλλά δεν πάει πρώτα ο ίδιος να κολλήσει!
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ όποιος λέει ότι (απουσία εμβολίου) μπορούμε να σώσουμε υγεία / οικονομία χωρίς ΜΑΖΙΚΑ ΤΕΣΤ ανίχνευσης του ιού.
ΑΦΕΛΗΣ όποιος νομίζει ότι αφού κόλλησε κορονοϊό, δεν ξανακολάει. 30% όσων ανάρρωσαν, δεν έχουν αντισώματα!

Ο ΕΟΔΥ αποφάσισε: ΣΕ ΤΑΞΗ 3Χ3 ΧΩΡΑΝΕ 9 άτομα !!!

Αποσυνδεδεμένος angarato_surion

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 154
    • Προφίλ
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/320739_olme-antisyntagmatiki-i-zontani-metadosi-mathimaton



Αθήνα, 03/05/2020

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

«Ζωντανή αναμετάδοση μαθημάτων»


Σχετικά με την από τηλεοράσεως προφορική εντολή της υπουργού Παιδείας περί βιντεοσκόπησης και ζωντανής αναμετάδοσης των μαθημάτων, είναι προφανές ότι κάτι τέτοιο αντιβαίνει σε άρθρα του Συντάγματος, της ελληνικής νομοθεσίας αλλά και των Διεθνών Κανονισμών περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Ενδεικτικά αναφέρουμε:
Άρθρο 9A του Συντάγματος: (Προστασία προσωπικών δεδομένων)
Κανονισμός (ΕΕ) 679/2016 (GDPR) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
Έγγραφο ΥΠΕΘ Αρ. Πρωτοκόλλου : Φ.25/103373/Δ1 22-6-2018
Απόφαση Α.Π.Δ.Π.Χ. Γ/ΕΞ/2274/2011 – ΦΕΚ 548/Β/7-4-2011 (ΟΔΗΓΙΑ 1/2011)
Aπόφαση  21/2019  της  ΑΡΧΗΣ   ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ  ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ  ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ:


Τα ζητήματα αυτά θέσαμε και στην πολιτική ηγεσία στην πρόσφατη συνάντηση (29/4/2020), η οποία αντί ουσιαστικής απάντησης είπε ότι  η ζωντανή αναμετάδοση δεν αντιβαίνει στους κανόνες προστασίας προσωπικών δεδομένων χωρίς όμως να κάνει καμία αναφορά σε νόμους που να το αποδεικνύουν και στη συνέχεια επέραιτο  για τις ιδιωτικές δωρεές εξοπλισμού σε μαθητές, παρότι το ΥΠΑΙΘ δεν έχει δώσει ούτε 1€ για αγορά εξοπλισμού από τη μέρα που έκλεισαν τα σχολεία. Είναι γνωστό σε όλους ότι οι εκπαιδευτικοί, παρά την έλλειψη σχεδιασμού και χρηματοδότησης από το ΥΠΑΙΘ, στήριξαν με όλες τους τις δυνάμεις και με αποκλειστικά δικά τους μέσα την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, στηρίζοντας το δημόσιο σχολείο και τους μαθητές μας. Ωστόσο, η ζωντανή αναμετάδοση  μαθήματος που γίνεται στην τάξη ούτε από άποψη υποδομής μπορεί να υλοποιηθεί και ταυτόχρονα ενέχει σοβαρούς κινδύνους και αντιβαίνει την κείμενη νομοθεσία.

Ως εκ τούτου:

 Καλούμε τα μέλη μας να μην υλοποιήσουν την προφορική εντολή περί αναμετάδοσης του μαθήματος.

 Δηλώνουμε προς όλες τις κατευθύνσεις πως αν το ΥΠΑΙΘ προχωρήσει σε επίσημη έγγραφη οδηγία για αναμετάδοση του μαθήματος η ΟΛΜΕ θα προσφύγει άμεσα στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και  διατίθεται να κινηθεί νομικά.


Για το αρχείο σε pdf … εδώ

Εντάξει ΟΛΜΕ μια και το ζητήσατε.
Θα σας κάνω την χάρη και θα κάνω το μάθημα αναμετάδοση σε ποιότητα 4k στο YouTube και στο webex για να δει ο καθένας το μεγαλείο της Ελληνικής Εκπαίδευσης. Φυσικά και στα δύο καμία
Ασφάλεια..  Αντε και μερικές διαφημίσεις από κανένα φροντιστήριο της περιοχής..



Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2020, 07:57:48 μμ από angarato_surion »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Εντάξει ΟΛΜΕ μια και το ζητήσατε.
Θα σας κάνω την χάρη και θα κάνω το μάθημα αναμετάδοση σε ποιότητα 4k στο YouTube και στο webex για να δει ο καθένας το μεγαλείο της Ελληνικής Εκπαίδευσης. Φυσικά και στα δύο καμία
Ασφάλεια..  Αντε και μερικές διαφημίσεις από κανένα φροντιστήριο της περιοχής..



Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παράθεση
Καλούμε τα μέλη μας να μην υλοποιήσουν την προφορική εντολή περί αναμετάδοσης του μαθήματος.

Αποσυνδεδεμένος Δάφνη87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 473
    • Προφίλ
Exoθμε κ λεμε:
Σε ποια χώρα το κράτος με εκατοντάδες στην κυριολεξια αποφοίτους καθηγητικών σχολών (δεν ειναι κ γιατροί να τους ψάχνουμε) πληρώνει και θα διορισει κιολας εκπαιδευτικό που:
1) Mε το ζόρι να ανεβάζει 5 εργασίες σε ένα μήνα στο eclass
2) δεν θέλει να κάνει συγχρονη, για τα προσωπικά δεδομένα, γιατί 2 στους 10 δεν έχουν πρόσβαση, γιατί ειναι αντισυνταγματικό κλπ
3) δεν θέλει να γυρίσει στο σχολείο γιατί  φοβάται! (νοσοκομεια, δημοι, αστυνομια, ιδιωτικος τομεας, δεν φοβουνται)
4) δεν θέλει να γυρίσει στο σχολείο κ να κάνει σύγχρονη μέσα από την τάξη για τους μαθητές που δεν θέλουν ή δεν μπορούν να έρθουν -καλυτερα έχει να φοβάται?!?!?κ να τους εχει όλους!!

Να σημειωθεί ότι ΕΕ,Β Αμερική, Αυστραλία, Σιγκαπούρη εννοειται ότι τα παιδιά των key workers πάνε όσα θελουν σχολείο και όλα τα άλλα έχουν σύγχρονη μέσα απο την τάξη στην φάση 2. Νομοθεσια προσωπικων δεδομένων-κοινη για ΕΕ, πλατφορμες ίδιες, πρωτοκολα ίδια, ποσοστά μαθητων που δεν εχουν συνδεση σε σταθερο πάνω απο το μεσο όρο ΕΕ.

Μπραβο στον άριστο που διαλέγει και αξιολογεί!!!Κα θα διορισει και αλλους 15,000 τετοιους!
Ποιος ασχολείται? Κανείς το ποσοστο της Γ Λυκειου κατευθνση θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος, τα περισσοτερα ΕΤΣΙ κ αλλιως κανουν φροντιστηρια Online απο τη πρωτη μέρα, δεν πατανε πριν τις πανελληνιες ΕΤΣΙ κι αλλιως τωρα 40 χρονια.
Ποιος την πληρώνει? Αυτος που δεν έχει στον ηλιο μοιρα και δεν πάει φροντιστηριο.

Αποσυνδεδεμένος math.efi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αγαπητή Δάφνη87
Ολοι οι καθηγητές:
1. Δεν ανεβάζουν  όπως  λες 5 εργασίες το μήνα
2. Δεν αρνούνται να κάνουν σύγχρονη (παρότι κανείς δεν τους εκπαίδευσε γιά κάτι τέτοιο και δαπάνησαν άπειρες ώρες γιά να εξοικειωθούν με τις πλατφόρμες του υπουργείου)
Το αστείο επιχείρημα των δημοσιογράφων  που αναπαράγεις ότι άλλες ομάδες εργαζομένων όπως γιατροί, νοσηλευτές, κούριερ,υπαλληλοι σούπερ μαρκετ κλπ πάνε στις δουλειές τους ενώ ο καθηγητής δεν θέλει να πάει δεν στέκει γιατί:
1.οι γιατροί και οι νοσηλευτές πάντα βρίσκονταν μαζί με ασθενείς και γνωρίζουν πως να προφυλαχθούν, κάνουν εμβόλια άσε που ντύνονται σαν αστροναύτες...
2. Οι κούριερ , οι υπάλληλοι σουπερ μάρκετ κλπ δεν θα μπούν σε μία αίθουσα που θα αναλογούν 2,5 τετραγωνικά στο άτομο και θα μείνουν εκεί για 6 ώρες... Να σου θυμίσω ότι στα σούπερ μάρκετ αναλογούν 10 τ.μ στο άτομο και ο κάθε πελάτης θα μείνει μέσα σ ' αυτό το πολύ μισή ώρα. Επίσης δεν έχει να κάνει με παιδιά πολλά από τα οποία είναι ανυπάκουα, υπερκινητικά και δεν αντιλαμβάνονται τον κίνδυνο.
Αυτό που συμβαίνει είναι ότι ο καθηγητής είναι για το κράτος είδος αναλώσιμο  που δουλεύει με εξευτελιστικό μισθό και υπό εξευτελιστικές συνθήκες εργασίας δυστυχώς... Και τώρα ένα πειραματόζωο...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158536
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 26
Επισκέπτες: 453
Σύνολο: 479

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.