*

Αποστολέας Θέμα: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ  (Αναγνώστηκε 176566 φορές)

margar78, Sagittarius, hkoukas, paradox_33, teokat, F., mtsag, elefthe, George_Dim και 56 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος misanofagos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #476 στις: Σεπτέμβριος 20, 2020, 10:01:33 μμ »
Συγγνώμη για την παρέμβαση.
Στη Δευτεροβάθμια οι κενές οργανικές θέσεις δεν ταυτίζονται με τα οργανικά κενά για μεταθέσεις.
Συνέχεια στην κολοκυθιά με τα νούμερα.

Ακριβώς, διότι για μεταθέσεις υπολογίζονται με 20 ώρες, ενώ για οριστική τοποθέτηση σε σχολείο με 12. Και είναι λογικό διότι αν υπολογίζονταν με 12 οι μεταθέσεις, για 24 ώρες κενό σε ΠΥΣΔΕ θα έρχονταν 2 εκπαιδευτικοί με υποχρεωτικό ωράριο, ας πούμε 20+20=40.
Γι'αυτό άλλωστε λέγονται οριστικές τοποθετήσεις και όχι οργανικές τοποθετήσεις.

Απορώ πως ορισμένοι δεν έχουν καταλάβει ακόμα τον αλγόριθμο και βλέπουν παντού συνωμοσίες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:30:30 »

Αποσυνδεδεμένος t_p_m

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 279
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #477 στις: Σεπτέμβριος 20, 2020, 10:18:01 μμ »
Συνάδελφοι είστε εκτός θέματος νομίζω!
Θα υπάρξει καμία εξήγηση τελικά γιατί οι διορισμοί του 2020 θα γίνουν το 21 και οι του 21 πάνε για το 22 και αν..
Υπάρχουν άραγε πιστώσεις για διορισμούς στον προυπολογισμό του 20;
Αυτή η ΟΛΜΕ θα πιέσει για τίποτα;;;

Αποσυνδεδεμένος MiVaLo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
  • Λατρεύω την
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #478 στις: Σεπτέμβριος 20, 2020, 10:20:26 μμ »
Στην τρίτη δημοτικού δεν κάνουν γαλλικά. Η δεύτερη ξένη γλώσσα μπαίνει από την πέμπτη δημοτικού. Ίσως να τους έκανε ευέλικτη ζώνη. Διακρίνω μια εμπάθεια για τις ειδικότητες. Δηλαδή αν δεν κάνει στα παιδιά ο μουσικός μουσική και ο γυμναστής γυμναστική ποιος θα κάνει; Πάει η εποχή του 50, 60, 70 και 80 που τα έκανε όλα ο δάσκαλος. Πάντως τα παιδιά τόσα χρόνια δεν είδα ποτέ να έχουν πρόβλημα. Αντίθετα με χαρά υποδέχονταν τις ειδικότητες.
η άποψη δεν είναι εμπάθεια. ο ατομικισμός ναι οδηγεί στην εμπάθεια.
αλλά τι δεν καταλαβαίνεις;
ο Μπράτης συνέργησε με άλλους παραγοντίσκους να "λυθεί' το πρόβλημα της υπεραριθμίας της δευτεροβάθμια με αυτό τον τρόπο. Να πάνε δηλαδή οι πλεονάζοντες έτσι με πρόχειρο αυτοσχεδιασμό στην πρωτοβάθμια.
Καμιά οργάνωση και αιτιολόγηση.
Και τώρα έρχεται και λέει να γίνουν οι διορισμοί με γνώμονα τα οργανικά κενά.
Ποια κενά δηλαδή;
Αυτά που σχηματίζονται ή εξαφανίζονται αυθαίρετα;
Αυτό είναι αγυρτεία και το καταλαβαίνουμε όλοι ΚΑΙ  αυτοί που βολεύονται.
Αλλά να είμαστε τουλάχιστον ταπεινοί απατεώνες...

Αποσυνδεδεμένος Macam

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #479 στις: Σεπτέμβριος 20, 2020, 10:36:55 μμ »
Αφού είναι γνωστό πως η Β βαθμια έχει υπεράριθμες σε πολλες ειδικότητες, πως θα γίνουν 50 /50 ρε παιδιά;  μια ζωή στο δημόσιο με βάση τα οργανικά γίνονται οι διορισμοί. Το άσπρο μαυρο θα κάνουμε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:30:30 »

Αποσυνδεδεμένος chrysa26

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 277
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06 Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #480 στις: Σεπτέμβριος 20, 2020, 10:41:51 μμ »
Τα κενά εμφανίζονται και εξαφανίζονται σε όλους τους κλάδους ανάλογα με τις προθέσεις του υπουργείου. Είδες με τις αλλαγές στο πρόγραμμα πως κλάδοι έχασαν ώρες ή έφυγαν τελείως από το λύκειο. Την γκρίνια δεν μπορώ να καταλάβω αφού όπως είναι γνωστό την πλειοψηφία στην αθμια θα την έχουν οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί. Στις κοινές ειδικότητες δεν ξέρουμε τι θα δωσουν και στις δύο βαθμίδες.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2262
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #481 στις: Σεπτέμβριος 20, 2020, 10:48:36 μμ »
Αφού είναι γνωστό πως η Β βαθμια έχει υπεράριθμες σε πολλες ειδικότητες, πως θα γίνουν 50 /50 ρε παιδιά;  μια ζωή στο δημόσιο με βάση τα οργανικά γίνονται οι διορισμοί. Το άσπρο μαυρο θα κάνουμε;

Υπεραριθμίες έχει σε συγκεκριμένα μέρη, σε ένα μεγάλο βαθμό γιατί δεν τηρήθηκε η νομοθεσία και δόθηκαν μεταθέσεις σε ανύπαρκτα κενά, αλλά και λόγω αλλαγών στα ωρολόγια προγράμματα στην πάροδο του χρόνου. Αντίστοιχα όμως υπάρχουν και οργανικά κενά που άφησαν οι υπεράριθμοι όταν έφυγαν. Στο σύνολο μπορεί π.χ. να χρειάζονται 1000 πληροφορικοί στη δευτεροβάθμια και να έχεις όντως τώρα 1000 μόνιμους, αλλά την ίδια στιγμή να έχεις 150-200 οργανικά κενά, γιατί αυτοί οι 150-200 είναι υπεράριθμοι στα μέρη που έχουν πάρει μετάθεση και κάθε χρόνο διατίθενται στην πρωτοβάθμια, "εμποδίζοντας" έτσι το υπουργείο να φτιάξει τις πραγματικά απαιτούμενες οργανικές στην πρωτοβάθμια αυτών των μερών... Μια ζωή στο υπουργείο παιδείας αυτό γίνεται. Αμαρτίες χρόνων δημιουργούν αδιέξοδα...

Αποσυνδεδεμένος MiVaLo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
  • Λατρεύω την
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #482 στις: Σεπτέμβριος 20, 2020, 11:00:35 μμ »
Τα κενά εμφανίζονται και εξαφανίζονται σε όλους τους κλάδους ανάλογα με τις προθέσεις του υπουργείου. Είδες με τις αλλαγές στο πρόγραμμα πως κλάδοι έχασαν ώρες ή έφυγαν τελείως από το λύκειο. Την γκρίνια δεν μπορώ να καταλάβω αφού όπως είναι γνωστό την πλειοψηφία στην αθμια θα την έχουν οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί. Στις κοινές ειδικότητες δεν ξέρουμε τι θα δωσουν και στις δύο βαθμίδες.
σταματάω την συζήτηση εδώ γιατί είναι αδύνατο να βγει νόημα.
Οι διάφοροι ψευτοσυνδικαλιστές και κομματάρχες θεωρούν το κράτος τσιφλίκι τους.
Φτιάχνουν μια βιτρίνα για ξεκάρφωμα...
Τα πράγματα θα αλλάξουν μόνο αν κάποτε αποπολιτικοποιηθεί το κράτος.
Η κατανομή θα διαμορφωθεί στην βάση του ποιος θα φωνάξει περισσότερο.
Οι γυμναστές που μπούκαραν στην εκπαίδευση κυριολεκτικά, γιατί ούρλιαζαν περισσότερο, ξαναθυμήθηκαν την παλιά τους τέχνη. Αποκοντά οι ξενόγλωσσοι κλπ κλπ
Μαέστρος της οχλοβοής Μπράτης φον Κόρδηκτον 

Αποσυνδεδεμένος Elfa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #483 στις: Σεπτέμβριος 20, 2020, 11:37:25 μμ »
Συγγνώμη για την παρέμβαση.
Στη Δευτεροβάθμια οι κενές οργανικές θέσεις δεν ταυτίζονται με τα οργανικά κενά για μεταθέσεις.
Συνέχεια στην κολοκυθιά με τα νούμερα.

Μπορεις με είσαι πιο σαφής ,σε παρακαλώ ; Οι οργανικές θέσεις είναι περισσότερες ή λιγότερες σε σχέση με τα οργανικά κενά;

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1674
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #484 στις: Σεπτέμβριος 21, 2020, 12:21:12 πμ »
Οι κενές Οργανικές Θέσεις στη Δευτεροβάθμια είναι σαφώς περισσότερες από τα Οργανικά Κενά για μεταθέσεις.
Εάν ξεκινήσει κάποιος από την παράγραφο 4 του άρθρου 14 του 1566/1985 και:
α) Προσθέσει όλες τις αποφάσεις Σύστασης και Κατανομής Οργανικών Θέσεων στη Δευτεροβάθμια,
β) Προσθαφαιρέσει όλες τις σχετικές αποφάσεις Μεταφοράς Οργανικών Θέσεων μεταξύ των 2 βαθμίδων,
γ) Προσθέσει τις Οργανικές Θέσεις Δευτεροβάθμιας που συστάθηκαν με όλες τις αποφάσεις μονιμοποίησης Εκπαιδευτικών ΙΔΑΧ βάσει του ν. 1600/1986 (ΦΕΚ 76 τ .Α'/13-6-1986),
δ) Αφαιρέσει τις Οργανικές Θέσεις από τις μετατάξεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας που έγιναν εκτός εκπαίδευσης με μεταφορά θέσης,
θα καταλήξει στο συνολικό αριθμό των Οργανικών Θέσεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (με έναν αστερίσκο για τα Τμήματα Ένταξης, αλλά ας μην κολλήσουμε σε αυτό).
Εάν από αυτόν τον αριθμό αφαιρεθούν οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί, προκύπτει ο αριθμός των κενών Οργανικών Θέσεων.
Επειδή τα έχω κάνει όλα αυτά, αναφέρω ενδεικτικώς ότι για τον πολυπληθέστερο κλάδο της Δευτεροβάθμιας (ΠΕ02), ο αριθμός των κενών Οργανικών Θέσεων είναι περίπου 5000 (ολογράφως: πέντε χιλιάδες).
Τι; Αδύνατον! Τι λέει ο μουρλός; Και πού θα τους τοποθετούσαμε όλους αυτούς αν κάναμε τόσους διορισμούς;
Απάντηση: άπαξ και διορίζονταν, θα μπορούσαν να κατανεμηθούν αναλογικά σε κάθε ΔΔΕ και θα είχαν όλοι οργανική θέση (αλλιώς δεν θα γινόταν καν διορισμός), απλώς δεν θα είχαν οριστική τοποθέτηση σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα (κοινώς: θα βρίσκονταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ).
Αλλά όταν έχεις άμπαλους αιρετούς, θα σου πουλήσουν ως επιτυχία ακόμα και το 75-25.

Αποσυνδεδεμένος dimik

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 757
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #485 στις: Σεπτέμβριος 21, 2020, 12:25:24 πμ »
Δεν μπορουμε να κανουμε κατι.? οκ το 5000 μπορει να ειναι πραγματικο, αλλα ηχει εξωπραγματικος ο διορισμος τοσων....εστω κ τα μισα να καταφερναμε ομως θα ηταν τεραστια επιτυχια, σε συγκριση με τα νουμερα που ακούγονται δεξια αριστερα....
Τι μπορουμε να κανουμε εμεις? δεν μπορουμε ολα να τα περιμενουμε απο αλλους....
στην πρωτοβαθμια ειναι καλοι οι αιρετοι κτλ,  γιατι εχουν να παλεψουν για δυο ειδικότητες μονο,,, στη δευτεροβαθμια η καθε ειδικοτητα είναι στη μοιρα της αφημενη...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 21, 2020, 12:26:57 πμ από dimik »

Συνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2847
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #486 στις: Σεπτέμβριος 21, 2020, 12:27:49 πμ »
Νομίζω ότι αυτό ειναι ενα λογιστικό παράδοξο
όπως αυτο που το λογιστικό χρήμα ειναι 100 φορες περισσότερο από το πραγματικό χρημα

Αποσυνδεδεμένος Elfa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #487 στις: Σεπτέμβριος 21, 2020, 12:28:29 πμ »
Οι κενές Οργανικές Θέσεις στη Δευτεροβάθμια είναι σαφώς περισσότερες από τα Οργανικά Κενά για μεταθέσεις.
Εάν ξεκινήσει κάποιος από την παράγραφο 4 του άρθρου 14 του 1566/1985 και:
α) Προσθέσει όλες τις αποφάσεις Σύστασης και Κατανομής Οργανικών Θέσεων στη Δευτεροβάθμια,
β) Προσθαφαιρέσει όλες τις σχετικές αποφάσεις Μεταφοράς Οργανικών Θέσεων μεταξύ των 2 βαθμίδων,
γ) Προσθέσει τις Οργανικές Θέσεις Δευτεροβάθμιας που συστάθηκαν με όλες τις αποφάσεις μονιμοποίησης Εκπαιδευτικών ΙΔΑΧ βάσει του ν. 1600/1986 (ΦΕΚ 76 τ .Α'/13-6-1986),
δ) Αφαιρέσει τις Οργανικές Θέσεις από τις μετατάξεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας που έγιναν εκτός εκπαίδευσης με μεταφορά θέσης,
θα καταλήξει στο συνολικό αριθμό των Οργανικών Θέσεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (με έναν αστερίσκο για τα Τμήματα Ένταξης, αλλά ας μην κολλήσουμε σε αυτό).
Εάν από αυτόν τον αριθμό αφαιρεθούν οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί, προκύπτει ο αριθμός των κενών Οργανικών Θέσεων.
Επειδή τα έχω κάνει όλα αυτά, αναφέρω ενδεικτικώς ότι για τον πολυπληθέστερο κλάδο της Δευτεροβάθμιας (ΠΕ02), ο αριθμός των κενών Οργανικών Θέσεων είναι περίπου 5000 (ολογράφως: πέντε χιλιάδες).
Τι; Αδύνατον! Τι λέει ο μουρλός; Και πού θα τους τοποθετούσαμε όλους αυτούς αν κάναμε τόσους διορισμούς;
Απάντηση: άπαξ και διορίζονταν, θα μπορούσαν να κατανεμηθούν αναλογικά σε κάθε ΔΔΕ και θα είχαν όλοι οργανική θέση (αλλιώς δεν θα γινόταν καν διορισμός), απλώς δεν θα είχαν οριστική τοποθέτηση σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα (κοινώς: θα βρίσκονταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ).
Αλλά όταν έχεις άμπαλους αιρετούς, θα σου πουλήσουν ως επιτυχία ακόμα και το 75-25.
Σε ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2912
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #488 στις: Σεπτέμβριος 21, 2020, 12:43:40 πμ »
Νομίζω ότι αυτό ειναι ενα λογιστικό παράδοξο
όπως αυτο που το λογιστικό χρήμα ειναι 100 φορες περισσότερο από το πραγματικό χρημα

Δεν.ειναι καθολου παραδοξο. Αυτες ειναι περιπου οι οργανικες οπως τα λεει ο συναδελφος. Στοιχεια για αυτα υπαρχουν.
Το πιο απλο να σκεφτουμε οτι καθε συνταξιοδοτηση αποτελουσε οργανικη θεση που ειχε γινει διορισμος ......θα δουμε ποσες οργανικες "χαθηκαν" και δεν ηταν το προβλημα οι συγχωνευσεις.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1674
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #489 στις: Σεπτέμβριος 21, 2020, 01:03:33 πμ »
Οι οργανικές θέσεις (καρέκλες) στην Πρωτοβάθμια έχουν μια αρχική Υ.Α. σύστασης και μετά μια δεύτερη Υ.Α. κατανομής σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες. Έτσι είναι πιο εύκολο να τις καταμετρήσει κάποιος.
Οι οργανικές θέσεις (καρέκλες) στη Δευτεροβάθμια πρώτα συστήνονται σε επίπεδο επικράτειας (Υ.Α. σύστασης) και ας πούμε ότι βρίσκονται σε μια αποθήκη του Υπουργείου Παιδείας (στο πίσω μέρος κάθε καρέκλας γράφει τον κλάδο της). Όμως δεν ανήκουν σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες (όπως στην Πρωτοβάθμια) αλλά σε Περιοχές Μετάθεσης, δηλ. αποκτούν χωρική υπόσταση σε κάποια Περιοχή Μετάθεσης με το διορισμό ενός εκπαιδευτικού και αλλάζουν Περιοχή Μετάθεσης με τις μεταθέσεις ή τις μετατάξεις. Κοινώς, οι οργανικές θέσεις κάθε Περιοχής Μετάθεσης στη Δευτεροβάθμια είναι όσοι οι οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί σε αυτήν.
Κάθε φορά που κάποιος εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας αποχωρεί από την υπηρεσία (π.χ. λόγω συνταξιοδότησης), η συσταθείσα οργανική θέση (καρέκλα), που είχε καταλάβει κατά τον διορισμό του, κενώνεται. Κατά συνέπεια παύει να έχει χωρική τοποθέτηση και επιστρέφει στην αποθήκη του Υπουργείου Παιδείας προς διάθεση σε νεοδιόριστο εκπαιδευτικό του ίδιου κλάδου και ΔΕΝ παραμένει στην Περιοχή Μετάθεσης.
Η Διεύθυνση Προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ λαμβάνει μέριμνα ώστε να υπάρχουν ΠΑΝΤΑ διαθέσιμες ΣΥΣΤΑΘΕΙΣΕΣ οργανικές θέσεις (καρέκλες) ενός κλάδου στην αποθήκη του Υπουργείου Παιδείας, πριν το Τμήμα Διορισμών προβεί σε οποιοδήποτε διορισμό σε αυτόν τον κλάδο. Αυτό γίνεται είτε με σύσταση νέων οργανικών θέσεων είτε με μεταφορά οργανικών θέσεων από κλάδο σε κλάδο.
Οργανική θέση (καρέκλα) έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας και είναι κατειλημμένη είτε βρίσκονται εκεί είτε έχουν αποσπαστεί.
Οργανικό κενό για μετάθεση στη Δευτεροβάθμια ΔΕΝ είναι μια κενή καρέκλα.
Οργανικό κενό για μετάθεση στη Δευτεροβάθμια συνιστούν (κατ' ελάχιστον) 12 (παλιότερα 11) ώρες μαθημάτων Α' Ανάθεσης κτλ. Αλήθεια, κανέναν δεν προβλημάτισε η αλλαγή του αριθμού των οργανικών κενών με την αύξηση του ωραρίου; Είναι δυνατόν μια αλλαγή ωραρίου να αλλάζει τον αριθμό των οργανικών θέσεων (καρεκλών); Για σκεφτείτε το λίγο.
Ίσως σας φαίνονται περίεργα όλα αυτά, διότι δεν τα είπε ποτέ κανείς και έχουν όλοι εγκλωβίσει τη σκέψη τους στα οργανικά κενά που δίνονται για μεταθέσεις στη Δευτεροβάθμια.

 

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30374
  • Τελευταία: nokasg
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1063711
  • Σύνολο θεμάτων: 18027
  • Σε σύνδεση σήμερα: 586
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 34
Επισκέπτες: 522
Σύνολο: 556

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.